• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ryktebørsen !

Started by Red Rabitt, December 07, 2007, 13:25:10 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

dudo

En annen løsning er en "Fowler-kontrakt", hvor vi selger Ludde, men fortsetter å betale litt av lønnen (typisk det vi allerede nå gir i "overlønn" markedsmessig) ut kontraktstiden han med Brann. Det vil hjelpe på et lønnsbudsjett som nok kommer til å bli grusomt trangt fremover.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

viks

http://www.fotballtips.no/default.asp?u_action=display&u_log=9035

VIF signerer 15 åringer fra Bergen? Det har vel faktisk skjedd en gang før og da faktisk fra Brann, men ble jo ikke en suksess (Erlend Johansen eller noe?)..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Chrisstah

Lunde var vel i enga i ung alder.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Kjell249

Quote from: "viks"http://www.fotballtips.no/default.asp?u_action=display&u_log=9035

VIF signerer 15 åringer fra Bergen? Det har vel faktisk skjedd en gang før og da faktisk fra Brann, men ble jo ikke en suksess (Erlend Johansen eller noe?)..


Dette er skikkelig dårlig arbeid av Brann. De burde jo helt klart ha signert alle unge spillere i Bergen, sånn at de ikke hadde mulighet til å gå til andre klubber. Det skulle jo tatt seg ut hvis en av disse spillerne skulle ende opp med å få noen A kamper for et annet lag enn Brann... Skandale rett og slett.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

BBB-Tony

Quote from: "Kjell249"
Quote from: "viks"http://www.fotballtips.no/default.asp?u_action=display&u_log=9035

VIF signerer 15 åringer fra Bergen? Det har vel faktisk skjedd en gang før og da faktisk fra Brann, men ble jo ikke en suksess (Erlend Johansen eller noe?)..


Dette er skikkelig dårlig arbeid av Brann. De burde jo helt klart ha signert alle unge spillere i Bergen, sånn at de ikke hadde mulighet til å gå til andre klubber. Det skulle jo tatt seg ut hvis en av disse spillerne skulle ende opp med å få noen A kamper for et annet lag enn Brann... Skandale rett og slett.


Skandale er vell å ta litt hardt i vell?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

naitsirk

spesielt med tanke på at familien flytter til østlandet.
hadde han vore 17-18 år så skulle eg heller ha vore enig. det er heller ikkje sikkert at han er så forbanna god.
viking signert jo ivkovic som brann meinte ikkje var god nok.

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

tr0Ndemann

Virker som ingen klarer å skille mellom ironi ang. denne saken; deriblant meg.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Er ikke så veldig ironisk av meg...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

monzilla

Her inne hører man så mye rart at det er umulig å skille hva som er ironi og hva som ikke er ironi.

Kjell249

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Kjell249"
Quote from: "viks"http://www.fotballtips.no/default.asp?u_action=display&u_log=9035

VIF signerer 15 åringer fra Bergen? Det har vel faktisk skjedd en gang før og da faktisk fra Brann, men ble jo ikke en suksess (Erlend Johansen eller noe?)..


Dette er skikkelig dårlig arbeid av Brann. De burde jo helt klart ha signert alle unge spillere i Bergen, sånn at de ikke hadde mulighet til å gå til andre klubber. Det skulle jo tatt seg ut hvis en av disse spillerne skulle ende opp med å få noen A kamper for et annet lag enn Brann... Skandale rett og slett.


Skandale er vell å ta litt hardt i vell?


Klart jeg ikke mener at Brann skal signere alle spillerne i Bergen, de burde jo tatt hele Norge ;-) Skjønner ikke at vi kan bruke så mye tid, på en sak som denne. Klart han må få lov til å signere for den klubben han vil. Brann har jo ikke akkurat ligget langflate etter han.

Sorry hvis ironien var for godt skjult.

Tony: Liker ikke å være korrekturpoliti, men siden du er så glad i å skrive vel, så gjør jeg det allikevel.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Stolpeinn

Burns skal visst ha avslått en kontrakt fra Brann? (Fikk høre det av en Australsk venn, vet ikke om det stemmer.)

dudo

BA har i dag en notis hvor det står at Brann ikke har bestemt seg for om de skal gi Burns kontrakt ennå, men at han har gjort et godt inntrykk, og er ekstremt rask i følge RBH.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Quote from: "dudo"BA har i dag en notis hvor det står at Brann ikke har bestemt seg for om de skal gi Burns kontrakt ennå, men at han har gjort et godt inntrykk, og er ekstremt rask i følge RBH.
¨

Sjøhage er ekstremt rask.
Tiocfaidh ár lá

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Bare som en liten digresjon:) Hurtighet trenger ikke bety så alt for mye.
Tiocfaidh ár lá

Brann_copper

Jeg må si at jeg er bekymret over at Brann ikke kjøper Burns....
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

BBB-Tony

Quote from: "Kjell249"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "Kjell249"
Quote from: "viks"http://www.fotballtips.no/default.asp?u_action=display&u_log=9035

VIF signerer 15 åringer fra Bergen? Det har vel faktisk skjedd en gang før og da faktisk fra Brann, men ble jo ikke en suksess (Erlend Johansen eller noe?)..


Dette er skikkelig dårlig arbeid av Brann. De burde jo helt klart ha signert alle unge spillere i Bergen, sånn at de ikke hadde mulighet til å gå til andre klubber. Det skulle jo tatt seg ut hvis en av disse spillerne skulle ende opp med å få noen A kamper for et annet lag enn Brann... Skandale rett og slett.


Skandale er vell å ta litt hardt i vell?


Klart jeg ikke mener at Brann skal signere alle spillerne i Bergen, de burde jo tatt hele Norge ;-) Skjønner ikke at vi kan bruke så mye tid, på en sak som denne. Klart han må få lov til å signere for den klubben han vil. Brann har jo ikke akkurat ligget langflate etter han.

Sorry hvis ironien var for godt skjult.

Tony: Liker ikke å være korrekturpoliti, men siden du er så glad i å skrive vel, så gjør jeg det allikevel.


Lekepoliti, lekepoliti, det e sikkert, det e sikkert, lekepoliti!!! :P Skal prøve å skjerpe inn feila ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

I følge TV2 er det flere brannspillere som vil vise seg frem i morgendagens kamp. Helstad er god nok for PL sier Howard. MIM svarer med å si at visst noen legger 50 mill på bordet så skal vi se, riktignok med ett veldig godt smil rundt munnen ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Belfort

Quote from: "tonynord"I følge TV2 er det flere brannspillere som vil vise seg frem i morgendagens kamp. Helstad er god nok for PL sier Howard. MIM svarer med å si at visst noen legger 50 mill på bordet så skal vi se, riktignok med ett veldig godt smil rundt munnen ;)


Det negative med og hevde seg i e-cup er at man får interesse fra utenlandske klubber. Jeg vil ikke miste noen!

BBB-Tony

Quote from: "Belfort"
Quote from: "tonynord"I følge TV2 er det flere brannspillere som vil vise seg frem i morgendagens kamp. Helstad er god nok for PL sier Howard. MIM svarer med å si at visst noen legger 50 mill på bordet så skal vi se, riktignok med ett veldig godt smil rundt munnen ;)


Det negative med og hevde seg i e-cup er at man får interesse fra utenlandske klubber. Jeg vil ikke miste noen!


Blir de imponert over looken til Bjørnsson på tribunen, så er det bare til å handle ;) Eller vil jeg nødig miste noen jeg heller. Kanskje Yaw og Walde hadde hatt godt av å komme seg bort litt. Blir nok ikke så mye spilletid på de.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gubrask

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1616695.ece

Charlton vil være tilstede i morgen bla. for å se Sigurdsson i aksjon, men det er ikke aktuelt å ligge inn bud før de rykker opp.

Innlandsmax

Tjohei,fadderifadderullan. Espen Hoff nekter å forlenge med Lyn - og har ikke bare utlandet som begrunnelse. Syns fortsatt han er en mann for Brann!

Janki

Quote from: "Innlandsmax"Tjohei,fadderifadderullan. Espen Hoff nekter å forlenge med Lyn - og har ikke bare utlandet som begrunnelse. Syns fortsatt han er en mann for Brann!

Kai-Olai

Quote from: "Janki"
Quote from: "Innlandsmax"Tjohei,fadderifadderullan. Espen Hoff nekter å forlenge med Lyn - og har ikke bare utlandet som begrunnelse. Syns fortsatt han er en mann for Brann!


Jeg så det samme.. Sporten på TV2.. Har ikke sett det noe annet sted enda..

Innlandsmax

Ja. Kilden er TV2-sporten.

Fabregas

REDIGERT AV MODERATOR:

Vennligst skriv ryktet her og hold diskusjonen til overgangstråder/nye spillere/sesongen 2008 etc.

Mvh
Roger

BBB-Tony

REDIGERT AV MODERATOR:

Vennligst skriv ryktet her og hold diskusjonen til overgangstråder/nye spillere/sesongen 2008 etc.

Mvh
Roger
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

REDIGERT AV MODERATOR:

Vennligst skriv ryktet her og hold diskusjonen til overgangstråder/nye spillere/sesongen 2008 etc.

Mvh
Roger
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

REDIGERT AV MODERATOR:

Vennligst skriv ryktet her og hold diskusjonen til overgangstråder/nye spillere/sesongen 2008 etc.

Mvh
Roger
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

REDIGERT AV MODERATOR:

Vennligst skriv ryktet her og hold diskusjonen til overgangstråder/nye spillere/sesongen 2008 etc.

Mvh
Roger
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Red Rabitt

Er det noen som har hørt noen rykter angående nye spillere til Brann? Evt spillere på vei vekk fra Brann? Tror Espen Hoff er rimelig aktuell for Brann, samme med bjørn helge riise kanskje?
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

BBB-Tony

Hvor har du ryktet om Bjørn Helge Riise fra?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Hva får deg til å tro, eller for den saks skyld håpe på lillebror Riise? I følge han selv (og moren) hadde han reist til utlandet i år dersom han ikke hadde vært så mye skadet.
Rød makt på Hansa

dudo

Sukk, og her trodde jeg tråden var gjenopplivet pga noen som hadde hørt noe fra tanten til en eller annen ... Riise, grøss.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Om ikke annet ville det vert en av de større skrellene i overgangsmarkedet...

Red Rabitt

Jeg sa bare kanskje. jeg husker bare en artikkel fra perioden når Huseklepp ble skadet om at Brann vurderte å legge inn et bud på Bjørn Helge Riise, men at de tilslutt valgte å stole på det de hadde i bakhånd. Kan vel ikke være altfor urealistisk om Brann har vurdert et bud. Du sier til utlandet, da sier jeg at Bergen er utlandet og vel så bra som alt annet utland. En annen ting er at han spiller for en kriserammet klubb og at Brann tenker champions league. Det er i dette vinduet Brann må satse og då kan vel Norges høyreving være veldig aktuell. Espen Hoff hadde og vært veldig stas, blir litt som en ung og mer kompakt Winters. Sammen med helstad og demba kunne det blitt søt musikk.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Go Up