• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hva kan vi gjøre for å bedre stemingen på Stadda?

Started by HansaInferno, November 24, 2007, 05:13:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stig

Nettsideansvarlig

1908

Skriver du litt oppdateringer her da? Hva som blir tatt opp og bestemt?

stig

Skal prøve, men vet ikkie hvilken nettilgang jeg har. Hvis Ba oppdater live ser jeg ikke poenget med å gjøre det i tillegg. Det regner jeg med å finne ut der oppe.
Nettsideansvarlig

1908


stig

Nettsideansvarlig

1908


abe78

.og husk!

Northside

Bataljonen ønsket å ha vekselropet med resten av Stadion i dag. Det gikk heller dårlig, tror vi gjorde lurt i å gå over til vekselropet internt på Hansa!

Bør klare å finne på et nytt rop mellom Hansa og de andre tribunene. Det må riktig nok organiseres med lapper, Brann.no og speaker, men det kan være verd det?

Generelt ok stemning i dag også. Gleder meg til FFK away!!!

Nixon

Dagens lapp med "Reis opp-planen" fungerte nesten som ventet dårlig. For den blir jo fortsatt startet på galt tidspunkt. For den fungerer dårlig som stemningsskaper når Hansa starter den fra nærmest null stemning. Folk reiser seg, men det skjer jo ikke noe mer. Den må bli startet når det er litt entusiasme på tribunen fra før. Den trenger rett og slett en flying start.
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: Northside on September 16, 2011, 21:11:46 PM
Bataljonen ønsket å ha vekselropet med resten av Stadion i dag. Det gikk heller dårlig, tror vi gjorde lurt i å gå over til vekselropet internt på Hansa!

Bør klare å finne på et nytt rop mellom Hansa og de andre tribunene. Det må riktig nok organiseres med lapper, Brann.no og speaker, men det kan være verd det?


Det bør vi få til ja, synd at det gamle ropet endte i at kun Hansa svarte.
Burde prøvd noe a la FCK, men det er nok for ambisiøst:

http://www.youtube.com/watch?v=MB4lYNN5y_0
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


Go Up