• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Dinamo Zagreb

Started by HansaInferno, November 10, 2007, 21:28:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Baunebob

Midtforsvaret har vært stort.

Herlig å se hvordan vi holder lekestue med cornerflagget =D


Edit. Slutt ! 3 herlige poeng !

Gratulerer gutter.

Bruiser

Glad og forferdeleg letta over tre poeng, og forferda over kor dårlege vi er som lag. Håper ikkje denne seieren blir ei kvilepute.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

BRANNFL

Dette var en fryktelig daarlig kamp av Brann, laget hang ikke sammen i det hele tatt................gaa fotball
Brann e' Best

Ewen

Idag har vi slått et lag som er mye bedre enn oss. Takket være 10 mann (Corales faller utenfor her) som sloss for hver eneste ball klarte vi dette. Sesongen nest-største øydepunkt til nå.

Gratulerer folkens!

tovatle

Gratulerer med 3 herlige poeng! Men en utrolig dårlig kamp av guttene i dag. Denne kampen er etter min mening nok et bevis på at vi trenger en "Doffen-type" på midtbanen som kan løpe og jage hel kampen. Midtbanen vår i dag var til tider statister!

Men heldigvis er fotball fotball, og vi vant "fortjent"!

Klaus_Brann

Dette var vannvittig digg!Tre nydelige poeng, og Bad Blue Boys var Kanari om igjen...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Fabregas

Quote from: tovatleDenne kampen er etter min mening nok et bevis på at vi trenger en "Doffen-type" på midtbanen som kan løpe og jage hel kampen. quote]
Unnskyld meg, men hva gjorde Solli i 90minutter da?

Synes folk er i overkant kritiske til lagets spill. Vi var ikke veldig gode men å forvente at vi skal valse over et såpass bra lag som Din. Zagreb er helt på tryne. Vi tar en sterk seier og bør være veldig godt fornøyd. I Rennes fortjente vi tre poeng og hjemme mot Hamburg hadde uavgjort vært et mer "rettferdig" resultat. Saken er at vi i dag satt sjansene våre og vinner fortjent. I tillegg var Helstad igjennom to-tre ganger helt alene med keeper. Nå skal mye gå mot oss for at vi ikke går videre. Klarer vi på toppen av det hele å spille uavgjort mot Basel anser jeg plassen som sikret. Veldig bra for oss at Hamburg møter Dinamo når de fortsatt har noe å spille for, at Dinamo får med seg noe annet enn kanskje ett poeng fra Hamburg har jeg ingen tro på. Kamper og tabell finner dere her:
http://www.uefa.com/competitions/uefacup/standings/round=15119/group=700721.html

benny

Fornøyd med resultatet :)
Formen er ikke på topp etter en solid utladning i serien.
I førsteomgang spiller vi tragisk dårlig. Spillerne daffer rundt i feriemodus, vi blir til tider rundspilt og er heldige som går til pause med ledelse. I andre får vi opp agressiviteten og spillerne løper langt mer og vi hever oss betraktelig.
Alt i alt var dette langt unna Brann's toppnivå og laget kan langt bedre men jeg er strålende fornøyd med tre poeng.
Fantastisk spiller denne nr.10 på Zagreb, synd han er litt for dyr for oss :)

Rune felt F

UTen at eg gidder å¨saumfare forumet for svar, er det noen som vet hvordan reglene for å gå videre er?
Forutsatt tap mot basel:
Dersom innbyrdes oppgjør teller før målforskjell er uansett Rennes bak oss, da de bare har en kamp igjen. Da blir det i så fall Zagreb som er laget som kan ta oss igjen, med 4 poeng eller mer. Taper de hjemme mot Hamburg er vel vi videre uansett. De har Rennes i siste kamp borte som ikke må tapes for å gå videre.
Teller målforskjellen ligger vi dårligere ann.
Noen som vet?Regner med bortemål teller om det er innbyrdes oppgjør.

benny

Tror målforskjellen teller før innbyrdes oppgjør i og med at det bare er enkel serie.

SKBMiller

for en deilig og viktig seier!

fortune

Quote from: "benny"Tror målforskjellen teller før innbyrdes oppgjør i og med at det bare er enkel serie.


Innbyrdes teller faktisk ikke i det hele tatt...
First is first, second is nothing

Nixon

Quote from: "Fabregas"
Synes folk er i overkant kritiske til lagets spill. Vi var ikke veldig gode men å forvente at vi skal valse over et såpass bra lag som Din. Zagreb er helt på tryne.


Forventer ikke at vi skal kjøre over et slikt lag. Men forventer at spillerne skal bevege seg og tråkke til i duellene. Det skjedde bare unntaksvis i kveld.

Men selvsagt deilig med en seier. Nå kan det bli en gøy vinter!
Rød makt på Hansa

fortune

Må bare hylle Dinamos Nr.10, Modric eller noe sånt.. Som å se Rosicky, fantastisk overblikk, teknikk og kreativitet.. Beste spiller på stadion siden Fowler...
First is first, second is nothing

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Falkman

Quote from: "fortune"Må bare hylle Dinamos Nr.10, Modric eller noe sånt.. Som å se Rosicky, fantastisk overblikk, teknikk og kreativitet.. Beste spiller på stadion siden Fowler...


Kompany pÃ¥ Hamburg var ikke sÃ¥ aller værst han heller.. tenkte ogsÃ¥ pÃ¥ Rosicky da jeg sÃ¥ Modric dag, han var utrolig bra, og blir  nok solgt til en storklubb innen kort tid. heldig seier i dag.. men desto deiligere!!

tr0Ndemann

Gud så herlig med en seier i kveld. Var ganske håpløst i første omgang, men fustrasjonen min gikk ihvertfall over i glede.

Forøvrig tror jeg ikke jeg har vært borti med latterlige fans. Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å danse, hoppe, dunke og lalle under kampens hete.
Det virker ikke som om de bryr seg om når de får en scoring i fleisen, en spiller blir taklet eller lignende.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

blubbin

Quote from: "Fabregas"
I Rennes fortjente vi tre poeng og hjemme mot Hamburg hadde uavgjort vært et mer "rettferdig" resultat. Saken er at vi i dag satt sjansene våre og vinner fortjent


Helt uenig i alt dette.  Rennes fortjente minst ett poeng(surt at utligningen kom sÃ¥ sent, men tre poeng ville vært et aldri sÃ¥ lite ran), Hamburg fortjente helt klart seieren sin her i Bergen og i kveld var det en bra porsjon flaks som gjorde at det endte med tre poeng.

Ewen

Quote from: "fortune"Må bare hylle Dinamos Nr.10, Modric eller noe sånt.. Som å se Rosicky, fantastisk overblikk, teknikk og kreativitet.. Beste spiller på stadion siden Fowler...


Beste spiller siden Miller

arntf

Quote from: "Alexåsane"


Neiiiida! Det blir så bra så! ;-)
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

krøvel vellevold

Ved likt antall poeng:

1) MÃ¥lforskjell
2) Antall scorede
3) Antall scorede borte
4) Antall seire
5) Antall seire borte
6) Koeffisient

Ingen innbyrdes selvsagt, siden det vil slå uretteferdig ut med bare enkel serie.

Men det er store muligheter for å gå videre selv med tap i Basel. Taper vi f.eks. med 0-1 i Basel, ender vi opp med 4 poeng og 3-4 i målforskjell. Vinner så HSV 1-0 borte mot Dinamo, så vil Dinamo stå med 1 poeng og 1-3 i målforskjell før siste kamp. Rennes spiller ikke neste runde, og vil stå med 1 poeng og 1-5 i målforskjell før siste kamp.

Da blir Rennes - Dinamo avgjørende. Vinner rennes med max. to mål, ender de opp med målforskjell ett mål dårligere enn Brann. Vinner de med tre mål, vil de gå foran Brann på flere scorede mål. Vinner Dinamo med 1-0, vil Brann gå foran på flere scorede mål. Vinner de 2-1, vil Dinamo gå foran Brann på flere scorede mål borte. Ender Rennes - Dinamo uavgjort, vil ingen av dem kunne gå forbi Brann, hvis HSV ikke taper for Dinamo.
Legg ned hele klubben!

blahblah

Quote from: "Klaus_Brann"Hvor er TGB når vi trenger de lurer jeg på...?

Fikk noen sms under kampen, TGB var visst klare, dog sendt ut av byen og tauet. latterlig de sender vekk og tauet de som kommer fra Bergen by helt uten grunn, menst Enga casuals og BBB fÃ¥r herje hvordan de vil uten og fÃ¥ noe konsekvenser.  Og hva Enga gjør i byen mÃ¥ vel være opplagt. Tror ikke de kom for og ta en tur pÃ¥ fløyen for og si det sÃ¥nn.

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article449261.ece

Litt av noen prioriteringer.

Helt utrolig at de ikke holder igjen 200 kroater heller enn flere tusen Brann supportere på stadion. Skandale!


Ellers 1 poeng mot Basel og vi er klar for nye utfordringer. Hadde vært herlig med noen storlag neste gruppe spill om vi kommer dit. Bayern og Tottenham er en våt drøm.

HeiaBrann!


Falkman

Quote from: "blahblah"
Quote from: "Klaus_Brann"Hvor er TGB når vi trenger de lurer jeg på...?

Fikk noen sms under kampen, TGB var visst klare, dog sendt ut av byen og tauet. latterlig de sender vekk og tauet de som kommer fra Bergen by helt uten grunn, menst Enga casuals og BBB fÃ¥r herje hvordan de vil uten og fÃ¥ noe konsekvenser.  Og hva Enga gjør i byen mÃ¥ vel være opplagt. Tror ikke de kom for og ta en tur pÃ¥ fløyen for og si det sÃ¥nn.

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article449261.ece

Litt av noen prioriteringer.

Helt utrolig at de ikke holder igjen 200 kroater heller enn flere tusen Brann supportere på stadion. Skandale!


Ellers 1 poeng mot Basel og vi er klar for nye utfordringer. Hadde vært herlig med noen storlag neste gruppe spill om vi kommer dit. Bayern og Tottenham er en våt drøm.


blir ikkje noe nytt gruppespill, det e cuprunder fra nyttÃ¥r av. ( 16-dels finaler)..  sÃ¥ vi fÃ¥r nøye oss Bayern ELLER  Tottenham.. forøvrig gikk det  greit  komme seg ut samtidig med bortesupporterne, selv om Hanøy oppfordret folk til Ã¥ vente med Ã¥ gÃ¥.

Fabregas

Jeg synes mange medier uttaler seg veldig feil angående våre sjanser for avansemang. NRK brukte vel formuleringen fortsatt håp om avansemang mens Alsaker sa at det KUNNE holde med kun uavgjort i Basel. Sjansen for at vi går videre selv med 1/2målstap i Basel er ganske stor. Vinner vi er vi definitivt klar. Med uavgjort er sjansen og veldig stor, eneste mulighet for at vi da ikke går videre er at Dinamo tar fire poeng eller mer på sine to siste(Hamburg hjemme og Rennes) med 2mål i positiv målforskjell. I tillegg kan ikke Hamburg slå Basel i Hamburg. Mao, vi har veldig gode sjanser for avansemang, klarer vi å avgjøre det selv med seier i Basel er det flott. Jeg synes de har virket ganske så svak, selv om de har kapret like mange poeng som oss. Er det håp om at Jaiteh blir klar? [/quote]

Brannesen

Fra uefa sin side http://www.uefa.com/competitions/uefacup/fixturesresults/round=15119/match=301649/report=rp.html

Noen som vet hvordan cup-rundene trekkes etter gruppespillet...sannsynligvis er det en fordel å komme på 1. plass i en gruppe og fordel er det vel for de lagene som kommer fra champions league og. Anyone? Ellers vil jeg si det er fint å høre Alsaker kommentere...har sett klippet på nettavisen noen ganger nå. Jeg som alltid har irritert meg grønn over roar stokke på tv3. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/europacup/article1469631.ece
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

Brannesen

Jeg fant det selv. Gruppevinnerne i uefacupen trekkes mot treerne. De lagene som kommer inn fra champions league trekkes mot toerne i uefa cupen. Enerne og toerne spiller borte først. En kan ikke møte lag fra samme land. Så for de lenger oppe i tråden her som kunne tenke seg bayern eller spurs, må altså de vinne sine grupper og vi få tredje plass. Skulle det skje er det vel 25% sjangse for å trekke akkurat de to...ikke meg imot!

For de som vil vite mer om trekningen og den slags http://www.uefa.com/newsfiles/19070.pdf
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

HansaInferno

Quote from: "arntf"
Quote from: "Alexåsane"


Neiiiida! Det blir så bra så! ;-)


Nå spørs det om Brann kommer seg til CL, jeg har mine store tvil om det. Men om banen er like dårlig er det absolutt noe å være flau av. Spillet var så som så, synes at Dinamo gjorde Brann Dårlig også.
Breiflabben, baby!

ostraume

Synes folk er vel negative her. Mye lyspunkt i denne kampen. Brann gjorde en habil kamp. Dahl et stort pluss, Bjarnason og Hanstveit gjør sine saker meget bra og Solli imponerte sentralt. Zagreb kommer ikke til allverden av store sjanser, mest skudd fra distanse (og ja, det ene gikk i stolpen). Målet kom etter corner.

Vi ble ikke utspilt som mot Hamburg. Vi ble aldri overkjørt i perioder som mot Rennes. Helstad kom alene med keeper to ganger i første omgang. Litt usikker på hva folk faktisk forventer. Skal vi kjøre over pakket som de var Odd? Jeg synes det var bra innsats og en god e-cup opplevelse.

Forøvrig noen som la merke til benken vår? Syltynn.

Ellers: Jeg hadde gledet meg til å se denne Modric live. Han skuffet ikke. Enorm spiller.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

motherfunker

Satser på å slå Basel borte, og ta 2.plassen i vår gruppe, for å så trekke Rosenborg i 16.finalen! TEnk så fint det hadde vært å banke trønderpakket i Europa i tillegg!
quot;Fighting for freedom, is like fucking for virginity" -SAFT-

Northside

Quote from: "blahblah"
Quote from: "Klaus_Brann"Hvor er TGB når vi trenger de lurer jeg på...?

Fikk noen sms under kampen, TGB var visst klare, dog sendt ut av byen og tauet. latterlig de sender vekk og tauet de som kommer fra Bergen by helt uten grunn, menst Enga casuals og BBB fÃ¥r herje hvordan de vil uten og fÃ¥ noe konsekvenser.  Og hva Enga gjør i byen mÃ¥ vel være opplagt. Tror ikke de kom for og ta en tur pÃ¥ fløyen for og si det sÃ¥nn.

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article449261.ece

Litt av noen prioriteringer.

Helt utrolig at de ikke holder igjen 200 kroater heller enn flere tusen Brann supportere på stadion. Skandale!


Ellers 1 poeng mot Basel og vi er klar for nye utfordringer. Hadde vært herlig med noen storlag neste gruppe spill om vi kommer dit. Bayern og Tottenham er en våt drøm.


Det var ikke mange fra Enga der. Noen kroater sammen med FFK gutter leide bussen til Ultras Oslo pga ingen selskaper ønsker Ã¥ leie til de. Var vel bare  Enga folk som ikke brydde seg om Dinamo, resten var Dinamo supportere som bor i Oslo, Kroatia, Scandinavia and so on.

Ellers så bør kanskje noen i administrasjonen ta seg en oppvask. Hvor mye penger har de ikke brukt på sikkerhet i det siste uten noe nytte? er jo skandale etter skandale!
Hvorfor holde oss igjen min? trodde de virkelig Dinamo gjengen ville fordufte på 1-2-3?
Hvorfor bruke en masse penger på gjerder, labyrinter, konteinere og alt mulig utenfor inngangen til Bortefansen når det ikke hjelper? Bluss fikk de med seg uansett...
Hvorfor sperre av alt utenfor bortefeltet? For de av oss som kom ut bak gamle sitte så var det et reint helvete å finne bilen dersom den stod i området bak BT. Skulle vi gå rundt andre og bak nye tribunen hvor det graves for fullt? Går en grusvei med 1 meter i bredde der, blir kaos.
Endte med at flere hundre personer trakket oppover hagene bak Gamle, noe som neppe gjør at naboene til Brann blir mer happy.
Og så dette skandaløse billettsystemet Brann kjører i UEFA. Det hjalp verken mot Dinamo eller Hamburger, hvor begge lags supportere hadde med seg personer som var utestengte.
Og hjelper det noe særlig med å stoppe "uønskete" suportere fra Bergen? Er bare å sende mail med din brors ID og få en kompis til å stikke opp på stadion å hente billetten. Vanskelig!
Sikkerheten på Vikingkampen var også skandale. Masse politi ved ene inngangen som gjør at kampen må utsettes 15min. Mens de andre inngangene på Hansa hadde vennelige securitas som kun spør hva du har i lommene uten å sjekke. Bravo!

Sogningen

Quote from: Høyrebacken


Javel, men jeg kjøpte mine biltter til U.E.F.A. cup kampene på Narvesen i �sane.

krøvel vellevold

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Eg gjekk forbi ein gjeng på ca 20 nettopp i sta, og dei helste ikkje ein gong sjølv om dei garantert visste at eg budde i Bergen.


Bad Blue Boys er faktisk beryktet for å ikke engang gi et annerkjennende nikk når de passerer vilt fremmede folk i en fremmed by hvor det vrimler av folk. Og en bekjent av meg som kunne ha kjent en som har hatt muligheten til å bo i Kroatia, sier at dette visstnok er helt vanlig på Balkan. Ordet "balkan" betyr faktisk "de som ikke hilser på tilfeldig forbipasserende, selv om gaten er full av folk"
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "Northside"Hvorfor bruke en masse penger på gjerder, labyrinter, konteinere og alt mulig utenfor inngangen til Bortefansen når det ikke hjelper? Bluss fikk de med seg uansett...


Så moralen er at hvis man ikke klarer å finne absolutt alle bluss er det like greit med fri flyt?
Rød makt på Hansa

Leffen

Dette var en stusselig kamp. I mine øyne ble vi fullstendig overkjørt i første omgang. Litt bedre i andre, men da hadde jo vi en klar fordel.
Stiller meg kritisk til den elendige defensive organiseringen. En må støte, en må sikre. Istedetfor løp våre spillere rundt helt uorganisert på jakt etter ballen. Herreguden, vi kunne ligget under 0-3 til pause. Lett.
Det positive er jo naturlig nok at vi vant. Og det er det viktigste! Men denne kampen lover ikke akkurat godt for fortsettelsen....

Modric var fantastisk god ja. Hvis ikke en toppklubb plukker opp han snart, så skjønner jeg ingenting...

Kjell249

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Northside"Hvorfor bruke en masse penger på gjerder, labyrinter, konteinere og alt mulig utenfor inngangen til Bortefansen når det ikke hjelper? Bluss fikk de med seg uansett...


Så moralen er at hvis man ikke klarer å finne absolutt alle bluss er det like greit med fri flyt?


Moral er:
Siden det ikke skjedde noe særlig, så var the totalt unødvendig med sikkerhetstiltak. Skikkelig idioter i Brann org, som bruker tusentalls kroner på tiltak de ikke trengte, for det var jo ingen som gjorde noe.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

BBB-Tony

Modric var fantastisk god ja. Hvis ikke en toppklubb plukker opp han snart, så skjønner jeg ingenting...[/quote]

Han er jaktet av Chelsea, Arsenal, Man utd og en rekke spanske og italienske klubber. Ryktene skal ha det til at Arsenal allerede har skaffet seg forkjøpsrett på han.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

vebo

Virker som flere her inne forsøker seg på en slags "krise-minimering" av Bad Blue Boys. Alle sikkerhetstiltak mot Zagreb-fansen var berettiget. De er og blir en av, om ikke den, farligeste supportergrupperingen i Europa. Selvfølgelig skal ikke vi gå rundt å være redd dem, og at det var vi som måtte vente er direkte tåpelig. Men om noen hadde provosert de hadde det garantert smelt i går.


Skal vi ikke heller se på det som heldig at de ikke voldte mer skade da? At de bare knuste seter og fyrte opp tre bluss.
Tiocfaidh ár lá

tormi

Quote from: "blubbin"
Quote from: "Fabregas"
I Rennes fortjente vi tre poeng og hjemme mot Hamburg hadde uavgjort vært et mer "rettferdig" resultat. Saken er at vi i dag satt sjansene våre og vinner fortjent


Helt uenig i alt dette.  Rennes fortjente minst ett poeng(surt at utligningen kom sÃ¥ sent, men tre poeng ville vært et aldri sÃ¥ lite ran), Hamburg fortjente helt klart seieren sin her i Bergen og i kveld var det en bra porsjon flaks som gjorde at det endte med tre poeng.


Godt å se at isåfall enkelte patrioter har litt gangsyn ja :)

Vi spilte nok ikke i nærheten av vårt beste og jeg mener at Zagreb er et lag vi skal kunne hanskes langt bedre med om vi spiller opp mot vårt beste. Utrolig deilig med en seier selv om den kanskje var noe ufortjent totalt sett.

Må si jeg var mektig imponert over hvordan Dinamo gutta virkelig ofret seg i alle dueller og hvordan de ALLTID var to mann på hver av våre offensive spillere.

Bakke synes jeg virkelig var elendig før pause, men vi hevet oss i 2. og det var heldigvis nok til 3 poeng.
SK BRANN - SK BRANN - SK BRANN
-----------------------------------------

Markmus

Slik vi spilte i første omgang ville tre poeng vært ekstremt ufortjent. Spillet ble betraktelig bedre i andre omgang, noe vi egentlig er vant med, og uavgjort ville nok gitt et mer riktig bilde av kampen selv om 2-1 egentlig ikke er det store ranet.
Ka du ve?

zagreb-casual

cheers you lucky vinkings
hope you saw best ultras in the world in action, 90 minutes of singing, dont care about result, naked in freezin weather!
bad blue boys zagreb

Stalin

Quote from: "zagreb-casual"
dont care about result

...

BBB-Tony

Noen som vet hva som stod på tifoen forran hansa før kampen?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Northside

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Northside"Hvorfor bruke en masse penger på gjerder, labyrinter, konteinere og alt mulig utenfor inngangen til Bortefansen når det ikke hjelper? Bluss fikk de med seg uansett...


Så moralen er at hvis man ikke klarer å finne absolutt alle bluss er det like greit med fri flyt?


Nei, poenget er at Brann gjorde helt feil når de planla hvordan de skal stoppe blusserne. Brann har ikke gjort annet enn å lese hva media skriver, noe som Brann burde visst veldig godt, at er ofte er overdrevt.
De kunne hatt snut ved inngangen og sjekket slik, alt klarer de ikke å finne uansett (nei, de stapper det ikke opp i ræven slik Guntveit tror, etter å ha lest avisene).

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "zagreb-casual"cheers you lucky vinkings
hope you saw best ultras in the world in action, 90 minutes of singing, dont care about result, naked in freezin weather!
bad blue boys zagreb


Hope you saw the best supporters in the world:
1. We care abou the result
2. We sing when we want to or when its needed
3. We dont have drums that destroys the atmosphere.

JanBanan

Quote from: "zagreb-casual"cheers you lucky vinkings
hope you saw best ultras in the world in action, 90 minutes of singing, dont care about result, naked in freezin weather!
bad blue boys zagreb


I came, I saw, I farted in your general direction

EDIT: et komma for lite

Xminator

Så det var ikke BBB på tur, men den kroatiske nudistforeningen som hadde lagt julebordet til Bergen?

There is a reason you dont see Vikings (or people living in cold climate in general) go around naked ...

Nixon

Rød makt på Hansa

vebo

Tiocfaidh ár lá

Felt Ã?

Quote from: "zagreb-casual"cheers you lucky vinkings
hope you saw best ultras in the world in action, 90 minutes of singing, dont care about result, naked in freezin weather!
bad blue boys zagreb


Zagreb Casual.,

If you are looking for supporters that presumably are impressed over your show yesterday please try www.kfl.no ,supporters of a tiny,tiny club located in the dirty scum bastard place called Lillestøm...   they do much the same as BBB...banging on drums,dont care about the result and sings ...lala.åååååååå and so on.....
I dont think they are naked when they sing but they have a amazing supporter called "pølsemannen" ,he can eat hotdogs like no others and that while he dont give a shit about the result,impressive....

Go Up