• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN - EVERTON

Started by Red Rabitt, December 21, 2007, 13:15:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hausberg

Har fått ett veldig stort inntrykk av at det er mange som skal bortover men da bare på forumet men her virker det nå som ``alle`` skal. Det blir jævla bra dette:) Tørr vi håpe på en full bortesupportersving i rødt? Dette blir i hvertfall tidenes tur for min del:) Gleder meg noe sinnsjukt.....
itt hjerte står i Brann......

Klaus_Brann

Quote from: "tonynord"
Quote from: "HansaInferno"Klarer vi å selge ut bortefeltet (3400)? Har noen en pekepinne på dette, eller må man stole på feelingen? Jeg føler at det blir rundt 2000 - 3000 av oss der borte, men er det realistisk?


Føler det er stor interesse. Men jeg har dog kun fått den følelsen gjennom forumet. Snakket med en på bussen i dag. Han og en kompis skal bortover, så da kan vi plusse på 2 stk ;) Håper hvertfall at vi blir en god del...


Klarer vi opp mot 1500 tror jeg vi ska si oss godt fornøyd.
Vi skulle fått opp en vote på forsia, så kunne vi fått en liten pekepinn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yngve

Vil tru at om me får eit bra resultat etter heimekampen så skal du sjå at det vert eit rush med folk som skal vestover.

Brannfrelst

Vi var vel over 2000 i Liverpool for 10 år siden? Så vil tro det kommer vel så mange,om ikke fler denne gangen..
2.10.07-Gullet kom hem!

BBB-Tony

Quote from: "Brannfrelst"Vi var vel over 2000 i Liverpool for 10 år siden? Så vil tro det kommer vel så mange,om ikke fler denne gangen..


Tror det er muligheter for å oppnå det og vell så det... Interessen rundt Brann er større enn noen gang og med eit akseptabelt resultat hjemme, så stormer alle mann til L'Pool! :D
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HansaInferno

Mye enklere og billigere å reise nå enn for 10 år siden også.
Breiflabben, baby!

Innlandsmax

Quote from: "Nixon"Tåpelig ide! Jeg er selv Liverpool-supporter, men det vil være en falitterklæring og ganske så pinlig hvis vi må spørre om hjelp derfra!
Ikke spørre om hjelp. Bare en hyggelig og humoristisk invitasjon. Men for guds skyld, bare en flyve-idé fra min side. Nevnt og glemt.

DarkDog

Til dere som var interessert i å "lodde stemningen" på kor mangen som har tenkt seg på bortekampen:

Regner med at ganske mange av dåkkar har Facebook?
Hvis dåkkar først melder dåkkar sjøl som "attending" til denne eventen,
og så må dåkkar etterpå sende event-invitasjoner videre til andre Brann-venner, som dåkkar tror/vet/håper skal reise på bortekampen...

HER er linken til Everton-Brann på facebook

Dess flere av dåkkar som melder dåkkars interesse der, dess lettere blir det å få en "oversikt" over kor mange som reiser.
..vi ser oss rundt, og nikker lett,
for dette ska bli jæla fett..!"

*BT-08*

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

Tobey

Da var reisen bestilt. Jeg og en kompis reiser Bergen-Manchester tur/retur for 2500kr. Gleder meg som en unge!
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Gubrask

1 måned til denne kampen nå..
Arh, aaaltfor lang fotballpause..

HansaInferno

Ja, tiden går ikke fort nok i silly season. Jævlig gøy med E-cup om vinteren ihvertfall. Håper egentlig at vi får tilbake Royal League også etter hvert, for kamper på vinteren er et must!
Breiflabben, baby!

BBB-Tony

Quote from: "HansaInferno"Ja, tiden går ikke fort nok i silly season. Jævlig gøy med E-cup om vinteren ihvertfall. Håper egentlig at vi får tilbake Royal League også etter hvert, for kamper på vinteren er et must!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HansaInferno

Quote from: "tonynord"
Quote from: "HansaInferno"Ja, tiden går ikke fort nok i silly season. Jævlig gøy med E-cup om vinteren ihvertfall. Håper egentlig at vi får tilbake Royal League også etter hvert, for kamper på vinteren er et must!


Brann har en stor andel sofasupportere. Med det mener jeg folk som bare går når det er viktige kamper. Ikke mange år siden Brann hadde kamper med 9000 - 10 000 tilskuere i vanlige seriekamper, så lite folk på tribunene er jo ikke et nytt fenomen. Synes at E-cup, RL og cupkamper har sin sjarm også selv om det er lite folk..
Breiflabben, baby!

jako

Quote from: "Gubrask"1 måned til denne kampen nå..
Arh, aaaltfor lang fotballpause..


Du får finne deg en klubb i England hehe.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Xminator

Winters og Sigurdsson er usikre til kampen. Jaiteh sliter fortsatt med lysken, men forventes å være klar.

Nixon

Forbausende like priser i Bergen og i Liverpool.
Godt å se at Brann begynner å lære seg kartellvirksomhet nå som vi skal ut mot de store gutta!:)
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Brannfrelst"Vi var vel over 2000 i Liverpool for 10 år siden? Så vil tro det kommer vel så mange,om ikke fler denne gangen..


Tror det er muligheter for å oppnå det og vell så det... Interessen rundt Brann er større enn noen gang og med eit akseptabelt resultat hjemme, så stormer alle mann til L'Pool! :D


Det er godt mulig, men jeg tviler på at mesteparten av de som reiser venter for å se hvordan hjemmekampen går før de bestiller tur for å si det sånn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Wohoo, fikk brev av Brann i dag. Her må jeg oppgi full ID, passnummer, vekt, høyde, øyefarge og armlengde skal jeg være så heldig å få en billett til bortekampen! Fantastisk.

Selv Iranere som skal inn i USA slipper å oppgi så mye info om seg selv...

Hadde bare Brann selv organisert min tur så hadde jeg hatt en viss forståelse for dette. Men her snakker vi om en kampbillett til en fotballkamp!

Nixon

Quote from: "Northside"Wohoo, fikk brev av Brann i dag. Her må jeg oppgi full ID, passnummer, vekt, høyde, øyefarge og armlengde skal jeg være så heldig å få en billett til bortekampen! Fantastisk.


Vi hørte deg første gang. Og andre gang. Og tredje gang...
Rød makt på Hansa

BBB-Tony

Nå har jeg prøvd å ringe opp på stadion, ringt Tøsse (ingen svarer) jeg har vært på Galleriet å hørt om de visste noe, men nei... Det jeg lurer er enkelt å greit om jeg en person kan bruke ref.nr til en annen person sitt sesongkort og kjøpe seg billett til bortekampen? På Brann.no står det følger: "Har du et partoutkort får du forkjøpsrett til en billett, to partoutkort gir forkjøpsrett til to billetter og tre partoutkort gir forkjøpsrett til tre billetter osv., men en person kan ikke ha flere billetter i sitt navn."Kan jeg tolke dette som om en person kan bruke ref.nr til en annen person, men legge inn sine personopplysninger for så å kunne bruke billetten i England?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

SKBMiller

send en mail til Tøsse, enda en stund til forkjøpsretten går ut;)

BBB-Tony

Quote from: "SKBMiller"send en mail til Tøsse, enda en stund til forkjøpsretten går ut;)


Det var neste skritt i jakten på billetter! ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Jeg kan uansett aldri tenke meg at det skal være noe problemer med å få tak i billetter til denne kampen.
Rød makt på Hansa

KNUDSEN

Quote from: "tonynord"Nå har jeg prøvd å ringe opp på stadion, ringt Tøsse (ingen svarer) jeg har vært på Galleriet å hørt om de visste noe, men nei... Det jeg lurer er enkelt å greit om jeg en person kan bruke ref.nr til en annen person sitt sesongkort og kjøpe seg billett til bortekampen? På Brann.no står det følger: "Har du et partoutkort får du forkjøpsrett til en billett, to partoutkort gir forkjøpsrett til to billetter og tre partoutkort gir forkjøpsrett til tre billetter osv., men en person kan ikke ha flere billetter i sitt navn."Kan jeg tolke dette som om en person kan bruke ref.nr til en annen person, men legge inn sine personopplysninger for så å kunne bruke billetten i England?


Eg har akkurat gjort det du lurer på så det er ingen problem
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Ricky

Ser på Evertons sider at Brann har gått med på å øke deres kvote fra 850 til 950 billetter.. Så nåløyet er nå bittelitt trangere for dem som ikke har et partoutkort å støtte seg på.

BBB-Tony

Quote from: "Ricky"Ser på Evertons sider at Brann har gått med på å øke deres kvote fra 850 til 950 billetter.. Så nåløyet er nå bittelitt trangere for dem som ikke har et partoutkort å støtte seg på.


Men kommer det flere tusen Everton-supportere som varslet? Det gjore jo det blant annet til den forje bortekampen Everton hadde i UEFA-cupen, selv om de ikke hadde flere tusen billetter tilgjengelig!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Quote from: "KNUDSEN"
Quote from: "tonynord"Nå har jeg prøvd å ringe opp på stadion, ringt Tøsse (ingen svarer) jeg har vært på Galleriet å hørt om de visste noe, men nei... Det jeg lurer er enkelt å greit om jeg en person kan bruke ref.nr til en annen person sitt sesongkort og kjøpe seg billett til bortekampen? På Brann.no står det følger: "Har du et partoutkort får du forkjøpsrett til en billett, to partoutkort gir forkjøpsrett til to billetter og tre partoutkort gir forkjøpsrett til tre billetter osv., men en person kan ikke ha flere billetter i sitt navn."Kan jeg tolke dette som om en person kan bruke ref.nr til en annen person, men legge inn sine personopplysninger for så å kunne bruke billetten i England?


Eg har akkurat gjort det du lurer på så det er ingen problem


Fikk nettopp mail fra Tøsse. Det var visst ikke lov å gjøre det på denne måten (bruke sesongkortet til en annen person) Men har du fått bekrefelse på mail og alt ser bra ut?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

FruktFat

Quote from: "Nixon"Jeg kan uansett aldri tenke meg at det skal være noe problemer med å få tak i billetter til denne kampen.


Tror du ikke? Jeg har ikke partoutkort (bor ikke i Bergen) - men hvis jeg får billetter reiser jeg og ser denne kampen. Har hørt så forskjellig - noen mener det kommer til å bli utsolgt ganske umiddelbart. Er jo ikke akkurat mange billetter tilgjengelig for oss partoutkort-løse.

Nixon

Quote from: "FruktFat"
Quote from: "Nixon"Jeg kan uansett aldri tenke meg at det skal være noe problemer med å få tak i billetter til denne kampen.


Tror du ikke? Jeg har ikke partoutkort (bor ikke i Bergen) - men hvis jeg får billetter reiser jeg og ser denne kampen. Har hørt så forskjellig - noen mener det kommer til å bli utsolgt ganske umiddelbart. Er jo ikke akkurat mange billetter tilgjengelig for oss partoutkort-løse.


Hvis du tenker på hjemmekampen har du rett. Det kan bli et tilnærmet nytt rotterace slik det var i noen kamper i høst. Men slik jeg forstod det var det snakk om bortekampen han andre skulle ha billett til. Og der tror jeg at det skal være nok til alle.
Rød makt på Hansa

FruktFat

Ahh. Det gir mer mening. Skal prøve å lese innleggene skikkelig før jeg poster neste gang... ;o)

KNUDSEN

Quote from: "tonynord"
Quote from: "KNUDSEN"
Quote from: "tonynord"Nå har jeg prøvd å ringe opp på stadion, ringt Tøsse (ingen svarer) jeg har vært på Galleriet å hørt om de visste noe, men nei... Det jeg lurer er enkelt å greit om jeg en person kan bruke ref.nr til en annen person sitt sesongkort og kjøpe seg billett til bortekampen? På Brann.no står det følger: "Har du et partoutkort får du forkjøpsrett til en billett, to partoutkort gir forkjøpsrett til to billetter og tre partoutkort gir forkjøpsrett til tre billetter osv., men en person kan ikke ha flere billetter i sitt navn."Kan jeg tolke dette som om en person kan bruke ref.nr til en annen person, men legge inn sine personopplysninger for så å kunne bruke billetten i England?


Eg har akkurat gjort det du lurer på så det er ingen problem


Fikk nettopp mail fra Tøsse. Det var visst ikke lov å gjøre det på denne måten (bruke sesongkortet til en annen person) Men har du fått bekrefelse på mail og alt ser bra ut?



Eg har betalt billetten og fått referanse nr til henting av billtten
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

BBB-Tony

Quote from: "KNUDSEN"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "KNUDSEN"
Quote from: "tonynord"Nå har jeg prøvd å ringe opp på stadion, ringt Tøsse (ingen svarer) jeg har vært på Galleriet å hørt om de visste noe, men nei... Det jeg lurer er enkelt å greit om jeg en person kan bruke ref.nr til en annen person sitt sesongkort og kjøpe seg billett til bortekampen? På Brann.no står det følger: "Har du et partoutkort får du forkjøpsrett til en billett, to partoutkort gir forkjøpsrett til to billetter og tre partoutkort gir forkjøpsrett til tre billetter osv., men en person kan ikke ha flere billetter i sitt navn."Kan jeg tolke dette som om en person kan bruke ref.nr til en annen person, men legge inn sine personopplysninger for så å kunne bruke billetten i England?


Eg har akkurat gjort det du lurer på så det er ingen problem


Fikk nettopp mail fra Tøsse. Det var visst ikke lov å gjøre det på denne måten (bruke sesongkortet til en annen person) Men har du fått bekrefelse på mail og alt ser bra ut?



Eg har betalt billetten og fått referanse nr til henting av billtten


Hmm... Ja, får håpe du får hente billetten då. Ser de har endret litt på informasjonen på brann.no. Er ikke slik at du må fremlegge partoutkort, legitimasjon og ref.nr. når du skal hente den da?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gubrask

Har alle fått dette brevet?

Manx

Quote from: "Gubrask"Har alle fått dette brevet?


Nei, jeg har ikke fått det enda..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

BBB-Tony

Quote from: "Gubrask"Har alle fått dette brevet?


Har en kompis som ikke har fått det...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Chris*

Quote from: "Gubrask"Har alle fått dette brevet?


Jeg har heller ikke fått det.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

thesevs

Quote from: "Gubrask"Har alle fått dette brevet?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Brannfrelst

Går det an å kontakte billettluka for reservasjons nr slik som foregående kamper? Har ikke fått brevet endå.
2.10.07-Gullet kom hem!

BBB-Tony

Quote from: "Chris*"
Quote from: "Gubrask"Har alle fått dette brevet?


Jeg har heller ikke fått det.


Send mail til Tøsse å hør. Det gjorde kompisen min nettopp. Han fekk Tøsse til å sende det på mail til han.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Quote from: "Brannfrelst"Går det an å kontakte billettluka for reservasjons nr slik som foregående kamper? Har ikke fått brevet endå.


Nei, måtte ta kontakt med Brann fikk kompisen min beskjed om. Ring eller send mail til Tøsse.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Chris*

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Brannfrelst"Går det an å kontakte billettluka for reservasjons nr slik som foregående kamper? Har ikke fått brevet endå.


Nei, måtte ta kontakt med Brann fikk kompisen min beskjed om. Ring eller send mail til Tøsse.


Siden det er såpass mange som ikke har fått, velger jeg å ha is i magen til i morgen. Hvis ikke får jeg sende en mail.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

445

Noen som vet om  prisene til bortekampen blir dyrere for de som ikke har partoutkort? Leste på Everton-siden at billetter tol bortefansen ligger på 33 Pund..
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

BBB-Tony

Quote from: "Chris*"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "Brannfrelst"Går det an å kontakte billettluka for reservasjons nr slik som foregående kamper? Har ikke fått brevet endå.


Nei, måtte ta kontakt med Brann fikk kompisen min beskjed om. Ring eller send mail til Tøsse.


Siden det er såpass mange som ikke har fått, velger jeg å ha is i magen til i morgen. Hvis ikke får jeg sende en mail.


Grunnen til at det ikke var kommet frem til kompisen min var at de hadde feil adresse. Alle brevene var sendt ut hadde Tøsse sagt.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

KNUDSEN

Quote from: "tonynord"
Quote from: "KNUDSEN"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "KNUDSEN"
Quote from: "tonynord"Nå har jeg prøvd å ringe opp på stadion, ringt Tøsse (ingen svarer) jeg har vært på Galleriet å hørt om de visste noe, men nei... Det jeg lurer er enkelt å greit om jeg en person kan bruke ref.nr til en annen person sitt sesongkort og kjøpe seg billett til bortekampen? På Brann.no står det følger: "Har du et partoutkort får du forkjøpsrett til en billett, to partoutkort gir forkjøpsrett til to billetter og tre partoutkort gir forkjøpsrett til tre billetter osv., men en person kan ikke ha flere billetter i sitt navn."Kan jeg tolke dette som om en person kan bruke ref.nr til en annen person, men legge inn sine personopplysninger for så å kunne bruke billetten i England?


Eg har akkurat gjort det du lurer på så det er ingen problem


Fikk nettopp mail fra Tøsse. Det var visst ikke lov å gjøre det på denne måten (bruke sesongkortet til en annen person) Men har du fått bekrefelse på mail og alt ser bra ut?



Eg har betalt billetten og fått referanse nr til henting av billtten


Hmm... Ja, får håpe du får hente billetten då. Ser de har endret litt på informasjonen på brann.no. Er ikke slik at du må fremlegge partoutkort, legitimasjon og ref.nr. når du skal hente den da?


får billettene tilsendt i posten så tro ikke det skal by på noen problemer
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Chris*

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Chris*"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "Brannfrelst"Går det an å kontakte billettluka for reservasjons nr slik som foregående kamper? Har ikke fått brevet endå.


Nei, måtte ta kontakt med Brann fikk kompisen min beskjed om. Ring eller send mail til Tøsse.


Siden det er såpass mange som ikke har fått, velger jeg å ha is i magen til i morgen. Hvis ikke får jeg sende en mail.


Grunnen til at det ikke var kommet frem til kompisen min var at de hadde feil adresse. Alle brevene var sendt ut hadde Tøsse sagt.


Vel, jeg har da fått alle andre brev fra Brann, og har samme adresse, så har ikke noe tro på at det skal være problemet.
Men posten works in mysterious ways, så det er vel de som er trege da.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

BBB-Tony

Quote from: "Chris*"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "Chris*"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "Brannfrelst"Går det an å kontakte billettluka for reservasjons nr slik som foregående kamper? Har ikke fått brevet endå.


Nei, måtte ta kontakt med Brann fikk kompisen min beskjed om. Ring eller send mail til Tøsse.


Siden det er såpass mange som ikke har fått, velger jeg å ha is i magen til i morgen. Hvis ikke får jeg sende en mail.


Grunnen til at det ikke var kommet frem til kompisen min var at de hadde feil adresse. Alle brevene var sendt ut hadde Tøsse sagt.


Vel, jeg har da fått alle andre brev fra Brann, og har samme adresse, så har ikke noe tro på at det skal være problemet.
Men posten works in mysterious ways, så det er vel de som er trege da.


I dette tilfellet hadde da denne personen skiftet bopel og gitt både Brann og Bataljonen beskjed, men de hadde ikke oppdatert listene sine
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HansaInferno

Breiflabben, baby!

BBB-Tony

Quote from: "HansaInferno"Leser at de norske smurfene skal mobilisere og skaffe billetter til andre Everton-klovner:

http://forum.net-blast.com/everton/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=supporter;action=display;num=1198240948;start=135


Mener de da til andre felt enn bortefeltet? Rekner med at de på bortefeltet allerede er solgt. Var innom Everton sine sider og sjekket hvordan det stod til der. Var visst vanskelig å få billett. Krevde at du hadde vært på alle bortekampene for å få billett til kampen. Det er vell over 950 stk som har vært det hos Everton...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

The Boss

Quote from: "HansaInferno"Leser at de norske smurfene skal mobilisere og skaffe billetter til andre Everton-klovner:

http://forum.net-blast.com/everton/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=supporter;action=display;num=1198240948;start=135


Ut med pakket! Lukter tribunebråk...

Brannfrelst

Dette bør jo gjøre sitt til at hver enkelt person kun får kjøpe 1 billett.
Noen bør jo tipse Brann om dette,dersom de allerede ikke er klar over saken.
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up