• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Matias Møvik

Started by paf, January 08, 2008, 20:09:43 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Matias Møvik fra Brann er tatt ut på G-17 landslaget i dag (for øvrig et lag der Stabæk har tre spillere). Noen som kjenner til gutten?
Edit: Rettet navn og faktaopplysning...

Nixon

Quote from: "paf"Mattias Møvik fra Brann er tatt ut på G-17 landslaget i dag (for øvrig et lag der Stabæk har fire spillere). Noen som kjenner til gutten?
Rød makt på Hansa

Gubrask

Her er forøvrig linken til dette uttaket:
http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=215456

Og så vidt jeg kan se, er det "bare" 3 fra Stabæk der;)

smaalanda

Kjenner gutten ja. Spilte 4. Divisjon for Eikanger forrige sesong hvor han imponerte stort. Fyren har et fryktingytende skudd for å være 16 år. Har også veldig bra fysikk for alderen, og er greit rask. Scorte tre mål på 15 minutter forrige gang han spilte G17 landslagskamp, og snudde kampen (tror dette var mot polen uten at jeg skal si noe sikkert). Er et stort talent og en frisparkekspert på høyt nivå.
KMO!!!

Baunebob

Og denne karen er nå i A-stallen til Brann slik jeg har forstått det ?

Fez

Frispark eksperter er det mangel på i Brann, også langskudd eksperter. Ser forskjell på Brann fra europa-lag som skyter MYE mere fra utenfor 16meter. Det er noe Brann bør gjøre også, så får vi flere strenger å spille på.

En kompis av meg bodde på Eikanger, og han har hørt om Mattias. Et stort talent sier han som kan skyte. (Vet, ikke beste infoen, men greit at flere bekrefter rykter så er det noe i det og)

BBB-Tony

Quote from: "Baunebob"Og denne karen er nå i A-stallen til Brann slik jeg har forstått det ?


Tror han i første stund skulle spille for Reservelaget til Brann en sesong eller to, men trene med A-laget. Men det er mulig jeg husker feil?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

smaalanda

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Baunebob"Og denne karen er nå i A-stallen til Brann slik jeg har forstått det ?


Tror han i første stund skulle spille for Reservelaget til Brann en sesong eller to, men trene med A-laget. Men det er mulig jeg husker feil?


Riktig trener med A-laget, og kommer vel mest sannsynlig til å spille kamper for 2. laget en god stund fremover.
KMO!!!

BBB-Tony

Quote from: "smaalanda"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "Baunebob"Og denne karen er nå i A-stallen til Brann slik jeg har forstått det ?


Tror han i første stund skulle spille for Reservelaget til Brann en sesong eller to, men trene med A-laget. Men det er mulig jeg husker feil?


Riktig trener med A-laget, og kommer vel mest sannsynlig til å spille kamper for 2. laget en god stund fremover.


Håper Brann klarer å få frem noen egenproduserte talenter som slår igjen om noen år. Den nevnte spilleren her er en av de som kan utvikle seg i riktig retning å slå til i Brann tror jeg. Det er nok av talenter i Hordaland visst Brann får opp øynene for de.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

blubbin

Har spilt mot ham.  Skuddfoten er hans sterkeste kvalitet.  Ikke sånn vanvittig imponert ellers, men så var han jo bare barnet så kan ikke avskrive ham helt heller.

BBB-Tony

Quote from: "blubbin"Har spilt mot ham.  Skuddfoten er hans sterkeste kvalitet.  Ikke sånn vanvittig imponert ellers, men så var han jo bare barnet så kan ikke avskrive ham helt heller.


Han har hvertfall imponert så pass mye at han er tatt inn hos Brann! Ikke det at de har gjort så mye positivt i dyrke-egne-talent-retningen de siste årene. Men det tar vell ikke inn søppel heller?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HeiaBrann!

Quote from: "tonynord"
Quote from: "blubbin"Har spilt mot ham.  Skuddfoten er hans sterkeste kvalitet.  Ikke sånn vanvittig imponert ellers, men så var han jo bare barnet så kan ikke avskrive ham helt heller.


Han har hvertfall imponert så pass mye at han er tatt inn hos Brann! Ikke det at de har gjort så mye positivt i dyrke-egne-talent-retningen de siste årene. Men det tar vell ikke inn søppel heller?

Har da hentet inn et par andre og har de ikke? Andre spillere som Brann burde ta en kikk på er Løv-Ham gutter/junior`s Fredrik Haugen og Dino Urukalo. Haugen er ofte på besøk hos Reading`s akademi og burde vell da også være en spiller Brann definitivt burde ta en kikk på. Han spiller over hele midtbanen og kan spille spiss, men han er best som sentral. Dino vet jeg ikke så mye om, bortsett fra at han er en meget dyktig avslutter og er sammen med Haugen ganske bra tekninsk. Begge to spiller for Løv-Ham`s guttelag, juniorlag og 2. laget i 4. divisjon. Haugen er tatt ut på landslaget for sin klasse og spiller på to kretslag etter det jeg har hørt, g15 og g16.

Laksevåg


HeiaBrann!

Quote from: "Laksevåg"

Er på alderen jeg også, og har gjennom oppveksten tilbrakt flere timer med han. Vet derfor en god del om hannes kvaliteter. Han er en meget begavet spiller både på og utenfor banen. Han er ingen spiller som skryter og slikt, men holder seg i bakgrunnen og er meget profesjonell i en alder av 15 år. På banen er han en sterk ballvinner og løper mye. Han har også en meget fin høyrefot, samt en over gjennomsnittet venstrefot. At han spiller på landslaget, kretslaget, 2. laget til Løv-Ham i 4. divisjon + to aldersbestemte kretslag synes jeg taler for seg selv... At Reading også har begynt å vise signaler på at de kan være interissert i å hente han over til England om noen år, er heller ikke negativt. Dette er etter min mening en spiller som vil kunne spille der han selv vil, dersom han jobber hardt nok!

Tobey

Jeg også har spilt mot Møvik. Han var meget driblesterk, og kunne komme seg fra en side av banen til en annen med ball. Dette sier selvfølgelig litt om at han er ego og, men uansett. Forøvrig avgjorde han kampen med et frisparkmål og et langskudd på stillingen 4-4.
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Laksevåg

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "Laksevåg"

Er på alderen jeg også, og har gjennom oppveksten tilbrakt flere timer med han. Vet derfor en god del om hannes kvaliteter. Han er en meget begavet spiller både på og utenfor banen. Han er ingen spiller som skryter og slikt, men holder seg i bakgrunnen og er meget profesjonell i en alder av 15 år. På banen er han en sterk ballvinner og løper mye. Han har også en meget fin høyrefot, samt en over gjennomsnittet venstrefot. At han spiller på landslaget, kretslaget, 2. laget til Løv-Ham i 4. divisjon + to aldersbestemte kretslag synes jeg taler for seg selv... At Reading også har begynt å vise signaler på at de kan være interissert i å hente han over til England om noen år, er heller ikke negativt. Dette er etter min mening en spiller som vil kunne spille der han selv vil, dersom han jobber hardt nok!
vi holdt på å slå ut skolen hannes i skolecupen, å under til pause men i andre omgang kjørte vi bare høyere press når Fredrik Haugen hadde ballen, for han slår aldri ballen nesten, De sjansene vi fikk skapte vi av at han begynte å drible som bakerste mann og sån

HeiaBrann!

Quote from: "Laksevåg"
Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "Laksevåg"

Er på alderen jeg også, og har gjennom oppveksten tilbrakt flere timer med han. Vet derfor en god del om hannes kvaliteter. Han er en meget begavet spiller både på og utenfor banen. Han er ingen spiller som skryter og slikt, men holder seg i bakgrunnen og er meget profesjonell i en alder av 15 år. På banen er han en sterk ballvinner og løper mye. Han har også en meget fin høyrefot, samt en over gjennomsnittet venstrefot. At han spiller på landslaget, kretslaget, 2. laget til Løv-Ham i 4. divisjon + to aldersbestemte kretslag synes jeg taler for seg selv... At Reading også har begynt å vise signaler på at de kan være interissert i å hente han over til England om noen år, er heller ikke negativt. Dette er etter min mening en spiller som vil kunne spille der han selv vil, dersom han jobber hardt nok!
vi holdt på å slå ut skolen hannes i skolecupen, å under til pause men i andre omgang kjørte vi bare høyere press når Fredrik Haugen hadde ballen, for han slår aldri ballen nesten, De sjansene vi fikk skapte vi av at han begynte å drible som bakerste mann og sån

Alle kan ha en svak dag... Vil ALDRI tro at folk fra Løv-Ham, Kretslaget, Landslaget og Reading la ham spille på de nivåene dersom han ikke fortjener det...

Laksevåg

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "Laksevåg"
Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "Laksevåg"

Er på alderen jeg også, og har gjennom oppveksten tilbrakt flere timer med han. Vet derfor en god del om hannes kvaliteter. Han er en meget begavet spiller både på og utenfor banen. Han er ingen spiller som skryter og slikt, men holder seg i bakgrunnen og er meget profesjonell i en alder av 15 år. På banen er han en sterk ballvinner og løper mye. Han har også en meget fin høyrefot, samt en over gjennomsnittet venstrefot. At han spiller på landslaget, kretslaget, 2. laget til Løv-Ham i 4. divisjon + to aldersbestemte kretslag synes jeg taler for seg selv... At Reading også har begynt å vise signaler på at de kan være interissert i å hente han over til England om noen år, er heller ikke negativt. Dette er etter min mening en spiller som vil kunne spille der han selv vil, dersom han jobber hardt nok!
vi holdt på å slå ut skolen hannes i skolecupen, å under til pause men i andre omgang kjørte vi bare høyere press når Fredrik Haugen hadde ballen, for han slår aldri ballen nesten, De sjansene vi fikk skapte vi av at han begynte å drible som bakerste mann og sån

Alle kan ha en svak dag... Vil ALDRI tro at folk fra Løv-Ham, Kretslaget, Landslaget og Reading la ham spille på de nivåene dersom han ikke fortjener det...
har spilt en del kamper mot han då, siar ikkje at han ikkej e god, for det e jo han, men fins liksom en del spillere i 92\93 klassen som holder høyere klasse

Yngve

Quote
Alle kan ha en svak dag... Vil ALDRI tro at folk fra Løv-Ham, Kretslaget, Landslaget og Reading la ham spille på de nivåene dersom han ikke fortjener det...


Tom Sanne fekk no spela på Brann. Så kvifor ikkje han her på andrelaget til Løv- Ham? Ein må vera litt realistiske. Det laget ligg faktisk i fjerde divisjon. Og ang Reading. Det er jo sjølvsagt bra og koma i søkelyset til ein PL klubb. Dei tar ikkje kvem som helst. Når det er sagt, så er jo engelske klubbar tydleg ute etter ungdommar frå heile europa for tida. Berre sjå kor mange norske ungdommar som spelar der borte fortida. Kan det ha noko med å unngå enorme overgangssummar samt desse krava om home grown spelarar som berre vert meir og meir aktuelt i foppaeuropa?

Dette er ikkje meint til forkleinelse for denne karen, men meinar no det er verd å nemna.

HeiaBrann!

Quote from: "Yngve"
Quote
Alle kan ha en svak dag... Vil ALDRI tro at folk fra Løv-Ham, Kretslaget, Landslaget og Reading la ham spille på de nivåene dersom han ikke fortjener det...


Tom Sanne fekk no spela på Brann. Så kvifor ikkje han her på andrelaget til Løv- Ham? Ein må vera litt realistiske. Det laget ligg faktisk i fjerde divisjon. Og ang Reading. Det er jo sjølvsagt bra og koma i søkelyset til ein PL klubb. Dei tar ikkje kvem som helst. Når det er sagt, så er jo engelske klubbar tydleg ute etter ungdommar frå heile europa for tida. Berre sjå kor mange norske ungdommar som spelar der borte fortida. Kan det ha noko med å unngå enorme overgangssummar samt desse krava om home grown spelarar som berre vert meir og meir aktuelt i foppaeuropa?

Dette er ikkje meint til forkleinelse for denne karen, men meinar no det er verd å nemna.

Helt enig, Yngve! Hvorfor ikke? Han har vert og spilt i Reading mange ganger, og de har signalisert at de vil ha han flere ganger... Når man skal se på en spiller, er det ikke bare nivået en må se på... Personligheten, potensialet og ikke minst arb. kapasiteten. Jeg vil si at Haugen ligner på en Helge Haugen. En som gjør grovarbeidet og det nødvendige arbeidet, men som skjeldent blir lagt merke til på banen... Har du "Laksevåg" noen navn og komme med da, som du mener er bedre alternativer for framtiden en Haugen?

BBB-Tony

Nå er vell dette en tråd der det skal diskuteres rundt Møvik og ikke Haugen. Lag en egen tråd for denne Haugen eller diskuter det under talenter eller noe sånt...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BergensStolthetBrann

For det første, så heter han faktisk Matias møvik.
Han er en spiller som virkelig tar det han holder på med seriøst, og har bodd på Kunstgraset til Eikanger, omtrent hver dag, og trent seriøst... Han har et vanvittig skudd, teknikk, blikk, hurtighet og Fysikk.. Går nå i klasse med 2 stykker som spilte med han på Eikanger Junior i Elite, og dei seie at han e til tider litt for egoistisk..Men han var fantastisk når han ikkje va ego.. Han vennner seg vel til og ikkje være ego viss han skal komme noen vei..
For øvrig, sies det at Broren, Kristoffer Møvik har endå større potensiale, og at han er bedre enn matias var når han var på den alderen..

Xminator

Skal han komme noen vei så må han være ego.

Baunebob

Uansett tviler jeg på at han kommer til å satse på soloraid når han spiller på stadionteppet med de store guttene ;-)

Laksevåg

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "Yngve"
Quote
Alle kan ha en svak dag... Vil ALDRI tro at folk fra Løv-Ham, Kretslaget, Landslaget og Reading la ham spille på de nivåene dersom han ikke fortjener det...


Tom Sanne fekk no spela på Brann. Så kvifor ikkje han her på andrelaget til Løv- Ham? Ein må vera litt realistiske. Det laget ligg faktisk i fjerde divisjon. Og ang Reading. Det er jo sjølvsagt bra og koma i søkelyset til ein PL klubb. Dei tar ikkje kvem som helst. Når det er sagt, så er jo engelske klubbar tydleg ute etter ungdommar frå heile europa for tida. Berre sjå kor mange norske ungdommar som spelar der borte fortida. Kan det ha noko med å unngå enorme overgangssummar samt desse krava om home grown spelarar som berre vert meir og meir aktuelt i foppaeuropa?
Dette er ikkje meint til forkleinelse for denne karen, men meinar no det er verd å nemna.

Helt enig, Yngve! Hvorfor ikke? Han har vert og spilt i Reading mange ganger, og de har signalisert at de vil ha han flere ganger... Når man skal se på en spiller, er det ikke bare nivået en må se på... Personligheten, potensialet og ikke minst arb. kapasiteten. Jeg vil si at Haugen ligner på en Helge Haugen. En som gjør grovarbeidet og det nødvendige arbeidet, men som skjeldent blir lagt merke til på banen... Har du "Laksevåg" noen navn og komme med da, som du mener er bedre alternativer for framtiden en Haugen?
Ja, Sindre Myrdal på vestsiden, 93model, skytar som en hest, utrolig løpskapasitet fart og teknikk og han e faktisk en utrolig fin person utenfor banen og. Møtte de i serien i fjor og han e jo en midtbane aleine

Ikognoti

Sindre Myrdal skal denne sesongen trene med a-laget til Vestsiden. Han har fysikk som en 18-19-åring, og han er bare 13. Han er vel kaptein på kretslaget og er blitt tatt ut på landslaget i 15-års klassen. Han er en teknisk god spiller som bruker teknikken sin til annet enn å kjøre one-man show. Han slår geniale pasninger samtidig som han jobber bra. Utenfor banen er han en rolig og utrolig grei fyr. Kommer til å nå langt!

Laksevåg

Quote from: "Ikognoti"Sindre Myrdal skal denne sesongen trene med a-laget til Vestsiden. Han har fysikk som en 18-19-åring, og han er bare 13. Han er vel kaptein på kretslaget og er blitt tatt ut på landslaget i 15-års klassen. Han er en teknisk god spiller som bruker teknikken sin til annet enn å kjøre one-man show. Han slår geniale pasninger samtidig som han jobber bra. Utenfor banen er han en rolig og utrolig grei fyr. Kommer til å nå langt!
Enig med deg der. Vestsiden har faktisk en del talenter, Preben etterlerant kan også nå et stykke

BergensStolthetBrann

Quote from: "Baunebob"Uansett tviler jeg på at han kommer til å satse på soloraid når han spiller på stadionteppet med de store guttene ;-)



Han er absolutt frekk nok te da..og har ferdighetane, men eg tvile egentli på da eg og(:

peteE

Bra med litt attitude på gutten da! Tør han soloraid i debuten har han iaff balls! Kan C. Ronaldo av slikt! :P

Ikognoti

Quote from: "peteE"Bra med litt attitude på gutten da! Tør han soloraid i debuten har han iaff balls! Kan C. Ronaldo av slikt! :P


Vennligst ikke nevn Ronaldo mer.. Det har vært den verste kvelden hittil i år...

peteE

Haha, hater Man U og C. Ronaldo selv, men at han er en brilliant spiller er det liten tvil om :P

Hindu

Quote from: "BergensStolthetBrann"
Quote from: "Baunebob"Uansett tviler jeg på at han kommer til å satse på soloraid når han spiller på stadionteppet med de store guttene ;-)



Han er absolutt frekk nok te da..og har ferdighetane, men eg tvile egentli på da eg og(:


Matias er så uredd at du skal ikkje se bort ifra at han prøver seg på noen raid av og til. Det er dette som gjør at han kommer til å nå langt. Uansett hvilket nivå han spiller på blir han ikke redd for å gjøre feil. Han vil alltid ha ballen, og han tør å skyte  (noe eg savner i brann).Han har stor selvtillit, som er viktig når du skal slå igjennom i norsk fotball. Og for de som er usikre på om han vil bli satset på kan eg si at han har såpass høy lønn, at det er mye som tyder på at han vil bli satset på.

Ser og at broren nevnes her (Kristoffer Møvik). Kristoffer spiller fast på sentralt på midtbanen for 93-kretslaget. Han er også med på 92-kretslaget. Han har en enorm fysikk for alderen, i tillleg til en enorm kondisjon. Han er det vi kan kalle en komplett spiller. Ser for meg at han kommer til å få det samme tilbudet som Matias har fått om et par år.

Roald

Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

BBB-Tony

Stemmer de opplysningene om broren til Møvik, så bør Brann signere han allerede nå. Jo før, jo bedre tid får de til å forme egne spillere! Se bare på Arsenal! De signerer gutter ned i 12-13 års alderen og lar de gå gradene og når de er rundt 17-18 er de klar til debut på A-laget, og du ser veldig lett at de har spilt den typen fotball A-laget til Arsenal spiller i flere år!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Rød makt på Hansa

Belfort

Quote from: "Nixon"http://www.bt.no/webtv/?id=9180


Det er blitt hauset opp mang en ungutt i Hordaland. Men,jeg tror denne gutten faktisk vil nå langt.

Eivind

Tror absolutt at denne spilleren kan ha en stor fremtid på fotballbanen foran seg. Her må Brann være flinke med matchingen!

Som en over her skriver så er ordet i lokalsamfunnet at lillebroren skal være ett enda større talent! Men dette vet nok Brann alt om..

Jay Tee

har dere hørt om en Jahn-Terje Nilsen?? spiller 1divisjon 7er og er spådd en strålende framtid. gutten er kun 24 år.. dette er en offansiv midstopper med blendende taktikk. han skyter som en hest, og han er meget go sosialt. han har en del store svakheter når det kommer til og sparke ballen i mål, og at han har  dysleksi, noe som kan være utslagsgivende i eventuele kontraksforhandlinger. men absolutt en spiller Brann bør se nermere på. Kan og nevne at gutten fikk skryt av selveste Monsamjelden etter og ha stanget inn et vakkert mål mot Holsenøy når gutten spilte i 6 divisjon 11er.. Tror Brann bør sende ned en speider på Nymarks grusen og se litt på denne karen.. Meget spennende.. Når det gjelder denne Matias vet eg lite. men han er sikkert flink, og billig..
eia brann

kabelmann

Quote from: "Jay Tee"har dere hørt om en Jahn-Terje Nilsen??

Det skulle vel ikke tilfeldigvis være deg?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Jay Tee

eia brann


Eivind

Quote from: "Hindu"http://www.bt.no/webtv/?id=9180


Allerede linket til ett par poster opp.

Hindu

Quote from: "Eivind"
Quote from: "Hindu"http://www.bt.no/webtv/?id=9180


Allerede linket til ett par poster opp.


okidoki =)

Snublefot

Quote from: "Jay Tee"har dere hørt om en Jahn-Terje Nilsen


da burde brann heller sjekke opp  toppscorerern til BI sitt "skolelag" fra 2005 til 2006.. han var en skikkelig tankspiss=)

Men tilbake til møvik.. Denne gutten virker spennende.. vi får håpe han blir matches riktig og at broren hans om han er enda større talent også finner veien inn på laget etterhvert.

men har hørt så ofte om store lokale talenter som aldri slo igjennom at jeg beholder champisen i skapet enn så lenge=)

Brann_copper

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Jay Tee"har dere hørt om en Jahn-Terje Nilsen??

Det skulle vel ikke tilfeldigvis være deg?


Dysleksien er ihvertfall på plass.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Klaus_Brann

Quote from: Belfort
Quote from: "Nixon"http://www.bt.no/webtv/?id=9180


Det er blitt hauset opp mang en ungutt i Hordaland. Men,jeg tror denne gutten faktisk vil nå langt.[/quote

Skal ikke se bort fra at det.. Synes han så ut som en søt liten Charlie Miller..Antydning til vom:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Belfort

Quote from: Klaus_Brann
Quote from: "Belfort"
Quote from: "Nixon"http://www.bt.no/webtv/?id=9180


Det er blitt hauset opp mang en ungutt i Hordaland. Men,jeg tror denne gutten faktisk vil nå langt.[/quote

Skal ikke se bort fra at det.. Synes han så ut som en søt liten Charlie Miller..Antydning til vom:-)


Tror ikke denne gutten har noen vom. Etter det jeg har hørt er han meget sterk. Det som ofte har vært mangelvare med unge talenter er nettopp fysikken til og kunne ta steget opp.

JanBanan

Quote from: "Jay Tee"har dere hørt om en Jahn-Terje Nilsen??


Hørt at Drøbrak Frogn e villig å selge stadionanlegget sitt for å kjøpe han! Då tror eg nok vi bare kan glemme Møvik

Klaus_Brann

Quote from: Belfort
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Belfort"
Quote from: "Nixon"http://www.bt.no/webtv/?id=9180


Det er blitt hauset opp mang en ungutt i Hordaland. Men,jeg tror denne gutten faktisk vil nå langt.[/quote

Skal ikke se bort fra at det.. Synes han så ut som en søt liten Charlie Miller..Antydning til vom:-)


Tror ikke denne gutten har noen vom. Etter det jeg har hørt er han meget sterk. Det som ofte har vært mangelvare med unge talenter er nettopp fysikken til og kunne ta steget opp.


Jaja, det sies vel. Men er det motstridende å ha vom og å være sterk?

Se intervjuet selv, litt tjokk er han :)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Roald

Skikkelig feit! Sånt kan vi ikke ha i stallen!!!
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Go Up