• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rennes - Dinamo Zagreb

Started by SKBMiller, December 05, 2007, 22:58:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_copper

Gratulerer folkens vi er videre!

Kanskje vi skulle satse på å vinne heile driden!
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

sydnes76

Dette smakte ufattelig digg!!! Når er trekningen i morgen?

BBB-Tony

Quote from: "sydnes76"Dette smakte ufattelig digg!!! Når er trekningen i morgen?

1300
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Fabregas

Quote from: "The Boss"Sykt, en som kastet en bluss fra bak målet, til inni midtsirkelen =) Imponerende!!


Kan si meg enig i at akkurat det var imponerende men ellers vil jeg si Bad Blue Boyz er noe av det mest patetiske supporterpakk jeg har sett. Det burde vel strengt tatt være enkelt å forstå at FOTBALLsupportere bør bry seg om det som skjer på banen.

Utrolig deilig å være videre. Blir spennende i morgen. Som sagt ville det vært veldig kjekt om vi går lengre enn trønderpakket selv om vi møter presumptivt bedre motstand.

kabelmann

Det var vel raketter de som flløy over halve banen? Samme kan det være, pakk er de like fullt.

Fett med avansement. Rennes var gode i andre omgang. Nå gjelder det bare å plukke ut det dårligste laget blant de potensielle motstanderne slik at vi i det minste kan ha et ørlite håp om videre avansement.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Det var nok raketter ja, klarer ikke pælme bluss så langt!Men, la pakket styre på.
VI e Brann, og VI e videre i Europa, så sjukt deilig!Har allerede begynt å spare te tur 20. februar!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

osoerli

Quote from: "Klaus_Brann"Det var nok raketter ja, klarer ikke pælme bluss så langt!Men, la pakket styre på.
VI e Brann, og VI e videre i Europa, så sjukt deilig!Har allerede begynt å spare te tur 20. februar!


Nokon som veit korti kampane går?  Har forstått det slik at heimekampen vert spelt 13. el 14. feb og bortekampen 27. el 28. feb.  Stemmer dette?  Nokon som veit sikkert?  Eg reiser uansett til bortekampen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

blubbin

13 - 14 February 2008
21 February 2008

gunnar

Quote from: "Fabregas"
Quote from: "The Boss"Sykt, en som kastet en bluss fra bak målet, til inni midtsirkelen =) Imponerende!!


Kan si meg enig i at akkurat det var imponerende men ellers vil jeg si Bad Blue Boyz er noe av det mest patetiske supporterpakk jeg har sett. Det burde vel strengt tatt være enkelt å forstå at FOTBALLsupportere bør bry seg om det som skjer på banen.

Utrolig deilig å være videre. Blir spennende i morgen. Som sagt ville det vært veldig kjekt om vi går lengre enn trønderpakket selv om vi møter presumptivt bedre motstand.

Kan du være så snill å fjerne navnet  Martin Andresen i din salige undertekst? Pleaase?!!!
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

krøvel vellevold

Fy faen for noen klovner disse BBB-folkene er! DZ skulle vært utestengt fra all e-cup. Bare trøbbel med dem! Og herlig kommentar av Alsaker som i likhet med oss har lagt merke til at de ikke engasjerer seg i kampen. De er opptatt av seg og sitt, og de gidder ikke engang reagere på ting som skjer ute på banen. Det være seg straffespark imot eller to gule kort imot på 3 sekunder (Brann-kampen).
Legg ned hele klubben!

SKBMiller

det var digg å gå videre. jeg skal prøve å få til bortetur! vi skal imponere Europa på tribunen og banen =)

Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"Fy faen for noen klovner disse BBB-folkene er! DZ skulle vært utestengt fra all e-cup. Bare trøbbel med dem! Og herlig kommentar av Alsaker som i likhet med oss har lagt merke til at de ikke engasjerer seg i kampen. De er opptatt av seg og sitt, og de gidder ikke engang reagere på ting som skjer ute på banen. Det være seg straffespark imot eller to gule kort imot på 3 sekunder (Brann-kampen).


Nå blir det Nice Red Boys i europa i februar ;)

kapteinen

Europatur uannsett hvem vi trekker nå.Håper det blir en reprise av Brugge-turen vi hadde!
Z

DaffyAnd

Quote from: "The Boss"Sykt, en som kastet en bluss fra bak målet, til inni midtsirkelen =) Imponerende!!

hvis du såg på tribunen, så såg du at de hadde med seg pistoler som fyrer opp bluss. Tørr ikke tenke på hvordan de har fått de med seg inn...
*** DaffyAnd ****

Baunebob

Sender tv2 sport trekningen?

anders_flanderz

Quote from: "Baunebob"Sender tv2 sport trekningen?


Eurosport
rite Drite Drite Drite på Oslo By

fortune

Quote from: "Baunebob"Sender tv2 sport trekningen?


Jepp.. og Eurosport.
First is first, second is nothing

The Boss

//www.uefa.com
ligger live video der, så alle får sett!

The Boss

Da er vi i gang!
Aberdeen - Bayern Munchen i første..
Ingen munchen tur altså....

Stolpeinn

Quote from: "The Boss"//www.uefa.com
ligger live video der, så alle får sett!


Vet du om videoen ligger der fremdeles (link)? Hadde ikke anledning tidligere i dag.

Northside

Klarer ikke å dy meg, og siden bildet er fra kampen som diskuteres her så må jeg legge det ut:

http://img510.imageshack.us/img510/6335/41798671gc5.jpg
BBB protesterer pga et medlem er i fengsel mistenkt for å ha kidnappet en person fra Torcida (gruppen til rivalen Split).

krøvel vellevold

Her finner man høydepunkter fra kampen som sendte oss videre:

http://www.staderennais.com/index.php?rb=12

Du finner kampen der det står "21/12/2007 UEFA 0708 - Phase de poules Stade Rennais FC/Dinamo Zagreb (1-1)"
Legg ned hele klubben!

Go Up