• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN - EVERTON

Started by Red Rabitt, December 21, 2007, 13:15:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla


Laksevåg

For håpe vi klarar å lage jævlig liv borte i liverpool, sån at vi blir husket

Hickok

Quote from: "monzilla"Inkluderer det øl?

Det gjør visstnok det.

Laksevåg

Quote from: "Hickok"
Quote from: "monzilla"Inkluderer det øl?

Det gjør visstnok det.

Fare for at noen sovnar før kampen då

krøvel vellevold

Quote from: "Hickok"Dermed var tog London-Liverpool booket. £65 med retur fredag. 1.kl. begge veier :shock: Det er knappe £20 ekstra i forhold til normal pris, men det inkluderer buffet og øl, og kan nok fort vise seg som et plussprosjekt  8)


Dyrt! Det koster ned til 2 pund t/r med ekspressbuss...
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Laksevåg"For håpe vi klarar å lage jævlig liv borte i liverpool, sån at vi blir husket


Huff! Kommer ikke unna at det kommer til å bli tidenes fyllakalas med all verdens harry sponsorer og andre tullinger som raver dritings rundt i gatene og ikke har den minste peiling på fotball. Og så skal de sikkert proklamere for hele verden at de holder med Livvarpool og Mænsjæstar Junaited! Gud hjelpe Brann-fansen kommer til å bli ledd av i bybildet der borte... For engelskmenn er nordmenn harry bønder. Og de vil få fordommene bekreftet...
Legg ned hele klubben!

SKBMiller

Før avreise bør det være en oppfordring på forsiden av bataljonen.no og byens aviser om at folk må oppføre seg. at man faktisk er representanter for Brann når man reiser på tur! Folk må droppe den siste ølen så de ikke sovner og for guds skyld holde klærne på!

Laksevåg

Quote from: "SKBMiller"Før avreise bør det være en oppfordring på forsiden av bataljonen.no og byens aviser om at folk må oppføre seg. at man faktisk er representanter for Brann når man reiser på tur! Folk må droppe den siste ølen så de ikke sovner og for guds skyld holde klærne på!

Helt enig med deg der. Blir flaut for brann og hele bergen vist en haug med bergensere løpar rundt drita full dagen før kampen så på selve kampen så e mange så vekke at det bare blir flaut

Hickok

Quote from: "Laksevåg"Blir flaut for brann og hele bergen vist en haug med bergensere løpar rundt drita full dagen før kampen så på selve kampen så e mange så vekke at det bare blir flaut

Ja, ellers kunne en bli forvekslet med engelskmenn. Det skulle tatt seg ut!

The Boss

Quote from: "SKBMiller"Før avreise bør det være en oppfordring på forsiden av bataljonen.no og byens aviser om at folk må oppføre seg. at man faktisk er representanter for Brann når man reiser på tur! Folk må droppe den siste ølen så de ikke sovner og for guds skyld holde klærne på!


Herregud, representanter for brann? vi representerer ikke brann! det får spillerne på banen gjøre.. vi er voksne folk som gjør som vi vil, om noen velger å bruke flere tusen kroner, og reise helt til goodison, for så å være kanon å drite i kampen så er det deres problem, å ikke mitt, ditt, eller brann sitt problem..

SKBMiller

så du forbinder da altså ikke  enkelte av Bad Blue Boys sin skandaløse oppførsel med verken Bad Blue Boys eller Dinamo Zagreb? Så du sier at det var en gruppe uavhengie voksne folk som måtte sendes hjem på statens regning?

Nei jeg tror nok du forbinder dem med både BBB og Dinamo Zagreb, noe som blir deres problem i form av et dårlig rykte.

Så du vil heller ha valgfrihet til å drite seg ut fremfor god stemning og et godt rykte for Brann og Bataljonen?

Laksevåg

hele bbb var bare latterlig. Hørte ikkje de så mye på stadion hellar. Bortsette fra de trommene.

The Boss

Quote from: "SKBMiller"så du forbinder da altså ikke  enkelte av Bad Blue Boys sin skandaløse oppførsel med verken Bad Blue Boys eller Dinamo Zagreb? Så du sier at det var en gruppe uavhengie voksne folk som måtte sendes hjem på statens regning?

Nei jeg tror nok du forbinder dem med både BBB og Dinamo Zagreb, noe som blir deres problem i form av et dårlig rykte.

Så du vil heller ha valgfrihet til å drite seg ut fremfor god stemning og et godt rykte for Brann og Bataljonen?

Ricky

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Laksevåg"For håpe vi klarar å lage jævlig liv borte i liverpool, sån at vi blir husket


Huff! Kommer ikke unna at det kommer til å bli tidenes fyllakalas med all verdens harry sponsorer og andre tullinger som raver dritings rundt i gatene og ikke har den minste peiling på fotball. Og så skal de sikkert proklamere for hele verden at de holder med Livvarpool og Mænsjæstar Junaited! Gud hjelpe Brann-fansen kommer til å bli ledd av i bybildet der borte... For engelskmenn er nordmenn harry bønder. Og de vil få fordommene bekreftet...



Vil bli svært overrasket om jeg ikke ser sørpe fulle nordmenn i ymse engelsk supporterutstyr der borte, på leting etter en pub hvor de skal "gli rett inn i mengden"..
Får bare håpe (på alle måter) at Brann vinner hjemmekampen. Taper vi med flere mål på stadion, og returmøtet på Goodison Park blir relativt uinteressant sportslig sett, så kan det nok fort bli en hel del bønder på tur, ja..

thesevs

Quote from: "The Boss"
Quote from: "SKBMiller"så du forbinder da altså ikke  enkelte av Bad Blue Boys sin skandaløse oppførsel med verken Bad Blue Boys eller Dinamo Zagreb? Så du sier at det var en gruppe uavhengie voksne folk som måtte sendes hjem på statens regning?

Nei jeg tror nok du forbinder dem med både BBB og Dinamo Zagreb, noe som blir deres problem i form av et dårlig rykte.

Så du vil heller ha valgfrihet til å drite seg ut fremfor god stemning og et godt rykte for Brann og Bataljonen?


I en ideell verden fungerer det du snakker om her - men etter hva jeg har forstått så hadde enkelte på Basel-turen ikke skjønt hvorfor man drar på slike turer. Du er naiv om du ikke tror at enkelte voksne mennesker må påminnes at "slik oppfører vi oss på bortetur" osv...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

The Boss

Joda, hørte at det var en del pinlige situasjoner i Basel dessverre, men det kommer vi nok ikke unna i everton heller! Men poenget mitt er at om voksne,selvstendige folk vil drikke seg så møkings så får de bare gjøre det! For min egen del tar eg festen tirsdagen å delvis onsdagen, og kansje også etter kamp torsdag.. Men når det er kamp da er det det kampen som er i fokus :)

Northside

Quote from: "Ricky"
Får bare håpe (på alle måter) at Brann vinner hjemmekampen. Taper vi med flere mål på stadion, og returmøtet på Goodison Park blir relativt uinteressant sportslig sett, så kan det nok fort bli en hel del bønder på tur, ja..


Vi beviste vel i Basel at selv om mye står på spill så nøler ikke enkelte med å gå på en kraftig snurr.

KEO

Quote from: "monzilla"Alle dere som skal se andre kampe borte i England, hvordan i helvete får dere tak i billetter? Spurs - Chelsea kan man bare drømme om, og da kan dere tenke dere hvordan det er med LFC og  Arsenal i tillegg!


Når det gjelder Spurs-Chelsea lørdag den 23 så er det meget stor sansynlighet at den blir avlyst. Grunnen for dette er at det spilles liga cup finale denne helgen og det er meget mulig at en av disse klubbene spiller der.

og jeg lurer forsatt på hvor folk skal bo?
Nu kør vi!

Tobey

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Laksevåg"For håpe vi klarar å lage jævlig liv borte i liverpool, sån at vi blir husket


Huff! Kommer ikke unna at det kommer til å bli tidenes fyllakalas med all verdens harry sponsorer og andre tullinger som raver dritings rundt i gatene og ikke har den minste peiling på fotball. Og så skal de sikkert proklamere for hele verden at de holder med Livvarpool og Mænsjæstar Junaited! Gud hjelpe Brann-fansen kommer til å bli ledd av i bybildet der borte... For engelskmenn er nordmenn harry bønder. Og de vil få fordommene bekreftet...


Trodde å rave dritings rundt i gaten var britenes varemerke jeg? Det kom hvertfall til syne da jeg så Rangers for et par mnd. siden!
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Tobey

Quote from: "Laksevåg"
Quote from: "SKBMiller"Før avreise bør det være en oppfordring på forsiden av bataljonen.no og byens aviser om at folk må oppføre seg. at man faktisk er representanter for Brann når man reiser på tur! Folk må droppe den siste ølen så de ikke sovner og for guds skyld holde klærne på!

Helt enig med deg der. Blir flaut for brann og hele bergen vist en haug med bergensere løpar rundt drita full dagen før kampen så på selve kampen så e mange så vekke at det bare blir flaut


Hva snakker dere om egentlig? Jeg så Barcelona-Rangers for 1,5 måneder siden, og har tidligere sett England osv. Var vanskelig å finne en brite som ikke var "så vekke at det blir flaut" for å si det sånn..
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

Bolsen

funnet fly, hotell til en samla sum av 1800 spen..
kommer det til å bli noe tur i regi av BBB ?

KEO

Quote from: "Bolsen"funnet fly, hotell til en samla sum av 1800 spen..
kommer det til å bli noe tur i regi av BBB ?


Hvilket hotell? og du flyr fra torp regner jeg med:-)
Nu kør vi!

Bolsen

torp stemmer...hotell blir en hemmelighet inntil jeg har bestillt om jeg kommer til å gjøre det :P

KEO

Quote from: "Bolsen"torp stemmer...hotell blir en hemmelighet inntil jeg har bestillt om jeg kommer til å gjøre det :P


sitter faktisk å gjør det samme:-) men jeg kommer nok ut med 1808...... ser ut som vi har sett på samme hotell:-)
Nu kør vi!

BBB-Tony

Quote from: "KEO"
Quote from: "Bolsen"torp stemmer...hotell blir en hemmelighet inntil jeg har bestillt om jeg kommer til å gjøre det :P


sitter faktisk å gjør det samme:-) men jeg kommer nok ut med 1808...... ser ut som vi har sett på samme hotell:-)


Hva hotell sjekker folk inn på?? Vi er 4 stk som reiser fra torp. Men er det noen som vet hvordan vi kan komme oss fra Torp Flyplass kvelden vi lander på Torp etter å ha vært i Liverpool? Går ikke tog...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Hickok"Dermed var tog London-Liverpool booket. £65 med retur fredag. 1.kl. begge veier :shock: Det er knappe £20 ekstra i forhold til normal pris, men det inkluderer buffet og øl, og kan nok fort vise seg som et plussprosjekt  8)


Dyrt! Det koster ned til 2 pund t/r med ekspressbuss...


Hvor lang tid bruker tog vs. buss fra London te Liverpool??
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "SKBMiller"Før avreise bør det være en oppfordring på forsiden av bataljonen.no og byens aviser om at folk må oppføre seg. at man faktisk er representanter for Brann når man reiser på tur! Folk må droppe den siste ølen så de ikke sovner og for guds skyld holde klærne på!


Haha, helt enig. Dropp den siste ølen før kampen, så vi klarer å lage god stemning, og drukne heller eventuelle sorger ETTER kampen.
Hva er greia med det der strippinga egentlig?Er det for å vise hvor barsk man er, eller hvor mye hår på brystet man har?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SKBMiller

Vi er nå 4 stk som skal med Torp-ruta. Fint om noen av dere andre som drar fra Torp på onsdag kunne si ifra om hotell når dere har bestilt selv. Kunne vært fint å slippe å finne fram alene til hotellet fra Ryanairs sikkert øde plasserte flyplass.

thesevs

Quote from: "Klaus_Brann"Hva er greia med det der strippinga egentlig?Er det for å vise hvor barsk man er, eller hvor mye hår på brystet man har?


Det var nok noen som synes BBB gjorde inntrykk der de stod i bar overkropp - "kan de kan vi" tenkte de sikkert... og når de stod der (BBB altså) og frøs, så begynte de med aerobic-klappingen sin. Dette burde jo være neste trinn for "bar overkropp guttene"...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Klaus_Brann

Quote from: "thesevs"
Quote from: "Klaus_Brann"Hva er greia med det der strippinga egentlig?Er det for å vise hvor barsk man er, eller hvor mye hår på brystet man har?


Det var nok noen som synes BBB gjorde inntrykk der de stod i bar overkropp - "kan de kan vi" tenkte de sikkert... og når de stod der (BBB altså) og frøs, så begynte de med aerobic-klappingen sin. Dette burde jo være neste trinn for "bar overkropp guttene"...


Hehe, slik det henger sammen.
Men dette er ikke noe nytt, det var en gjeng som tenkte det var kult å strippe i snøstorm i Malmø i RL og...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

Av med byxorna.. Husker dette, det var jo så sykelig kaldt der også. Jeg frøs ræven av meg selv om jeg hadde masse klær på.
Breiflabben, baby!

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Hickok"Dermed var tog London-Liverpool booket. £65 med retur fredag. 1.kl. begge veier :shock: Det er knappe £20 ekstra i forhold til normal pris, men det inkluderer buffet og øl, og kan nok fort vise seg som et plussprosjekt  8)


Dyrt! Det koster ned til 2 pund t/r med ekspressbuss...


Hvor lang tid bruker tog vs. buss fra London te Liverpool??


Bussen bruker 5 timer. Men en forutsetning for prisen er at man man reiser fra London Victoria Coach Station (og ikke fra Stansted f.eks.). Og selvsagt: Dette er ikke ordinær pris, men noen få utlagte billigbilletter. Akkurat som på Lavprisekspressen.
Legg ned hele klubben!

The Boss

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Hickok"Dermed var tog London-Liverpool booket. £65 med retur fredag. 1.kl. begge veier :shock: Det er knappe £20 ekstra i forhold til normal pris, men det inkluderer buffet og øl, og kan nok fort vise seg som et plussprosjekt  8)


Dyrt! Det koster ned til 2 pund t/r med ekspressbuss...


Hvor lang tid bruker tog vs. buss fra London te Liverpool??


Bussen bruker 5 timer. Men en forutsetning for prisen er at man man reiser fra London Victoria Coach Station (og ikke fra Stansted f.eks.). Og selvsagt: Dette er ikke ordinær pris, men noen få utlagte billigbilletter. Akkurat som på Lavprisekspressen.


Kom med en jævla link da!! God jul  :lol:

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

The Boss

Quote from: "DJ_ADG"http://www.nationalexpress.com/
express buss i England


Tar virkelig disse bussene min.7-8 timer?

smaalanda

Høres sikkert ut som et jævla dumt spørsmål men når spilles begge kampene? Har både sett å hørt litt forskjellige men mener bortekampen var 22. Feb eller noe i den duren, når er hjemmekampen?
KMO!!!

Laksevåg

Hjemme kampen e 13 februar, å andre tror eg e 20februar, e ikkje helt sikkar men

The Boss

Hjemmekamp: Ikke bestemt, men det blir 13 eller 14 feb
Bortekamp: FASTSATT til tors. 21 feb.

Klaus_Brann

Quote from: "Laksevåg"Hjemme kampen e 13 februar, å andre tror eg e 20februar, e ikkje helt sikkar men


...og på Ba.no teller de ned til treningskamp på La Manga mot FC Nordsjælland 11. februar...Bortekampen er nok 21.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

DJ_ADG

Quote from: "Laksevåg"Hjemme kampen e 13 februar, å andre tror eg e 20februar, e ikkje helt sikkar men

Heme; 13 eller 14.februar
Borte kampen e 21.februar

UEFA har ikkje satt opp kampene, Retur oppgjøret går torsdag pga det e CL på Tirsdag og onsdag og UEFA på torsdag, Men første kamp e det ikkje CL kamper derfor kan den også bli på en onsdag

   * Round of 32 13 - 14 February 2008 21 February 2008
   * Round of 16 06 March 200812 - 13 March 2008
   * Quarter-finals 03 April 200810 April 2008
   * Semi-finals 24 April 200801 May 2008
   * Final 14 May 2008
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

krøvel vellevold

Quote from: "The Boss"
Quote from: "DJ_ADG"http://www.nationalexpress.com/
express buss i England


Tar virkelig disse bussene min.7-8 timer?


Det tar fem timer fra London til Liverpool.
Legg ned hele klubben!

The Boss

Quote from: "tonynord"
Hva hotell sjekker folk inn på??


Hotell for vår del er booket på:

Holiday Inn Liverpool City Centre
Adresse:   Lime Street, L1 1NQ Liverpool
Telefon:   +44 151 7097090
Website:   //www.hiliverpool.co.uk

Greit hotell som skal ligge sentralt i Liverpool.
Ca 500,- pr pers, pr natt i dobbelrom

Veggen

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Laksevåg"For håpe vi klarar å lage jævlig liv borte i liverpool, sån at vi blir husket


Huff! Kommer ikke unna at det kommer til å bli tidenes fyllakalas med all verdens harry sponsorer og andre tullinger som raver dritings rundt i gatene og ikke har den minste peiling på fotball. Og så skal de sikkert proklamere for hele verden at de holder med Livvarpool og Mænsjæstar Junaited! Gud hjelpe Brann-fansen kommer til å bli ledd av i bybildet der borte... For engelskmenn er nordmenn harry bønder. Og de vil få fordommene bekreftet...


Huff ja! Begynner folk med å fortelle scousere at de holder med Man Utd og hater Liverpool kan det gå riktig dårlig. Utrolig flaut å se nordmenn i england som på død og liv må skrike ut hvilket lag de holder med.

KEO

Quote from: "tonynord"
Quote from: "KEO"
Quote from: "Bolsen"torp stemmer...hotell blir en hemmelighet inntil jeg har bestillt om jeg kommer til å gjøre det :P


sitter faktisk å gjør det samme:-) men jeg kommer nok ut med 1808...... ser ut som vi har sett på samme hotell:-)


Hva hotell sjekker folk inn på?? Vi er 4 stk som reiser fra torp. Men er det noen som vet hvordan vi kan komme oss fra Torp Flyplass kvelden vi lander på Torp etter å ha vært i Liverpool? Går ikke tog...


Det går tog kl 2141 fra torp, men det rekker man nok ikke men det går buss 30 minutter etter flyet har landet og da rekker man toget som går til Bergen i Drammen. Vi har forsatt ikke bestemt oss for om det blir tog eller bil.
Nu kør vi!

Klaus_Brann

Quote from: "Veggen"
Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Laksevåg"For håpe vi klarar å lage jævlig liv borte i liverpool, sån at vi blir husket


Huff! Kommer ikke unna at det kommer til å bli tidenes fyllakalas med all verdens harry sponsorer og andre tullinger som raver dritings rundt i gatene og ikke har den minste peiling på fotball. Og så skal de sikkert proklamere for hele verden at de holder med Livvarpool og Mænsjæstar Junaited! Gud hjelpe Brann-fansen kommer til å bli ledd av i bybildet der borte... For engelskmenn er nordmenn harry bønder. Og de vil få fordommene bekreftet...


Huff ja! Begynner folk med å fortelle scousere at de holder med Man Utd og hater Liverpool kan det gå riktig dårlig. Utrolig flaut å se nordmenn i england som på død og liv må skrike ut hvilket lag de holder med.


Så lenge vi skriker ut at det er Brann vi heier på skal det nok gå bra:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KennethS

tå på Brann

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Stoffi

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Laksevåg"For håpe vi klarar å lage jævlig liv borte i liverpool, sån at vi blir husket


Huff! Kommer ikke unna at det kommer til å bli tidenes fyllakalas med all verdens harry sponsorer og andre tullinger som raver dritings rundt i gatene og ikke har den minste peiling på fotball. Og så skal de sikkert proklamere for hele verden at de holder med Livvarpool og Mænsjæstar Junaited! Gud hjelpe Brann-fansen kommer til å bli ledd av i bybildet der borte... For engelskmenn er nordmenn harry bønder. Og de vil få fordommene bekreftet...



Har du sett engelskmenn på ferie? Ikke for å være frekk med engelskmenn her, de er greie de, men makan til bønder skal man lete lenge etter. De er værre enn nordmenn, og høres ekstremt godt. Rød i trynet, ølmage, fotballdrakt og alltid snakkende/leende som om de er tunghørt hele gjengen.

Men grei er de. :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "Laksevåg"Hjemme kampen e 13 februar, å andre tror eg e 20februar, e ikkje helt sikkar men

Heme; 13 eller 14.februar
Borte kampen e 21.februar

UEFA har ikkje satt opp kampene, Retur oppgjøret går torsdag pga det e CL på Tirsdag og onsdag og UEFA på torsdag, Men første kamp e det ikkje CL kamper derfor kan den også bli på en onsdag

   * Round of 32 13 - 14 February 2008 21 February 2008
   * Round of 16 06 March 200812 - 13 March 2008
   * Quarter-finals 03 April 200810 April 2008
   * Semi-finals 24 April 200801 May 2008
   * Final 14 May 2008



Faen. Det spøker for 16. mai kampen vår.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

dudo

Hva har man dobbel dekning for?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up