• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Håkon Opdal

Started by dudo, January 18, 2008, 14:45:59 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Har debatten nå gått fra om Tottenham er den 50. beste klubben i Europa eller ikke til om de er like attraktive som Arsenal og Liverpool? Hvorfor skal det alltid være så vanskelig å få frem noe midt i mellom på dette forumet?;)

Kanskje vi burde spurt Opdal?
Rød makt på Hansa

Marek

Quote from: "Nixon"Har debatten nå gått fra om Tottenham er den 50. beste klubben i Europa eller ikke til om de er like attraktive som Arsenal og Liverpool? Hvorfor skal det alltid være så vanskelig å få frem noe midt i mellom på dette forumet?;)

Kanskje vi burde spurt Opdal?


Hehe, mener du at vi ofte er litt svart/hvit?
ons Ivar skal hem...

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"
Quote from: "krøvel vellevold"At Spurs alltid har en og annen stjerne, motbeviser jo ikke det faktum at de ikke er en like attraktiv klubb som Arsenal og Liverpool. De beste spillerne vil som regel spille for de beste klubbene og kjempe om titler og være med i CL. Kanskje komme til semifinaler og finaler i CL også.


Beviser at det ikke er en så uatraktaktiv klubb som du framstiller det som. Du kan nevne nesten hvilken som helst stjerne på de 4 store lagene de siste 20 årene og jeg kan nevne en like stor stjerne på Tottenham.


Som sagt: De har ikke vært større/flere stjerner på Spurs enn at de aldri har klart å være et topplag - noe Liverpool og spesielt Arsenal har vært så og si hele tiden.
Legg ned hele klubben!

Christian

Quote from: "Nixon"Har debatten nå gått fra om Tottenham er den 50. beste klubben i Europa eller ikke til om de er like attraktive som Arsenal og Liverpool? Hvorfor skal det alltid være så vanskelig å få frem noe midt i mellom på dette forumet?;)

Kanskje vi burde spurt Opdal?

Tror det har litt med enkeltes debatteknikk å gjøre. Krøvel svarer bare på de drøyeste utsagn slik at eget standpunkt styrkes. Mer moderat og jordnær argumentasjon oversees glatt, da det kunen føre til at han måtte moderere seg noe.

Har han slått fast at det finnes minst 10 klubber i England og 50 klubber i Europa som er bedre og mer attraktive enn Spurs så må det jo være så.

krøvel vellevold

Quote from: "Christian"
Quote from: "Nixon"Har debatten nå gått fra om Tottenham er den 50. beste klubben i Europa eller ikke til om de er like attraktive som Arsenal og Liverpool? Hvorfor skal det alltid være så vanskelig å få frem noe midt i mellom på dette forumet?;)

Kanskje vi burde spurt Opdal?

Tror det har litt med enkeltes debatteknikk å gjøre. Krøvel svarer bare på de drøyeste utsagn slik at eget standpunkt styrkes. Mer moderat og jordnær argumentasjon oversees glatt, da det kunen føre til at han måtte moderere seg noe.

Har han slått fast at det finnes minst 10 klubber i England og 50 klubber i Europa som er bedre og mer attraktive enn Spurs så må det jo være så.


Selvsagt. Jeg gidder ikke svare på alt jeg er enig i, eller som like godt kan bli stående uimotsagt. Jeg svarer først og fremst på ting jeg er totalt uenig i.

Om det er 20 eller 50 klubber som er mer attraktive enn Spurs, spiller ikke så mye rolle. Saken er at det uansett er en god del klubber som er mer attraktive enn Spurs, selv om en del ensporete Englands-fanatikere tror at det meste i PL er mer interessant enn det meste i Europa.

Det ble jo bl.a. stilt spørsmålstegn ved at jeg satte Schalke som minst like attraktiv som Spurs. Men hvorfor skulle de ikke være det? Bundesliga er en av de store ligaene, Schalke pleier å gjøre det bedre der enn hva Spurs gjør i Premier League (Schalke ble bl.a. nr.2 både i 2005 og 2007), de har deltar i CL (i motsetning til Spurs), de spiller foran 60000 på hjemmebane (mot Spurs' 36000), de er kjent for å ha god atmosfære på kampene (bl.a. fordi de har ståplasser fremdeles), Bundesliga generelt trekker mer folk enn Premier League, Schalke spiller på et ganske nytt og topp moderne stadion med skyvetak og gress som kan trekkes ut av stadion, de omsetter for mer enn Spurs (ca 1 mrd vs ca 800 mill i følge tall fra 05/06) og de er verdsatt til nesten 3 mrd, mot Spurs' ca 1,5 mrd. Det er bare fordi vi her i Norge er så ekstremt opptatt av engelsk fotball, og fordi vi derfor kjenner bedre til klubbene der, at vi tror at engelske klubber er så ufattelig gjeve å spille for. Nede på kontinentet er det ikke på samme måten.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"Om det er 20 eller 50 klubber som er mer attraktive enn Spurs, spiller ikke så mye rolle.


He he, litt morsomt at du som normalt sett er opptatt av å være pinlig nøyaktig når det gjelder tall ikke synes det er så stor forskjell på 20 og 50!:)
Rød makt på Hansa

Marek

Konkluderte du nå med at Bundesliga er mere attraktiv enn PL?
Schalke har gjort det MYE bedre enn Tottenham så lenge jeg kan husker. Eneste Tottenham har oppnådd siden de vant fa-cupen i 91 er vel en ligacupseier. Men allikevel er de en attraktiv klubb å spille for, jeg vil kanskje påstå at de er den 5. mest attraktive klubben i den mest attraktive ligaen i verden.
ons Ivar skal hem...

cm

Det finnes drøssevis av eksempler på at store stjerner som spiller fast på klubber som spiller i CL år ut og år inn går til klubber utenfor top-4 i PL. Hvorfor det Krøvel?

Kanskje fordi de har et ønske om å spille i det som regnes som verdens hardeste liga?

Hvorfor gikk Anelka til Bolton for eksempel? Eller Carew til Aston Villa? Eller Elano til City? Tevez og Mascherano til West Ham? Albert Luque (usikker på stavemåte) fra CL-semifinalist La Corona til Newcastle? Ravanelli til Boro i sin tid?

Dette er jo alle spillere som kunne valgt mye bedre klubber enn de det de falt ned på, hvis man regner "bedre" som CL deltakelse, mange tilskuere og lange kalde netter i Gelsenkirchen.

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"
Quote from: "krøvel vellevold"Om det er 20 eller 50 klubber som er mer attraktive enn Spurs, spiller ikke så mye rolle.


He he, litt morsomt at du som normalt sett er opptatt av å være pinlig nøyaktig når det gjelder tall ikke synes det er så stor forskjell på 20 og 50!:)


Fordi det er vanskelig å si noe eksakt antall, selvfølgelig. Og dessuten spiller det lite rolle om det er 20 eller 50, når poenget uansett er at det er MANGE.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Marek"Konkluderte du nå med at Bundesliga er mere attraktiv enn PL?
Schalke har gjort det MYE bedre enn Tottenham så lenge jeg kan husker. Eneste Tottenham har oppnådd siden de vant fa-cupen i 91 er vel en ligacupseier. Men allikevel er de en attraktiv klubb å spille for, jeg vil kanskje påstå at de er den 5. mest attraktive klubben i den mest attraktive ligaen i verden.


At de er den 5. mest attraktive klubben i den mest attraktive ligaen i verden, betyr ikke at de er den 5. mest attraktive klubben i verden...

Og dessuten er det nok sikkert noen fans av Everton og Newcastle som vil påstå at de klubbene er mer attraktive enn Spurs. Sistnevnte har f.eks. godt over 50000 på kampene og er kjent for å ha det beste publikummet i England. Newcastle omsetter også for vel så mye som Spurs, så penger har de nok de også.

Nei, jeg påstår ikke at Bundesliga er mer attraktiv enn PL, men at den er bortimot like attraktiv. Men kanskje ikke for oss i Norge som er så ensporet opptatt av England når det kommer til internasjonal fotball.
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "cm"Det finnes drøssevis av eksempler på at store stjerner som spiller fast på klubber som spiller i CL år ut og år inn går til klubber utenfor top-4 i PL. Hvorfor det Krøvel?

Kanskje fordi de har et ønske om å spille i det som regnes som verdens hardeste liga?

Hvorfor gikk Anelka til Bolton for eksempel? Eller Carew til Aston Villa? Eller Elano til City? Tevez og Mascherano til West Ham? Albert Luque (usikker på stavemåte) fra CL-semifinalist La Corona til Newcastle? Ravanelli til Boro i sin tid?

Dette er jo alle spillere som kunne valgt mye bedre klubber enn de det de falt ned på, hvis man regner "bedre" som CL deltakelse, mange tilskuere og lange kalde netter i Gelsenkirchen.


Nå har jeg vel aldri sagt at muligheter for troféer og CL er det ENESTE som er avgjørende. Og uansett om man kommer med eksempler på enkeltspillere som er stjerner i en klubb her og en klubb der, så er det jo liten tvil om at de fleste stjernene spiller for topplagene - og de som spiller om trofeer/CL. Eller sagt motsatt: Det er flere stjerner i de virkelige toppklubbene, enn på f.eks. Spurs. Selv om Spurs-fansen sikkert vil påstå at alle på deres lag er stjerner...
Legg ned hele klubben!

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article101567.ece

Det går fortsatt rykter om Opdal til denne heller lite attraktive klubben i England...
Rød makt på Hansa

Stoffi

Håper han har lært av historien, og ser at tottenham og norske keepere aldri er en god kombinasjon.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!


Falkman

Quote from: "Stoffi"Håper han har lært av historien, og ser at tottenham og norske keepere aldri er en god kombinasjon.


tja,  Thorstvedt gjorde det vel ikkje så verst, va den første nordmannen som vant cupen der borte, såvidt eg husker.

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "Stoffi"Håper han har lært av historien, og ser at tottenham og norske keepere aldri er en god kombinasjon.


Aldri er en god kombinasjon? Thorstvedt og Spurs er jo legendarisk!

peteE

Vel, verken Cerny eller Robinson er noen 'insane'-keepers. Så at Opdal kunne blitt kjøpt opp av dem hadde ikke vært noen surprise. Spurs har nok penger.. 30 Mill? Småpenger for spurs.

Thorstvedt er jo råeste norske keeperen ever! Hvis Opdal ikke spiller på Brann, skal han iallefall spille på et kvalitetslag i utlandet! Vi snakker topp 10 i england, topp 3 i frankrike, topp 7 i spania, topp 4 i tyskland og topp 5 i italia! Kravsterk er jeg!

krøvel vellevold

Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/eliteserien/article101567.ece

Det går fortsatt rykter om Opdal til denne heller lite attraktive klubben i England...


Rart, siden Tottenham er en klubb som kan velge og vrake på øverste hylle. I følge fansen deres.
Legg ned hele klubben!

monzilla

Vel, ser man på prisnivået i norsk tippeliga og kjøpekraften til engelske klubber så sier det seg selv. Uansett, ingen i dagens brannstall er god nok for å gå rett inn i noen europeiske toppklubber. Jatieh kanskje om han har en knallsesong nå, men la oss være realistiske. Vi har ingen talenter av Mikel-kaliber.

Vil tro at spurs er en interessant klubb for samtlige norske spillere. Londonbasert, spiller mot gode lag hver enest uke osv. 40 mill for Opdal, jatakk!

DangerousDan

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/eliteserien/article101567.ece

Det går fortsatt rykter om Opdal til denne heller lite attraktive klubben i England...


Rart, siden Tottenham er en klubb som kan velge og vrake på øverste hylle. I følge fansen deres.


Det fordrer selvsagt et det er noe i ryktene - hvilket jeg kan banne relativt høyt på at det ikke er.
Spurs linkes til alt som kan krype og gå av keepere, så dette er Ikke rart.

Dinho

Quote from: "DangerousDan"
Spurs linkes til alt som kan krype og gå av keepere, så dette er Ikke rart.


Er vel det eneste kriteriet som stilles til en spurs-keeper, å kunne krype og gå.....

DangerousDan

Quote from: "Dinho"
Quote from: "DangerousDan"
Spurs linkes til alt som kan krype og gå av keepere, så dette er Ikke rart.


Er vel det eneste kriteriet som stilles til en spurs-keeper, å kunne krype og gå.....


Per i dag er det tydeligvis mer enn tilfredstillende ja.
Tror Opdal kunne gjort en bra figur i PL og Spurs, men tipper de ender opp med et større "navn" som Amelia.

peteE

Jeg gjetter Hugo Lloris! Dritgod på FM! Og bare 20 år! Og fra kanonbyen Nice!

dudo

I mangel av spillertråd på landslagskeeperen fortsetter jeg bare i denne. Nettavisen har intervju med et av TLs kjedeligste intervjuobjekt i dag: http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1703487.ece
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Mico

Quote from: "dudo"I mangel av spillertråd på landslagskeeperen fortsetter jeg bare i denne. Nettavisen har intervju med et av TLs kjedeligste intervjuobjekt i dag: http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1703487.ece


Hva med å lage en? ;) Man forventer jo noe halvveis interessant når denne tråden blir dratt opp igjen.

Når det er sagt:
"- Eirik Huseklepp fikk en gullkantet avtale for å bli i Brann. Litt kjipt å vite det?
- Ingen kommentar."

Blir spennende å se hvor mange år Brann ble satt tilbake da de ansatte nye sportssjefen :)

DangerousDan

Quote from: "Mico"

"- Eirik Huseklepp fikk en gullkantet avtale for å bli i Brann. Litt kjipt å vite det?
- Ingen kommentar."

Blir spennende å se hvor mange år Brann ble satt tilbake da de ansatte nye sportssjefen :)



Du gjør som journalistene i byen - plukker ut en linje og neglisjerer fullstendig andre motvekter i intervjuet- som denne:

"Men kan hans lønn føre til problemer når klubbens andre stjerner skal reforhandle?"
- Absolutt ikke.

tormi

Quote from: "DangerousDan"
Quote from: "Mico"

"- Eirik Huseklepp fikk en gullkantet avtale for å bli i Brann. Litt kjipt å vite det?
- Ingen kommentar."

Blir spennende å se hvor mange år Brann ble satt tilbake da de ansatte nye sportssjefen :)



Du gjør som journalistene i byen - plukker ut en linje og neglisjerer fullstendig andre motvekter i intervjuet- som denne:

"Men kan hans lønn føre til problemer når klubbens andre stjerner skal
reforhandle?"
- Absolutt ikke.



Takk Dan. Godt at noen setter det i perspektiv :)
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Kjell249

Quote from: "Mico"

Blir spennende å se hvor mange år Brann ble satt tilbake da de ansatte nye sportssjefen :)


I forhold til den gamle mener du? Da har de jo tatt syvmilssteg i riktig retning. POL var jo ikke akkurat kompetent og etterlot seg et kontraktsrot uten like.

Føler du at Brann er blitt satt tilbake etter første seriegull på 44 år?

Når jeg tenker etter så må du være ironisk her og egentlig mene at RBH gjør en glimrende jobb...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

trax999

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "kabelmann"[
Hva i all verden har det for betydning om TL er en bakgårdsliga eller ikke? Solskjær klarte seg ganske greit i PL, han kom fra Tippeligaen. Samme med Thorstvedt, Bjørnebye, Håland, Bakke, Iversen, Flo, Gamst Pedersen, Carew m.fl..  .


Og hva med John Arne Riise som gikk rett fra AaFK i norsk 1.div. til Liverpool?



Vel fra Aalesund som 16-åring og til Liverpool når han var 20+???
Kor var han disse årene.. Han utviklet seg tross alt i Monaco...

Mico

Quote from: "DangerousDan"
Quote from: "Mico"

"- Eirik Huseklepp fikk en gullkantet avtale for å bli i Brann. Litt kjipt å vite det?
- Ingen kommentar."

Blir spennende å se hvor mange år Brann ble satt tilbake da de ansatte nye sportssjefen :)



Du gjør som journalistene i byen - plukker ut en linje og neglisjerer fullstendig andre motvekter i intervjuet- som denne:

"Men kan hans lønn føre til problemer når klubbens andre stjerner skal reforhandle?"
- Absolutt ikke.


Vurderte å ta med det sitatet også, men mente det ikke var så relevant.
Det er jo det første spm som spiller på følelser.
Om noe forsterker egentlig svaret på spm 2 svaret i spm 1, ettersom det indikerer at han vil svare dersom svaret er det folk vil høre.....


Quote from: "Kjell249"
Quote from: "Mico"

Blir spennende å se hvor mange år Brann ble satt tilbake da de ansatte nye sportssjefen :)


I forhold til den gamle mener du? Da har de jo tatt syvmilssteg i riktig retning. POL var jo ikke akkurat kompetent og etterlot seg et kontraktsrot uten like.

Føler du at Brann er blitt satt tilbake etter første seriegull på 44 år?

Når jeg tenker etter så må du være ironisk her og egentlig mene at RBH gjør en glimrende jobb...


Det er vel ingen tvil om at Hansen dummet seg ut med den nye kontrakten til Huseklepp.
Hvor stor effekten blir gjenstår jo å se, og kommer mye an på personligheten til spillerene.
Om jeg var Bakke eller Helstad ville jeg ikke akseptert å spille for mindre enn Huseklepp, rett og slett av prinsipp. Nå er vel dette spillere som uansett vil bli tilbudt like mye som Huseklepp, men det er mange andre spillere i Brann som er bedre enn Huseklepp.

Skal heller ikke glemme effekten utenom kontraktsforhandlinger. Ingen liker å se en arbeidskamerat som er betraktelig svakere enn ham tjene betraktelig mer.

Baunebob

Da har vel Opdal så smått begynt veien ut av landslaget etter nok en blemme mot Montenegro nå. Tross elendig forsvarspill, var denne av det grove slaget.

Synd for Håkon dette.

Gubrask

Quote from: "Baunebob"Da har vel Opdal så smått begynt veien ut av landslaget etter nok en blemme mot Montenegro nå. Tross elendig forsvarspill, var denne av det grove slaget.

Synd for Håkon dette.


Får se det fra den positive siden at evt. nye klubber kanskje vil være litt mer skeptisk til å kjøpe han

Belfort

Er ikke lenge til før Jarstein er norges nye keeper,det er jeg helt sikker på.

Brann_copper

Tror nok Hareide tar med i betraktningen at det var i mars det skjedde før han eventuelt setter innpå noen erstatter for den Håkon den Gode. For Oppdal er vanligivs sikkerheten selv!
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Klaus_Brann

Opdal eller ei, er dette virkelig det beste laget landet Norge klarer å stille?
Latterlig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Shine

Quote from: "Klaus_Brann"Opdal eller ei, er dette virkelig det beste laget landet Norge klarer å stille?
Latterlig.


Jeg tror jeg kan si ( uten å lyge ) at et Brann lag hadde greid dette en del bedre.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Mico

Utrolig herlig å se på det norske langslaget :)

Men selv om jeg tidligere bare har sett det positive i at Opdal gjør tabber for norge begynner det etterhvert å bli litt bekymringsfyllt.

Takler han ikke presset? For Opdal føler nok en del press selv for en slik kamp, ettersom han har veldig lite å gå på i landslagssammenheng.

Baunebob

Martin har iallefall spist godt i julen.

Gud

For min del kan Håkon drite seg ut støtt og stadig på landslaget så lenge han spiller som en gud for Brann.

peteE

Haha, da jeg såvidt så resultatet 2-0 da jeg gikk forbi scottsman på vei hjem nå nettopp, var det noe som sa meg at Opdal hadde tabbet seg ut :P

Synd for hans egen del ofc. Bra for oss at han tabber seg ut i en treningslandskamp og ikke i viktige kamper for oss! Da lærer han nok av det!

Og vi kommer iallefall til å beholde Opdal en sesong eller 2 til ^^

Belfort

Quote from: "Gud"For min del kan Håkon drite seg ut støtt og stadig på landslaget så lenge han spiller som en gud for Brann.


Tror du tar litt lett på det. Fortsetter Håkon og drite seg ut for hele norge vil det bare være et tidsspørsmål før det begynner og påvirke spillet i brann også.

peteE

Enig med du!

Tabbe seg ut i landskamper er vel kanskje den største selvtillit-droppen du kan få.

Gud

Quote from: "Belfort"
Quote from: "Gud"For min del kan Håkon drite seg ut støtt og stadig på landslaget så lenge han spiller som en gud for Brann.


Tror du tar litt lett på det. Fortsetter Håkon og drite seg ut for hele norge vil det bare være et tidsspørsmål før det begynner og påvirke spillet i brann også.


Håkon har vist seg meget sterk psykisk. Tror neppe han lar dette gå innover seg. Men jeg ønsker selvfølgelig at Opdal gjør det så bra som mulig på landslaget.

Janki

Herregud! Drit i det norske landslaget!

Vi e`kkje fra Norge vi e Fra Bergen!!!

olebrann3

positivt for oss at han gjør tabber for Norge, da holder vi han mye lengre..

Lurkin

Helt enig. Jeg ser ingenting negativt i at Håkon gjør tabber på landslaget. Synd for han personlig riktig nok, men å gjøre han mindre attraktiv for internasjonale klubber er gull verdt!
Berømte Brann fra Bergen

Satan 3

Ha ha. Dritkult at han gjør tabber på det norske landslaget.
Konge det
Striler ut av Bergen

BBB-Tony

Quote from: "Lurkin"Helt enig. Jeg ser ingenting negativt i at Håkon gjør tabber på landslaget. Synd for han personlig riktig nok, men å gjøre han mindre attraktiv for internasjonale klubber er gull verdt!


Ingenting negativt?? Så du synst det er helt OK om han nå mister landslagsplassen til Jarstein eller Myhre pga tabbene i de seneste kampene? Nei, vet du hva! At han fortsetter som førstekeeper på landslaget er viktig for både Brann og han personlig!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Lurkin"Helt enig. Jeg ser ingenting negativt i at Håkon gjør tabber på landslaget. Synd for han personlig riktig nok, men å gjøre han mindre attraktiv for internasjonale klubber er gull verdt!


Ingenting negativt?? Så du synst det er helt OK om han nå mister landslagsplassen til Jarstein eller Myhre pga tabbene i de seneste kampene? Nei, vet du hva! At han fortsetter som førstekeeper på landslaget er viktig for både Brann og han personlig!


Han mister nok neppe landslagsplassen; med mindre han fortsetter med slike "tabber". Jeg har ikke sett kampen i dag, så kan ikke uttale meg om akkurat det. Og det er jo vel og bra.

For å være litt egoistisk, så er det jo positivt for vår del at han ikke gjør sine beste kamper, spesielt mot f. eks Everton når det sitter et x antall speidere og følger med han.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Quote from: "tr0Ndemann"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "Lurkin"Helt enig. Jeg ser ingenting negativt i at Håkon gjør tabber på landslaget. Synd for han personlig riktig nok, men å gjøre han mindre attraktiv for internasjonale klubber er gull verdt!


Ingenting negativt?? Så du synst det er helt OK om han nå mister landslagsplassen til Jarstein eller Myhre pga tabbene i de seneste kampene? Nei, vet du hva! At han fortsetter som førstekeeper på landslaget er viktig for både Brann og han personlig!


Han mister nok neppe landslagsplassen; med mindre han fortsetter med slike "tabber". Jeg har ikke sett kampen i dag, så kan ikke uttale meg om akkurat det. Og det er jo vel og bra.

For å være litt egoistisk, så er det jo positivt for vår del at han ikke gjør sine beste kamper, spesielt mot f. eks Everton når det sitter et x antall speidere og følger med han.


Med på den at det er bra for vår del, men Myhre mistet plassen etter 2 tabber. Nå har Opdal det samme i løpet av kort tid...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up