• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lasagne Song - Vi E Fra Bergen

Started by Olve137, November 13, 2007, 21:16:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Olve137

Vi e fra Bergen - ohh
Vi e fra Bergen - ohh
Vi puler og pisser og sloss
Du kan ikkje kødde med oss


http://www.youtube.com/watch?v=cZjk6qtyZCg

?
ergen & Brann.

pissepåengen

Bergen ut av norge!

krøvel vellevold

Quote from: "Olve137"Vi e fra Bergen - ohh
Vi e fra Bergen - ohh
Vi puler og pisser og sloss
Du kan ikkje kødde med oss


http://www.youtube.com/watch?v=cZjk6qtyZCg

?


"Pule, pisse, slåss"? "Ikke kødde med oss"?

Når ble dette kult?
Er vi tretten år? Eller er vi Klanen?

Dette er altså slikt som Klanen holder på med. "Vi skal drekke og pule og rape (eller noe i den duren), vi er Enga i rødt hvitt og blått".
Legg ned hele klubben!

thesevs

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Olve137"Vi e fra Bergen - ohh
Vi e fra Bergen - ohh
Vi puler og pisser og sloss
Du kan ikkje kødde med oss

http://www.youtube.com/watch?v=cZjk6qtyZCg

?


"Pule, pisse, slåss"? "Ikke kødde med oss"?
Når ble dette kult?
Er vi tretten år? Eller er vi Klanen?
Dette er altså slikt som Klanen holder på med. "Vi skal drekke og pule og rape (eller noe i den duren), vi er Enga i rødt hvitt og blått".


Når det gjelder teksten er jeg enig med Krøvel - burde klare noe mer "fornuftig", men melodien ellers kan nok brukes.. såfremt ikke en eller annen fotballekspert vet om at denne brukes i en eller annen klubb i ligasystemet.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

SKBMiller

denne teksten vil nok ikke bli noen slager, litt for bonde for meg iallefall.

Klaus_Brann

Denne var tåpelig..Sikkert 10 stk som hadde syntes denne var kjempemorsom, og i tillegg så ligner den veldig på noe Klanen har, så nei takk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gubrask

thesevs skrev:

"såfremt ikke en eller annen fotballekspert vet om at denne brukes i en eller annen klubb i ligasystemet"

Nå er ikke jeg noen fotballekspert, men mener å huske at lsk "sang" på denne melodien på søndag, om ikke jeg tar feil? Hvis ikke, så er det en fengende melodi som kunne blitt bra med en bedre tekst..

Edit: feil med quoten

krøvel vellevold

Forresten synger visstnok Klanen "pisse og pule og rape" i sangen jeg nevnte. Og mot oss så sang de "og sånn pisser enga, og enga pisser sånn" mens de veivet med armene frem og tilbake. Det er tydeligvis veldig tøft med "pissing" der borte, og man pisser visstnok ekstra bra hvis man veiver frem og tilbake med greiene... Omtrent som sine mentale likemenn i 3-årsalderen...
Legg ned hele klubben!

grei

Har da vært mange varianter av denne oppgjennom årene, selv om få av dem har resultert i allsang. En favoritt er Walde-sangen, som på en fin måte kombinerer et nikk til guttens kristentro og en hyllest til to av livets vakreste gaver:

Knut Walde, ååh
Knut Walde, åååh
Jesus er gjenfødt
Han elsker øl og kjøtt

Bare synd Walde er såpass bås.

pimbolinn

Denne melodien hadde vi til Tom Sanne  :D  Den sangen var jo knall!!  :D
Brann - Bergen - Hansa

Go Up