• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Dinamo Zagreb

Started by HansaInferno, November 10, 2007, 21:28:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Fiorelli

Quote from: "thesevs"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "HansaInferno"Leser på Brann.no at det blir ekstra heftig sikkerhetssjekk i denne kampen også. Jævla typsik om vi må stå i kø i en time eller to. De kan sjekke DZ-fansen, så kan de la oss være i fred synes jeg.


Og helt tilfeldig er det nok køene på Hansa, inngangene 10, 11 og 12 som blir  lengst...


Det som har slått meg er alle som kommer med store vesker, sekker etc.
Hva er tanken her? Kjører du bil kan du la dette ligge i bilen. Det er slike ting som skaper større og lengre køer. Og spesielt i forhold til denne kampen bør man tenke igjennom hva man trenger med seg.


Kommer rett fra skolen og tar bussen, så blir nok veske på meg. Skjønner at det er irriterende med folk som drasser på det unødvendig, men er ikke så mye å gjøre med det! På Hamburg kampen sjekket de ikke en gang vesken min så var egentlig ikke noe stress.
e're all the same, but that dosen't make us right.

Brannmus

Stiller meg bak denne..

Du må ikke på død og liv ha med deg en veske som rommer ti liter når du skal være på en Brannkamp i tre timer.

Du trenger heller ikke ha med deg ryggsekken med skittent gymtøy eller alle bøkene du trenger til hjemmeeksamen.

Kampen begynner 20.15, så de aller fleste kan la alt slags unødvendig tull ligge hjemme om de ikke tør eller kan legge det igjen i bilen.

Så får folk kle på seg,og heller møte opp en halvtime før enn det de pleier. Nå kan ikke folk flest klage på at de må løpe fra jobb, og ikke kan komme før fem minutter før kampstart.

Dropp den siste ølen på puben, og kos deg heller med den etter kampen. Møt opp på Stadion kl. 19, så får vi alle på plass og begynner å dra i gang stemningen når oppvarmingen begynner.

Bruiser

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Ewen"Hvordan gjør de det i serien? Er de i form?


De står med 15-1-1 etter halvspilt serie, og den uavgjorte kampen kom i forgårs mot den soleklare tabelljumboen. Kanskje det kan regnes som en formsvikt?
I fjor endte de med 30-2-1.

Tredve seierer, to uavgjorte og eitt tap!? Det skinner igjennom at den kroatiske ligaen ikkje akkurat er konkurransedyktig. Dinamo får jo spasere til gull kvar sesong. Den norske serien er nok betre i kvalitet, men det spørs om ikkje Dinamo har monopol på alt av midler i Kroatia og dermed har eit sterkt lag. Eg håper ihvertfall at Mjelde og gutta er klare frå avspark her og viser oss at dei har lyst å angripe, i motsetning til Brugge og Hamburg-kampane.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Brannmus

Dinamo Zagreb er et vanvittig godt lag, så man skal ikke undervurdere dem bare fordi de er så overlegen i sin hjemlige liga.

Vil tro at de har spillere som kunne styrket Brann ganske betrakelig i alle ledd, med unntak av keeperplassen hvor jeg ikke kan si så mye om styrken.

Fiorelli

Quote from: "Brannmus"Stiller meg bak denne..

Du må ikke på død og liv ha med deg en veske som rommer ti liter når du skal være på en Brannkamp i tre timer.

Du trenger heller ikke ha med deg ryggsekken med skittent gymtøy eller alle bøkene du trenger til hjemmeeksamen.

Kampen begynner 20.15, så de aller fleste kan la alt slags unødvendig tull ligge hjemme om de ikke tør eller kan legge det igjen i bilen.

Så får folk kle på seg,og heller møte opp en halvtime før enn det de pleier. Nå kan ikke folk flest klage på at de må løpe fra jobb, og ikke kan komme før fem minutter før kampstart.

Dropp den siste ølen på puben, og kos deg heller med den etter kampen. Møt opp på Stadion kl. 19, så får vi alle på plass og begynner å dra i gang stemningen når oppvarmingen begynner.


Det kommer fortsatt an på person til person. Bor man en god busstur unna hvor man går på skole, f.eks byen er det ekstremt unødvendig med en tur hjem bare for å ikke ta med seg en veske.

Folk må få lov til å ha med seg vesker uten at folk skal begynne å sutre. Greit nok å legge de igjen hjemme eller i bilen hvis det skulle være en enklere løsning.
e're all the same, but that dosen't make us right.

Ewen

Er det mange som spiller for DZ som også spiller på det landslaget?
Da kan det jo bli tøft mtp at Kroatia netopp sørget for at Rooney og Co må sitte hjemme under sommerens EM.


Northside

Har Brann latt seg inspirere?

http://img156.imageshack.us/img156/9085/kszoiiostrowiecpolandpw2.jpg

Regner for øvrig med at snuten legger ned alt arbeid med pedofile, drapsmenn, voldteksmenn, storsvindlere osv på hyllene denne uken slik at de får konsentrert seg om grusomme supportere!

Håper også at sikkerhetskontrollen blir ekstra bra denne gangen og ikke minst at snuten husker på likestillingen. Ingenting er som å bli kraftig befølt av en blond politikvinne før man skal på fotballkamp...

dinamo-zagreb

skjønner ikke hvorfor dere lager så stort oppstyr rundt oss dinamo supportere, greit nok det har skjedd mye, men alt er for en god stund tilbake, jeg tviler sterkt på at det blir noe bråk i byen osv slik Nrk skriver på stadion så er det sikkert noen bluss som går, men det dør ingen av, bare vent det blir en kamp uten problemer og med en to måls seier til Dinamo.


Vi ses på torsdag.

Bruiser

Quote from: "Brannmus"Dinamo Zagreb er et vanvittig godt lag, så man skal ikke undervurdere dem bare fordi de er så overlegen i sin hjemlige liga.

Vil tro at de har spillere som kunne styrket Brann ganske betrakelig i alle ledd, med unntak av keeperplassen hvor jeg ikke kan si så mye om styrken.

Kvifor trur du dei har -betrakteleg- betre spelerar? Eg er ikkje overbevist om at Dinamo er så jævlig gode, iom at eg veit jævlig lite om dei. Eg er meir redd for at vårt lag skal ødelegge for seg sjølve med å opptre passivt og naivt enn eg er for Dinamo sine kvaliteter. Det har snarere blitt regelen enn unntaket for Brann å underprestere heime i Europa.

Ein liten notis: Petter Vaagan Moen gjorde mål mot Kroatia i vennskapskampen i februar. Kanskje det er duka for ei reprise mot eit generelt sett mindre meditert mannskap?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Alzheimer/Silverspurs

Eg og fryktar at Brann trur sjølv at Zagreb er betre enn dei er og går derfor ut ganske defensivt og passivt. Zagreb er utan tvil gode, men er ikkje så gode at ein treng å legge seg heilt bakpå heller. Time will show :)

thesevs

Quote from: "dinamo-zagreb"skjønner ikke hvorfor dere lager så stort oppstyr rundt oss dinamo supportere, greit nok det har skjedd mye, men alt er for en god stund tilbake, jeg tviler sterkt på at det blir noe bråk i byen osv slik Nrk skriver på stadion så er det sikkert noen bluss som går, men det dør ingen av, bare vent det blir en kamp uten problemer og med en to måls seier til Dinamo.


Vi ses på torsdag.


Politiet trodde vel heller ikke Hamburg-supporterene skulle være noe problem heller, men så dukket det opp noen danseglade mennesker likevel.

Det handler vel først og fremst om forhåndsregler - Brann er ikke interessert i noen negative hendelser på Stadion (eks. bøter fra UEFA osv)
Tror ikke den jevne supporter er sååå bekymret for Dinamo Zagreb; de er nok mer interessert i om Brann kommer til å gjøre en god jobb litt over 3 uker etter serieavslutningen.

Vi satser på god stemning uansett...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Brannmus

Quote from: "Bruiser"
Quote from: "Brannmus"Dinamo Zagreb er et vanvittig godt lag, så man skal ikke undervurdere dem bare fordi de er så overlegen i sin hjemlige liga.

Vil tro at de har spillere som kunne styrket Brann ganske betrakelig i alle ledd, med unntak av keeperplassen hvor jeg ikke kan si så mye om styrken.

Kvifor trur du dei har -betrakteleg- betre spelerar?

Kjenner ikke mye til dem, men har sett litt på hva laget består av og jeg syntes de virker sterke.

Utdrag av stallen (de som har landskamper):
Marijan Buljat (26 år)
- 2 A-landskamper

Nikola Pokrivač (22år)
- U21-landskamper

Boško Balaban (29 år)
- Vært på landslaget siden 2000

Luka Modrić (22 år)
- 22 A-landskamper og kaptein på laget

Josip Tadić (20 år)
- To år hos Leverkusen før han reiste til Zagreb. Juniorlandskamper

Filip Lončarić (21 år)
- Keeper på U21-landslaget

Mathias Chago (24 år)
- U21-landskamper for Kamerun

Mihael Mikić (27 år)
- Rundt 30 aldersbestemte landskamper bak seg, og en fortid i Kaiserslautern

Mario Mandžukić (21 år)
- U21-landskamper og en A-landskamp

Ognjen Vukojević (23 år)
- 17 U21-landskamper og 2 A-landskamper

Ivica Vrdoljak (24 år)
- U21-landskamper

Gordon Schildenfeld (22 år)
- U21-landskamper

Tomo Šokota (30 år)
- 8 A-landskamper. Erfaring fra Benfica og Porto

Dino Drpić (26 år)
- Fikk sin første A-landskamp nylig

Davor Vugrinec (32 år)
- 28 A-landskamper og fortid fra italiensk fotball

I tillegg har laget en del andre unge spillere, blant annet noen unge brasilianere som spiller fast. Alt i alt, så ser jeg mer styrke her enn hos oss.

Det er et meget ungt lag, men med tanke på hvordan de dominerer i hjemlandet og hva de har utrettet tidligere i turneringen, så må man kunne anta at dette er kvalitetsspillere.

Tror nok mange av disse 20-22 år gamle guttene er på vei til å ta steget ut i løpet av ganske kort tid. Mest sannsynlig med en god prislapp også da..

Bruiser

Landskamper er ikkje nødvendigvis ein fellesnevner for kvalitet. Trond Andersen har landskamper så det tyter ut av ræva, men makan til elendig speler skal man leite lenge etter. Huseklepp har jo ingen a-landslagskamper, men er udiskutabelt god.

Utdrag frå Wikipedia:

"2000 Onward
They subsequently participated three times in the third qualifying round for the Champions League, in 2000, 2003 and 2006. However, they played against AC Milan, Dynamo Kyiv, Arsenal FC and most recently Werder Bremen and failed to win a single match, losing 6-1 on aggregate to AC Milan, 5-1 on aggregate to Dynamo Kiev and Arsenal and 5-3 on aggregate to Werder Bremen. Throughout the first half of the 2000s decade, they had some international success in the UEFA Cup as they advanced to the second round of the competition three times and also played in the group stage of the competition in the 2004-05 season, but were unlucky not to progress to the next round after, leading 2-0, conceding two late goals in their last game against SC Heerenveen in a group which was also comprised of VfB Stuttgart, SL Benfica and KSK Beveren behind. Their last UEFA Cup appearance in the 2006-07 season of the competition ended in the first round with a 5-2 defeat to Auxerre on aggregate. Their best UEFA Cup result since the Croatian independence was in the 1997-98 season, when they advanced to the third round and were eliminated with a narrow 2-1 defeat to Atlético Madrid on aggregate."

Ikkje særleg fryktinngytande. Dinamo er for Kroatia det RBK brukte å vere her i Norge, berre uten samme suksess i Europa.

Dinamo har sikkert gode spelerar, men overlegne er dei ikkje.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Ricky

Dinamo sliter vel mye med det samme som vi gjør. Et offer for seedingen, bl.a. pga den elendige innsatsen til de andre kroatiske klubbene, som gjør at Dinamo må ut mot de største kanonene allerede i kvalik.

Lagene de har røket mot de siste tre årene:
Werder Bremen (CL) i år
Arsenal (CL), Auxerre (Uefa) i fjor
Benfica, Stuttgart (Uefa) i '04/05


Vanskelig å vurdere dem opp mot Brann, så lenge de valser over all motstand hjemme, og nesten alltid enten møter bedritne miniputter eller motstandere langt over vår liga i e-cup. Men sitter med følelsen av at det bare er seedingen som gjør at de ikke er en gjenganger i CL, på linje med f.eks Dinamo Kiev. Zagreb var rett og slett bare noen år for sent ute med sin storhetstid, slik at de ikke fikk nyte godt av det gamle e-cuprankingsystemet (som Rosenborg kunne surfe på i seks-syv år).

Men for all del... dette er vår 29. hjemmekamp i e-cupsammenheng, og kun to ganger har vi tapt en hjemmekamp med mer enn ett mål. Historien viser at vi kan få til et godt resultat mot hvem som helst, og Brann blir sikkert ingen kasteball mot Dinamo heller, uansett hvor gode de enn måtte se ut på papiret.

tommyf

Laget mot Zagreb blir i følge sikre kilder:
Opdal
Dahl,Bjarnasson,Hanstveit,Guntveit
Vaagan Moen,Solli,Bakke,Huseklepp
Helstad,Karadas

Siggurdsson er uaktuell og starter heller ikke på benken

brann:)

Ka e bilettstatusen då? Blir det fler enn 10 000? Er jo talentløst at du ikkje kan kjøpe billett på internett (om du ikkje har bt abonoment) Du må på brannbutikken eller på stadion for å kjøpe.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

Northside

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3150887.ece

QuoteFor blussene er så små at de kan skjules i kroppens hulrom. Der har sikkerhetspersonalet verken lov eller lyst til å bevege seg.


Selvfølgelig klarte ikke Guntveit å holde seg for god til denne latterlige kommentaren. Nå vet ikke jeg så mye om Kroater, men at de klarer å stappe bluss opp i ræven tviler jeg på. Snuten vil i det minste få sterk mistanke når de går bortover veien...
Tviler også på at noen gidder å stappe pyro opp i ræven kun for å kunne blusse på en kamp. Elsker pyro selv, men et sted går grensen. (ikke fordi jeg ikke kan).
Kan ikke de bare innse at folk er litt smarte og klarer fint å smugle inn saker og ting selv med den sikkerheten som er nå?

Xminator

Du trenger da ikke stikke dem i ræven for å være i kroppens hulrom. Mellom rumpeballene er fortsatt kroppens hulrom, men ikke fult så intimt ;) Det er fortsatt ikke ett sted vaktene vil lete, ei heller om de vil la lillegutt få selskap.

Markmus

Man kan fint stappe et bluss i skrittet mellom boxeren og buksa uten at det oppdages. Det nærmeste vaktene er skrittet er når de sjekker forlommene i buksa. Har i alle fall aldri opplevd at en vakt sjekker skrittet og om han gjør det, så tror han sikkert bare at du er forferdelig glad for å se ham :p
Ka du ve?

Brannmus

Quote from: "brann:)"Ka e bilettstatusen då? Blir det fler enn 10 000? Er jo talentløst at du ikkje kan kjøpe billett på internett (om du ikkje har bt abonoment) Du må på brannbutikken eller på stadion for å kjøpe.

Talentløst og ikke kunne bestille over internett? Har du brukt ett sekund på å tenke hvorfor det ikke går til akkurat denne kampen?

Vi snakker om en klubb som er beryktet for å lage bråk. Skulle bare mangle at vi prøvde å hindre dem fra å kjøpe ett par hundre billetter blant våre egne supportere. Da kan det fort bli litt ekstra spennende å være på Brann-kamp.

brann:)

Det sekundet glømmte eg å bruke å tenke på. Men det gjør at det vil komme mindre folk. Men greit at det er sånn når du sa det.
"Fotball er ikkje bare ett spill, fotball e livet!!"

klysa

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "brann:)"Ka e bilettstatusen då? Blir det fler enn 10 000? Er jo talentløst at du ikkje kan kjøpe billett på internett (om du ikkje har bt abonoment) Du må på brannbutikken eller på stadion for å kjøpe.

Talentløst og ikke kunne bestille over internett? Har du brukt ett sekund på å tenke hvorfor det ikke går til akkurat denne kampen?

Vi snakker om en klubb som er beryktet for å lage bråk. Skulle bare mangle at vi prøvde å hindre dem fra å kjøpe ett par hundre billetter blant våre egne supportere. Da kan det fort bli litt ekstra spennende å være på Brann-kamp.


Er noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

Hickok

Quote from: "klysa"
Quote from: "Brannmus"
Quote from: "brann:)"Ka e bilettstatusen då? Blir det fler enn 10 000? Er jo talentløst at du ikkje kan kjøpe billett på internett (om du ikkje har bt abonoment) Du må på brannbutikken eller på stadion for å kjøpe.

Talentløst og ikke kunne bestille over internett? Har du brukt ett sekund på å tenke hvorfor det ikke går til akkurat denne kampen?

Vi snakker om en klubb som er beryktet for å lage bråk. Skulle bare mangle at vi prøvde å hindre dem fra å kjøpe ett par hundre billetter blant våre egne supportere. Da kan det fort bli litt ekstra spennende å være på Brann-kamp.


Er noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

Hvordan kan du si dette? Det er jo helt sikkert nøyaktig dette som er grunnen.

Nixon

Quote from: "Northside"Kan ikke de bare innse at folk er litt smarte og klarer fint å smugle inn saker og ting selv med den sikkerheten som er nå?


Når Brann av og til lurer på hvordan supporterne får med seg ulike remedier inn på Stadion burde de tenke litt på hvor lett det er å smugle noe inn dagene før kampen. Det vet jeg har blitt gjort flere ganger.

Lurer ellers litt på hvor store bøtene er for bluss i UEFA-cupen.
- Det er store bøter. Der er penger en kunne lønnet noen spillere for, sier Jan Tore Guntveit til Nettavisen.

Hvis det virkelig er snakk om store penger bør i alle fall egne supportere holde seg for god til å legge sten til byrden.
Rød makt på Hansa

Lilleheil

Quote from: "brann:)"Ka e bilettstatusen då? Blir det fler enn 10 000? Er jo talentløst at du ikkje kan kjøpe billett på internett (om du ikkje har bt abonoment) Du må på brannbutikken eller på stadion for å kjøpe.


Ifølge bilettluka ska det være ca 5,800 biletter igjen. denne informasjonen fåes gjennom bt-systemet. så e vel solgt litt over 10,000

Hickok


Xminator

Når vi møter ett lag som har slått ut Ajax for å komme til gruppespillet så sier det seg selv at det ikke er lett motstand.

Chrisstah

Quote from: "Xminator"Når vi møter ett lag som har slått ut Ajax for å komme til gruppespillet så sier det seg selv at det ikke er lett motstand.


nei når de møter et lag som til tider spilte Club brugge på ræv i Belgia så skal ikke de få det lett heller.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

klysa

Quote from: "Hickok"
Quote from: "klysa"
Quote from: "Brannmus"
Quote from: "brann:)"Ka e bilettstatusen då? Blir det fler enn 10 000? Er jo talentløst at du ikkje kan kjøpe billett på internett (om du ikkje har bt abonoment) Du må på brannbutikken eller på stadion for å kjøpe.

Talentløst og ikke kunne bestille over internett? Har du brukt ett sekund på å tenke hvorfor det ikke går til akkurat denne kampen?

Vi snakker om en klubb som er beryktet for å lage bråk. Skulle bare mangle at vi prøvde å hindre dem fra å kjøpe ett par hundre billetter blant våre egne supportere. Da kan det fort bli litt ekstra spennende å være på Brann-kamp.


Er noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

Hvordan kan du si dette? Det er jo helt sikkert nøyaktig dette som er grunnen.


Dynamo guttene får kun forhandskjøpe billetter på nettet, alle opplysninger dvs fødselsdato, adresse osv blir krevd ved kjøp av billett. Ingen bortesupportere får kjøpe billett på stadion. Så tviler sterkt på att det er disse tøyse guttene som gjør att vi ikke får kjøpt på nett.

Sitat Gunteit:

Vi har god kontroll på hvem som kommer. De har tilkjennegjort seg gjennom billettbestilling på nettet og vi har en liste, sier Branns arrangementssjef.

Skjønner ikke dette hysteriet ang BBB.

Northside

Quote from: "klysa"
Sitat Gunteit:

Vi har god kontroll på hvem som kommer. De har tilkjennegjort seg gjennom billettbestilling på nettet og vi har en liste, sier Branns arrangementssjef.

Skjønner ikke dette hysteriet ang BBB.


Ja, de hadde fantastisk kontroll på hvem som kom fra Hamburg også, hvor de brukte samme systemet... :roll:


BBB-Tony

Godt de tar forhåndsregler som nett forran tribunen. Fungerte veldig bra når Tyrkia gjestet Ulevaal. Zagreb's supporere er nok blant de verste på bråk i europa...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

nummer9

Quote from: "klysa"
Quote from: "Hickok"
Quote from: "klysa"
Quote from: "Brannmus"
Quote from: "brann:)"Ka e bilettstatusen då? Blir det fler enn 10 000? Er jo talentløst at du ikkje kan kjøpe billett på internett (om du ikkje har bt abonoment) Du må på brannbutikken eller på stadion for å kjøpe.

Talentløst og ikke kunne bestille over internett? Har du brukt ett sekund på å tenke hvorfor det ikke går til akkurat denne kampen?

Vi snakker om en klubb som er beryktet for å lage bråk. Skulle bare mangle at vi prøvde å hindre dem fra å kjøpe ett par hundre billetter blant våre egne supportere. Da kan det fort bli litt ekstra spennende å være på Brann-kamp.


Er noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

Hvordan kan du si dette? Det er jo helt sikkert nøyaktig dette som er grunnen.


Dynamo guttene får kun forhandskjøpe billetter på nettet, alle opplysninger dvs fødselsdato, adresse osv blir krevd ved kjøp av billett. Ingen bortesupportere får kjøpe billett på stadion. Så tviler sterkt på att det er disse tøyse guttene som gjør att vi ikke får kjøpt på nett.

Sitat Gunteit:

Vi har god kontroll på hvem som kommer. De har tilkjennegjort seg gjennom billettbestilling på nettet og vi har en liste, sier Branns arrangementssjef.

Skjønner ikke dette hysteriet ang BBB.


Altså, dette var det samme mot hamburg, selv om det ble syndet mot "programmet" de første dagene. Billetter på "hjemmetribunene" selges bare i butikker slik at bortesupportere ikke kommer seg inn på feil tribune. Mot hamburg var alle plassene på bortetribunen utsolgt, så da var den en reell problemstilling. Nå er de vel utsolgt igjen, så jeg skjønner godt at de vil ha kontroll på hvem som kjøper hjemmebiletter (tviler på at zagreb-fansen skaffer seg BT-abbonement bare for å få kjøpt de på nett).

Ble vel sagt sist at dete var "vanlig" europacupkamp policy hos Brann for salg av billetter, i alle fall fremover.

Northside

Quote from: "tonynord"Godt de tar forhåndsregler som nett forran tribunen. Fungerte veldig bra når Tyrkia gjestet Ulevaal. Zagreb's supporere er nok blant de verste på bråk i europa...


Ja, det ville vært et stort problem å kaste noe over det nettet...

The Boss

Quote from: "Northside"
Quote from: "tonynord"Godt de tar forhåndsregler som nett forran tribunen. Fungerte veldig bra når Tyrkia gjestet Ulevaal. Zagreb's supporere er nok blant de verste på bråk i europa...


Ja, det ville vært et stort problem å kaste noe over det nettet...


Regner da virkelig med at de ikke var ferdig med å sette opp det nettet, isfåfall ser det jo bare utrolig amatørmessig ut!

Lilleheil

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Northside"
Quote from: "tonynord"Godt de tar forhåndsregler som nett forran tribunen. Fungerte veldig bra når Tyrkia gjestet Ulevaal. Zagreb's supporere er nok blant de verste på bråk i europa...


Ja, det ville vært et stort problem å kaste noe over det nettet...


Regner da virkelig med at de ikke var ferdig med å sette opp det nettet, isfåfall ser det jo bare utrolig amatørmessig ut!


Så dette nettet i dag på stadion. Det ser ut til at det ska gå helt opp til taket

lusken

Var innom brann butikken i dag, og kassedamene kunne opplyse om ca 7500 solgte billettter..

tommyf


BBB-Tony

Quote from: "Lilleheil"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "Northside"
Quote from: "tonynord"Godt de tar forhåndsregler som nett forran tribunen. Fungerte veldig bra når Tyrkia gjestet Ulevaal. Zagreb's supporere er nok blant de verste på bråk i europa...


Ja, det ville vært et stort problem å kaste noe over det nettet...


Regner da virkelig med at de ikke var ferdig med å sette opp det nettet, isfåfall ser det jo bare utrolig amatørmessig ut!


Så dette nettet i dag på stadion. Det ser ut til at det ska gå helt opp til taket


Nette skal gå helt opp til taket...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

tolind

Det mye omtalte nettet må være laget av "armert" stål for at ikke Dinamo-gjengen skal klare å fucke det til. Overrasker meg stort om de ikke klarer å finne på noe faenskap. Tror faktisk det nettet bare vil føre til ytterligere provokasjoner, men time will show!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Xminator

Ja de kommer sikkert til å tre undikken utenpå stilongsen og bruke røntgenblikket sitt til å lage pyro av hele nettet! Uber!1!!11!

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

tolind

Quote from: "lusken"Var innom brann butikken i dag, og kassedamene kunne opplyse om ca 7500 solgte billettter..


Kan takke de høye herrer for det. Latterlig prising som fører til at vi neppe passerer 10 000 tilskuere!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

thesevs

Quote from: "tolind"
Quote from: "lusken"Var innom brann butikken i dag, og kassedamene kunne opplyse om ca 7500 solgte billettter..


Kan takke de høye herrer for det. Latterlig prising som fører til at vi neppe passerer 10 000 tilskuere!


De aller fleste som stiller i morgen har betalt 200kr for billetten sin (evt. 250) Det er ikke gale pris... Brann driver jo ikke veldedighet heller om du håpet på priser som 50 - 100kr billettene?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Hickok

Jeg synest egentlig hele denne billettpris diskusjonen blir noe meningsløs. Her diskuterer vi hvilke spillere vi trenger, og ingen av disse kan være dårligere enn Carew, helst burde alle vært på nivå med Messi. Ellers er det skandale. Når det så kommer til kamp, så er det ramaskrik fordi bilettene koster 200kr. Hvor er logikken? Det er tross alt en viss sammenheng mellom penger inn i systemet, og hvilke spillere en kan ta seg råd til. Greit nok å ha eksterne investorer som kan spytte inn penger, men fotballhistorien er full av tilfeller der slike investorer plutselig ikke synest dette er like gjevt lenger. Dette henger ofte sammen med svingninger i det økonomiske landskapet. Hva skjer med Brann da, når vi sitter med en mengde profiler klubben ikke har råd til å lønne, fordi publikum ikke vil betale mer enn 100kr for å se europacupkamper?

Nixon

Quote from: "Hickok"Jeg synest egentlig hele denne billettpris diskusjonen blir noe meningsløs. Her diskuterer vi hvilke spillere vi trenger, og ingen av disse kan være dårligere enn Carew, helst burde alle vært på nivå med Messi. Ellers er det skandale. Når det så kommer til kamp, så er det ramaskrik fordi bilettene koster 200kr. Hvor er logikken? Det er tross alt en viss sammenheng mellom penger inn i systemet, og hvilke spillere en kan ta seg råd til. Greit nok å ha eksterne investorer som kan spytte inn penger, men fotballhistorien er full av tilfeller der slike investorer plutselig ikke synest dette er like gjevt lenger. Dette henger ofte sammen med svingninger i det økonomiske landskapet. Hva skjer med Brann da, når vi sitter med en mengde profiler klubben ikke har råd til å lønne, fordi publikum ikke vil betale mer enn 100kr for å se europacupkamper?


Helt enig. Det er for mye syting om at alt er for dyrt. Men likevel vil man ha de beste spillerne og kjempe om gull hvert år. Det er som du sier: Ting henger sammen!!
Rød makt på Hansa

Brannmus

Et innspill til i denne diskusjonen. Alle som kjøper billett til denne kampen får et gavekort på 50kr står det på Brann.no. Dermed er det plutselig ikke såååå dyrt lengre om man benytter seg av det..

tr0Ndemann

Quote from: "Brannmus"Et innspill til i denne diskusjonen. Alle som kjøper billett til denne kampen får et gavekort på 50kr står det på Brann.no. Dermed er det plutselig ikke såååå dyrt lengre om man benytter seg av det..


Pent! Jeg tar turen til Branngalleriet rett etter skolen for å få meg to billetter - godt oppunder tak.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Eivind

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1464993.ece

Tror ikke jeg kommer til å juble nevneverdig mye når Corrales sitt navn leses opp før kampen!

Go Up