• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva kan vi gjøre for å bedre stemingen på Stadda?

Started by HansaInferno, November 24, 2007, 05:13:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HeiaBrann!

Quote from: "tonynord"
Quote from: "Brann_ruler86"Er det flere enn meg som syns de kunne kuttet musikken på stadion litt før for å få i gang mer synging før kampstart. Det blir aldri noe av sangene som blir startet så lenge musikken dundrer ut fra høytalerene. Personlig syns jeg de kunne kuttet musikken 5-10 minutter tidligere.


Syns ikke musikken er så veldig høy jeg... Men det er kanskje forskjell til hvor du står på stadion? Selv står jeg på Hansa...

Etter masse klaging til Brann, har de skrudd ned musikken... Men det var no reklamen som var problemet før?

Hausberg

Quote from: "Brann_ruler86"Er det flere enn meg som syns de kunne kuttet musikken på stadion litt før for å få i gang mer synging før kampstart. Det blir aldri noe av sangene som blir startet så lenge musikken dundrer ut fra høytalerene. Personlig syns jeg de kunne kuttet musikken 5-10 minutter tidligere.


musikken var ikke så veldig høy før kampen mot everton men er enig at vi godt kunne slått den av 10 min før kampstart slik at vi kunne begynt å synge:) slik det er nå er det for mye musikk og ikke noe synging før spillerne står i spillertunnelen:( jeg vil ha synging lenge før kampstart:)
itt hjerte står i Brann......

Tore Larsen

Quote from: "Hausberg"
Quote from: "Brann_ruler86"Er det flere enn meg som syns de kunne kuttet musikken på stadion litt før for å få i gang mer synging før kampstart. Det blir aldri noe av sangene som blir startet så lenge musikken dundrer ut fra høytalerene. Personlig syns jeg de kunne kuttet musikken 5-10 minutter tidligere.


musikken var ikke så veldig høy før kampen mot everton men er enig at vi godt kunne slått den av 10 min før kampstart slik at vi kunne begynt å synge:) slik det er nå er det for mye musikk og ikke noe synging før spillerne står i spillertunnelen:( jeg vil ha synging lenge før kampstart:)


Jeg ser ikke noe poeng i å stå å synge til oss selv lenge før kampstart. Når spillerne kommer ut til oppvarming bør syngingen starte og de hylles og "lades" opp til kampstart.
Mvh

Tore

naitsirk

det er ihverfall betre med musikk før kamp enn musikk under kamp, sånn som viking har.
må le når viking drar igang handballmusikken etter scoring:)

tr0Ndemann

Quote from: "naitsirk"det er ihverfall betre med musikk før kamp enn musikk under kamp, sånn som viking har.
må le når viking drar igang handballmusikken etter scoring:)


Er vel ikke bare Viking som har den. Grusomt, uansett.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

olebrann3


Brann_ruler86

Quote from: "Hausberg"
Quote from: "Brann_ruler86"Er det flere enn meg som syns de kunne kuttet musikken på stadion litt før for å få i gang mer synging før kampstart. Det blir aldri noe av sangene som blir startet så lenge musikken dundrer ut fra høytalerene. Personlig syns jeg de kunne kuttet musikken 5-10 minutter tidligere.


musikken var ikke så veldig høy før kampen mot everton men er enig at vi godt kunne slått den av 10 min før kampstart slik at vi kunne begynt å synge:) slik det er nå er det for mye musikk og ikke noe synging før spillerne står i spillertunnelen:( jeg vil ha synging lenge før kampstart:)


Musikken var ikke så veldig høy nei, jeg tok litt hardt i når jeg skrev det innlegget. Men det var uansett ikke det som var poenget.
Gå ta banen!

Gubrask

Synes vi bør gjøre det de tilreisende i liverpool gjorde torsdag, på stadion også. Der har vi litt å jobbe med, nemlig å synge mer i motgang. Sier ikke at vi skal bli kanaris og synge gjennom hele kampen, uten å bry oss om spillet på banen, men synes vi bør forbedre oss når det gjelder å løfte spillerne.

Nixon

Quote from: "Gubrask"Synes vi bør gjøre det de tilreisende i liverpool gjorde torsdag, på stadion også. Der har vi litt å jobbe med, nemlig å synge mer i motgang. Sier ikke at vi skal bli kanaris og synge gjennom hele kampen, uten å bry oss om spillet på banen, men synes vi bør forbedre oss når det gjelder å løfte spillerne.


Husk på at på torsdag sang vi minst like mye til og for Evertonsupporterne når målene rant inn. De vil ikke være der når serien begynner.
Rød makt på Hansa

Bombefar

Det er noe helt annet å spille kamp borte mot Everton enn å møte Lyn og spille en dårlig kamp. Borte mot Everton hadde vi vel ikke noe særlig håp uansett, så det blir litt lettere å holde humøret oppe enn når vi taper 6-0 for Lyn på Ullevål. Det kommer selvsagt ikke til å bli like bra i motgang i serien, men det er noe vi må bli bedre på.

Gubrask

Quote from: "Bombefar"Det er noe helt annet å spille kamp borte mot Everton enn å møte Lyn og spille en dårlig kamp. Borte mot Everton hadde vi vel ikke noe særlig håp uansett, så det blir litt lettere å holde humøret oppe enn når vi taper 6-0 for Lyn på Ullevål. Det kommer selvsagt ikke til å bli like bra i motgang i serien, men det er noe vi må bli bedre på.

BBB-Tony

Quote from: "Gubrask"
Quote from: "Bombefar"Det er noe helt annet å spille kamp borte mot Everton enn å møte Lyn og spille en dårlig kamp. Borte mot Everton hadde vi vel ikke noe særlig håp uansett, så det blir litt lettere å holde humøret oppe enn når vi taper 6-0 for Lyn på Ullevål. Det kommer selvsagt ikke til å bli like bra i motgang i serien, men det er noe vi må bli bedre på.


Det som skjedde på Goodison tror jeg aldri vil skje på Stadion. Ligger vi under 6-1 hjemme, så er det mangen som går hjem og det er helt stille på stadion. Hvertfall langt fra 2000 som skriker alt de kan ut! Men la oss håpe at vi kan ta med oss det vi gjorde i England og støtte laget vårt uansett hvordan det går på banen og hvor vi spiller.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

skb!

Det vi må prøve å få til er en mellomting. Vi har en utfordring på å bli bedre i motgang, men samtidig skal vi bry oss om det som skjer på banen(det er jo det som skiller oss fra andre norske supportere!). Et steg på veien er å få inn mentaliteten at det går an å åpne kjeften selv om vi ligger under, et annet er å faktisk få inn sanger som kan synges i motgang.

Innlandsmax

Forslag til sang i motgang:

Kom igjen, alle mann,
vi e Sportsklubben Brann!
Det her det ska' vi tåle,
vi scorer det neste målet!
Ja, kom igje-en alle mann,
kjemp for Sportsklubben Brann!

Melodien her er intet mindre enn USAs nasjonalsang, eller seks linjer av den (husker ikke helt om det er flere linjer på den). Den er nokså seig, og kan runge skikkelig. I tillegg er det noe monumentalt appellerende i melodien, særlig i sluttfrasen, så denne tror jeg på :-)

PS: Litt usikker på Bergens-dialekten knyttet til "Det her det ska' vi tåle". Bedre eller riktigere med "Ja, dette ska' vi tåle"?

klysa

Teksten e grei den, men melodien til usa sin nasjonalsang får du meg aldri til å synge.

BBB-Tony

Bra forslag Innlandsmax. Håper noen av disse gode forslagene som er kommet inn siden sesongslutt kan innføres på Stadion...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Innlandsmax

Quote from: "klysa"Teksten e grei den, men melodien til usa sin nasjonalsang får du meg aldri til å synge.
Russland har også en fantastisk hymne til nasjonalsang. Skal se hva jeg kan få gjort ;-)

Janki

Har nå sittet å sett igjennom diverse Klipp fra You tube og TV2 fra sesongen i fjor. Mye god stemning og sang, men som tidligere nevnt her inne så bør vi få i gang flere veksel-rop fra Hansa til BT. Dette er noe som skrytes veldig av blandt folk på langsidene og de som ser på TV.

Kanskje også TIFO på BT? (dersom det skulle møte opp flere enn normalt på en dugnad;)

Spinn...spinn...

Gleder meg i hvertfall noe sykt til sesongstarten!
Har troen også i år;)

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Chris*

Hvorfor synger folk "reis opp" når vi spiller elendig? I dag ble den sunget i en elendig Brann periode, og det nytter ikke. Nyttesløst å synge denne når det går drit på banen.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

tr0Ndemann

Nyttet i allefall å synge den da Hanøy ba folk "respektere at det er seter på Stadion".
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Klaus_Brann

Quote from: tr0Ndemann on April 14, 2008, 20:57:27 PM
Nyttet i allefall å synge den da Hanøy ba folk "respektere at det er seter på Stadion".


Gjorde han det?Helt utrolig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on April 14, 2008, 20:37:02 PM


Det ble jo prøvd! Alle stod og "byen e Bergen" ble dradd i gang, men når 1/100 av de på nedre Hansa gidd å åpne kjeften for å synge, så blir det misslykket! Vi skal være de beste supporterne i landet og da kan vi ikke bare synge så det ljomer rett etter scoringen! Hvor har vi det i fra? Er det noe vi tok med oss fra Everton-supporterne??? Rett og slett ELENDIG stemning! Skammeligt til tider!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs

Quote from: tonynord on April 14, 2008, 21:09:58 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 14, 2008, 20:37:02 PM


Det ble jo prøvd! Alle stod og "byen e Bergen" ble dradd i gang, men når 1/100 av de på nedre Hansa gidd å åpne kjeften for å synge, så blir det misslykket! Vi skal være de beste supporterne i landet og da kan vi ikke bare synge så det ljomer rett etter scoringen! Hvor har vi det i fra? Er det noe vi tok med oss fra Everton-supporterne??? Rett og slett ELENDIG stemning! Skammeligt til tider!


Nei, her er det bare å hanke inn capoer fra FFK og KFL. Kanskje megafon-mannen fra Kjernen kunne deltatt og. De følger jo ikke med på kampen, så de hadde fokusert 100% på at Bataljonsmedlemmene opprettholdt den riktige "mentaliteten" gjennom 90 minutter. Det er jo det å ha den riktige "mentaliteten" som er viktig.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Klaus_Brann

Quote from: tonynord on April 14, 2008, 21:09:58 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 14, 2008, 20:37:02 PM


Det ble jo prøvd! Alle stod og "byen e Bergen" ble dradd i gang, men når 1/100 av de på nedre Hansa gidd å åpne kjeften for å synge, så blir det misslykket! Vi skal være de beste supporterne i landet og da kan vi ikke bare synge så det ljomer rett etter scoringen! Hvor har vi det i fra? Er det noe vi tok med oss fra Everton-supporterne??? Rett og slett ELENDIG stemning! Skammeligt til tider!


Ja, jeg er klar over at det ble prøvd. Jeg prøvde som pokker selv, men som du sier, det hjelper ikke når ingen andre kjører på.

Det jeg etterlyser er vel at vi kanskje må få en "fast" sang som kommer rett etter "reis opp", slik at folk er klar over det, og kan trykke til, i stedet for at alle lurer på om eller hva vi skal synge...
Flaut.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: thesevs on April 14, 2008, 21:14:31 PM
Quote from: tonynord on April 14, 2008, 21:09:58 PM
Quote from: Klaus_Brann on April 14, 2008, 20:37:02 PM


Det ble jo prøvd! Alle stod og "byen e Bergen" ble dradd i gang, men når 1/100 av de på nedre Hansa gidd å åpne kjeften for å synge, så blir det misslykket! Vi skal være de beste supporterne i landet og da kan vi ikke bare synge så det ljomer rett etter scoringen! Hvor har vi det i fra? Er det noe vi tok med oss fra Everton-supporterne??? Rett og slett ELENDIG stemning! Skammeligt til tider!


Nei, her er det bare å hanke inn capoer fra FFK og KFL. Kanskje megafon-mannen fra Kjernen kunne deltatt og. De følger jo ikke med på kampen, så de hadde fokusert 100% på at Bataljonsmedlemmene opprettholdt den riktige "mentaliteten" gjennom 90 minutter. Det er jo det å ha den riktige "mentaliteten" som er viktig.


Finnes det ikke en mellomting da?Greit nok at stemningen gjenspeiler det som skjer på banen, MEN det skader ikke å pushe spillerne litt med stemning, og i dag var vi særdeles tamme.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

tr0Ndemann

Virkelig innlevelse i kampen fra tribunen går ofte utover sangene.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Når vi har fått opp resten av stadion, så må en av de mest kjente sangene våre runge ut over stadionmatten. "Byen e Bergen" eller "gullet ska hem" e fine sanger som kan brukes da..
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tr0Ndemann

De to- tre gangene Gullet Skal Hem ble dradd i gang, fikk de ikke så veldig godt trykk syntes jeg. Litt dumt.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

BBB-Tony

Alt var misserabelt foruten "Vi har Thorstein Helstad" rett etter scoringen...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

fotballsko

Vi bør bli bedre på å synge de gangene det ikke går helt veien på banen. Her har vi stort forbedringspotensiale. Jeg mener ikke at vi skal bli fulstendig kanaris å synge samme sangen om vi leder eller ligger under. Men å stemme i på sangene også når det går litt dårlig på banen burde være mulig for de fleste.

Brann4

elendig stemning i går! må jo være noe gale når godset supporterne synger: nå er det stille i bergen!






gull08

kapteinen

Har egentlig bare et spørsmål.
Har gjennomsnittsalderen på Nedre Hansa sunket med 5 år på en sesong?
Var jo bare fjortisser der igår og ikke en av de synger.Bare står og glor.
Veldig mange nye tryner og kvaliteten på folket har sunket veldig.Da tenker jeg på sang og innlevelse.
Z

krøvel vellevold

Quote from: Brann4 on April 15, 2008, 09:15:08 AM
elendig stemning i går! må jo være noe gale når godset supporterne synger: nå er det stille i bergen!






gull08


Dette er da vanlig å synge uansett om man hører motstanderfansen eller ikke. F.eks. er det jo når vi en sjelden gang hører bortefansen at vi selv synger "Kan vi høre bønder synge?"

Men Godset-fansen var jo storfornøyde med 1-1. Skulle vi liksom lage kjempestemning når Brann er dritdårlige? Tap og vinn med samme sinn... eller stemning... det overlater vi til dem som ikke bryr seg om kampen. La oss kalle dem Kanaris. Da dommeren blåste av kampen, jublet jo Godset-fansen som om de hadde vunnet. På bussen etterpå overhørte jeg en gjeng storfornøyde Godset-fans. Der var det godt humør og uttalelser som "dette hadde jeg aldri trodd... før kampen ville jeg være fornøyd bare vi unngikk en kjempesmell". For vår egen del blir syngingen erstattet med frustrasjon og misnøye. Ikke noe å si på det. Det kalles innlevelse, ekte følelser og engasjement.

Forøvrig syns jeg det var meget bra trøkk da vi sang Helstad-sangen etter scoringen. Da virket det som om halve Stadion var med. I begynnelsen av kampen var det også et jævla bra trøkk fra BT på tostemt-ropet.  Nystemten hadde jo også et solid trøkk.
Legg ned hele klubben!

abe78

Quote from: kapteinen on April 15, 2008, 15:37:14 PM
Har egentlig bare et spørsmål.
Har gjennomsnittsalderen på Nedre Hansa sunket med 5 år på en sesong?
Var jo bare fjortisser der igår og ikke en av de synger.Bare står og glor.
Veldig mange nye tryner og kvaliteten på folket har sunket veldig.Da tenker jeg på sang og innlevelse.


Tenkte det samme på søndag. Helt tragisk. Hansa er død.
.og husk!

Brann_ruler86

Jeg kan ikke fordra stilen til kanarifuglene, og jeg mener vanligvis at man ikke skal tvinge folk til å synge, men når det er sånn som det var i andre omgangen i går så spørs det om ikke vi burde hatt noen med autoritet som kan snu ryggen til banen i 10 sekunder og piske publikum litt. Ihvertfall i slike ekstreme tilfeller....
Gå ta banen!

BBB-Tony

Grunn til at det er så mange av den yngre garde på Bataljonen sine felt i år enn i fjor og tidligere år: Seriegull! Opplever det samme som Kapteinen skriver i sitt innlegg over...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

smaalanda

Hmm det var litt spesielt. Er dette på Felt B? Er selv på Felt C og har nesten akkuratt samme gjengen rundt meg (kan ikke si meg helt fornøyd med gjengen rundt meg, men samme folket er det vertalll).
KMO!!!

skb!

Quote from: smaalanda on April 15, 2008, 20:44:02 PM
Hmm det var litt spesielt. Er dette på Felt B? Er selv på Felt C og har nesten akkuratt samme gjengen rundt meg (kan ikke si meg helt fornøyd med gjengen rundt meg, men samme folket er det vertalll).


Fra mitt ståsted på Felt B er de fleste de samme, og de nye som har kommet til er ikke yngre, etter det jeg har sett. Skal kanskje ikke utelukke at noen av de nyankomne er lokket av seriegullet, og kun blir med i medgang.

Jeg følte det var fint trykk på sangene "Jobbe Brann" og "SK Brann", selv om de ble synget i frustrasjon over at laget ikke gav skikkelig innsats. Men kan hende var det bare "lokalt", at det var mange rundt meg som sang, og at jeg ble litt lurt av dette?

tr0Ndemann

Jeg er i allefall ny på Felt B, står på rad to. Der virker det i allefall som om det er nye folk som kommer fra kamp til kamp. Har en gjeng ved siden av meg som står nærmt trappen mellom C og B feltet, men på min høgre side sto det faktisk en østlending i går. Var i allefall andre folk enn mot FFK. Jeg trodde virkelig det kun var på felt A at Bataljonen solgte billetter?
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Gubrask

Quote from: tr0Ndemann on April 15, 2008, 21:47:33 PM
Jeg er i allefall ny på Felt B, står på rad to. Der virker det i allefall som om det er nye folk som kommer fra kamp til kamp. Har en gjeng ved siden av meg som står nærmt trappen mellom C og B feltet, men på min høgre side sto det faktisk en østlending i går. Var i allefall andre folk enn mot FFK. Jeg trodde virkelig det kun var på felt A at Bataljonen solgte billetter?


Kan hende noen har lånt vekk/ solgt billetten sin til bekjente eller via Brann pga. de ikke hadde muligheten til å gå selv

tr0Ndemann

Joda, men jeg merket i allefall at omtrent alle rundt meg var nye, noe som var litt rart.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Stian


Chrisstah

svar på topic.

legg ut sanger på nett.
vet det har vært snakk om det lenge men nå syns eg det er på tide.

ellers så syns eg at det er mange forslag her inne som er bra som aldri kommer ut!

på nett: mod kan vel ta litt ansvar? når vi har forslag så følg med hvis det står mellom fler alternativer så sett opp en poll. og reklamer på forsiden med lydfil?
og andre må hjelpe til å moblisere.

Ikke nett: skriv ned melodier som folk tror passer i en supporter sang, fins garantert mye bra ute som ikke er brukt. prøv å lage texter. så kan vel Bataljonen eventuelt leie et lokale når det er kamper i Nord norge eller kamper der det er lite interesse for å reise på bortetur, så starte med sangverksted noen timer før kamp avslutte med å vise kamp?

aller viktigst er hvertfall moblisering av nye sanger som er bra!
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

Nixon

Quote from: Chrisstah on April 15, 2008, 22:18:31 PMså kan vel Bataljonen eventuelt leie et lokale når det er kamper i Nord norge eller kamper der det er lite interesse for å reise på bortetur, så starte med sangverksted noen timer før kamp avslutte med å vise kamp?


Bataljonen var jo i gang med et viktig arbeid med sanggruppen. De som ville være med fikk tilgang på de beste plassene og det hele skulle være ganske forpliktende hvis jeg ikke husker helt feil. Av ulike grunner fikk arbeidet med gruppen en trang start, og blendet av gullsuksessen og dertilhørende god stemning nedla Bataljonen hele prosjektet. En tabbe mente jeg den gang, for alle vet at vi ikke er noe gode i motgang. Og i en slik kamp som i går der lite går av seg selv kunne en velfungerende sanggruppe hjulpet mye på stemningen.
Rød makt på Hansa

smaalanda

Helt enig Nixon! Sangruppen trengs, men skjønner at de kanskje trodde at det ikke var nødvendig når det gikk så best i fjor. Det skal sies at de forslagene som kom fra denne gruppen var slettes ikke fra høyeste nivå. Jeg synes sangruppen trengs, og hadde vært glad hvis den hadde kommet opp igjen.
KMO!!!

Seriemesteren

Stemningen blir ikke mye bedre når folk i 30-årene drar med seg datteren/sønnen på 10 år på Hansa-tribunen. Stod noen sånne foran meg på mandag og selv ikke "faren" sang.

Hater alle de som snur seg og er mer opptatt av å snakke sladder med personen på raden bak. Spesielt er dette 14-17-årige jenter, men det er jammen mange gutter som heller ikke åpner kjeften (synger) når sangene går.

Er ny på felt b og merker helt klart at alt for få synger og skriker. Har nå hvertfall noen bak meg med kraftig røst. Selv har jeg så vidt stemme dagen etter kamp.

Blir mektig irritert.

Northside

Quote from: kapteinen on April 15, 2008, 15:37:14 PM
Har egentlig bare et spørsmål.
Har gjennomsnittsalderen på Nedre Hansa sunket med 5 år på en sesong?
Var jo bare fjortisser der igår og ikke en av de synger.Bare står og glor.
Veldig mange nye tryner og kvaliteten på folket har sunket veldig.Da tenker jeg på sang og innlevelse.


Tror faktisk ikke det er de unge som er problemet, tvert i mot! På de to siste kampene har de nye fjesene rundt meg stort sett bestått av personer fra 40år og oppover. Personer rett og slett ikke bidrar en dritt til stemningen! Selv om det står noen fjortisser litt rundt om så synger de i det minste med, noe disse eldre besteforeldrene/mødrene ikke gjør.

Største feilen (som jeg har nevnt noen hundre ganger tidligere), er Bataljonen sin manglene informasjon om at på nedre Hansa (eller Hansa generelt) skal det synges! Den mentaliteten er det total mangel på. For mange så er det ikke slik at dersom du står på Hansa så skal du synge, og det må gjøres noe med!

Si noen ord til nekene som du ser time etter time holder kjeft, forklar de hva som forventes når de befinner seg på nedre Hansa. Driter du i det ber du de dra til helvete, enkelt og greit.

Sanggruppen trengs muligens ikke, spesielt ikke slik som det var før. Men det burde virkelig blitt samlet en god gjeng i midten av Nedre Hansa. Det ble det snakket om når vi flyttet over, men det er tydelig at det ikke fungerte som planlagt. (feile personer fikk de "sentrale" plassene).

Det vi derimot kan gjøre fremfor å sitte her å sutre bak tastaturet er jo å samles i trappene neste gang det ikke helt går vår vei. Om 10-20 stykker som virkelig ønsker å bidra stiller seg samlet i trappen så vil lett en god del flere hive seg med på sangene.

BBB-Tony

April 17, 2008, 17:34:33 PM #98 Last Edit: April 17, 2008, 17:36:18 PM by tonynord
Det er bare det at de kanskje blir med å synger på en sang når en god del rundt de synger, men når de som da evt skulle stått i trappen eller noe i den dur flytter seg igjen, så holder kjeft igjen... Men skader ikke å prøve. Men det fins kanskje enklere metoder? Ikke vet jeg. Men jeg er absolutt enig med deg at det kanskje er for dårlig opplyst av Bataljonen at det faktisk SKAL synges på feltene til Bataljonen. Selv om det egentlig sier seg selv...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.


Go Up