• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ang. dette med kreppruller...

Started by Sotraanda, August 04, 2003, 12:35:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sotraanda

Eg var i "Copenhagen" i helgen og såg FC København mot Ob, som FCK forøvrig tapte.

Men poenget med dette er at her sto det folk og solgte kreppruller ved inngangene, UTEN noen plastdings inni krepprullen.

Det var akuratt som en vanlig krepprull uten noe inni.

Det må vel også vere mulig for oss i Brann å stelle i stand noe sånt.

For øvrig så kunne du kaste de krepprullene med den "plastdingsen" inni mye lenger, alstå så var ikke disse krepprullene her like bra så de gamle!

Men er det mulig å få i stand noe greier til Viking kampen?

Hadde vert artig...

_______________________
Sotraanda, back in Norway
ater, heter, hater NFF!

Lars

Tror det blir vansklig med kreppruller til stavanger kampen, Ideen med å selge kreppruller er grei nok den!, men og kjøpe inn foreksempel 5000 kreppruller vil koste ca 10 000 kr som ikkje finnes enda.

Det er (snart) dannet en TIFO gruppe på en ca 4 stk, som skal settes sammen og finne ut av ting.

Vi skal klare og lage mye bra TIFO, men det vil neppe skje så mye denne sesongen. Men litt blir det.

Vil komme mer info om alt dette senere, men i og med at vi nettopp er kommt i gang må vi be alle om å ha litt tålmodighet.

Sotraanda

Okey, bra det ivertfall er aktivitet rundt tifo emnet!
ater, heter, hater NFF!

Magnus

Jeg har ikke noe særlig peiling på Tifo, men ifølge det jeg har lest rundt på forskjellige forumer, så går det sikkert fint ann og lage tifo, som ikke blir så dyr!.
Men bevares, det er jo bare tøft med kreppruller 8)
lt for Norge

Lars

Jepp for all del "Magnus".

Nå i begynnelsen kommer det nok bare til å bli TIFO som er billig/gratis.

Og et ja til alle som syns at kreppruller er tøft/fint. Det er vi enig i, og det kommer til å bli et satsingsområde.

Kommer trolig mer info om dette på Torsdag/Fredag etter vi har hatt et møte..

Men det som er viktig er at folk er intressert til å hjelpe til, uten det blir det ikkje noe mye TIFO.

Alle som har lyst å hjelpe til kan sende meg en e-mail. (adressen står på profilen min)

Go Up