• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Color Line Cup 2008

Started by dudo, January 16, 2008, 09:17:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

I tillegg til de du nevner, så er kanskje Mr.Yaw med? Om han ikke er 100% A-lagsspiller for Brann nå da... Usikker på om Solli skal være med. I og med at han er på nippen til å signere for Løv Ham. Men jeg vil ikke tro det skulle stå i veien for han å delta i denne turneringen. Det ligger vell i kortene at Brann kommer til å snappe han opp visst han utvikler seg riktig og holder ett bra nivå i 1.div. Da ville det hvertfall ikke være utenkelig at han ble med Brann på en slik turnering.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Yaw er født i 88, og dermed en del år eldre enn de som reiser.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Noen som vet hvordan det gikk i dag?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Quote from: "dudo"Noen som vet hvordan det gikk i dag?


Brann tapte 2-0 mot lyn. Uavhengig av dagens resultat,hva har egentlig Kjetil Knudsen bidratt med siden han kom i 2004. Han skulle utvikle spillere,hvem har han utviklet? I tillegg drar han juniorlaget til ulike turneringer men taper som oftest.
http://www.aafk.no/07/default.asp?page=2935,6377,6378&lang=1

olebrann3

talent arbeid er kanskje ikke noe man merker etter 3 år er hvor lang tid det er gått

Nixon

Hovedproblemet med slike turneringer er at Brann stiller med lag som hverken trener eller spiller kamper sammen resten av året. Da blir det ikke lett å spille mot samspilte juniorlag som i dette tilfelle også var ett til to år eldre.
Rød makt på Hansa

olebrann3

i tillegg så har vell Lyn spillere fra norges toppidrettsgymnas så de skal ha rimelige gode talenter...

Lyn har vel også vist at de tar opp en del av dem, noe som nettopp viser at de er flinke på talentarbeid

esp123

Brann stilte jo med bare 90/91 spillere, og de fleste av Lynspillerne var visst eldre

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gubrask

Noen som vet hvordan det gikk i dag?

Belfort

Quote from: "Gubrask"Noen som vet hvordan det gikk i dag?


Tapte 4-2 mot Sogndal. Er vel ikke så farlig siden vi spiller med langt yngre spillere enn alle andre lag der oppe....

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6096

Møvik fikk i hvert fall en scoring.. På straffe riktig nok, men mål er mål..

lok1

3-1 til Brann over Molde og vi tar 3.plassen :)
Vålerenga venter i morgen.

dudo

Aiai, ikke verst. Hvor følger du turneringen? Hvem scoret?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

lok1

Skulle egentlig nedover (Ja, kommer fre Molde til opplysning), men dessverre måtte jeg bli hjemme. Men flere av mine bekjente/venner spiller på Molde så blir jo litt oppdatert. Ellers var jeg inne på tornekrattets sider for denne kampen =)

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6098

Matias Møvik, Bjarte Haugsdal og Ronny Skjelde sto bak Brann sine mål for dem som ikke gidder å lese gjennom hele sammendraget sent i lørdags kveld.

peteE

"Brann måtte vinne den siste kampen i gruppespillet for å unngå jumboplass i gruppen, og klarte det etter en maktdemonstrasjon fra start til slutt."

Høres jo bra ut :)

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

peteE

Hmm synd de gikk ut da:/

Men bra vi var best mot VIF. VIF har jo etter hva jeg vet en veldig god juniorstall!

dudo

VIF hvilte 5-6 av landslagsspillerene sine, såvidt jeg har skjønt det. Det er også uenighet om hvilket av lagene som var best, så jeg regner med det var en ganske jevn kamp.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


Go Up