• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Klikkene i Brann

Started by olpi, November 18, 2007, 03:38:16 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Unnskyld? Nå må du ikke være så hårsår!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

naitsirk

nei for ellers trykker eg deg opp mot veggen, og skjeller deg ut.

dudo

Var det galt av meg å spørre hvor du hadde et sånt rykte fra? Det var da for pokker ikke for å så tvil, men et ganske enkelt spørsmål.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

naitsirk

kontakter innad i brann.
men dette har eg faktisk høyrt frå fleire.

dudo

Drøyt om det stemmer. Meget drøyt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Willy Wonka

Quote from: "FruktFat"Men kem flere besto denne "Andresen-klikken" egentlig av? Regner med det var flere enn bare MA og Bengt (og Corrales, men kem bryr seg egentlig om han), de to (tre) utgjør jo en ynkelig liten gjeng... ;o)


Per Ove Ludvigsen??

Snublefot

Quote from: "Dr. Nansen"
Quote from: "Markmus"
Quote from: "Geirmund"Martin har også hatt et forhold til en kvinne fra THailand mens han var i byen. Man kan tro hva man vil men dette vet jeg med sikkerhet.

Foreslår "Ekte utroskap har et navn, Marthai Andresen".

Jævlig bra. Lurer på hvilke tanker som hadde gått igjennom hodet på fru Andresen om vi fikk opp et slikt banner mot viff ;)


"Martin, vi vet alt, din utro jævel!"

Utro i dobbel forstand og vist denne thai episoden stemmer vil han nok spille med klump i halsen! Kansje han spiller elendig og!!


HAHA.. PEFEKT i mine øyne:>

Banner med: Ekte utroskap har et navn, MarTHAI Andresen.

Det er jo genialt=) Ekte utroskap har et navn passer jo uansett bra med tanke på hva andresen har gjort mot Brann.. men om dette med Martin og Thai dama også stemmer så kan nok mr skeidar får litt konsentrasjonsproblemer under kampen også=)

naitsirk

QuoteDrøyt om det stemmer. Meget drøyt.


vart sjølv meget overraska når eg fekk nyss om det.trudde sæternes var ein rolig person. dette var ein av grunnane til at han vart solgt.

Superjack

Quote from: "Dr. Nansen"
Quote from: "Markmus"
Quote from: "Geirmund"Martin har også hatt et forhold til en kvinne fra THailand mens han var i byen. Man kan tro hva man vil men dette vet jeg med sikkerhet.

Foreslår "Ekte utroskap har et navn, Marthai Andresen".

Jævlig bra. Lurer på hvilke tanker som hadde gått igjennom hodet på fru Andresen om vi fikk opp et slikt banner mot viff ;)


"Martin, vi vet alt, din utro jævel!"

Utro i dobbel forstand og vist denne thai episoden stemmer vil han nok spille med klump i halsen! Kansje han spiller elendig og!!


Tror nok han gir en god pudding om det kommer frem. Og konen blir nok trofast med ahm, eller hun får foten i ræven.
Martin er en kynisk forretningsmann i alt han gjør, og har nok også en særeieavtale hvor hun får null og han alt i en evt skilsmisse.

Men som å henge mannen ut som ett svin, ja se det kan jeg støtte. :D
Brannsupporter.

Xminator

Hvem han er utro mot på privaten driter jeg i. Han har derimot vert utro mot Brann, og det driter jeg ikke i.

Jeg er mer for å ignorere hele Andresen og ta opp igjen tråden når det går til helvete for ham.

Innlandsmax

Quote from: "naitsirk"
QuoteEllers vil jeg hevde (som før) at lojalitet er en god ting, men at det også må være en viss takhøyde innad i en klubb for at spillerne må kunne skravle, kritisere medspillere, trenere, ledere, støtteapparatet og hele bøttebaletten, samt også diskutere alternative klubber, taktikk rundt kontraktsforhandlinger etc. etc.


har ikkje truffe så mange som slenger drit om jobben, sjefen og sine kolleger.


Vel, vel, velkommen til verden. Det er en nokså vanlig ting at folk leser stillingsannonser, og sågar søker på andre jobber, mens de fortsatt er i en jobb. Hva det er som gjør at man søker seg til andre jobber kan være mye rart; ønske om å bo et annet sted i landet, ønske om å slippe pendling, ønske om at partneren også skal få en jobb som er passende, ønske om at barna skal vokse opp på et bestemt sted, evt. vokse opp på samme sted over en viss tid etc. etc.

Så er det også slik at det kan være forhold i nåværende jobb som ikke kjennes tilfredstillende, og at man derfor søker seg et annet sted. Dette er normalt, og en del av både arbeidslivets og konkurranselivets dynamikk. Ikke alle er tilfredse, og skal heller ikke være det. Noen vil takle dette profesjonelt, og øke innsatsen/prestasjonene, men noen vil også føle seg forbigått og urettferdig behandlet nærmest uansett hva de gjør eller ikke gjør. Et visst konfliktnivå vil det altså være; internt mellom kollegene, mellom kollegene og ledelsen og internt i ledelsen. Problemet består altså ikke i å unngå konflikt (fordi det er umulig) men i å takle og håndtere konflikt.

Jeg mener at en del av konflikthåndtering består i å la folk blåse ut, og ikke være for inkvisitorisk krakilsk i forhold til å kreve "rett innstilling", "lojalitet" og "profesjonalitet" i absolutt alle fora. Det må være et visst rom for at gutta kan snakke åpent med hverandre om ting de opplever som urimelige eller vanskelige, uten at de skal være redd for å bli angitt og kalt inn på teppet og forhørt om sine holdninger og planer.

Det beste er selvfølgelig at slike ting tas opp med de saken angår, men av og til må saker og ting modnes og samsnakkes litt rundt før man tar det opp på neste nivå. Igjen: Dette må det være et visst rom for.

Når så mye er sagt: "Et visst rom" betyr ikke systematisk, konsekvent og langvarig destruktiv motarbeidelse. Dette kalles muldvarpvirksomhet, og ikke rent få rykter og referater, både i dette forumet og andre steder, peker veldig sterkt i samme retning, nemlig at en viss møbelsnekkers sønn bedrev den slags i Brann, og i stort omfang. Dersom dette stemmer er det utålelig og langt bortenfor grensen for hva det må finnes "et visst rom" for.

Geirmund

"Utroskap har et navn, Marthai Andresen"

Det herlige er jo at de fleste spillerne, sannsynligvis på begge lag, vet akkurat hva det dreier seg om.

millermania

Jeg vet ikke om dette "utroskapssgreiene" er så lurt. Fotballspillere(brann-spillere) har/er ikke så veldig flinke til å holde seg "på matten". Har mer en en håndfull eksempler. Hvis skal skal prøve å ødelegge privatlivet til en av våre ex-spillere, vil dette garantert bli et tema både i Brann-garderoben, landslags-garderoben, og mange andre garderober rundt om i landet. Dette vil igjen (muligens) ikke gjøre Brann mer attraktiv med en slik oppførsel av supporterene. Tror jeg.

Men å hetse Martin det er fint. Men når man ripper opp i privatlivet er man over grensen. Jeg tror ikke vi er tjent med det.

Snublefot

Quote from: "millermania"Jeg vet ikke om dette "utroskapssgreiene" er så lurt. Fotballspillere(brann-spillere) har/er ikke så veldig flinke til å holde seg "på matten". Har mer en en håndfull eksempler. Hvis skal skal prøve å ødelegge privatlivet til en av våre ex-spillere, vil dette garantert bli et tema både i Brann-garderoben, landslags-garderoben, og mange andre garderober rundt om i landet. Dette vil igjen (muligens) ikke gjøre Brann mer attraktiv med en slik oppførsel av supporterene. Tror jeg.

Men å hetse Martin det er fint. Men når man ripper opp i privatlivet er man over grensen. Jeg tror ikke vi er tjent med det.



Hvis så er tilfelle er det jo bare å ha Martin istedetfor Marthai. Utroskap mot oss har han jo bedrevet uansett, så det har vi all rett til å kommentere. Men jeg ser helt ærlig ikke noe problem med å bruke Marthai. Tror ikke det vi sier vil bety noe særlig for hverken M.A, damen, brann eller vif i ettertid=)  Jeg håper bare på en liten skjelven reaksjon fra Martin under kampen mens han tenker på hvordan han skal forklare det for konen, slik at konsentrasjonen hans er ett helt annet sted en på gressmatta.

eriksen_30

Koffor bry oss, han brydde seg tydeligvis ikkje nevneverdig mye om oss.
Møt han med likegyldighet, ingen applaus som takk for sist, ingenting...

Ricky

Vil gjerne se noen rimelig ok bevis for at Martin Andresen har stått på med en thai-dame før jeg står på stadion med et svært "Marthai" Andresen-banner i hendene.

Patton

Quote from: "Ricky"Vil gjerne se noen rimelig ok bevis for at Martin Andresen har stått på med en thai-dame før jeg står på stadion med et svært "Marthai" Andresen-banner i hendene.


Næææ jeg er overbevist, trenger ikke noe mer :-) Hadde ledd meg ihjel om jeg noen gang hadde sett et sånt banner på Stadion.

feriejan

Dette går på privatliv....og er sverting av personer som ligger langt unna verdighet til Bataljonen...

De fleste sitter nok i glasshus privat i en eller annen setting.

Ta vekk dette forum

fortune

Quote from: "feriejan"Dette går på privatliv....og er sverting av personer som ligger langt unna verdighet til Bataljonen...

De fleste sitter nok i glasshus privat i en eller annen setting.

Ta vekk dette forum


Dette er da langt unna "sønn av en alkis", som gjerne var over streken. Om man ikke kan ramme på privatliv, hva skal man da ramme på? Er det dessuten verre å henge ut Martin for selvforskyldt utroskap enn det er å gjøre tilsvarende med Norlies vektproblemer, som gjerne er en kombinasjon av arv og miljø?
First is first, second is nothing

Toa

Quote from: "fortune"
Quote from: "feriejan"Dette går på privatliv....og er sverting av personer som ligger langt unna verdighet til Bataljonen...

De fleste sitter nok i glasshus privat i en eller annen setting.

Ta vekk dette forum


Dette er da langt unna "sønn av en alkis", som gjerne var over streken. Om man ikke kan ramme på privatliv, hva skal man da ramme på? Er det dessuten verre å henge ut Martin for selvforskyldt utroskap enn det er å gjøre tilsvarende med Norlies vektproblemer, som gjerne er en kombinasjon av arv og miljø?


Detter er noe av det dummeste jeg har lest på lenge: "Om man ikke kan ramme på privatliv, hva skal man da ramme på?" Tja. Enten får det være noe relevant for Brann, eller så kan man velge å støtte laget.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

naitsirk

Innlandsmax skreiv:

QuoteVel, vel, velkommen til verden. Det er en nokså vanlig ting at folk leser stillingsannonser, og sågar søker på andre jobber, mens de fortsatt er i en jobb. Hva det er som gjør at man søker seg til andre jobber kan være mye rart; ønske om å bo et annet sted i landet, ønske om å slippe pendling, ønske om at partneren også skal få en jobb som er passende, ønske om at barna skal vokse opp på et bestemt sted, evt. vokse opp på samme sted over en viss tid etc. etc.

Så er det også slik at det kan være forhold i nåværende jobb som ikke kjennes tilfredstillende, og at man derfor søker seg et annet sted. Dette er normalt, og en del av både arbeidslivets og konkurranselivets dynamikk. Ikke alle er tilfredse, og skal heller ikke være det. Noen vil takle dette profesjonelt, og øke innsatsen/prestasjonene, men noen vil også føle seg forbigått og urettferdig behandlet nærmest uansett hva de gjør eller ikke gjør. Et visst konfliktnivå vil det altså være; internt mellom kollegene, mellom kollegene og ledelsen og internt i ledelsen. Problemet består altså ikke i å unngå konflikt (fordi det er umulig) men i å takle og håndtere konflikt.

Jeg mener at en del av konflikthåndtering består i å la folk blåse ut, og ikke være for inkvisitorisk krakilsk i forhold til å kreve "rett innstilling", "lojalitet" og "profesjonalitet" i absolutt alle fora. Det må være et visst rom for at gutta kan snakke åpent med hverandre om ting de opplever som urimelige eller vanskelige, uten at de skal være redd for å bli angitt og kalt inn på teppet og forhørt om sine holdninger og planer.

Det beste er selvfølgelig at slike ting tas opp med de saken angår, men av og til må saker og ting modnes og samsnakkes litt rundt før man tar det opp på neste nivå. Igjen: Dette må det være et visst rom for.

Når så mye er sagt: "Et visst rom" betyr ikke systematisk, konsekvent og langvarig destruktiv motarbeidelse. Dette kalles muldvarpvirksomhet, og ikke rent få rykter og referater, både i dette forumet og andre steder, peker veldig sterkt i samme retning, nemlig at en viss møbelsnekkers sønn bedrev den slags i Brann, og i stort omfang. Dersom dette stemmer er det utålelig og langt bortenfor grensen for hva det må finnes "et visst rom" for.


riktig dette, men det var ikkje det eg skreiv. konflikter innad i bedrifter er veldig vanlig, men dei aller fleste holder dette innanfor jobbens 4 vegger.
ikkje alt eg er nøgd med på jobben, men eg slenger ikkje dritt om jobben/kolleger. det er dette som er forskjellen.

dudo

Enig med Kristian her, og så må man jo også huske at det finnes enkle, klare regler i forhold til overganger i fotballen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Innlandsmax

Nå la trådstarter opp til en rimelig frisk linje, rettet nettopp mot bedriftens "indre liv" (eller "garderobekulturen"):
Quote from: "olpi"Hvorfor skriver jeg dette? Fordi min lojalitet ligger hos supporterne, og de har krav på å få vite hva som foregår innad i klubben vår, og ikke minst er det viktig å få alt på bordet, slik av vi kan få rensket unna illojale personer før vi begynner på en ny sesong.

Superjack

Det er i grunnen nesten så jeg synest synd på ViF supporterne og klanen.

Er det noen som tror at MA har dype følelser for klubben? Om det stemmer at han gjorde såpass surt i SK Brann, der han IKKE hadde all makt, tenk hvor surt han kan gjøre det i ViF?

Han bruker ViF, rett ut, BRUKER Vif for å fremme seg selv. Setter seg selv så høyere enn klubben at han har krevd all makt. Stakkars ViF. Når det går seg surt og MA gir opp så kommer de knapt være i stand til å hevde seg i Adecco....
Brannsupporter.

Ricky

Jo mer som kommer frem for dagen, jo gladere er jeg for at Martin A er borte. Både han og Sæternes.
Litt synd at dette ikke ble klart tidligere, kanskje spesielt på Charlie Millers vegne. Han ble det første offeret for konflikten, der han til slutt mistet heltestatusen blant fansen og endte opp i belgisk 2.divisjon.

Superjack

Quote from: "Ricky"Jo mer som kommer frem for dagen, jo gladere er jeg for at Martin A er borte. Både han og Sæternes.
Litt synd at dette ikke ble klart tidligere, kanskje spesielt på Charlie Millers vegne. Han ble det første offeret for konflikten, der han til slutt mistet heltestatusen blant fansen og endte opp i belgisk 2.divisjon.


Takk, skulle kommentere akkurat det samme etter at jeg leste innlegget tidligere i dag. Miller sin fremste kritikk var at Mjelde lot MA ha for stor innflytelse. Med det som står i dette innlegget, og MA sine siste krumspring setter Miller i ett mye bedre lys.

Kanskje man kan prøve å hente tilbake Miller? Kanskje ikke alle broer er helt borte når ondemannen selv, Martin er borte?
Brannsupporter.

dex1974

Quote from: "Superjack"Det er i grunnen nesten så jeg synest synd på ViF supporterne og klanen.

Er det noen som tror at MA har dype følelser for klubben? Om det stemmer at han gjorde såpass surt i SK Brann, der han IKKE hadde all makt, tenk hvor surt han kan gjøre det i ViF?

Han bruker ViF, rett ut, BRUKER Vif for å fremme seg selv. Setter seg selv så høyere enn klubben at han har krevd all makt. Stakkars ViF. Når det går seg surt og MA gir opp så kommer de knapt være i stand til å hevde seg i Adecco....


Nå har da møbelsnekkeren vært pakksupporter siden han var liten guttunge da.
Tviler på at klansmedlemmet Martin Andresen dolker engen i ryggen dessverre:(
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

millermania

Quote from: "Ricky"Jo mer som kommer frem for dagen, jo gladere er jeg for at Martin A er borte. Både han og Sæternes.
Litt synd at dette ikke ble klart tidligere, kanskje spesielt på Charlie Millers vegne. Han ble det første offeret for konflikten, der han til slutt mistet heltestatusen blant fansen og endte opp i belgisk 2.divisjon.


Enig. Mener å huske noe om at ønsket seg en sjef, og ikke var vandt til å ha flere "småsjefer". Dette setter Millers`sak i et noe annet lys. Problemet hans var at han, det er vel sånn han er, ikke la skjul på det.

Hvis ståa var slik, skjønner jeg at ikke alle "fant" seg i det.

Superjack

Quote from: "dex1974"
Quote from: "Superjack"Det er i grunnen nesten så jeg synest synd på ViF supporterne og klanen.

Er det noen som tror at MA har dype følelser for klubben? Om det stemmer at han gjorde såpass surt i SK Brann, der han IKKE hadde all makt, tenk hvor surt han kan gjøre det i ViF?

Han bruker ViF, rett ut, BRUKER Vif for å fremme seg selv. Setter seg selv så høyere enn klubben at han har krevd all makt. Stakkars ViF. Når det går seg surt og MA gir opp så kommer de knapt være i stand til å hevde seg i Adecco....


Nå har da møbelsnekkeren vært pakksupporter siden han var liten guttunge da.
Tviler på at klansmedlemmet Martin Andresen dolker engen i ryggen dessverre:(


Jeg tror heller ikke han dolker engen i ryggen på samme vis som med oss, men han bruker åpenbart engen for skape ett superlag, laget med sin oppskrift, der han har all makt. Dvs bruker engen som sitt eget eksperiment.
Brannsupporter.

nummer9

Nå har jeg ikke sette dette selv heller, så det blir jo bare 2. håndsinfo osv, men at Martin "koser seg litt på si" var visst lett å få med seg for dem som var på samme sted i "syden" forrige sesongoppkjøring. Jeg syntes dette virket rart 1. gangen jeg hørte det, men er ikke i tvil nå.

Er vel ikke nødvendig å fokusere på thai-damen, men heller generalisere det litt slik som andre har foreslått

"Utroskap har et navn, Martin Andresen"

eller hva med

"Se opp VIF, en gang utro..."?

gitarbroiler

Og nå har første "hoderulling" skjedd i VIF. Myhre trekker seg som følge av liten/ingen tilbakemelding fra nye treneren om han er med i planene videre.

Personlig tror jeg dette er et tap for VIF.

Ellers er det mye interessant lesing i denne tråden, og ikke noe som er 100% nytt (unntaket er Sæternes som henger Mjelde på veggen:-).

Ut med pakket!!!

naitsirk

her er mannen brann burde henta til talentarbeidet.
har gjort ein meget god jobb med vif sine små

gitarbroiler

Hadde ikke det vært toppen på ironi? :D

Myhre kommer til Brann og får frem flere navn som dominerer TL i mange år fremover :D

dudo

Det verste er at det er en pokker så god idé! Myhre fikk gode resultater med ungdommene til vif, selv om det ikke er noen av dem som har levd opp til hypen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ricky

Quote from: "gitarbroiler"Hadde ikke det vært toppen på ironi? :D
Myhre kommer til Brann og får frem flere navn som dominerer TL i mange år fremover :D


Toppen av ironi hadde vært om Brann og Petter Myhre har vært enige i ukesvis, og sistnevnte har brukt sin siste tid i VIF på å godsnakke med spillere som Fredheim Holm og Grindheim ;)

Kararay

"Enga- Martins FM08 lag"
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

gitarbroiler

Quote from: "Ricky"
Quote from: "gitarbroiler"Hadde ikke det vært toppen på ironi? :D
Myhre kommer til Brann og får frem flere navn som dominerer TL i mange år fremover :D


Toppen av ironi hadde vært om Brann og Petter Myhre har vært enige i ukesvis, og sistnevnte har brukt sin siste tid i VIF på å godsnakke med spillere som Fredheim Holm og Grindheim ;)


Hehehehe.. Ja, den er bedre :-)

Brems

ferdig.

14. Vi vinner seriegull. Men jeg tror de fleste av oss vet innerst inne som Damon Hill visste da han vant Formel 1 med sitt Team Williams i 1996, at han hadde den suverent beste bilen, og egentlig burde tatt tittelen mange runder før det ble endelig avgjort!

15. MA sår usminket kritikk åpenlyst i media av RBH rundt sine forsøk på å hente deler av Branns støtteapparat. Gammelt nytt! Forsøk på å hente spillere ved å spille på misnøye mot MIM? Gammelt nytt!

Neste sesong er alle en erfaring rikere, både i Brann og Enga. Tror ikke disse episodene bidrar i positiv retning...

Brems

Nixon

Quote from: "Brems"Prosjekteringen fortsetter, og under kampen mot Enga på Ullevaal, kan man nesten kjenne hvor opptatt MA er av å ikke være ekkel mot sine "ædle blaa modstandere". Alltid smil etter takling etc.


Sett i ettertid kan man tolke mye ut av den kampen hvis man vil. De brente sjansene og som du sier en uvanlig jovial Andresen. Men ville han risikert gullet på noe som i beste fall dengang var svært usikkert? Vel...

Quote from: "Brems"14. Vi vinner seriegull. Men jeg tror de fleste av oss vet innerst inne som Damon Hill visste da han vant Formel 1 med sitt Team Williams i 1996, at han hadde den suverent beste bilen, og egentlig burde tatt tittelen mange runder før det ble endelig avgjort!


Dette kan man diskutere resten av vinteren. Jeg mener ikke at Brann sin stall er så god at gullet i år var en selvfølge. Bare se på trønderne sine prestasjoner i CL. Mye kan tyde på at de er minst like gode som Brann på sitt beste. Om ikke bedre. Men de klarte ikke å gjøre det jevnlig i serien. Slik Brann klarte. Og da bør Brann som lag, både spillere og trenere, få kreditt for den jobben de har gjort. Dette har ikke kommet av seg selv.

For å si det slik. Hadde Damon Hill hatt Armann som mekaniker er det ikke sikkert at han hadde vunnet like lett...;)
Rød makt på Hansa

Brems

Det var nok mere i det den gangen enn kun sporadiske ideer og noe som bare skulle fremstå som svært usikkert. Allerede på dette tidspunkt var ting begynt å sette seg i prosjektet.

Damon Hill- kommentaren: Men Armann var jo ikke mekanikeren hans, og det er litt av poenget; hans bil, og derved også team, hadde de aller største forutsetningene for å kunne vinne.

Brems

Nixon

Quote from: "Brems"Damon Hill- kommentaren: Men Armann var jo ikke mekanikeren hans, og det er litt av poenget; hans bil, og derved også team, hadde de aller største forutsetningene for å kunne vinne.


Akkurat, og derfor kan man ikke sammenligne med Brann som stilte med Armann som spiss i litt for mange kamper!
Rød makt på Hansa

gitarbroiler

Sammenligningen er høyst relevant faktisk, selv om jeg også er enig i at Bjørnsson nok ikke er TL beste spiss. Men Brann 2007 var heldigvis mye, mye mer enn Bjørnsson. Og alle de andre lagene hadde også sine svake ledd. F.eks. LSK når Ocean var ute, og Sundgot ikke var i form. Ingen spisser å bytte inn der da. Stabæk uten Nannskog eller VPG. For ikke å snakke om andre ledd i laget.

Ingen lag er bedre enn det svakeste leddet, men heldigvis var det lag som hadde svakere ledd enn Brann i 2007. I sum var Branns stall best både før, og spesielt under sesongen når man gjorde noen gode kjøp, og også etter sesongen.

Jeg tror de aller fleste supporterne satt med en følelse at enten så kom gullet i 2007, eller så måtte vi vente i mange mange år til.

Andresen har etterlatt seg seg et dårlig rykte, men det er ingen tvil overhodet at han var en ekstremt viktig bidragsyter for årets gull. Derfor hadde nok mange følelsen av at han ville gå etter sesongen dersom det ikke ble gull. Nå viste det jo seg at han ville gå uansett, grunnet andre forhold som vi utenfor ikke kjente 100% til gjennom sesongen (selv om noe var nok kjent for mange).

Xminator

Vil likevel påstå at Bjørnsson er ett par hakk bedre enn 3. spissen til Stabæk ;)

Clausthaler

Hva hadde skjedd hvis Per Ove Ludvigsen hadde vunnet "maktkampen" mot Mons Ivar Mjelde, hadde Andresen blitt spillende trener i Brann da? I en alder av 29..

Nå blir det tegnet et ganske kraftig bilde av Andresen som en som har skapt klikker i klubben. Er det fremdeles sikkert at det var familiære problemer som gjorde at Kvisvik forsvant? Kan Andresen ha litt skyld i det også? Selvfølgelig lett å beskylde Andresen for alt vondt som har skjedd på hele kloden, men personlig har jeg aldri forstått avgjørelsen til Kvisvik, og så lenge det virkelig var alvorlige familiære så får vel aldri meningmann vite den virkelige grunnen heller. Derfor blir det lett å anklage Andresen for å ha hatt en finger med i det spillet også. Men håper jeg tar feil!

naitsirk

trudde alle hadde fått med seg kvifor kvisvik reiste til fredrikstad.
han fekk jo eit gratis hus!

Hickok

Det var nok flere grunner enn som så...

Klaus_Brann

Quote from: "Superjack"
...men han bruker åpenbart engen for skape ett superlag, laget med sin oppskrift, der han har all makt.


Tror du noen i Enga er misfornøyde med det??Det er vel ingen som har noe i mot at klubben satser og prøver å skape et superlag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BL

Se & Hør bør vurdere å gi ut et eget Brann-nummer... Hadde solgt enormt!
Hansa-
Felt Z

jølle1

Quote from: "Geirmund"Martin har også hatt et forhold til en kvinne fra THailand mens han var i byen. Man kan tro hva man vil men dette vet jeg med sikkerhet.

Foreslår "Ekte utroskap har et navn, Marthai Andresen".



Han hadde også et forhold til en dame i tv2 sporten i starten i brann. Det tok desverre helt slutt da han giftet seg. Det ble også litt krøll da han i intervju med tv2 sporten fikk spørsmål og han trivdes i bergen og han fortalte om hvor mye han savnet damen. (hun hadde ikke flyttet til bergen enda)

enavgutta

Spillegalskapen fortsetter forøvrig for Kvisvik i Fredrikstad. Nå må han har mer lønn for å holde tritt med oddsutgiftene.

Martin var et svin -og hadde en haug med utenomekteskapelige greier her i byn. Landlagskaptein det. Nå også Andresen - landsforæderen.

Go Up