• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FLO?!

Started by Storvik, August 05, 2003, 10:46:55 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Storvik


Bergen Sin Gutt

Jeg regner med at du ikke er seriøs?

Jeg håper i det lengste at du ikke er det hvertfall. Hvis en eneste Brannsupporter på alvor vil ha den unevnelige tilbake, da skammer jeg meg. :evil:  :evil:  :evil:  :(  :(  :(

Storvik

Jo, visst er jeg seriøs!! Han er en utrolig god fotballspiller, og han passer perfekt til behovet for spiss! Hvis du ikke unner brann gode spillere, er det du som ikke er særlig seriøs!

Bergen Sin Gutt

Flo er pokker ikke noe god fotballspiller. Han mangler evnen til å ofre seg for en klubb, og ikke alle har de beste minnene om han etter hans tid i Brann. Det er nettopp fordi jeg vil Branns beste at jeg ikke vil den **** her til byen og Brann. :?  :x  :evil:

Strilen

Trodde faktisk at ingen Brann-supportere med respekt for seg selv ville ha Judas tilbake.

Sotraanda

Men er ikke poenget at Brann skal bli bedre da?

Så Brann skal heller rykke ned uten Flo, enn å beholde plassen med Flo?

Er litt skremt....

Men vet jo ka fyren gjorde for noen år tilbake..... Ikke bra, ikke bra....
ater, heter, hater NFF!

Strilen

Kem f snakker om å rykke ned? Det beste er jo å overleve i Tippeligaen uten Judas og la heller Judas rykke ned i engelsk 2. divisjon.

Xminator

Klart jeg vil ha Flo tilbake! Selv om han var den første som utnyttet bosmanstatusen sin gjør ham jo ikke verre en f.eks kvisvik eller helstad? Eller Cato? han gikk jo som bosman, også... Eller de vi selv har karret til oss på Bosman.

Om du klarer å huske tilbake, så var det et lite mindretall som ikke applauderte Flo av banen da han forsvant. Han har jo alt å bevise (som peddien hadde det, og som Storvik har det), men jeg har vanskelig for å skjønne noe annet enn en varm velkomst og solid publikumsoppmøte om det hadde blitt virkelighet.

Vi må jo forholde oss til virkeligheten, den samme som nok gjør at vi aldri ser Flo tilbake på Stadion. Han er enkelt og greit for opptatt av pengepungen, mer opptatt av den enn han bryr seg om han spiller fotball. Det er jo klart, spiller han for en million der et eller annet selskap betaler mesteparten, så sier jeg velkommen tilbake...

thomas007

Føler egentlig ikke at Flo er en judas, men likte ikke det han gjorde rundt overgangen sin..  Men hvordan du klarer å trekke inn Helstad og Kvisvik er rart, de ble jo solgt for flere millioner.

Ricky

http://www.vg.no/vg/97/03/08/36forti.html

Denne artikkelen forklarer det meste for eventuelle nye supportere som har kommet til  :lol:

Flo er en ræv, ingen tvil om det. Blir helt feil å hente ham tilbake; det må i så tilfelle bli som bosman (så får vi jo en sjanse til på å selge ham)...
Han er sikkert god nok for laget slik det ser ut i dag, men det hadde blittt en stor kamel å svelge det å skulle ønske ham velkommen 'hjem' til Stadion.

Sotraanda

"Men spissen forsikrer at han ikke er ute etter å utnytte situasjonen, slik at Brann sitter igjen med null og niks.

- Nei, jeg vil diskutere dette på voksent vis. Jeg var en dyr spiller for Brann, og er veldig glad for det klubben har gjort for meg, sier han."


Forstår at folk fortsatt er forbanna over det som skjedde, men hoved poenget er vel at brann skal bli bedre, og faktisk så ler eg litt av Flo for tiden, han spiller jo elendig i sunderland...

Haha...

Men at han ville forsterket Brann er eg sikker på.
Fordi om han nok aldri vil spille i den røde trøyen igjen!

Men det blir vel kansje som å ønske Azar velkommen om noen år..

Så vi sier nei til Flo!
ater, heter, hater NFF!

Magnus

Er ganske så sikker på at TAF ikke kommer til og ha noe med Brann og gjøre, de kommende årene :)  :!:
lt for Norge

Xminator

Skulle ikke hatt problemer med Azar i Brann heller jeg :p

Det kommer jo ann på hvor store kameler Mjelde og Ludvigsen er villige til å svelge. Tror ikke den er så veldig stor for de...

Igjen, realistisk, så er ikke det realistisk i det hele tatt...

Kai-Olai

Quote from: "thomas007"Føler egentlig ikke at Flo er en judas, men likte ikke det han gjorde rundt overgangen sin..  Men hvordan du klarer å trekke inn Helstad og Kvisvik er rart, de ble jo solgt for flere millioner.


Grunnen til at han kan trekke inn Kvisvik og Helstad er at de hadde gått gratis som bosmanspillere hvis ikke BRANN hadde solgt de.. De var jo, som du kanskje husker, ikke villige til å undertegne ny kontrakt..

Stoffi

Eg klappet ikje Helstad og kvisvik av banen når de forlot Brann...

Men Kvisvik er en kul fyr, så han er tilgitt. Han er ingen karadass.

Det hadde vært flott hvis folk sluttet å bruke ordet Judas. Karadass betyr jo akkurat det samme, sviker....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

Hvorfor er Karadas en større sviker enn Helstad og Kvisvik? Vi fikk jo penger for Karadas også... At han går til RBK får vi heller skyte ledelsen i Brann for. Legg skylden der den hører hjemme.

Bergen Sin Gutt

Ser at mange ville ønsket Flo tilbake uansett om de i bunn og grunn ikke liker personen/det han gjorde, fordi han hadde "forsterket Brann". Poenget er jo at han hadde overhodet ikke gjort det..... :shock:

ChRiStEr87

Eg er litt usikker men trenger egentlig brann ny spiss???
Vi gjør det jevla godt nå med de spissene vi har nå (WINTERS, lund, petter, vi kan også bruke cato, knarvik og olifinjana på topp!!!)
Eg syns vi gjør det faen så bra!!

Brann banker viking og forsetter og klatre!!

Når de andre synker, stiger BRANN!!
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Branntilegdør

Quote from: "Xminator"Hvorfor er Karadas en større sviker enn Helstad og Kvisvik? Vi fikk jo penger for Karadas også... At han går til RBK får vi heller skyte ledelsen i Brann for. Legg skylden der den hører hjemme.



Hvis ikke du skjønner det har du ikke fulgt med noe særlig.. Karadas sa da han var i Brann at han ikke ville spille annet enn forsvarsspiller. "nektet" å ta plass i angrepet. Han blir så satt på benken siden han ikke var god nok for første 11. Dermed ville han heller ikke signere noe ny kontrakt, og Brann solgte han til rosenborg. Der er han med en gang villig til å spille spiss fordi eggen sa det. Og hva trengte Brann på den tiden? jo en sterk spiss som kunne komme innpå i kampene.

Pulekenn

Var isje det sånn at Teitur egentlig var en av de få som syntes han burde spille spiss, mens Aarbrekk, Eggen og "resten" av fotballNorge ropte at han måtte spille midtforsvar då?

Azar skulle bare isje kysset Brannlogoen når han skårte på Krohnsminde, og si "Eg skal aldri forlate Brann", og deretter stikke til Trondheim.
Husker isje helt hvilket ordtak som passer, men et eller annet gjorde han. Skjøt seg i foten?

Det var jo ikke som om han tok en Sol Campbell heller.
Den som har begge beina i bakken, står stille

Bekkalokket

Visst tok han en Campbell....
Denne Xminator kan nå umulig sympatisere med Brann. Makan til naiv og godtroende supporter skal man faen lete lenge etter. Flo og Azar????? Nei, slike som deg trenger vi ikke.Ingen stolthet der i gården skjønner jeg...

Yngve

Quote from: "Bekkalokket"Visst tok han en Campbell....
Denne Xminator kan nå umulig sympatisere med Brann. Makan til naiv og godtroende supporter skal man faen lete lenge etter. Flo og Azar????? Nei, slike som deg trenger vi ikke.Ingen stolthet der i gården skjønner jeg...


At du er dom i hovudet skal eg ikkje seie, men meiner du det er betre med stolthet enn eiot lag som kan føre oss til medaljar? karadas likar eg ikkje av prinsipp, men eg har ikkje problem med å få flo på laget igjen. Me fekk jo ein spelar som ikkje holdt mål i austerisk toppfotball, og heva laget vårt, så då må vel ein som ikkje held mål i engelsk toppfotball heve laget??

Bekkalokket

Verden er ikke svart/hvitt min godeste bonde. Det er ikke slik at man enten skal beholde stoltheten sin eller rykke ned, men det er viktig å ha litt stolthet i behold. Spesiellt under dårlige tider. Det er dette som gjør de største, mest tradisjonsrike klubbene til nettopp det de er.
Men når engasjementet ikke er så sterkt og stoltheten ikke så viktig, som der ute på bygden hos deg, så forstår jeg jo at dere gjerne vil leie inn RBK- spillere og ansette svikere som Flo og Azar. Rett og slett selge sjelen til klubben som en billig strandkai- hore for et ekstra poeng eller to. Poenget mitt er at i et større perspektiv er det viktig å ha litt gode tradisjoner og stolthet i bunn.

Tilslutt legger jeg ved et sitat fra deg, bare for å belyse for en lynende intelligent og gjennomtenkt supporter du er; Enjoy:

"Me fekk jo ein spelar som ikkje holdt mål i austerisk toppfotball, og heva laget vårt, så då må vel ein som ikkje held mål i engelsk toppfotball heve laget??"

Hva med å få Marek Motyka tilbake da? Tviler på at han holder mål i Premier League. Han holder sikkert ikke mål i Italiensk serie A heller, så da er han sikkert helt enormt god i dag.....

Men nå må man fyre seg opp til kampen i morgen.
Hei då!

Go Up