• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ryktebørsen !

Started by Red Rabitt, December 07, 2007, 13:25:10 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Mick

Synes nå den godeste Mr.Burns virker som en spiller med enormt potensiale og det både som målscorer og som tilrettelegger. Ser utifra youtube som at han kan bli en god erstatning for Winters, god med ballene i føttene, rask, går på gode løp, teknisk og driblesterk . Synes vi skal satse på han hvis han ikke gjør seg bort på treningene og består den medisinske testen, han burde være et ypperlig Hardball prosjekt. La han bli i brann 2 Sesonger og så selge han for mye penger når han klar for å ta steget opp. Det er trist for Sjøhage selvfølgelig at Brann er så frempå med å skaffe spisser, men Brann må satse hardt i år med tanke på CL og å gjennvinne serien. Tror at Sjøhages fremtid i Brann blir avgjordt på holdningene hans, hvis han biter tennene sammen og står på er det mulig at han får et par sjangser utover sesongen.

Bøffet litt linker fra Brann.no forumet ang. Mr.Burns:

http://www.youtube.com/watch?v=W-uAilgwheU

http://www.youtube.com/watch?v=4NKZYrZlxgk

http://www.youtube.com/watch?v=bOS1OJeCqvU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Fq3BG_e9nEc
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

Seeteufel

Festlig....

Foreslår at vi avslutter diskusjonen der, og går inn på mer eller mindre seriøse rykter om Brann.


Mvh
Roger,
moderator
Le jeu avant tout

tsf

Hadde tok en prat med mine australisk venn, og han sa at Nathan Burns er allerede meget omtalt i pressen. Ble kalt "Den nye Viduka"
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

fortune

Er strengt tatt sjelden "den nye"-noesomhelst slår til, ofte blir sammenligningen en belastning som som medvirker til at spilleren ikke helt slår gjennom. På den annen side er ikke Viduka noe overmenneske, og er således ok å sammenlignes med. Verre var det for Brune Cheyrou (den nye Zidane) og et utall kortvokste argentinere med tilnavnet "den nye Maradona" (imidlertid er unge herr Messi på god vei, både hva gjelder prestasjoner og spesielle mål)

Forøvrig tviler jeg på at autralieren kommer til oss, med mindre man velger å kvitte seg med Sjøhage..
First is first, second is nothing

Belfort

Quote from: "tsf"Hadde tok en prat med mine australisk venn, og han sa at Nathan Burns er allerede meget omtalt i pressen. Ble kalt "Den nye Viduka"


Hehe,husker at bergenspressen også hadde en sak på Dylan Mcsurf som den nye Viduka. Tror vi skal ta det med en god klype salt.

Brann_copper

Inn med Burns og selg Sjøhage til en klubb hvor han får spille. Eventuelt lei ham ut til Løvene. Jeg synes etterhvert litt synd på Jocke. Minner litt om historien til Ludde.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Brann_copper

We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

peteE

Faen, hadde egentlig håpet vi var ferdig å shoppe. Men denne Burns virker spennende! God teknikk, og gode avslutningsegenskaper! Han har iallefall potensialet til å nå langt.

Hadde ikke blitt lei meg om Sjøhage ble utleid til en eller annen klubb, ikke nødvendigvis Løv-Ham. Og vi fikk inn Burns, og hadde en nice firkløver med Helstad og Demba om spissplassen! Og Robbie var nød-sub.

Brann_copper

Jeg tror faktisk at vi får Burns. Du sender bare ikke en slik spiller videre, og de andre vinduene er jo lukket. Det snakkes også om at han har en klausul i kontrakten som gjør at han kan komme billig.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

naitsirk

virker som ein målfarlig spiss. ihvertall etter youtube å dømme.

Gepard

Hent han !

Som det nevnes, verken Anderlecht eller Brugge er vel aktuelle pga overgangsvinduet. Er vel kun Norge sverige og Russland som har åpne vinduer nå ikke ?

dudo

Quote from: "Mick"http://www.youtube.com/watch?v=Fq3BG_e9nEc


Forarbeidet han gjør til første målet her er jo helt sinnsykt! Løp og kjøp!

Henter jeg han regner jeg med vi kaller han Monty.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gubrask


Leffen

Kan ikke de leie han ut sesongen i andre klubber i Europa?

Er vel en fordel at vi har en annen australier i troppen, så kan de dra på surfeferie til jæren sammen.
Send sjøhage på lån, og hent unge Burns. Ja takk.

BBB-Tony

Quote from: "Gubrask"http://www.bt.no/webtv/?id=9063
Intervju med Mjelde om Nathan Burns


Fikk bare opp ett innslag fra dagens køer på stadion jeg...?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HeiaBrann!

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Gubrask"http://www.bt.no/webtv/?id=9063
Intervju med Mjelde om Nathan Burns


Fikk bare opp ett innslag fra dagens køer på stadion jeg...?

Den ligger på høyre siden... Viss ikke trykker du på Brann-logoen over å finner videoen... Tror den heter Mjelde tester 19-åring eller nokke sånt...

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

tovatle


Hindu

tror vi virkelig kan gjøre et kupp her. dyr vil han nok heller ikke bli.

Xminator

Magefølelsen sier at han sendes videre med ett "veldig intressant spiller", og vi hører ikke om han igjen før han er på prøvespill i Molde eller Aalesund en gang i juli. Var jo en islending som ble snakket opp i skyene her for en stund siden, og som vel fortsatt leter etter klubb...

Bossmann

Quote from: "Xminator"Magefølelsen sier at han sendes videre med ett "veldig intressant spiller", og vi hører ikke om han igjen før han er på prøvespill i Molde eller Aalesund en gang i juli. Var jo en islending som ble snakket opp i skyene her for en stund siden, og som vel fortsatt leter etter klubb...


Enig. Skal veldig mye til for at han kan konkurere mot Torstein, Robbie og Demba. Om han har et godt stykke opp til de, kan vi like godt la være og heller se innenfor bygrensen, eller iallefall innenfor fylkesgrensen.

Er han derimot en spiller som virkelig kan kjempe om en plass i første elleveren kan vi gi han kontrakt. Men som sagt tidligere i denne tråden så skal han være hos oss en hel uke, og vi har ingenting å tape på det iallefall.

Gepard

På forumet til Adelaide-fansen kommer det hvertfall frem at han er et enormt mye større talent en Surferen, og endel virker litt sjokkert over at han kanskje skal til lille Norge.

Selvsagt mulig at de har et vel optimistisk syn på denne karens ferdigheter, men skal man tro de så er det en ekstremt spennede spiller dette her.

Kan han komme inn mot Fck på torsdag forresten ? Prøvespillere kan vel det ikke ? Ville vært spennede å se hvordan det hadde gått...

tintin

tror han kan spille treningskamper... og eg tror og de har ett litt for høyt selvbilde av den australske ligaen down under:)

Hindu

han kan spille treningskamper, ja.

Xminator

Bjørnsson er sendt hjem med angivelig leggskade. Siden dette er en tråd med ren spekulasjon, kan det være at skaden er en dekkhistorie fra Brann og at han er på vei til en annen klubb?

pidre

RBH antyder troppen er for stor og skal slankes frem mot seriestart. Han sikter vel sannsynligvis i første rekke til Monkam og TFL.

Synd at disse to forlater oss. Fine typer - tror også at begge har mye å bidra med på banen. Ingen av de fikk hverken tillit eller prøvd seg i Brann.

Men tenker RBH også på andre? Kanskje Bjørnsson, Walde eller Sjøhage?
Saludar a los monos!

dudo

Siden troppen skal slankes fra 26 til 22 kan jeg nesten garantere at han tenker på flere, med mindre RBHhar tatt etter Krissy og begynt å se dobbelt han òg. ;-) De tre du nevner, pluss et utlån på YIA er vel det mest aktuelle.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

naitsirk

QuoteRBH antyder troppen er for stor og skal slankes frem mot seriestart. Han sikter vel sannsynligvis i første rekke til Monkam og TFL.

Synd at disse to forlater oss. Fine typer - tror også at begge har mye å bidra med på banen. Ingen av de fikk hverken tillit eller prøvd seg i Brann.

Men tenker RBH også på andre? Kanskje Bjørnsson, Walde eller Sjøhage?


monkam fekk nok sjanser. tfl har vore skada og kom aldri tilbake til sitt gamle nivå. heilt greit. det beste hadde kanskje vore om tfl fekk spelt litt i løvham. berre for å gje han ein siste sjanse.

Xminator

De 26 inkluderer Monkam og Ludvigsen. Så da er det "bare" to til som er overtallige.

Monkam er nok den som lettest finner seg ny klubb. Han er "lavt" lønnet i Brann, og andre klubber vil derfor kunne gi ham en ny sjanse uten at han taper penger på det.

At Yaw, Walde eller Bjørnsson blir sendt på dør er vel rimelig sannsynlig. Det er ikke akkurat lite midtstoppere i klubben nå. Jeg tror man leier ut Yaw, beholder Walde og selver Bjørnsson.

Ludvigsen har ganske høy lønn i Brann etter at han kom som "førstelagsspiller" og høystatusspiller. Mye høyere enn det han kan forvente i en ny klubb etter skade og formproblemene. Brann kan selvsagt ikke sparke ham ut døren om han ikke vil, vi har tross alt ett arbeidsgiveransvar.

Sjøhage er nok mye nærmere å forlate Brann. Mest sannsynlig på utleie. Han og Ludvigsen har noenlunde samme ferdigheter, men vil tro at han har betydelig lavere lønn og derfor vil være lettere å la en annen klubb overta lønnsansvaret.

I spisskabalen tror jeg derfor Ludvigsen blir frem til sommeren, mens Sjøhage i første rekke blir leid ut frem til sommeren for å få spilletid og blir hentet tilbake om Ludvigsen finner seg ny klubb.

At både Sjøhage og Ludvigsen forsvinner nå tror jeg ikke er sannsynlig. Winters, Nyren og Helstad trenger en 4. ren spiss som backup. Jeg tror også det er en ganske stor sjanse for at begge blir i klubben frem til sommeren.

Så "bankers" ut av A-stallen er Monkam og Yaw. Deretter følger Walde eller Bjørnsson. Deretter Sjøhage eller Ludvigsen. Da er vi nede i 22 spillere, men jeg tror det er like sannsynlig at vi går til seriestart med 25 spillere.

viks

Ludde kan vel ikke bli mer bankers ut, ikke god nok er ikke god nok. Havner nok i Glimt eller Tromsø, evnt Start eller Odd eller noe tipper jeg..
Monkam forsvinner jo garantert.

Yaw eller Walde leies ut, førstnevnte sannsynligvis. Armann er alt for allsidig til å leies ut, og selges kun dersom noen kommer opp med noen kroner..

Sjøhage får gå dersom noen vil ha ham.

Hva skjer med denne Burns da? Ikke mye man hører om han om dagen, overbeviser han, eller flopper han. Sikkert en grå mus tenker jeg siden man ikke hører noe, og forsvinner vel tilbake dit han kom fra..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

At Yaw er bankers som utlån er ikke sikkert. Det spørs jo hvor god han egentlig er. Men dersom han er god nok som backup (4. valg) vil jeg tro at han er den som godtar og ikke minst har best utbytte av å trene med Brann og spille på Brann2.
Rød makt på Hansa

Xminator

QuoteLudde kan vel ikke bli mer bankers ut, ikke god nok er ikke god nok. Havner nok i Glimt eller Tromsø, evnt Start eller Odd eller noe tipper jeg..


Beklager Viks, men det er ikke slik verden fungerer. TFL er under kontrakt med Brann. Slike ting virker begge veier. Klubbene du nevner er neppe intressert i å betale mer enn 4-500' i lønn. Han har over millionen nå om jeg ikke husker helt feil. Glimt er nesten konkurs, i Tromsø får han neppe spilletid, Start og Odd er i 1. divisjon med høye lønnsutgifter fra eliteseriespill og sterkt reduserte inntekter for 2008.

Brann er ikke så forbannet ivrige etter å kvitte seg med ham at de løser ham fra kontrakten (og dermed må betale lønnen ut 2008). Det er en grunn til at han akkurat nå er på La Manga med Brann... Ludvigsen har lite å tape på å spille ut kontrakten i Brann. Som en bonus får han trene med de beste spillerene i Norge og samtidig kan han få noen innhopp om Brann er uheldig med skader.

For Ludvigsen handler det om 500-800 000 kroner. Mye penger for en spiller som ikke klarte å spille seg til plass på Strømsgodset. For Brann handler det om å tape 1.noe million nå eller ha tapt de samme pengene ved sesongslutt, men samtidig hatt en ekstra spiller på trening og som backup. Og skulle han forsvinne i sommer så har man bare tapt halve lønnsutgiften OG hatt en ekstra spiller i vårsesongen.

Om valget står mellom Sjøhage og Ludvigsen fra start i en kamp så er det ikke bankers hva Mjelde velger...

vebo

Alle som er så positive til utlån til Løvham må huske på at de fleste (om ikke alle) utlånsavtalene mellom Brann og Løvham er av den typen der Brann betaler hele lønna til spillerene.
Tiocfaidh ár lá

Xminator

Quote from: "vebo"Alle som er så positive til utlån til Løvham må huske på at de fleste (om ikke alle) utlånsavtalene mellom Brann og Løvham er av den typen der Brann betaler hele lønna til spillerene.


Og det er derfor uintressant for Brann å leie ut spillere som er inne i sitt siste kontraktsår. Sjøhage trenger spilletid. Ludvigsen trenger ny klubb. Derfor er utleie av Sjøhage i ett halvt år, mens Ludvigsen er backup på spissplassen ett sannsynlig scenario.

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Xminator

a) Ludvigsens "status" i markedet er lav => arbeidsgivere ser ikke på ham som verdt rundt 1 million i årslønn
b) De klubbene som potensielt har råd til å betale 1 million i årslønn er allerede dekket i posisjonen han kan bekle
c) De klubbene som potensielt har råd til å betale 1 million i årslønn for en backupspiller har allerede dobbeltdekning, og det er bare 3-4 klubber i denne kategorien.
d) Ludvigsens "status" i det internasjonale markedet er ikke tilstede

I rangert rekkefølge av det jeg tror er sannsynlige scenarier:
1) Sjøhage leies ut/selges - Ludvigsen blir ut kontrakten
2) Både Sjøhage og Ludvigsen blir i Brann ut 2008
3) Ludvigsen selges - Sjøhage blir
4) Ludvigsen selger - Sjøhage leies ut/selges

Eneste som sannsynliggjør en snarlig TFL-exit er om en av eliteserieklubbene får en langtidsskade før 31. mars. Slik situasjon var for Strømsgodset.

Fra Ludvigsens ståsted er det enkelt. De klubbene som kan gi ham god nok lønn vil sette ham i en 3. eller 4. valg som spiller og tilsvarende situasjon som i Brann i dag. De klubbene som gir ham spilletid vil føre til at han taper flere hundre tusen kroner. Da vil jeg som spiller si det er bedre å trene med de beste spillerene i Norge og kanskje få noen cupkamper og nok innhopp til ett napp i seriemedaljene for 2008...

Kjell249

Quote from: "Xminator"

I rangert rekkefølge av det jeg tror er sannsynlige scenarier:
1) Sjøhage leies ut/selges - Ludvigsen blir ut kontrakten
2) Både Sjøhage og Ludvigsen blir i Brann ut 2008
3) Ludvigsen selges - Sjøhage blir
4) Ludvigsen selger - Sjøhage leies ut/selges



Kan være jeg tar helt feil her. Men når Brann har sagt at Ludvigsen er fristilt fra kontrakten, så vil vel det si at han kan gå vederlagsfritt til en annen klubb? Ingen kjøper en spiller de kan få gratis. Brann blir vel veldig glad hvis han finner en annen klubb og de slipper å betale lønnen. Salg er vel utopi?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

nummer9

Han er vel ikke fristillt enda, da måtte Brann i så fall kjøpt han ut av kontrakten. Er vel sagt at han står fritt til å finne seg en annen klubb. Om dette betyr at Brann ikke skal ha noen penger i det hele tatt er usikkert, men en mulighet.

Kjell249

Quote from: "nummer9"Han er vel ikke fristillt enda, da måtte Brann i så fall kjøpt han ut av kontrakten. Er vel sagt at han står fritt til å finne seg en annen klubb. Om dette betyr at Brann ikke skal ha noen penger i det hele tatt er usikkert, men en mulighet.


Fristille fra Brann sin side vil vel si at Ludvigsen kan gå til en annen klubb vederlagsfritt. Hvis Ludvigsen velger dette, så frasier han seg kravet på lønn hos Brann. Han kan velge, som han har gjort så langt, å bli værende i Brann, heve lønn og håpe han får spille.

Tema her var at salg er uansett ikke et valg for Brann, de er glad hvis de slipper å betale lønn.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

viks

Ludde kan jo også bekle 2 kantroller, samt en spissrolle. Kantrollen riktignok hovedsaklig i 4-3-3 men uansett.

I mine øyne er det nok av potensielle arbeidsgivere der ute for ham, og mitt tips er at han forsvinner innen rimelig tid.
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Belfort

Quote from: "viks"Ludde kan jo også bekle 2 kantroller, samt en spissrolle. Kantrollen riktignok hovedsaklig i 4-3-3 men uansett.

I mine øyne er det nok av potensielle arbeidsgivere der ute for ham, og mitt tips er at han forsvinner innen rimelig tid.


Ludde er for meg en av de mest typiske 4-3-3 kant i Norge. Som kant i 4-4-2 blir han liggende alt for lavt i banen til at han kan proffitere på sine styrker. Som ren spiss er han ikke god nok. Jeg syntes allerede når de signet Ludde sommeren 05 at dette ikke var gjennomtenkt av Brann i forhold til sitt spillesystem.

viks

Quote from: "Belfort"
Quote from: "viks"Ludde kan jo også bekle 2 kantroller, samt en spissrolle. Kantrollen riktignok hovedsaklig i 4-3-3 men uansett.

I mine øyne er det nok av potensielle arbeidsgivere der ute for ham, og mitt tips er at han forsvinner innen rimelig tid.


Ludde er for meg en av de mest typiske 4-3-3 kant i Norge. Som kant i 4-4-2 blir han liggende alt for lavt i banen til at han kan proffitere på sine styrker. Som ren spiss er han ikke god nok. Jeg syntes allerede når de signet Ludde sommeren 05 at dette ikke var gjennomtenkt av Brann i forhold til sitt spillesystem.


Er jo det jeg skriver. Men nå finnes det jo en god del 4-3-3 lag her til lands da. Dessuten vil jeg drøye meg til å påstå at om Alanzinho kan spille kant i 4-4-2 så kan Ludde det også, men da er man jo avhengig av en Haugen type for å balansere på andre siden, så alt er mulig i mine øyne..Men selvsagt er Ludde mest merritert i 4-3-3 og det var jo også dette jeg skrev..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Belfort

Quote from: "viks"
Quote from: "Belfort"
Quote from: "viks"Ludde kan jo også bekle 2 kantroller, samt en spissrolle. Kantrollen riktignok hovedsaklig i 4-3-3 men uansett.

I mine øyne er det nok av potensielle arbeidsgivere der ute for ham, og mitt tips er at han forsvinner innen rimelig tid.


Ludde er for meg en av de mest typiske 4-3-3 kant i Norge. Som kant i 4-4-2 blir han liggende alt for lavt i banen til at han kan proffitere på sine styrker. Som ren spiss er han ikke god nok. Jeg syntes allerede når de signet Ludde sommeren 05 at dette ikke var gjennomtenkt av Brann i forhold til sitt spillesystem.


Er jo det jeg skriver. Men nå finnes det jo en god del 4-3-3 lag her til lands da. Dessuten vil jeg drøye meg til å påstå at om Alanzinho kan spille kant i 4-4-2 så kan Ludde det også, men da er man jo avhengig av en Haugen type for å balansere på andre siden, så alt er mulig i mine øyne..Men selvsagt er Ludde mest merritert i 4-3-3 og det var jo også dette jeg skrev..


No problemo,var enig med deg jeg.

Doffen85

Blir Nathan Burns ny i Brann-troppen ettersom Sjöhage sendes hjem?

viks

Mitt tips er at Sjøhage exiten ikke har noe med Burns og gjøre, men har lagt i kortene en stund. Virker mest logisk hvertfall.

Oddsen øker i hvertfall for at Ludde blir værende da X :)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Lurkin

Burns, Demba og Robbie kjempende om en plass ved siden av Thorstein kommer garantert til å bli et problem. Hvertfall med de to eventuelle nye. Går til "lille Norge" for å sitte på benken? Hmm..
Berømte Brann fra Bergen

BBB-Tony

Burns er ikke spilleberetig til kampene mot Everton. Han er jo ikke Brann-spiller en gang! Og Demba er ikke klar til Evertonkampene. Så det blir nok Azar som spiller spiss og Robbie på benken.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Quote from: "Lurkin"Burns, Demba og Robbie kjempende om en plass ved siden av Thorstein kommer garantert til å bli et problem. Hvertfall med de to eventuelle nye. Går til "lille Norge" for å sitte på benken? Hmm..


Jeg tror dette kan stoppe en overgang til Burns. Han har nettopp debutert på A-landslaget og er på vei opp, og hvis han innser at han blir fjerde/femtevalg er det ikke sikkert at han er så sugen på å komme her.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "viks"Mitt tips er at Sjøhage exiten ikke har noe med Burns og gjøre, men har lagt i kortene en stund. Virker mest logisk hvertfall.

Oddsen øker i hvertfall for at Ludde blir værende da X :)


Enig med den 1., men at Ludde blir værende tviler jeg sterkt på, i og med at han har blitt bedt om å finne seg en ny arbeidsgiver, da han ikke vil bli satsa på.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

QuoteEnig med den 1., men at Ludde blir værende tviler jeg sterkt på, i og med at han har blitt bedt om å finne seg en ny arbeidsgiver, da han ikke vil bli satsa på.


Frem til noen tilbyr Ludvigsen 500' i sign-on-fee og godt over en halv million i årslønn de neste 3 årene, så blir han i Brann.

Ludvigsen er 100% avhengig av at en av de andre norske klubbene går inn i panikkmodus. Det tror jeg ikke skjer før til sommeren.

Go Up