• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Flytte til lørdag

Started by Oslo, November 30, 2007, 13:10:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Oslo

NISO har foretatt en undersøkelse der over 85% av spillerne i Norges to øverste divisjoner vil flytte hovedkampdag fra søndag til lørdag.

Mr. Ekerhovd er enig :-)

http://www.tips.as/default.asp?menu=6&id=1804

http://www.tips.as/default.asp?menu=6&id=1808

Nixon

Rød makt på Hansa

peppes

Ja lørdagskamper hadde vært knall,spesielt med hensyn til bortekamper,så får en vilt ut før det er igang med ny uke. For ikke å snakke om festen etter seirene :D

Snublefot


BBB-mod

Quote from: "Snublefot"


Nå trenger du ikke å være forvirret lenger!;)

Snublefot

Quote from: "BBB-mod"
Quote from: "Snublefot"


Nå trenger du ikke å være forvirret lenger!;)


Ã¥h sÃ¥ bra=)  nÃ¥ føler jeg meg mye bedre..hehe

Shine

Så lenge kampene blir spillt i en skapelig tid er jeg fornøyd!

misforstå meg rett, men eg har issje lyst å bli sittende å se fotball til kl 23.00 hver eneste lørdagskveld. Avogtil er det knallkult, men ikke hele tiden.
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Chrisstah

mellom 4 og 6 på lørdager er helt ypperlig.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Shine

Quote from: "Chrisstah"mellom 4 og 6 på lørdager er helt ypperlig.


Jeg tenkte 18-19 - 20-21 selv.


Men då ser eg at flere tenker i samme bane som meg.

Knall på lørdag, men før det blir for "sent".
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

Nixon

Quote from: "Chrisstah"mellom 4 og 6 på lørdager er helt ypperlig.


Akkurat det kommer neppe til å skje. Det er for tidlig både med tanke på de store publikumsmassene og ikke minst tv.
Rød makt på Hansa

Ricky

Foretrekker helt klart søndagen. Lørdag er vel snart som vanlig ukedag å regne i jobbsammenheng, og mange har vel også full timeplan om kveldene. I tillegg mister man en del anglo-fans som går for engelsk fotball fremfor norsk om de tvinges til å velge.

Søndag kl 18 og 20. Perfekt!

Chrisstah

QuoteSøndag kl 18 og 20. Perfekt!


syns 20 kampen er i seneste laget noen ganger, pga mulighetene for å komme seg hjem har blitt mye stressing.
ellers syns eg det er greit med kamp 18 på søndag, men foretrekker heller lørdagskamper på samme tid.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

HeiaBrann!

Quote from: "Chrisstah"
QuoteSøndag kl 18 og 20. Perfekt!


syns 20 kampen er i seneste laget noen ganger, pga mulighetene for å komme seg hjem har blitt mye stressing.
ellers syns eg det er greit med kamp 18 på søndag, men foretrekker heller lørdagskamper på samme tid.

Synes ALLE kampene burde gå på søndager. En klokken 20 (hovedkampen) og resten 18..!

vebo

Quote from: "Ricky"Foretrekker helt klart søndagen. Lørdag er vel snart som vanlig ukedag å regne i jobbsammenheng, og mange har vel også full timeplan om kveldene. I tillegg mister man en del anglo-fans som går for engelsk fotball fremfor norsk om de tvinges til å velge.

Søndag kl 18 og 20. Perfekt!


Om noen foretrekker engelske kamper forran Brann-kamper, kan de for min del holde seg hjemme uansett!
Tiocfaidh ár lá

hdaniels

Quote from: "vebo"
Quote from: "Ricky"Foretrekker helt klart søndagen. Lørdag er vel snart som vanlig ukedag å regne i jobbsammenheng, og mange har vel også full timeplan om kveldene. I tillegg mister man en del anglo-fans som går for engelsk fotball fremfor norsk om de tvinges til å velge.

Søndag kl 18 og 20. Perfekt!


Om noen foretrekker engelske kamper forran Brann-kamper, kan de for min del holde seg hjemme uansett!


Det er vel de samme som ikke ser problematikken med å komme seg hjem etter en søndagskamp borte, fordi de trives best med å se den på TV.

HeiaBrann!

Quote from: "hdaniels"
Quote from: "vebo"
Quote from: "Ricky"Foretrekker helt klart søndagen. Lørdag er vel snart som vanlig ukedag å regne i jobbsammenheng, og mange har vel også full timeplan om kveldene. I tillegg mister man en del anglo-fans som går for engelsk fotball fremfor norsk om de tvinges til å velge.

Søndag kl 18 og 20. Perfekt!


Om noen foretrekker engelske kamper forran Brann-kamper, kan de for min del holde seg hjemme uansett!


Det er vel de samme som ikke ser problematikken med å komme seg hjem etter en søndagskamp borte, fordi de trives best med å se den på TV.

Men uansett, lørdag ser jeg på en dag man enten skal gå ut med venner for å ha det gøy, eller være med familien og kose seg med de. Når de fleste egentlig ikke følger serlig med på fotball, synes jeg at det ikke burde være lørdagskamper i TL.

Vet at det kommer til å bli postet 100 poster med "finn deg nye venner", "alle liker fotball" eller "man kan også kose seg med familien med fotball". Selvfølgelig kan man det, men for noen ikke. Som sakt, TL på kun søndager gjør de søndagene spesielle på en måte, og det vil jeg ivertfall beholde, men gjøre det enda mer spesiellt!

Shine

Hvorfor kan du ikke gå ut med venner etter kampen?
Hvorfor kan du ikke være med familien på søndager?


At du syne søndager er spesielle pga foppal...så får vel du bare gjøre lørdager spesielle isteden.

Skaff deg nye venner!
Alle liker fotball
Man kan kose seg med familien mens man ser foppal
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

klysa

Lørdags kamper er helt klart det ultimate, tror også det ville hatt en positiv effrekt på stemningen.

Pils, fotball og sang.

Red Rabitt

Lørdag! Er en ypperlig måte å få opp stemningen på! Folk drikker og slipper seg løs:)
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

thesevs

Quote from: "Ricky"Foretrekker helt klart søndagen. Lørdag er vel snart som vanlig ukedag å regne i jobbsammenheng, og mange har vel også full timeplan om kveldene. I tillegg mister man en del anglo-fans som går for engelsk fotball fremfor norsk om de tvinges til å velge.

Søndag kl 18 og 20. Perfekt!


Enten er det mye skoleungdom her inne på forumet, eller så er det mange som jobber i bedrifter som ikke har lørdagsåpent...
I dagens samfunn er det flere og flere butikker som har åpent lenge om lørdagen.

En lørdagskamp i ny og ne - helt greit, men i hovedsak vil jeg glatt foretrekke søndagskamper, rundt kl.17-18-19-20.
Mandagskamper bør man gå bort i fra.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

monzilla

Lurer på hvordan det kommersielle aspektet ser ut her. Fordi det er det som avgjør det hele, hvorti får man mest seere.

Red Rabitt

Det virker ikke som om det er noe problem i England ihvertfall.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

naitsirk

eller i spania,tyskland og stort sett resten av europa.
synst laurdagskamper er midt i blinken.

Erlend

Quote from: "HeiaBrann!"
Quote from: "Chrisstah"
QuoteSøndag kl 18 og 20. Perfekt!


syns 20 kampen er i seneste laget noen ganger, pga mulighetene for å komme seg hjem har blitt mye stressing.
ellers syns eg det er greit med kamp 18 på søndag, men foretrekker heller lørdagskamper på samme tid.

Synes ALLE kampene burde gå på søndager. En klokken 20 (hovedkampen) og resten 18..!

Enig med den.  Savner Ã¥ stÃ¥ pÃ¥ tribunen og høre resultatene fra resten av kampene.  SÃ¥nn som det er nÃ¥, gÃ¥r det bare 4 kamper samtidig pÃ¥ søndagen, og sjeldent topplag samtidig.  Men er egentlig fornøyd bare de fjerner mandagskamper

Go Up