Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/public_html/forum/Sources/Subs.php on line 4296
BRANN - EVERTON - Page 4
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

BRANN - EVERTON

Started by Red Rabitt, December 21, 2007, 13:15:39 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Quote from: "naitsirk"
Quote


bergen-london t/r med norwegian og buss t/r london-liverpool får ein for ca 2 000 spenn.
5 timers busstur, men billig:)


Jepp, tror jeg går for denne ruta jeg og. Og hvis man reiser en liten gjeng sammen kan man også tenke på å leie en bil eller en 7-seter og peise ned dit, og se at det fort kan bli like billig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

DJ_ADG

Ryan Air via torp e et bra alternetiv. Blir ca1600kr.
Stort pluss e at man lander i Liverpool så man slipper tog eller buss itileg.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Tobey

Må bare få sagt at jeg syns det er konge at mange tenker på å ta turen nedover! I Rennes var vi kun ca 80. stk, men lagde likevel god lyd, så dette blir bra! Selv drar jeg nedover med 4-5 kompiser.. Gleder meg!
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

KEO

Quote from: "tonynord"Da var turen bestilt! :D Vi er 3 stk som reiser med samme fly som SKBMiller både bort og hjem igjen...


Vi er 4 stk som har bestilt samme ruten også,, men blir en sur kjøre tur til Bergen igjen.
Nu kør vi!

Tobey

hvilke priser har folk funnet på hotell?
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

KEO

Quote from: "DJ_ADG"Ryan Air via torp e et bra alternetiv. Blir ca1600kr.
Stort pluss e at man lander i Liverpool så man slipper tog eller buss itileg.


1600? vi betalte nettopp nå 740 pr pers t/r.
Nu kør vi!

Tobey

Quote from: "KEO"
Quote from: "DJ_ADG"Ryan Air via torp e et bra alternetiv. Blir ca1600kr.
Stort pluss e at man lander i Liverpool så man slipper tog eller buss itileg.


1600? vi betalte nettopp nå 740 pr pers t/r.


Hen flyr dere fra/til?
"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

kabelmann

Quote from: "The Boss"Og B&B? Hva er det?

Bed & Breakfast
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

DJ_ADG

Quote from: "KEO"
Quote from: "DJ_ADG"Ryan Air via torp e et bra alternetiv. Blir ca1600kr.
Stort pluss e at man lander i Liverpool så man slipper tog eller buss itileg.


1600? vi betalte nettopp nå 740 pr pers t/r.


Widerøe te Torp tur/-retur; 737kr
Ryan Air te Liverpool  tur/-retur; 859
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

The Boss

Quote from: "KEO"
Quote from: "DJ_ADG"Ryan Air via torp e et bra alternetiv. Blir ca1600kr.
Stort pluss e at man lander i Liverpool så man slipper tog eller buss itileg.


1600? vi betalte nettopp nå 740 pr pers t/r.


Han mente sikkert:
Bergen-Sandefjord
Sandefjord-Liverpool
T/R

Vi flyr riktignok mandag, da vi satser på å få med oss liverpool-inter tirsdagen.

Fant selv den ruten til 1650,-

Ikke dumt, da de altså flyr direkte til Liverpool

KEO

Quote from: "The Boss"
Quote from: "KEO"
Quote from: "DJ_ADG"Ryan Air via torp e et bra alternetiv. Blir ca1600kr.
Stort pluss e at man lander i Liverpool så man slipper tog eller buss itileg.


1600? vi betalte nettopp nå 740 pr pers t/r.


Han mente sikkert:
Bergen-Sandefjord
Sandefjord-Liverpool
T/R

Vi flyr riktignok mandag, da vi satser på å få med oss liverpool-inter tirsdagen.

Fant selv den ruten til 1650,-

Ikke dumt, da de altså flyr direkte til Liverpool


så også på den ruten der,men med 45 minutter mellom landing fra liverpool og avgang til Bergen så må man nok regne med å overnatte i Sandefjord.
Så vi bestemte oss for å kjøre nedover.
Nu kør vi!

Klaus_Brann

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "KEO"
Quote from: "DJ_ADG"Ryan Air via torp e et bra alternetiv. Blir ca1600kr.
Stort pluss e at man lander i Liverpool så man slipper tog eller buss itileg.


1600? vi betalte nettopp nå 740 pr pers t/r.


Widerøe te Torp tur/-retur; 737kr
Ryan Air te Liverpool  tur/-retur; 859


Denne høres jo glitrende ut hvis man kun skal være i Liverpool, men planlegger også å få med meg Spurs-Chelsea/Arsenal-Milan, så da er det like greit å fly te London for 1311...
Eller evt. fly til Liverpool, og så fly direkte te Bergen fra London tilbake.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

KEO

Quote from: "tonynord"


og du satser på å nå toget som går kl 21.38 fra perongen i sandefjord?
Hotell har jeg ikke sett på enda men det er midtuke så det er ikke alltid lett å finne gode priser på god standar.
Nu kør vi!

The Boss

Quote from: "tonynord"


Det blir en lang reise for enkelte :)

DJ_ADG

Quote from: "KEO"
Quote from: "tonynord"


og du satser på å nå toget som går kl 21.38 fra perongen i sandefjord?
Hotell har jeg ikke sett på enda men det er midtuke så det er ikke alltid lett å finne gode priser på god standar.


Det går Widerøe fly fra Torp te Flesland kl22;15(ligger nå på 433kr) en vei
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Laksevåg

Blir nok tur ovar. Ser fram til det. På en god dag og vist Everton undervuderer oss kan vi gå videre

KEO

Quote from: "DJ_ADG"
Quote from: "KEO"
Quote from: "tonynord"


og du satser på å nå toget som går kl 21.38 fra perongen i sandefjord?
Hotell har jeg ikke sett på enda men det er midtuke så det er ikke alltid lett å finne gode priser på god standar.


Det går Widerøe fly fra Torp te Flesland kl22;15(ligger nå på 433kr) en vei


Du skal  ha mye is i magen vist du tror du rekker det flyet.
Nu kør vi!

DarkDog

Stiller på Goodison,eg og...

Flyr til Manch på tirsdagen, og skal se Liverpool-Inter, og så blir det Everton-Brann på torsdagen, og hjemreise fredagen...

Eg har faktisk vært tilstede og sett Everton ryke ut av UEFA-cupen før, og det skal bli meg en sann glede å gjøre det igjen!!!
I 2005/06-sesongen røk de ut mot Dinamo Bucharest, etter å ha tapt hele 5-1 borte, og vunnet 1-0 i returkampen på Goodison.
Kanskje de undervurderte dem i første kamp, og fikk svi for det dengang?? Dermed er det vel lite trolig at de vil undervurdere Brann på noensomhelst måte, denne gang.

Kan for øvrig melde om at borte-fansen hadde forholdsvis gode plasser, dengang.. På øverste tribunedel, på enden av ene langsiden...
Felt J, på dette bildet:


http://www.evertonfc.com/tickets/prices-seating-plan.html
..vi ser oss rundt, og nikker lett,
for dette ska bli jæla fett..!"

*BT-08*

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

DJ_ADG

Litt info om Goodison Park sett fra et borte supporter øye;
http://dspace.dial.pipex.com/town/park/yfh45/everton.htm
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Laksevåg

Har sett Everton i noen kamper no, de e selfølgelig hakke over Brann men har skjedd større mirakler i fotball en det. Personlig tar eg flyet med norweigan fra bergen til London å så tar toget derfra

SKBMiller

Quote from: "tonynord"


om du bestiller nå får du jo minipris til 199 fra bergen til sandefjord. trenger jo ikke innom oslo

Laksevåg

Vet noen kor mange billeter vi for?

monzilla

Vi har vel krav på minst et par tusen?

Tifo

Vi har krav på i overkant av 3000 billetter.

Mvh
Stian
.:Tifo-gruppen:.

jako

3000 i følge reglementet. Så det holder nok rikelig.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

Laksevåg


The Boss

Litt "off topic" men samtidig "on topic":
Noen som vet om noen (ticket selskaper?) som kan ordne billetter til Liverpool-Inter? Tips mottas med stor takk :)


Klaus_Brann

De fleste reiser sammen med en liten gjeng, og hvis man flyr te London så er det langtfra så dyrt som folk ska ha det te, hvis man heller leier bil, og det er samtidig mer behagelig enn å kjøre buss eller tog.
Fant biler til 4-500 kr. døgnet og det blir jo mye billigere enn å reise med tog eller buss.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nightfox

Personlig fant jeg bussturer til et pund pr vei, og et pund som forsikring.

Speedy

Quote from: "Nightfox"Personlig fant jeg bussturer til et pund pr vei, og et pund som forsikring.


Fra London? Har du link til det eller?
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Speedy

Quote from: "tonynord"


Har noe av det samme, jeg betaler 403 fra gardemoen til standsted og så tar jeg ryanair hjem igjen fra liverpool til torp til 32 GBP, rundt 350 kr. Minuset er at flyet går 6.50 fra Gardemoen.
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Baunebob

3000 Brann fans på Goodison hadde vært eventyrlig.

Men er det realistisk å håpe på et slikt tall?

Laksevåg

Quote from: "Baunebob"3000 Brann fans på Goodison hadde vært eventyrlig.

Men er det realistisk å håpe på et slikt tall?


Virkar som vi ska klare det ja. Leste i BA idag at Frode ska prøve og ordne gratis konsert i Liverpool med Den12mann å, så dette kan bli bra

stormde

sånn da er turen sikret.
fra torp til liverpool deilig.
skal se Liverpool først på Tirsdag så Brann på torsdag lurte på Liverpool på lørdag men da ble det 3000 tusen dyrere.
gleder meg ....
eg drakk den skål,som Ulrikken meg skjenkte

Klaus_Brann

Quote from: "Laksevåg"
Quote from: "Baunebob"3000 Brann fans på Goodison hadde vært eventyrlig.

Men er det realistisk å håpe på et slikt tall?


Virkar som vi ska klare det ja. Leste i BA idag at Frode ska prøve og ordne gratis konsert i Liverpool med Den12mann å, så dette kan bli bra


Klart vi blir mange, og jeg håper vi fyller alt vi får, men har du noe grunnlag for å si at det virker som vi blir 3000?Bortsett fra at det er mange her inne som sier de drar.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

KEO

Er det noen som har bestilt hotell i liverpool ? sitter å lurer på hva jeg skal bestille, men det hadde jo vært ålreit å bodd der andre supportere er.
Regner med at de fleste vil bo nærmest sentrum. er det noen som har gode tips?
Nu kør vi!

Chris*

Tror vi blir mange.
Jeg drar i lag med 4-5 kompiser. Men vi kombinerer med en tur på besøk til en kompis utenfor london, så reiserute er litt uklar enda.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

The Boss

Sitter å ser på disse gutta nå, holder manu til 1-1 på drømmenes teater, det uten arteta. Tenk dette laget i enda bedre form i februar, mot et feriepreget brann..? Kan bli lite morsomt..

Lurer fortsatt på hvilket hotell folk bor på!

Klaus_Brann

Quote from: "The Boss"Sitter å ser på disse gutta nå, holder manu til 1-1 på drømmenes teater, det uten arteta. Tenk dette laget i enda bedre form i februar, mot et feriepreget brann..? Kan bli lite morsomt..

Lurer fortsatt på hvilket hotell folk bor på!


Klart det er et godt lag, men at de trår til mer mot Man U enn Brann fra Bergen har jeg også troen på, så vi kan fort slippe en bombe mot de.
Vi taper 1-0 hjemme hvor de rundspiller oss, og ikke får uttelling, og så kommer vi bort der, leder 2-0 til pause, og de sliter nok en gang med uttellinga, men scorer et mål, noe som holder til avansement for Brann:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "The Boss"Sitter å ser på disse gutta nå, holder manu til 1-1 på drømmenes teater, det uten arteta. Tenk dette laget i enda bedre form i februar, mot et feriepreget brann..? Kan bli lite morsomt..

Lurer fortsatt på hvilket hotell folk bor på!


Klart det er et godt lag, men at de trår til mer mot Man U enn Brann fra Bergen har jeg også troen på, så vi kan fort slippe en bombe mot de.
Vi taper 1-0 hjemme hvor de rundspiller oss, og ikke får uttelling, og så kommer vi bort der, leder 2-0 til pause, og de sliter nok en gang med uttellinga, men scorer et mål, noe som holder til avansement for Brann:-)


Kampene mot Club Brugge i reprise altså?
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Leser på brann.no at billetter til Everton-kampen (utenom p-kort som har forkjøpsrett) kun blir solgt i brannbutikkene. Dette tror jeg er lurt. Det virker som om det potensielt vil komme flere Everton-fans over (ca 2-3000?) enn det er billetter til (850), og da er det nok lurt at det ikke selges billetter over nettet. Dermed blir det vanskelig for Everton-fans både i England og i Norge å skaffe seg billetter andre steder enn på bortefeltet. Da blir det i så tilfelle kun dem som bor (eller har kontakter) i bergensområdet. Men hvor mange herfra holder med Everton? Fire? Fem? Og hvor mange av dem igjen vil holde med Everton mot Brann? Rune Engelsen og Jako? Litt synd for Brann-fans som bor langt unna Bergen, men DE har vel kontakter her som kan ordne for dem! Ellers er det jo å håpe at billettene er utsolgt lenge før Everton-fansen kommer hit i forbindelse med kampen. Med salgsstart 1. februar og kamp 13./14. februar, så skulle vel det være mulig. Vi skal faen ikke ha tribunene invadert av scouser-pakk!
Legg ned hele klubben!

monzilla

Alle dere som skal se andre kampe borte i England, hvordan i helvete får dere tak i billetter? Spurs - Chelsea kan man bare drømme om, og da kan dere tenke dere hvordan det er med LFC og  Arsenal i tillegg!

The Boss

Quote from: "monzilla"Alle dere som skal se andre kampe borte i England, hvordan i helvete får dere tak i billetter? Spurs - Chelsea kan man bare drømme om, og da kan dere tenke dere hvordan det er med LFC og  Arsenal i tillegg!


Har man penger så løser alt seg ;)

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "The Boss"Sitter å ser på disse gutta nå, holder manu til 1-1 på drømmenes teater, det uten arteta. Tenk dette laget i enda bedre form i februar, mot et feriepreget brann..? Kan bli lite morsomt..

Lurer fortsatt på hvilket hotell folk bor på!


Klart det er et godt lag, men at de trår til mer mot Man U enn Brann fra Bergen har jeg også troen på, så vi kan fort slippe en bombe mot de.
Vi taper 1-0 hjemme hvor de rundspiller oss, og ikke får uttelling, og så kommer vi bort der, leder 2-0 til pause, og de sliter nok en gang med uttellinga, men scorer et mål, noe som holder til avansement for Brann:-)


Kampene mot Club Brugge i reprise altså?


Noe sånt ja. Hvis vi vinner f.eks. 1-0 hjemme, kommer de til å kjøre full gass på Goodison, og da tror jeg nok vi vil slite, men det kan skje mirakler.
Det er vel maks noe lignende Club Brügge kampene vi kan håpe på, tviler Brann lager målfest i riktig ende av banen, for å si det sånn.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "The Boss"
Quote from: "monzilla"Alle dere som skal se andre kampe borte i England, hvordan i helvete får dere tak i billetter? Spurs - Chelsea kan man bare drømme om, og da kan dere tenke dere hvordan det er med LFC og  Arsenal i tillegg!


Har man penger så løser alt seg ;)


Hehe, akkurat. Det blir nok fort en dyr affære, men er man villig te å bla opp nok, så skal det gå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

Vi blir mange der borte ja. Jeg kjenner få som ikke skal for å si det på den måten.
Breiflabben, baby!

Super Hasund

Får håpe det blir bra tifo til denne kampen. Vi har jo lang til planlegging og mekking. Blir jo den første ordentlige kampen i jubileums-året 2008.
Vi går mest sannsynligvis isje videre. Så då e det opp til oss for å sette spor etter oss.

Lage et vannvittig stemming på staddaen. Ditto på goodison. Vi bør ta over liverpool by. Vi har en unik sjangse på gjøre berømte brann fra bergen, ennå mer berømt. Flyplasser, tog-stasjoner, puber, hoteller, buss selskaper, vei-kryss. Alle ska huske oss. Sette uslettilige spor i slum-byen.

God jul alle brann hjerter. Gull året e snart ferdig. Jubileums året nærmer seg. I 2008 skal vi ta nye steg sammen. Både klubben og supporterene.
La Folket Synge

*Feltz*

Hickok

Dermed var tog London-Liverpool booket. £65 med retur fredag. 1.kl. begge veier :shock: Det er knappe £20 ekstra i forhold til normal pris, men det inkluderer buffet og øl, og kan nok fort vise seg som et plussprosjekt  8)

Go Up