• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ramiro Corrales

Started by tolind, December 06, 2007, 12:01:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tolind

Beklager hvis det allerede finnes en tråd om Corrales, men kunne ikke finne den på forumets sider.

Vet ikke med resten her inne, men den innsatsen Corrales la ned i gårdagens kamp er noe av det jævligste jeg har sett noen sinne! Greit nok at fyren ikke er lysten på videre Brannspill, men det at fyren viser null interesse og tilsynelatende gir blanke faen i å prestere i en så viktig kamp er for undertegnede fullstendig lavmål! Hører at han har vært i clinch med flere ikke navngitte spillere + en og annen i støtteapparatet.

Ikke så rart hvis kampen i går reflekterer Ramiros generelle holdninger på treningene og ellers i hverdagen!! Siste nytt er at Corrales boikottet Branns avslutningsfest og selv booket om flybilletten slik at han kunne reise direkte fra Sveits til sitt kjære USA.....

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1479597.ece[/url]
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Bossmann

Fyren er jo amerikaner. Say no more.

tormi

Corrales innsats de siste kampene er skandaløs. Enten er han en møkka dårlig spiller ellers har han bestemt seg for bli droppet av brann. Han viser at han driter i klubben, resultater og supportere. Han har VIRKELIG skuffet.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

enavgutta

Fyren har vært ferdig lenge.


tolind

Quote from: "enavgutta"Fyren har vært ferdig lenge.


Ikke med mye verdighet han forlater klubben! Til og med madammen som ikke interesserer seg for Brann spurte om hvem faen den udugelige fyren var!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

naitsirk

kjipt når ein spelar nesten på eigenhand sørger for tap.

Shine

Ikke send ham hjem, steng han ute fra trening og la han sitte på tribunen i 2år.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Brann&Bergen<3

Quote from: "Shine"Ikke send ham hjem, steng han ute fra trening og la han sitte på tribunen i 2år.


han sitter vel heller på sofaen å ser på Amerikanske serier enn tribunen :p så to år på sofaen ;)

Shine

Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "Shine"Ikke send ham hjem, steng han ute fra trening og la han sitte på tribunen i 2år.


han sitter vel heller på sofaen å ser på Amerikanske serier enn tribunen :p så to år på sofaen ;)


Så lenge vi ødelegger formen og hans muligheter i fotball videre, så er jeg fornøyd.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Baunebob

Selg han gjerne til enga.

Da er vi kvitt en konkurrent

Leffen


skb!

Quote from: "Shine"
Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "Shine"Ikke send ham hjem, steng han ute fra trening og la han sitte på tribunen i 2år.


han sitter vel heller på sofaen å ser på Amerikanske serier enn tribunen :p så to år på sofaen ;)


Så lenge vi ødelegger formen og hans muligheter i fotball videre, så er jeg fornøyd.


Og samtidig ødelegge Branns muligheter til å hente nye spillere, fordi de ser hvilken "fantastisk" personalpolitikk vi kjører :wink:

Men jeg er enig i at han nesten fortjener det. Skal han til Engen bør det være mot en god slump penger, og går han til USA bør vi minst få igjen det vi betalte.

Shine

Hvem i alle dager vil betale for en fyr som det der?
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

tormi

Quote from: "Shine"Hvem i alle dager vil betale for en fyr som det der?


Ja er jo det som er spørsmålet. Fatter ikke at han kan ha trivdes bedre i Ham Kam enn i Brann, men er jo åpenbart at han skyr konkuranse og KUN tenker penger. Koffor i helvette ellers skulle han komme til Brann, han visste jo at vi hadde Hanstveit som er en meget rutinert dog til tider ustabil spiller.

Men det var skremmende hvor mye bedre kontroll vi hadde på venstre siden når Corrales forsvant.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Falkman

Quote from: "tormi"
Quote from: "Shine"Hvem i alle dager vil betale for en fyr som det der?


Ja er jo det som er spørsmålet. Fatter ikke at han kan ha trivdes bedre i Ham Kam enn i Brann, men er jo åpenbart at han skyr konkuranse og KUN tenker penger. Koffor i helvette ellers skulle han komme til Brann, han visste jo at vi hadde Hanstveit som er en meget rutinert dog til tider ustabil spiller.

Men det var skremmende hvor mye bedre kontroll vi hadde på venstre siden når Corrales forsvant.


innsatsen til Corrales var skandaløs, ingen tvil om det.. men samtidig skrudde Basel ned tempoet litt i 2.omgang.

Stolpeinn

Tror ikke at Corrales har spillt dårlig bevisst. Det ville jo ikke tale hans sak med dårlige kamper dersom han ønsker å bli solgt. Blir interessant hva som skjer videre. Håper han stikker brennkvikt, og at Brann får en god sum for ham. Skulle bare mangle...

Innlandsmax

Quote from: "Stolpeinn"Tror ikke at Corrales har spillt dårlig bevisst. Det ville jo ikke tale hans sak med dårlige kamper dersom han ønsker å bli solgt.
Har også alltid trøstet meg til denne tanken når sutrerne melder seg. De har liksom bare en vei ut av den klubben de ønsker å forlate, nemlig ved å spille dritbra, slik at andre klubber kjøper dem. Med gårsdagens opptreden av Corrales er jeg neimen ikke sikker lenger...

monzilla

Dersom det hadde stått 0-0 til pause tror jeg sluttresultatet kunne ha vist både to og tre scoringer til Basel.

Nixon

Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "Stolpeinn"Tror ikke at Corrales har spillt dårlig bevisst. Det ville jo ikke tale hans sak med dårlige kamper dersom han ønsker å bli solgt.
Har også alltid trøstet meg til denne tanken når sutrerne melder seg. De har liksom bare en vei ut av den klubben de ønsker å forlate, nemlig ved å spille dritbra, slik at andre klubber kjøper dem. Med gårsdagens opptreden av Corrales er jeg neimen ikke sikker lenger...


Litt av grunnen til det dårlige spillet er visstnok at han hadde en strekk i låret.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3172150.ece

Men det forteller jo ikke hvorfor han hele tiden ville spille midtstopper og glemte høyrekanten til Basel...
Rød makt på Hansa

stian sv

syntes brann la han burde bli.. så bare la han sitte på benken/tribunen i 2 år.. bare for å være jævel!

Big fat Sam

Han må aldri få ta på seg en Branndrakt igjen. Fyren er en skandale.

Yngve

Corrales understreker at årsaken til at han ikke ønsker å delta på festen har noe med personer i klubben å gjøre.

- Det er bare at jeg ikke føler det er riktig når jeg ikke har lyst å være her mer, jeg har ikke noe i mot noen, sier han.



Kva meinar dei? Kjem han ikkje fordi han har eit problem med nokon i klubben? Eller understrekar han at han ikkje har noko problem med nokon i klubben?

Ewen

Quote from: "Yngve"Corrales understreker at årsaken til at han ikke ønsker å delta på festen har noe med personer i klubben å gjøre.

- Det er bare at jeg ikke føler det er riktig når jeg ikke har lyst å være her mer, jeg har ikke noe i mot noen, sier han.



Kva meinar dei? Kjem han ikkje fordi han har eit problem med nokon i klubben? Eller understrekar han at han ikkje har noko problem med nokon i klubben?


Lurte på det samme. Han har jo kritisert Mjelde inndirekte før, må nok være en liten trykk leif dette..
Men en oppklaring hadde vært på sin plass

Ewen

Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "Stolpeinn"Tror ikke at Corrales har spillt dårlig bevisst. Det ville jo ikke tale hans sak med dårlige kamper dersom han ønsker å bli solgt.
Har også alltid trøstet meg til denne tanken når sutrerne melder seg. De har liksom bare en vei ut av den klubben de ønsker å forlate, nemlig ved å spille dritbra, slik at andre klubber kjøper dem. Med gårsdagens opptreden av Corrales er jeg neimen ikke sikker lenger...


Men nÃ¥r du iløpet av 2 kamper ikke har et enesre retur-løp er det jo pÃ¥ sin plass Ã¥ i det minste  misstenke han for Ã¥ være illojal.....

Nixon

Rød makt på Hansa

HeiaBrann!

Quote from: "Nixon"http://fotball.bt.no/eliteserien/article96159.ece

VIF er ikke lenger interessert i Corrales.

Er IKKE overrasket! Selv MA må jo begynne å tenke når man ser hvor elendig Ramiro har spilt i det siste...

Kjell249

Synd at ikke Brann solgte når de hadde muligheten. Men da hadde det nok blitt ramaskrik her inne.

Ender nok med at vi må løse han fra kontrakten, med det elendige spillet han har vist siste tiden.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

dudo

FFK mangler en venstreback og har plenty cash. Løp og selg!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Erlend

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "Stolpeinn"Tror ikke at Corrales har spillt dårlig bevisst. Det ville jo ikke tale hans sak med dårlige kamper dersom han ønsker å bli solgt.
Har også alltid trøstet meg til denne tanken når sutrerne melder seg. De har liksom bare en vei ut av den klubben de ønsker å forlate, nemlig ved å spille dritbra, slik at andre klubber kjøper dem. Med gårsdagens opptreden av Corrales er jeg neimen ikke sikker lenger...


Litt av grunnen til det dårlige spillet er visstnok at han hadde en strekk i låret.
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3172150.ece

Men det forteller jo ikke hvorfor han hele tiden ville spille midtstopper og glemte høyrekanten til Basel...


Han ville ikke spille midtstopper HELE tiden.  Bare de gangene han først var baki der og ikke langt fremme pÃ¥ banen

BBB-Tony

Enga dropper Corrales... SJOKK!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Innlandsmax

Noen som kjenner lønnsnivået hans? Litt å tjene på å løse han fra kontrakten, og altså kutte lønna? Selv om det er et dårlig signal å gi etter for disse sutrerne, og særlig når de nærmest "høyner" ved å gå fra sutrer til sabotør.

Stolpeinn

Er ikke overrasket over at VIF ikke lenger er interessert. En ting er det dårlige spillet i det siste, men hans holdniger er jo helt horrible. Klubber ønsker seg helst ikke "vanskelige" spillere.

Nixon

http://fotball.bt.no/internasjonal/article97245.ece

Corrales på landslaget.
Landslagssjefen kan umulig ha sett de siste kampene...
Rød makt på Hansa

Christian

Men det er jo forsåvidt godt nytt med tanke på salg til klubber over there. Om han skjerper seg på landslagssamling vil det bli enklere å evt få penger igjen.

Straffe!!!

Uansett bør jo ikke dette gjøre det lettere for den godeste Ramiro å snike seg vekk fra Bergen med paraplyen mellom beinene.

Vi "gir" ikke bort en amerikansk landslagsspiller for knapper og glansbilder, det må jo alle forstå!

Kjell249

Quote from: "Straffe!!!"Uansett bør jo ikke dette gjøre det lettere for den godeste Ramiro å snike seg vekk fra Bergen med paraplyen mellom beinene.

Vi "gir" ikke bort en amerikansk landslagsspiller for knapper og glansbilder, det må jo alle forstå!


Klart vi ikke gjør. Men legger noen litt penger på bordet så er vi ikke vond å be, og smiler fra øre til øre på vei til banken :)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Oppreist

Quote from: "Stolpeinn"Er ikke overrasket over at VIF ikke lenger er interessert. En ting er det dårlige spillet i det siste, men hans holdniger er jo helt horrible. Klubber ønsker seg helst ikke "vanskelige" spillere.


VIF ønsker seg fremdeles venstreback.. Skulle ikke forundre meg om han fremdeles er aktuell.  Det er jo nÃ¥r man er "tapt for klubben" at signeringen er nærmest - det er bare Ã¥ se pÃ¥ Jarstein.  

Her synes jeg Brann skal være kyniske - hold pÃ¥ Ramiro med mindre man fÃ¥r et godbud.  Vi trenger en backup pÃ¥ venstreback og har ikke behov for cents nÃ¥ som dollaren er sÃ¥ lav :)
Stein på stein blir Steinar.

Gubrask

Quote from: "Oppreist"
Quote from: "Stolpeinn"Er ikke overrasket over at VIF ikke lenger er interessert. En ting er det dårlige spillet i det siste, men hans holdniger er jo helt horrible. Klubber ønsker seg helst ikke "vanskelige" spillere.


VIF ønsker seg fremdeles venstreback.. Skulle ikke forundre meg om han fremdeles er aktuell.  Det er jo nÃ¥r man er "tapt for klubben" at signeringen er nærmest - det er bare Ã¥ se pÃ¥ Jarstein.  

Her synes jeg Brann skal være kyniske - hold pÃ¥ Ramiro med mindre man fÃ¥r et godbud.  Vi trenger en backup pÃ¥ venstreback og har ikke behov for cents nÃ¥ som dollaren er sÃ¥ lav :)


Bytt Corrales med DFH + litt penger.
Men hvis ikke det er aktuelt, må de ikke gi han vekk gratis fordi han vil det. Han er under kontrakt med Brann og det må han forholde seg til..

benny

Ser ut som Houston Dynamo MLS mesterne ønsker seg Corrales

"We want him," Dynamo coach Dominic Kinnear said.
http://www.chron.com/disp/story.mpl/sports/5435789.html

Tore Larsen

Mvh

Tore

Roald

Ramiro blir bare ett større og større rasshøl for hver dag som går. Nå vil han heller legge opp enn å dra tilbake til Bergen.

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1528770.ece
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

vebo

Tiocfaidh ár lá

Kjell249

I Brann har vi det kjekt og det får faen meg Ramiro se og forholde seg til, den saken er enormt grei!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Big fat Sam

Betal lønnen hans ut kontraktiden og la han trene med juniorene.

HeiaBrann!

Kan vedde boxeren min på at Brann kommer til å gå til sak mot Corrales dersom han legger opp... Budre kansje fått med kjerringen og sjekket ut forholdene i Bergen før han var så dum å signet kontrakt... Nei, Corrales er en spiller som lager alt for mye bråk rundt seg! Først det med arbeidstillatelsen, og nå ett år senere vil han vekk?! PATETISK, men hva kan man egentlig forvente av en amerikaner?

Ricky

Litt av en trussel, får man si.. Er jo flott for oss om Corrales legger opp. Det er alternativet som gjør at han "råtner på rot", samtidig som Brann ikke trenger å betale noe lønn.
Good riddance!

I og med at han er tatt ut på USAs landslag, så er det vel dessverre ingen grunn til å tro at truslene har noe substans.

krakra

Hva feiler det Corrales? Han skjønner vell at om det kommer et skikkelig bud fra MLS(what ever club) og Brann har en erstatter så vil de selge. Problemet er vell det at ingen har gitt et skikkelig bud, MLS kom visst med et bud som var alt for lavt dog.

Dette tyder vell på at ingen vil ha idioten, noe han ikke kan klandre Brann for. Jeg håper han legger opp. Han kan fortsatt ikke gå som spiller til noen klubb og tviler på at noen vil ha den tosken som trener.

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HansaInferno

For en jævla tulling. La han legge opp, han fortjener ikke bedre!
Breiflabben, baby!

Go Up