• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ramiro Corrales

Started by tolind, December 06, 2007, 12:01:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bossmann

Quote from: "Knasen"Beklager hvis jeg er litt dum. Men hvis han legger opp. Kan han ikke da komme ganske snart tilbake med et comeback, og dermed gå inn i en klubb uten at Brann får noe...eller?


Nei. Man går automatisk i karantene. 2 år om jeg ikke tar helt feil.

Markmus

Tviler jeg sterkt på. Og om det hadde vært lovlig, så tviler jeg på noen klubber ville signert ham. I så fall kun klubber i Adecco.
Ka du ve?

lurkie

http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6115

QuoteCorrales klar for MLS
Og alt tyder på at en avtale kan være nærme for Thwaite nå. Sent mandags kveld kom nemlig bekreftelsen på at Brann har mottatt og akseptert et bud fra den amerikanske ligaen, MLS, på Ramiro Corrales. Dette betyr at Corrales etter all sannsynlighet vil være på plass i en ny klubb i løpet av noen få dager, og dermed er Brann-karrieren over for amerikaneren.


R.I.M.L.S

HeiaBrann!

Brann skriver på hjemmesiden:
Brann ser på Thwaite som en mulig erstatter for Ramiro Corrales, som ønsker seg hjem til USA. Det jobbes med en overgang for Corrales parallelt med den australske backen. Også her kan det bli en snarlig avklaring.


OG

Og alt tyder på at en avtale kan være nærme for Thwaite nå. Sent mandags kveld kom nemlig bekreftelsen på at Brann har mottatt og akseptert et bud fra den amerikanske ligaen, MLS, på Ramiro Corrales. Dette betyr at Corrales etter all sannsynlighet vil være på plass i en ny klubb i løpet av noen få dager, og dermed er Brann-karrieren over for amerikaneren.

28966mustang

Håper det blir et jævla vær der du havner!
Hvil i fred- 1963!

AtroZ

Da sier vi takk for innsatsen til Corrales. Vil prøve å huske ham for målet i debuten, veggspill med winters.

I realtieten blir det nok sutringen han blir husket for her på forumet. Det har han ærlig talt fortjent. Bye Bye!
Football is a game in which a handful of fit men run around for one and a half hours
watched by millions of people who could really use the exercise.`

Ricky

Han blir vel gjerne også husket for frisparket mot Aalesund

The Boss

Ikke engang en parantes i brann-historien, denne corr....husker ikke navnet.

Brann_copper

Jeg mener alt Corrales noen gang foretok seg i Brann-drakten bar preg av at han ikke var komfortabel med nivået. Man har truffet godt med mange kjøp i Idrettsveien de siste årene, men Corrales var en bommert.
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Mick

Nei deilig at mannen endelig er borte, nå slipper vi å sjenke den mannen en eneste tanke til. Adios Ramiro. La oss håpe for mannens egen skyld at han ikke plutselig kommer over igjen i blå drakt til sommeren, det kan bli stygt.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson


BBB-Tony

Hadde Corrales fått spilt tror jeg han ville blitt en suksess, men slik som han har fremlagt seg mot slutten og spes. etter sesongen, så er det bare godt å bli kvitt han! Makan til sytegutt! Takler ikke det dårlige været etc... Fins det flere dårlige unskyldninger??
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

nummer9


BBB-Tony

Quote from: "nummer9"


Nei, det er vell enkelt å støtte seg på den. Har vell ett levende eksempel på det i Viking også akkurat nå...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Stutt-tjukken

Nesten litt glad for at han bommet på det frisparket mot Aalesund...

Kjell249

Quote from: "Stutt-tjukken"Nesten litt glad for at han bommet på det frisparket mot Aalesund...


...men det hadde vært helt greit om Huseklepp hadde rullet ballen i det tomme målet :)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

bulldog

takk for absolutt ingenting ramiro. du kommer til å havne på the wall of shame.
bulldog

Gubrask

Quote from: "bulldog"takk for absolutt ingenting ramiro. du kommer til å havne på the wall of shame.


Støtter den!

HeiaBrann!

Quote from: "Gubrask"
Quote from: "bulldog"takk for absolutt ingenting ramiro. du kommer til å havne på the wall of shame.


Støtter den!

JEpp

olebrann3

Da hadde Corrales gidd assisten

Janki


Yngve

Huston, you have a problem.

peteE

Skjønner ikke hvorfor ramiro ikke spiller kant. Synes han jobber altfor svakt defensivt, og gjør mange idiotiske valg, og posisjoneringen hans er veldig svak! Men offensivt har han mye mer å by på. Men han er vel for treig til å være ving.

Deilig å bli kvitt ham uansett!

Houston, thx for buying our problem!

Texas

noen som vet hva overgangsummen ble?

Superjack

Han gjorde ikke akkurat noe for å bevise noe om at amerikanere er sympatiske mennesker som tenker på andre enn seg selv...

Kommer på veggen sammen med andre triste skjebner.
Brannsupporter.

Shine

Da har han vel dette å se fram til i Houston...

Dette er da El Batallon ( Bataljonen???)

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=3600679



LAlallAllalaalalallala TROMM TROMM TROMM lallaallaalla
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

TheRock

Kanskje de ikke var så flink til å lage lyd, men så du tifoen?! En hel dorull ble jo kastet!

Hickok

Nå vet vel Houston ganske godt hva de får, ettersom dette er gamleklubben hans i MLS.

Markmus

Houston, you have a problem ;)
Ka du ve?

smaalanda

Quote from: "Markmus"Houston, you have a problem ;)


Spot on.
KMO!!!

olebrann3

Og Bergen vi har et mindre problem!

Xminator

Corrales bytter klubb fra Houston til San Jose etter bare 3 uker i klubben. Og med det lar jeg fyren synke ned i glemselen for min del...

Nightfox

Hadde vi krav på penger fra evt videresalg?

Hickok

Han er ikke solgt videre. Han er fortsatt i MLS som kjøpte han fra Brann.

Go Up