• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ryktebørsen !

Started by Red Rabitt, December 07, 2007, 13:25:10 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

viks

Quote from: "Innlandsmax"http://fotball.bt.no/eliteserien/article97201.ece

TIL sjekker ut serbisk U21-spiss, og er fortsatt interessert i Hannes Sigurdsson. Snakker vi "snart slippes Rush"?


Det ligger fryktelig i kortene at en skal vekk i det TIL angrepet...Hadde satt sparepengene mine på Rush om jeg hadde hatt noen...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

BBB-Tony

Quote from: "viks"
Quote from: "Innlandsmax"http://fotball.bt.no/eliteserien/article97201.ece

TIL sjekker ut serbisk U21-spiss, og er fortsatt interessert i Hannes Sigurdsson. Snakker vi "snart slippes Rush"?


Det ligger fryktelig i kortene at en skal vekk i det TIL angrepet...Hadde satt sparepengene mine på Rush om jeg hadde hatt noen...
'

Setter pengene mine på at Molskred eller Rush snart pressenteres som ny brann-spiller om TIL får inn en habil angriper...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Var på Steve Perryman i dag samtig som Jan Gunnar Solli og da overhørte jeg han snakke med en av de ansatte. Og det var ikke så oppløftende det han kunne fortelle... Visst Helstad (han brukte da navnet "Thorstein") gjør en bra kamp mot everton (brukte da ordene: "der borte"), så kom han antagli til å bli solgt visst de la nok penger på bordet. Samtidig så hadde han god kontakt med Braaten i England og han skulle bruke januar på å tenke seg om om han kunne tenke seg å forlate England og vende hjem til Norge igjen. Da kunne Brann være ett alternativ...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Han forsvinner i så tilfelle ikke før til sommeren pga overgangsvinduet. Ikke for det, jeg ser ikke hvordan vi skal finne en like god spiss innen 1.8 - i tillegg til at vi ev mister Helstad hele juli, med 4 TL kamper og CL-kvalikk og det hele. Nei, her er det bare å løpe på apoteket, kjøpe sterkt lakserende midler og få det smuglet i drinken til Tossen før kampen...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Quote from: "dudo"Han forsvinner i så tilfelle ikke før til sommeren pga overgangsvinduet. Ikke for det, jeg ser ikke hvordan vi skal finne en like god spiss innen 1.8 - i tillegg til at vi ev mister Helstad hele juli, med 4 TL kamper og CL-kvalikk og det hele. Nei, her er det bare å løpe på apoteket, kjøpe sterkt lakserende midler og få det smuglet i drinken til Tossen før kampen...


Hehe... Støtter den ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Hickok

Da blir det vel Helstad ut og Braaten inn samme dagen. Ikke sikkert det blir så aller verst det, da. Daniel Braaten går jo tross alt inn i den alderperioden som normalt er den beste for en fotballspiller, mens Helstad strengt tatt vel er i ferd med å avslutte den samme perioden.

dudo

Nei, da blir det Helstad ut 1.7 og Braaten inn 1.8. Intet godt bytte på noen som helst måte.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hickok

Det er da samme overgangsvinduet i utlandet og i Norge om sommeren vel?

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kjell249

Quote from: "dudo"Nei, da blir det Helstad ut 1.7 og Braaten inn 1.8. Intet godt bytte på noen som helst måte.


Spesielt siden de nye spillerne ikke får spilt de innledende rundene av CL.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

dudo

Så lenge vi blir seedet til kvalrunde 2 er jeg faktisk mer bekymret for de fire TL-kampene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Han nevnte samtidig at det var en fransk klubb som var villig til å betale "fete lønninger". Håper ikke Helstad går etter penger.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Hickok

Så du vil heller at han skal gå til England?

BBB-Tony

Quote from: "Hickok"Så du vil heller at han skal gå til England?

Sporstlig sett, så håper jeg ikke Helstad forsvinner fra Brann. Men om han nå skulle gjøre det, så håper jeg han forsvinner pga sportslige utfordringer og ikke penger. Da blir overgangen lettere å svelge for min del... Men han vil nok få godt betalt i England også, men der er de sportslige utfordringene større enn i Frankrike.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Viking-gutt

Ryktet siker at Helstad er på vei til Viking når Ijeh selges for mange mange millioner til IFK. Stemmer dette?

Gubrask

Quote from: "Viking-gutt"Ryktet siker at Helstad er på vei til Viking når Ijeh selges for mange mange millioner til IFK. Stemmer dette?


haha, kan ALDRI tenke meg at Helstad går fra Brann til viking bortsett fra om det er store interne problemer i klubben (som det absolutt ikke virker som det er:).
I Brann har han fast plass, er publikumsyndling og har bra suksess, så tviler på at han bytter til en annen norsk klubb..

Willy Wonka

Quote from: "Viking-gutt"Ryktet siker at Helstad er på vei til Viking når Ijeh selges for mange mange millioner til IFK. Stemmer dette?


Nei

Jrgn

Tviler på at Thorstein vil forlate sine kammerater i Brann. Han trives godt og er slik jeg har forstått kun interessert i utenlandsopphold om han skal forlate Brann. Brann ville heller ikke solgt til Viking med mindre VELDIG spesielle årsaker!

Viking-gutt

Kossen e den der Helstad sangen?

Me har Torstein Helstad, me kan vel bare få med sangen og på kjøbe?

Jrgn

Ser at dere er redd for at Peter Ijeh forsvinner. Helstad er nok ikke den erstatteren som er mye bedre og allerede finnes i Norge. Eneste jeg kan tenke meg i den klassen må være Iversen.

http://www.vikingforum.no/viewtopic.php?id=59&p=5

Viking-gutt

eneste vi kan er å vente, det er jo spennende, hørte at Helstad ikke trives i bergen (som selvfølgelig kan være vås)

men har større tro på ijeh til ifk enn til lyn (boring)

dudo

Du har misforstått, det er Ijeh som ikke trives i Stavanger.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Roald

Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Viking-gutt

Quote from: "dudo"Du har misforstått, det er Ijeh som ikke trives i Stavanger.


kanskje men tror du han går til storklubben lyn?

dudo

Det er ikke storklubben Lyn som er poenget her, men storbyen Oslo.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: "tonynord"Han nevnte samtidig at det var en fransk klubb som var villig til å betale "fete lønninger". Håper ikke Helstad går etter penger.


Men kanskje vi gjør? Fete lønninger bør også bety fet overgangssum. Brann skylder ikke Helstad noe i forhold til overganger.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Helstad forsvinner ALDRI til Viking fotballklubb PUNKTUM!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Det stod i gårsdagens engelske aviser at Helstad er aktuell for Everton...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Quote from: "tonynord"Det stod i gårsdagens engelske aviser at Helstad er aktuell for Everton...


Sannhetsgehalten ble jo halvert kraftig bare der...

Helstad skal verken (ja, verken skrives uten H foran) til Viking eller Everton.
Men at Peter Ijeh forsvinner til Lyn eller IFK er mye mer sannsynlig, noe som har med hvilken personlighet Ijeh har....
Det "triste" hvis Ijeh velger lyn er at Espen Hoff mest sannsynlig føler at klubben satser og dermed velger å bli.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

kabelmann

Quote from: "thesevs"(ja, verken skrives uten H foran)

Om du skal leke lærer, så get your facts straight som det heter på nynorsk. Hverken/verken kan skrives både med og uten h.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Hvorfor gidder folk å høre på denne Viking-klovnen som kommer inn her? Alle skjønner jo at han preiker piss! Helstad til Viking? Ler meg i hjel! Og hvorfor skulle han ikke trives i Bergen? Han har jo bodd her i mange år tidligere, og har nettopp kommet frivillig tilbake? Har Bergen liksom forandret seg siden han var her sist?

Nei, Viking-gutt: Ikke plag oss med mindreverdighetskompleksene deres!
Legg ned hele klubben!

krøvel vellevold

Quote from: "Viking-gutt"Kossen e den der Helstad sangen?

Me har Torstein Helstad, me kan vel bare få med sangen og på kjøbe?


Kan dere nok, for dere klarer jo ikke å finne på noe selv. Såpass elendige er Vikinghordene. Blir uansett ørtende gang dere kopierer oss.
Legg ned hele klubben!

HansaInferno

Viking er en til de grader uinteressant klubb for andre enn de som holder med klubben. Stavangertøsene er jo bra, så det er alltid en fornøyelse å dra på tur til Stavanger, men ellers ser jeg ikke noe positivt med verken Stavanger eller Viking. Helstad til Viking? Ikke får meg til å le..
Breiflabben, baby!

Nightfox

Quote from: "Viking-gutt"Kossen e den der Helstad sangen?

Me har Torstein Helstad, me kan vel bare få med sangen og på kjøbe?


På samme måte som dere tok Sæternes-sangen, selv om det er den dårligste sangen noen gang laget bortsett fra de elendige: "Me e de besta lage i Norge"-klappene dere hadde mot Stabæk, en uke før dere ble most sønder og sammen av Brann, seriemesteren, og dere selv havnet på tredje?

Det eneste dere kan er å klappe, dere er elendig, hvorfor skal Helstad gå til lillebror? Dere er et komma i norsk klubbfotball.

Innlandsmax

Liten notis om Abiodun: Han er nå uten kontrakt, uten oppholds- og arbeidstillatelse, og for tiden hjemme i Nigeria. I følge Hamar Arbeiderblad 3. januar blir han der til HamKam eventuelt ny-skriver kontrakt med han.

Syns dette er litt pussig. Det kan virke som Abiodun har en slags gentlemen's agreement med HamKam om at han ikke skal gå til eller forhandle med andre klubber før forholdet til HamKam er avklaret. Igjen: Syns dette er pussig i og med at han er Bosman-spiller, og normalt sett skulle kunne utnytte posisjonen til å diskutere med alle mulige klubber.

Som nevnt før: har sendt en mail til RBH om Abiodun, da jeg syns Brann bør sjekke han ut (ikke minst medisinsk/kneet), men har ikke fått noe svar tilbake.

PS: Abiodun spilte oppvisningskamp/showkamp i romjula (Nybergsund mot et sammensatt lag av kjendiser/"kjendiser". Abiodun spilte på det sammensatte laget.)

krøvel vellevold

Quote from: "Nightfox"[ På samme måte som dere tok Sæternes-sangen, selv om det er den dårligste sangen noen gang laget bortsett fra de elendige: "Me e de besta lage i Norge"-klappene dere hadde mot Stabæk,  .


Men de har EN sang til, Nightfox. Og det er "Gje meg en V... (osv.) Viging! (klapp,klapp,klapp)". Og forresten enda en: "(Klapp,klapp, klapp-klapp-klapp, klapp-klapp, klapp, klapp) Viging!". Varierer voldsomt mellom disse to ganske så forskjellige ropene. Så ikke kom her og si at de ikke har et rikt sangutvalg med sanger som ingen andre har maken til!
Legg ned hele klubben!

HeiaBrann!

Eg har hørt RYKTER om at denne Allbäck er i en dialog med Brann om en mulig kontrakt. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

nummer9

Noe mere enn det som står i diverse aviser om at Brann er interessert har ikke jeg hørt om. Noen som vet mere?

Seeteufel

Jeg har nå slettet noen av innleggene her inne som ikke har noe med rykter å gjøre.

Vær så vennlig å holde dere til tema!

Dersom vi skal ha akkurat samme diskusjonen i denne tråden som i Andre Lag og Overganger før seriestart 2008 kan vi likesågodt stenge ned denne tråden.

Kom med de ryktene du har, og er det noe interessant så fortsetter diskusjonen i riktig lenke.

Mvh
Roger, moderator
Le jeu avant tout

Brannmus

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192808

Lurer på om det var Lars Bohinen som Huseklepp kranglet om denne pølsen med..

HeiaBrann!

Quote from: "Brannmus"http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192808

Lurer på om det var Lars Bohinen som Huseklepp kranglet om denne pølsen med..

Hehe... genialt ;)

krakra

Quote from: "Brannmus"http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192808

Lurer på om det var Lars Bohinen som Huseklepp kranglet om denne pølsen med..
tviler på at Huseklepp klarer å slå ned noen i det hele tatt:)

Straffe!!!

Såvidt meg bekjent er politimannen som uttaler seg ansatt ved Horten politikammer. Så, så sant ikke Helten fra felt O feiret julen i Vestfold er det nok en annen galning.

Men det er vel et par tidligere U-21 spillere i riktig alder fra området...

dex1974

Quote from: "tonynord"Han nevnte samtidig at det var en fransk klubb som var villig til å betale "fete lønninger". Håper ikke Helstad går etter penger.


Noen som husker lønnen han ble lovet av franske St.Etienne før 2001-sesongen?
Mener å huske Brann ble tilbudt rundt 40 mill. eller mere men Tossen sa nei og dro istedet med Kvisen til Austria året etter til en samlet pris på ca. 15 mill.
Fikk han bedre lønnsbetingelser av østerrikerne???

Har og fått høre at odelsgutten også sterkt vurderer å forlenge med Brann ut karrieren da han alltid har følt seg "heme"i Bergen samt det sportslige nivået er meget høyt i Brann for tiden.

Og skullle bestekompis Solli fullføre sin kontrakt får vi gleden av måltjuven i minst to sesonger til;-)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

BBB-Tony

Så var det de norske mediane som skulle blåse opp Helstad-koblingen til Everton! Står i dagens BA og har fått med meg at det er en artikkel på nettavisen... Og alle referer til engelske aviser.

Men det som er oppløftende (ikke det at jeg hadde trodd noe annet), så er Helstad ikke interessert i å spille for en annen norsk klubb og er bare villig til å forlate Brann visst det kommer en toppklubb fra en europeisk toppliga. Etter min mening så kommer ikke Everton inn under den kategorien for øyeblikket. De er ett lag som er gode nok til å kjempe på øvre halvdel av PL, men jeg ser ikke på Everton som ett av topplagene i PL.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

I samme artikkel som nevn ovenfor, så er Helstad også linket til Brøndby i Danmark...

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1520875.ece
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Quote from: "tonynord"Men det som er oppløftende (ikke det at jeg hadde trodd noe annet), så er Helstad ikke interessert i å spille for en annen norsk klubb og er bare villig til å forlate Brann visst det kommer en toppklubb fra en europeisk toppliga. Etter min mening så kommer ikke Everton inn under den kategorien for øyeblikket. De er ett lag som er gode nok til å kjempe på øvre halvdel av PL, men jeg ser ikke på Everton som ett av topplagene i PL.


UIten å vite helt hvordan Helstad tenker vil jeg tro at Everton kommer godt innenfor hva han anser som aktuelle klubber. Jeg tror ikke at Helstad har så lite selvinnsikt at han kun sikter høyere enn dette.
Rød makt på Hansa

BBB-Tony

Quote from: "Nixon"
Quote from: "tonynord"Men det som er oppløftende (ikke det at jeg hadde trodd noe annet), så er Helstad ikke interessert i å spille for en annen norsk klubb og er bare villig til å forlate Brann visst det kommer en toppklubb fra en europeisk toppliga. Etter min mening så kommer ikke Everton inn under den kategorien for øyeblikket. De er ett lag som er gode nok til å kjempe på øvre halvdel av PL, men jeg ser ikke på Everton som ett av topplagene i PL.


UIten å vite helt hvordan Helstad tenker vil jeg tro at Everton kommer godt innenfor hva han anser som aktuelle klubber. Jeg tror ikke at Helstad har så lite selvinnsikt at han kun sikter høyere enn dette.


Det er jeg enig i. Går Helstad til Everton, så blir det nok hans største sportslige utfordring i karrieren tror jeg. Men det var bare måten agenten hans ordla seg til avisene. Virket som han siktet veldig høyt...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

steinbygger

Her dagens ryktebørs:

Brann forhandler med en dansk venstreback. Vet ikke hvem det skal være.

Ijeh er på vei vekk fra stavanger for han har kjørt en lokal dame på tjukken, mens han er gift. De forsøker å få tak i nevland som erstatter.

Enga skal bruke en god del av pengene de fikk for Grindheim på å hente Panzer. I tillegg vil de kvitte seg med jalland

Strømstad forhandler med rbk og Odense.

tsf

Quote from: "steinbygger"Her dagens ryktebørs:

Brann forhandler med en dansk venstreback. Vet ikke hvem det skal være.

Ijeh er på vei vekk fra stavanger for han har kjørt en lokal dame på tjukken, mens han er gift. De forsøker å få tak i nevland som erstatter.

Enga skal bruke en god del av pengene de fikk for Grindheim på å hente Panzer. I tillegg vil de kvitte seg med jalland

Strømstad forhandler med rbk og Odense.


Hvor har du denne fra? Link?
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

Go Up