• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN - EVERTON

Started by Red Rabitt, December 21, 2007, 13:15:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DarkDog

Quote from: "Brannesen"Ser på terminlisten til premierleague at everton ikke har kamp mellom møtene med oss...de har reading hjemme den 9. feb, så møter de oss den 13.feb, så møter de oss igjen den 21. feb før de møter man.city borte den 25. Sikkert ikke mange spillere som blir spart til kampen i bergen ihvertfall.


Quote from: "HansaInferno"Har ikke de noe FA-cup eller noe slikt? Hvordan er det forresten med landslagsfotball i den perioden?


5te runde i FA-cupen; lørdag 16.februar.
..vi ser oss rundt, og nikker lett,
for dette ska bli jæla fett..!"

*BT-08*

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

Brannesen

Fint! Tenkte ikke på at de kanskje hadde FA-cup...da kan det jo hende at de sparer spillere likevel! håper de trekker tøff motstand til neste runde slik at de er tung i beina til kampen mot oss...
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Gubrask

Vi som har partoutkort og forkjøpsrett til denne kampen, må vi også ned på galleriet/ stadion for å betale og hente billettene våre? kan ikke dette gjøres på narvesen, 7/11 ++?

thesevs

Rune Engelsen (38) ble truet med bank etter at han sto frem som Everton-supporter i BA.

Etter trekningen i UEFA-cupen sto Rune Engelsen fra Loddefjord frem som lidenskaplig Everton-fan i BA.
Natten etter ble en ubehagelig opplevelse for 38-åringen. Han fikk to anonyme oppringninger med trusler.
- En av personene som ringte sa at han skulle knuse knærne mine og mine edlere deler om jeg som bergenser stilte opp i Everton-drakt på Stadion, forteller Engelsen.


Link



Til tross for truslene vil han likevel gå i Everton-trøye på Stadion.

Ledelsen i Branns supporterklubb Bataljonen tar sterk avstand fra truslene mot Rune Engelsen.
- Dette er bare tåpelig. Det går ikke an å true folk på livet, selv om de holder med et annet fotballag, sier nestleder i Bataljonen, Frode Hellebø.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Northside

Overraskene og nesten skammelig!



Trodde virkelig fyren skulle få mer enn 2 trusler....

smaalanda

KMO!!!

HansaInferno

For en medianisse denne mannen er.
Breiflabben, baby!

Yngve

Kvem i all verda er overraska?

krøvel vellevold

Talentløst med bergensere som holder mer med utenbys/utenlandske lag enn Brann. Men det er enda mer talentløst med folk som gir dem drapstrusler. Og i det minste er det et engelsk lag han holder med, og ikke noen av Branns erkerivaler. Skulle tatt seg ut om han dukket opp på helside i BA med RBK-supporterutstyr...
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"Talentløst med bergensere som holder mer med utenbys/utenlandske lag enn Brann. Men det er enda mer talentløst med folk som gir dem drapstrusler. Og i det minste er det et engelsk lag han holder med, og ikke noen av Branns erkerivaler. Skulle tatt seg ut om han dukket opp på helside i BA med RBK-supporterutstyr...


Det var vel ikke annet enn snakk om noen kneskåler og et par baller, man får vel som man fortjener...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

pissepåengen

tøff på nettet, kjerring på gaten
Bergen ut av norge!

Lilleheil

Quote from: "Gubrask"Vi som har partoutkort og forkjøpsrett til denne kampen, må vi også ned på galleriet/ stadion for å betale og hente billettene våre? kan ikke dette gjøres på narvesen, 7/11 ++?


Regner med at vi kan kjøpe gjennom narvesen/711 sånn som mot hamburg og zagreb.... bruker da det refferansenr du for tilsendt av brann

Klaus_Brann

Quote from: "pissepåengen"tøff på nettet, kjerring på gaten


Det var ikke så veldig seriøst.
Greit nok at jeg ikke er veldig fan av folk Rune Engelsen, men å knuse kneskålene hans, eller å true med det er å gå litt for langt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

paf

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "pissepåengen"tøff på nettet, kjerring på gaten


Det var ikke så veldig seriøst.
Greit nok at jeg ikke er veldig fan av folk Rune Engelsen, men å knuse kneskålene hans, eller å true med det er å gå litt for langt.

Bjellene, derimot...

DJ_ADG

Quote from: "krøvel vellevold"Talentløst med bergensere som holder mer med utenbys/utenlandske lag enn Brann. Men det er enda mer talentløst med folk som gir dem drapstrusler. Og i det minste er det et engelsk lag han holder med, og ikke noen av Branns erkerivaler. Skulle tatt seg ut om han dukket opp på helside i BA med RBK-supporterutstyr...


for min del kan han for holde men kem han vil, heiar man på Everton har vi en plass for han, bortefeltet; felt s/r på lik linje med med ViF, Godset, Viking, Sandefjord, Molde osv

Har man partoutkort på Brann Stadion og velger å gå i blått?
Då e man en "sviker"
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

sabu

Han kommer vel da ikke inn med Everton effekter på hjemmetribunen?

Fabregas

Det smarteste av Engelsen av BA er jo selvfølgelig og gjenta budskapet om at bergenseren Engelsen skal gå i Everton-drakt på Stadion,NOT. Slike trusler er selvfølgelig helt uakseptabelt og tragisk, ingen tvil om det. Man kan mene akkurat hva man vil om det Engelsen står for og gjør, men å skade han for noe så lite viktig som fotball er idiotisk. Skulle Engelsen møte på en småfull Brann-supporter som i tillegg tar Engelsen lett har han og BA satt han i en veldig dårlig posisjon. Jaja, heldigvis kommer nok Engelsen uskadet hjem fra kampen.

btt:Everton møter i helgen Oldham i FA-cupen og skal etter alt å dømme skaffe seg en FA-cupkamp mellom oppgjørene mot oss. Iom at en del askeladder lurer seg videre også til neste runde er det slettes ikke sikkert Everton møter motstand fra de to øverste nivåene engang i neste runde. La oss for all del håpe de går videre og møter tøffest mulig motstand. Cupen står veldig sterkt i England og møter de et lag på øvre halvdel av PL prioriteres nok denne kampen klart foran møtene med Brann.

Jeg anser Brann sine sjanser for avansemang å ligge mellom 10 og 15%. De aller aller fleste gangene slår de oss ut, men ballen er rund og forskjellen mellom lagene er ikke enorm. Everton nedprioriterer og vi kan være i ok matchform og en veldig god inngang til kampen med et klart underdog-stempel for en gangs skyld.

BBB-Tony

Uten at jeg har leitet så mye gjennom denne tråden i det siste, men jeg lurte på hva hotell folk sjekker inn på? Er 4 karer som er interresert i å skaffe oss rom på ett hotell der andre brannsupportere skal overnatte...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

The Boss

Quote from: "tonynord"Uten at jeg har leitet så mye gjennom denne tråden i det siste, men jeg lurte på hva hotell folk sjekker inn på? Er 4 karer som er interresert i å skaffe oss rom på ett hotell der andre brannsupportere skal overnatte...


Vi er en gjeng som sjekker inn på liverpool city center, går under holiday inn kjeden. Ligger i lime street midt i sentrum kor busser/tog går fra. OK pris er det og. Web: //www.hiliverpool.co.uk

Big fat Sam

Hvorfor bo i Liverpool da? Togbilletten mellom Rochdale og Liverpool koster £2.50. Koselig liten by, noe annet enn hølet hvor Brann skal spille.

DJ_ADG

Prisene på hjemme kampen;
http://www.brann.no/dokumenter/brann_everton.pdf
Vanlig; 300kr
Bataljonen;200kr
Familietribunnen; 200/150kr
Borstefelt; £15 = 150kr
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Gubrask

Quote from: "DJ_ADG"Prisene på hjemme kampen;
http://www.brann.no/dokumenter/brann_everton.pdf
Vanlig; 300kr
Bataljonen;200kr
Familietribunnen; 200/150kr
Borstefelt; £15 = 150kr


Greie priser, hvertfall for oss som er medlem i bataljonen. Trodde faktisk de skulle heve prisen litt, men går fint at de ikke gjorde det;)

Yngve

Eg er meir interesert i noko informasjon om bortekampen. Jaggu går det tregt der oppe.

Når det er sagt, så var det greie prisar på heimekampen.

Laksevåg

Ja var ikkje så ille prisar.

Nixon

Quote from: "Yngve"Eg er meir interesert i noko informasjon om bortekampen. Jaggu går det tregt der oppe.


Det siste jeg hørte i dag er at de har reservert et fly, men venter på tilbakemelding om eventuelle billetter til CL-kampen på tirsdagen. Brann har fått tilbud om noen billetter til noen sinnsyke priser (4000 pr. stk) som de ikke kan lage pakketur på. Nå venter de på tilbakemelding fra Liverpool om billetter derfra. En avklaring er ventet tidlig neste uke. Men jeg tror neppe at Liverpool kan eller er villig til å hoste opp billetter til en liten klubb fra Norge...
Rød makt på Hansa

Yngve

For noko jækla tullegreier.

Kva me alle oss som drit ein lang dag i heile livvarpul. Eg er kun interesert i å finne ut kor mange billettar Brann har til Everton kampen, og få kjøpt ein til meg og til dei to eg reiser med. Dette charterturopplegget til Brann får dei ha for seg sjølv. Dei har lova fjerde januar i lange tider, så får dei halde det og.

Eg maila dei for ein halvtime sidan, og fekk eit raskt svar tilbake der det stod "informasjon kjem i løpet av dagen". Dagen er over den. Informasjonen burde ha kome for lengst.

Gubrask

Quote from: "Yngve"For noko jækla tullegreier.

Kva me alle oss som drit ein lang dag i heile livvarpul. Eg er kun interesert i å finne ut kor mange billettar Brann har til Everton kampen, og få kjøpt ein til meg og til dei to eg reiser med. Dette charterturopplegget til Brann får dei ha for seg sjølv. Dei har lova fjerde januar i lange tider, så får dei halde det og.

Eg maila dei for ein halvtime sidan, og fekk eit raskt svar tilbake der det stod "informasjon kjem i løpet av dagen". Dagen er over den. Informasjonen burde ha kome for lengst.


De vil vel selge enkeltbilletter også, og ikke bare i pakker? Er jo mange som ikke skal reise organisert, men som likevel skal på kampen..
Men det kommer nok mer informasjon, dagen er ikke over ennå;)

Nixon

Quote from: "Gubrask"
Quote from: "Yngve"For noko jækla tullegreier.

Kva me alle oss som drit ein lang dag i heile livvarpul. Eg er kun interesert i å finne ut kor mange billettar Brann har til Everton kampen, og få kjøpt ein til meg og til dei to eg reiser med. Dette charterturopplegget til Brann får dei ha for seg sjølv. Dei har lova fjerde januar i lange tider, så får dei halde det og.

Eg maila dei for ein halvtime sidan, og fekk eit raskt svar tilbake der det stod "informasjon kjem i løpet av dagen". Dagen er over den. Informasjonen burde ha kome for lengst.


De vil vel selge enkeltbilletter også, og ikke bare i pakker? Er jo mange som ikke skal reise organisert, men som likevel skal på kampen..
Men det kommer nok mer informasjon, dagen er ikke over ennå;)
Rød makt på Hansa

DJ_ADG

Brann.no
Quoteilletter til bortekampen 21. februar
Som en del av fordelen ved å eie sitt eget partoutkort, ligger også muligheten til å sikre seg billett til bortekampen i Liverpool 21. februar. I brevet som snart går ut vil det være informasjon om dette også, og fristen for forkjøpsrett til bortekampen vil være 20. januar.

Etter 20. januar vil resterende billetter til bortekampen blir lagt ut for salg. Det vil ikke være mulig for Brann-supportere å kjøpe billetter til kampen direkte hos Everton. Det positive er at Everton har signalisert at Brann vil få et stort antall billetter, og vi tror det blir mulig å hjelpe alle som ønsker å se kampen.

Brann håper å få klarlagt om hjemmekampen spilles 13. eller 14. februar i løpet av kommende mandag, 7. januar.

PS! Det vil ikke bli arrangert supportertur til Everton-kampen i Brann-regi. Det har heller ikke lyktes klubben å kjøpe adgangstegn til Liverpool-Inter slik man opprinnelig ønsket. Grunnlaget for en pakketur med to kamper falt derfor bort.


E dårlig av Brann å ikkje få till noken fly på torsdag og hem igjen på kvelden, men det e velig bra at de ikkje har pakke med en Liverpool kamp
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Tore Larsen

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Yngve"Eg er meir interesert i noko informasjon om bortekampen. Jaggu går det tregt der oppe.


Det siste jeg hørte i dag er at de har reservert et fly, men venter på tilbakemelding om eventuelle billetter til CL-kampen på tirsdagen. Brann har fått tilbud om noen billetter til noen sinnsyke priser (4000 pr. stk) som de ikke kan lage pakketur på. Nå venter de på tilbakemelding fra Liverpool om billetter derfra. En avklaring er ventet tidlig neste uke. Men jeg tror neppe at Liverpool kan eller er villig til å hoste opp billetter til en liten klubb fra Norge...


Blir ikke pakketur i regi av Brann. Dette fordi man ikke lyktes med å kjøpe billetter til Inter kampen.
Mvh

Tore


HeiaBrann!

Meg og to venner planlegger en tur ned til England for å se kampen. Bare lurer litt på hvilke muligheter det er, og hva som vil bli det rimligste...

Vi hadde tenkt oss med båt ned til Newcastle mandagen også komme oss oppover til Liverpool. Går det noe tog eller slikt til Liverpool?

Hadde satt pris på om noen kunne delt sine reiseplaner!

The Boss

Quote from: "Tore Larsen"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Yngve"Eg er meir interesert i noko informasjon om bortekampen. Jaggu går det tregt der oppe.


Det siste jeg hørte i dag er at de har reservert et fly, men venter på tilbakemelding om eventuelle billetter til CL-kampen på tirsdagen. Brann har fått tilbud om noen billetter til noen sinnsyke priser (4000 pr. stk) som de ikke kan lage pakketur på. Nå venter de på tilbakemelding fra Liverpool om billetter derfra. En avklaring er ventet tidlig neste uke. Men jeg tror neppe at Liverpool kan eller er villig til å hoste opp billetter til en liten klubb fra Norge...


Blir ikke pakketur i regi av Brann. Dette fordi man ikke lyktes med å kjøpe billetter til Inter kampen.


Latterlig, hva faen har inter med brann å gjøre? Skjønner ikke den tankegangen i det hele tatt!

DJ_ADG

Quote from: "Tore Larsen"
Blir ikke pakketur i regi av Brann. Dette fordi man ikke lyktes med å kjøpe billetter til Inter kampen.


Skulle nesten tro at Brann drev Liverpool supporter klubb. Brann sinn "største" kamp siden Liverpool 1997. E det virkelig så vanskelig å leie fly med tur te Liverpool torsdag formidag og hem på kvelden? Siden det e ukedag e det få fly so e ledig men eg tror likevel at man kunne hatt tur te EVERTON - BRANN

Quote
Quote from: "HeiaBrann!"
Vi hadde tenkt oss med båt ned til Newcastle mandagen også komme oss oppover til Liverpool. Går det noe tog eller slikt til Liverpool?


Tog fra Newcastle til Liverpool går det, tar ca4timer.
Her finner man rute informasjon;


http://www.transportdirect.info/TransportDirect/en/JourneyPlanning/Home.aspx?cacheparam=9
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

The Boss

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "Tore Larsen"
Blir ikke pakketur i regi av Brann. Dette fordi man ikke lyktes med å kjøpe billetter til Inter kampen.


Skulle nesten tro at Brann drev Liverpool supporter klubb. Brann sinn "største" kamp siden Liverpool 1997. E det virkelig så vanskelig å leie fly med tur te Liverpool torsdag formidag og hem på kvelden? Siden det e ukedag e det få fly so e ledig men eg tror likevel at man kunne hatt tur te EVERTON - BRANN


Eller bort torsdag morgen (evt. onsdag kveld) og tilbake fredag morgen! Men neida.. her gikk jo "storkampen" lfc-inter i vasken så koffor ikke droppe hele turen!!

Super Hasund

Inter? Ka faen? Nokke eg isje har fått med meg?
La Folket Synge

*Feltz*

Nixon

Quote from: "The Boss"Latterlig, hva faen har inter med brann å gjøre? Skjønner ikke den tankegangen i det hele tatt!


Det er jo ikke unaturlig at Brann prøver å gi sine supportere en meropplevelse på en slik tur. Det har jo ingenting å gjøre med hverken Liverpool eller Inter i seg selv. De hadde sikkert prøvd det samme hvis man hadde vært i en annen by som hadde en CL-kamp to dager før sin egen kamp.
Rød makt på Hansa

Brannfrelst

Hva i helvete har Liverpool-Inter med Brann og gjøre? Sier litt om at sponsorer og rikfolket,samt gloryhunterene har meldt sin interesse til denne kampen.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Quote from: "The Boss"
Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "Tore Larsen"
Blir ikke pakketur i regi av Brann. Dette fordi man ikke lyktes med å kjøpe billetter til Inter kampen.


Skulle nesten tro at Brann drev Liverpool supporter klubb. Brann sinn "største" kamp siden Liverpool 1997. E det virkelig så vanskelig å leie fly med tur te Liverpool torsdag formidag og hem på kvelden? Siden det e ukedag e det få fly so e ledig men eg tror likevel at man kunne hatt tur te EVERTON - BRANN


Eller bort torsdag morgen (evt. onsdag kveld) og tilbake fredag morgen! Men neida.. her gikk jo "storkampen" lfc-inter i vasken så koffor ikke droppe hele turen!!


Jeg trodde også Brann skulle ha en organisert tur uavhengig av CL-kampen. For infoen på brann.no om at det kanskje ble tur kom jo før Guntveit tilsynelatende kom på en god ide med to kamper.
En slik tur tror jeg absolutt det hadde vært et marked for.
Rød makt på Hansa

Super Hasund

"One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

??????????????????????????????

" En brann supporter e verd 57,698 evortomsinger"
-Super Hasund
La Folket Synge

*Feltz*

pissepåengen

E det ikkje mulig å sende en melding fra bataljonen til sas eller norwegian å spørre om det er mulig å sette opp flere fly?
Bergen ut av norge!

Northside

Virker som Norwegian satt opp et ekstra fly til London Onsdagen. Prisene falt ned til 600kr som var startpris når vi trakk Everton.
Velger man det alternativet + fly med sas hjem Fredag for 1200kr er man godt på vei.

pissepåengen

hjelper ikkje så mye så lenge flyet ikkje e i London før 1930.
Bergen ut av norge!

paf

Quote from: "pissepåengen"hjelper ikkje så mye så lenge flyet ikkje e i London før 1930.


Onsdag 1930 er et drøyt døgn før kampen. Det holder selv om du skal ta en Krøvel og ta buss fra London til Merseyside

ludokongen

Hei vi er tre gutter som reiser fra oslo ,med sterling på onsdagen, til nottingham. Ca 600 kr pr pers t/r. Deretter 2,5 t med tog til Liverpool. Er der noen som kjenner til flyplassen East Midlands Nottingham. Er der langt til tog etc.

DJ_ADG

Quote from: "ludokongen"Hei vi er tre gutter som reiser fra oslo ,med sterling på onsdagen, til nottingham. Ca 600 kr pr pers t/r. Deretter 2,5 t med tog til Liverpool. Er der noen som kjenner til flyplassen East Midlands Nottingham. Er der langt til tog etc.

skal ikkje si at eg kjenner den, men e nok noe info på denne siden;
http://www.eastmidlandsairport.com/emaweb.nsf/Content/ToAndFromAirport
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

oslo øst

faen er dette for noe piss pakketur med brann og liverpool kamp ????
jeg vil til liverpool og se brann forhåpentlig håpte jeg med oppsatt fly som sportsklubben brann setter opp. men denne gjengen oppe på stadioen har mye og lære. hvorfor klarer dem ikke sette opp fly frem og tilbake samme dag ??? husker enga var i london møtte chelsea dem hadde 2 fly hvorfor klarer ikke brann dette ???
og bataljonen har dere planlagt noe eller må folk reise på egenhånd ?????
så stor klubb og en så stor mengde med supportere men noe fly klarer vi ikke
ja ja jeg får vel begynne å gå nå skal jeg rekke kampen

HeiaBrann!

Quote from: "oslo øst"
ja ja jeg får vel begynne å gå nå skal jeg rekke kampen

Du må vell egentlig begynne å svømme ^^

The Boss

Quote from: "oslo øst"faen er dette for noe piss pakketur med brann og liverpool kamp ????
jeg vil til liverpool og se brann forhåpentlig håpte jeg med oppsatt fly som sportsklubben brann setter opp. men denne gjengen oppe på stadioen har mye og lære. hvorfor klarer dem ikke sette opp fly frem og tilbake samme dag ??? husker enga var i london møtte chelsea dem hadde 2 fly hvorfor klarer ikke brann dette ???
og bataljonen har dere planlagt noe eller må folk reise på egenhånd ?????
så stor klubb og en så stor mengde med supportere men noe fly klarer vi ikke
ja ja jeg får vel begynne å gå nå skal jeg rekke kampen


eller bestille fly på egen hånd, som alle oss andre. har du vansker med det eller? aldri reist på egenhånd kansje? anyway, er fortsatt nok av ruter frem å tilbake, så du skal nok slippe å gå. billetter til kampen får du helt sikkert og. så slutt å syt, du kommer deg nok på kampen om du vil.

HansaInferno

De aller fleste reiser uorganisert. Jeg tror det er vanlig hos de fleste andre klubber også, selv hos de aller største.
Breiflabben, baby!

Go Up