• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Matias Møvik

Started by paf, January 08, 2008, 20:09:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Belfort

Quote from: Klaus_Brann
Quote from: "Belfort"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Belfort"
Quote from: "Nixon"http://www.bt.no/webtv/?id=9180


Det er blitt hauset opp mang en ungutt i Hordaland. Men,jeg tror denne gutten faktisk vil nå langt.[/quote

Skal ikke se bort fra at det.. Synes han så ut som en søt liten Charlie Miller..Antydning til vom:-)


Tror ikke denne gutten har noen vom. Etter det jeg har hørt er han meget sterk. Det som ofte har vært mangelvare med unge talenter er nettopp fysikken til og kunne ta steget opp.


Jaja, det sies vel. Men er det motstridende å ha vom og å være sterk?

Se intervjuet selv, litt tjokk er han :)


Babyfett. Vokser det snart av seg:)

AtroZ

Hva feilder det dere da? Vi snakker om en 16åring. Tendensene til mobbing er totalt unødvendig.
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

olebrann3

Han er kanksje litt kraftig men det er bare muskler spør du meg. Har spilt masse med han og når man tenker seg at han har spilt mer fotball vær dag en mange av Brann spillerene per dags dato er det vell lite som tyder på at det er fett.

Og så løp han 60 meteren på 7.70 minst når han gikk i 9. klasse, så kjapp er han og

monzilla

Er ikke NATO-kravet på 60m under 8 sek? Så han er ikke spesielt rask mao.

naitsirk

om "nato" kravet er under 8 sek på 60 m, så sliter dei.

men tilbake til møvik. synst han likner litt på nick barmby, i kroppsfasong:)

Snublefot

Quote from: "monzilla"Er ikke NATO-kravet på 60m under 8 sek? Så han er ikke spesielt rask mao.

under 8 sek, da er man rask jo=)

Chrisstah

Quote from: "monzilla"Er ikke NATO-kravet på 60m under 8 sek? Så han er ikke spesielt rask mao.


nato kravet er på under 9 50 ellernoe.

eg løp på litt over 9 og fikk godkjent
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

dudo

Quote from: "AtroZ"Hva feilder det dere da? Vi snakker om en 16åring. Tendensene til mobbing er totalt unødvendig.


Helt enig. Når bildene fra landskampen i tillegg viser en hurtig spiller som passerte oppasseren sin på fart opptil flere ganger blir det i tillegg litt småteit. Det er som om kjaken til Opdal skulle legitimere å kalle han feit.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

JanBanan

Charlie Miller var feit, men han var og blant de beste spillerne Brann noensinne har hatt. Og ka med Kvisvik?

tormi

Quote from: "JanBanan"Charlie Miller var feit, men han var og blant de beste spillerne Brann noensinne har hatt. Og ka med Kvisvik?


Du har helt rett og det viser desverre hvordan nivået er på norsk fotball.

Men det er no kjekt likevel.

Se for dere Kvisen i Premier League :) hehehe
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Lurkin

Se for dere at Gary Neville klør seg i hodet når Super Ray flikker videre en crossball til backen..med ryggen!
Berømte Brann fra Bergen

Klaus_Brann

Quote from: "Lurkin"Se for dere at Gary Neville klør seg i hodet når Super Ray flikker videre en crossball til backen..med ryggen!


Haha, der har du det!
Han hadde herja PL:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: "Lurkin"Se for dere at Gary Neville klør seg i hodet når Super Ray flikker videre en crossball til backen..med ryggen!

Det tror jeg er det øyeblikket med Kvisvik jeg aldri kommer til å glemme. Det var rett og slett enestående. Dessverre har jeg aldri sett det i opptak. Det er noe jeg virkelig kunne tenkt meg å ha på harddisken.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Olve137

JA! Er det noen som har en link? Hadde vært fantastisk. Noen burde lage en video med det beste av Ray og uploade på Youtube. Sånn som C.Ronaldo og Ronaldhino osv har så mangen av... yo
ergen & Brann.

olebrann3

Matias spilte idag for Norges g 17 landslag mot serbia. Han startet kampen men spilte bare 1. omgang.

Norge tapte kampen 1-0

Nixon

Rød makt på Hansa

olebrann3

Han er et stort talent som eg håper Brann følger godt med og ikke slipper til noen andre klubber

Nixon

Matias Møvik nøyde seg med ett mål da han skårte Brann2 sitt første i kveldens 4-0 seier mot Djerv. Forøvrig på et flott frispark.
Rød makt på Hansa

LandåsKongen

jeg har spilt mot møvik i 4.div og kan bekrefte av han er rask. Hvor rask vet jeg ikke, tok ikke tiden, men han er rask.
Han har også en fantastisk teknikk. håper vi får se mer til denne gutten fremover. Bare ikke MIM er feig og lar han råtne på benken i åresvis.

Fez

Tviler på at noen talenter under 18 år får sjansen ever i Brann. Virker ikke som Mjelde tør det.

Nesten litt synd å si det (og ikke ta meg for en Andresen-lover), men slapp ikke vif til en 17 år gammel gutt på sentral midtbane mot rbk? I tillegg har de "moa" på topp, ikke at eg husker kor gammel han er...

Syns altfor få talenter får vise seg frem i TL for Brann.

BBB-Tony

Moa er 22, så det er ikke så eksepsjonelt, men ja, det står respekt av at Enga hiver innpå en 17 åring når de kun leder 1-0. Men i ettertid kan det hende det var dumt gjort av Andresen & Co.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Kjell249

Quote from: Fez on April 21, 2008, 21:15:30 PM
Tviler på at noen talenter under 18 år får sjansen ever i Brann. Virker ikke som Mjelde tør det.

Nesten litt synd å si det (og ikke ta meg for en Andresen-lover), men slapp ikke vif til en 17 år gammel gutt på sentral midtbane mot rbk? I tillegg har de "moa" på topp, ikke at eg husker kor gammel han er...

Syns altfor få talenter får vise seg frem i TL for Brann.


Moa er 22 og ikke ung og lovende lengre. TJ er 19, og slapp til i fjor som 18 år, og etablerte seg på laget. VIF har vært kjent for å mange unge spillere, men  tør ikke å slippe de til. Det har blitt litt bedre i år, men har fremdeles veldig høy snittalder.

Tror ikke Mjelde tviler et sekund å slippe til unge spillere. Problemet er bare at de vi har hatt så langt ikke er i nærheten av å ha nivået. Så enkelt er det. Brillierer du ikke i 3 div, så har du ihvertfall ikke noe å gjøre i eliteserien.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Kjell249

Quote from: tonynord on April 21, 2008, 21:22:38 PM
Moa er 22, så det er ikke så eksepsjonelt, men ja, det står respekt av at Enga hiver innpå en 17 åring når de kun leder 1-0. Men i ettertid kan det hende det var dumt gjort av Andresen & Co.


Singh startet han, og ble byttet ut mot Ronny Johnsen før RBK reduserte. Men allikervel ikke så oppsiktsvekkende. Er veldig mange "talenter" som ikke blir benyttet i VIF.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

BBB-Tony

Du har rett i det. Oslo-talenter er blitt oppfordrett til å velge Lyn fremfor Enga fordi de ikke slipper til talentene sine. Det gjør Lyn.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

olebrann3

Greit at nivå forskjellen er stor fra 3 div til tippeligaen, men det går da vell ann å slippe innpå et talent på slutten av kamper vist vi leder stort eller ligger under stort, vist ikke så får de aldri smake tippeliga nivået

smaalanda

Kan si at lillebroren til Matias Møvik, Kristoffer scorte hattrick for Eikanger i seriestarten mot Voss 2 for noen dager siden. Dette er da 4. divisjon, greit med tre mål i førstekamp for en 15 år gammel niendeklassing så måtte ha dispensasjon for å kunne spille med A-laget.
KMO!!!

Xminator

Quote from: tonynord on April 21, 2008, 21:34:06 PM
Du har rett i det. Oslo-talenter er blitt oppfordrett til å velge Lyn fremfor Enga fordi de ikke slipper til talentene sine. Det gjør Lyn.


Ja, og de slipper til en gang, for deretter å forsvinne fra sine 15 minutes of fame.

krakra

Quote from: smaalanda on April 24, 2008, 11:27:21 AM
Kan si at lillebroren til Matias Møvik, Kristoffer scorte hattrick for Eikanger i seriestarten mot Voss 2 for noen dager siden. Dette er da 4. divisjon, greit med tre mål i førstekamp for en 15 år gammel niendeklassing så måtte ha dispensasjon for å kunne spille med A-laget.
15år gammel niendeklassing?

blubbin

Er det noe galt med å være 15 år og 9.klassing?

BergensStolthetBrann

Og møvik Putter 2 for andrelaget.. Ser lovandes ut;)

abe78

Quote from: olebrann3 on April 22, 2008, 10:07:34 AM
Greit at nivå forskjellen er stor fra 3 div til tippeligaen, men det går da vell ann å slippe innpå et talent på slutten av kamper vist vi leder stort eller ligger under stort, vist ikke så får de aldri smake tippeliga nivået


Det går ikke an å tenke slik. De som sitter på benken må være forberedt på å hoppe inn når som helst og de kan risikere å spille nesten hele kampen om det blir tidlige skader. Når dette er sagt synes jeg vi ikke skal være pysete med å slippe til unge tallenter som har bevist at de fortjener en mulighet. Ikke glem at vi spilte mye med en 18-åring i fjor.
.og husk!

olebrann3

vi har 7 plasser på benken vist du sitter en i vært ledd som superreserve, så vil man fortsatt ha plass til 3 talenter på benken

dudo

http://www.brann.no/index.php?valg=terminliste&kamp=490

Tja, om man ser på benken mot TIL er jeg ikke sikker på hvem jeg vil ha ut bortsett fra Ludde, som erstattes av Huseklepp. Hassan skal jo også inn på denne benken. Det er nok ikke så enkelt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

peteE

Dette har vel direkte ikke noe med Møvik å gjøre, men Sandrino Birkeland og Preben Johansen, som  har spilt endel for 2. laget i det siste, er to folk jeg kjenner indirekte, via skole og venner,  noen som vet om disse er gode spillere? Vet at begge er 90-modeller, og to greie gutter iallefall :D

Xminator

Ikke umulig Møvik får ett par innhopp i år, men ikke så lenge vi sliter med å hente poengene. Eller for den del fortsatt har gullmedaljer å spille for. Frem til da blir nok A-lagsdebuten i cupen.

dudo

Håper å få se han på stadion i år selv, han blir i så tilfelle en av de yngste spillerene på veldig mange år, blir han ikke?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Quote from: dudo on May 06, 2008, 17:22:17 PM
Håper å få se han på stadion i år selv, han blir i så tilfelle en av de yngste spillerene på veldig mange år, blir han ikke?


Ja,kan ikke huske sist en spiller som fyller 17 år i løpet av året har debutert på Brann. Tror det er viktig at han får noen innhopp i år for og smake på a-lags nivået.

olebrann3

Han får ingen innhopp i vår etter slik eg har hørt det, han er ikke registrert i 25 manns troppen og kan ikke settes inn i den før sommeren, dette er noe jeg har hørt så kan ikke bekrefte det

vebo

Tiocfaidh ár lá

BBB-Tony

Hvorfor ikke registerere Møvik i den troppen når den nåværende troppen kun er på 23 spillere?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

olebrann3

somling av styret helt sikkert, eller så tenkte de at han ikke kom til å spille likevell

BBB-Tony

At han ikke får spille likevell er ingen god grunn til å utelate han når vi ikke klarer å fylle opp kvoten uten han! Får vi mangen skader, så er han grei å ha... Er ikke noe med at vi ikke trenger registerere spillere under en viss alder? Merkelig om han overhode ikke kan spille TL-fotball.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BergensStolthetBrann

- Mathias var bra for Brann 2 sist og har vært god på treningene. Han starter nok ikke kampen, men han er med i troppen og kan få et innhopp, sier Mjelde om talentet fra Eikanger.


Håper han får seg 20 minutter(:

peteE

Håper han får mer enn 20 min jeg!

olebrann3

satser på han får hele andre omgang da vi leder 6-0 til pause

Hindu

kan nevne at selv om matias ikke står oppført som en del av a-troppen, så kan han spille TL-kamper nå på våren. Eg kan og nevne at han egentlig skulle være i troppen til tromsø kampen, men siden ludde ble frisk i siste liten mistet han den plassen.

Vi får håpe at han får et innhopp i cupen!

neimannen

Quote from: Hindu on May 11, 2008, 11:59:26 AM
kan nevne at selv om matias ikke står oppført som en del av a-troppen, så kan han spille TL-kamper nå på våren. Eg kan og nevne at han egentlig skulle være i troppen til tromsø kampen, men siden ludde ble frisk i siste liten mistet han den plassen.

Vi får håpe at han får et innhopp i cupen!

Enig. 2 nye mål nå sist og bra form bør tale for det. I Florøleiren i sommer forventer jeg at han starter minst 1 kamp. Han vil sikkert holde ihvertfall 60-70 minutter i høyt tempo.

Hindu

Positivt å se at MIM har tatt ut Matias i troppen i dag :)

hansek

Anders Næs scoret vel 3 mål i sin andre kamp for Brann 2 og har vært utpå i alle kampene. Tror han fyllte 16 år i juli iår. Næs og Møvik er nok de 2 som har størt potensiale for Kanelønning har vel allerede passert 19 årsgrensen ? På litt lenger sikt har både Løv-Ham og Vadmyra med folk på diverse G-landslag mens broren til Matias Møvik er med på landslagsuttak nå nylig. Er usikker på om han også er spiss eller om han er midtbane.

olebrann3

lillebroren til møvik var midtbane før i tiden men etter det eg har hørt no så skal han være spiss

Go Up