• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Dinamo Zagreb

Started by HansaInferno, November 10, 2007, 21:28:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tolind

Partourkort innehaverne (ikke BBT medlemmer) betaler Kr 300. Jeg klager ikke på prisen og går uansett pris, men mener at Brann skulle kjørt like priser for alle supporterne på denne type kamper. Viktig med bra trøkk på tribunen og det er lite sannsynlig at vi klarer å oppnå med 9-10000 tribuneslitere! Håper mine antagelser er feil, men det vil fort vise seg i løpet av morgendagen :=) Erfaringsmessig er det jo "kjernesupporterne" som dukker opp denne type kamper!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Brannfrelst

Dette nettet som henges opp er jo en vits? Er jo ikke noe problem å få kastet noe over det,rundt det,eller svi et lite hull slik at bluss lett kommer gjennom.
2.10.07-Gullet kom hem!

Klaus_Brann

Quote from: "Hickok"Jeg synest egentlig hele denne billettpris diskusjonen blir noe meningsløs. Her diskuterer vi hvilke spillere vi trenger, og ingen av disse kan være dårligere enn Carew, helst burde alle vært på nivå med Messi. Ellers er det skandale. Når det så kommer til kamp, så er det ramaskrik fordi bilettene koster 200kr. Hvor er logikken? Det er tross alt en viss sammenheng mellom penger inn i systemet, og hvilke spillere en kan ta seg råd til. Greit nok å ha eksterne investorer som kan spytte inn penger, men fotballhistorien er full av tilfeller der slike investorer plutselig ikke synest dette er like gjevt lenger. Dette henger ofte sammen med svingninger i det økonomiske landskapet. Hva skjer med Brann da, når vi sitter med en mengde profiler klubben ikke har råd til å lønne, fordi publikum ikke vil betale mer enn 100kr for å se europacupkamper?


Jeg er enig med at det blir litt vel mye syting, men sytinga går vel ikke akkurat på at de koster 200, men på de vanlige billettene som koster 350, noe som er litt i overkant.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Christian

Klaging på pris er en ting. Det eg stusser mest på er at Brann ikkje har bedre kontroll på markedet. De er jo interessert i å fylle Stadion og det viser seg vanskelig med de billettprisene det opereres med.

No vil ikkje eg legge all skyld på én part. Både Brann og bergenspunlikummet må ta sin del. Brann for å ikkje ha bedre forståelse for UEFA-cupens attraktivitet og publikum for ikkje å kjenne sin besøkelsestid.

Northside

Quote from: "Hickok"Jeg synest egentlig hele denne billettpris diskusjonen blir noe meningsløs. Her diskuterer vi hvilke spillere vi trenger, og ingen av disse kan være dårligere enn Carew, helst burde alle vært på nivå med Messi. Ellers er det skandale. Når det så kommer til kamp, så er det ramaskrik fordi bilettene koster 200kr. Hvor er logikken? Det er tross alt en viss sammenheng mellom penger inn i systemet, og hvilke spillere en kan ta seg råd til. Greit nok å ha eksterne investorer som kan spytte inn penger, men fotballhistorien er full av tilfeller der slike investorer plutselig ikke synest dette er like gjevt lenger. Dette henger ofte sammen med svingninger i det økonomiske landskapet. Hva skjer med Brann da, når vi sitter med en mengde profiler klubben ikke har råd til å lønne, fordi publikum ikke vil betale mer enn 100kr for å se europacupkamper?

Hickok


Gubrask

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3154951.ece

Det er kun solgt 9000 billetter til kampen i morgen, noe som selvfølgelig er altfor dårlig..

Brann_ruler86

Skal bli godt med kamp på stadion igjen, selv om det blir kaldt og langt fra fullsatt. Jeg gleder meg ihvertfall som en unge!

Det klinger ikke like bra som originalen, men her er en liten sang som dukket opp i hodet mitt under eksamen i dag.

"Hater Dinamo Zagreb,
hater FC Basel.
Hater Hamburger SV,
men Sportsklubben Brann elsker vi"


Edit: Endret teksten slik som foreslått nedenfor. I mine ører passer det best hvis det ikke ropes på slutten av andre linjen slik det gjøres på originalen når vi roper VIF.
Gå ta banen!

Northside

Bytt Hamburger med Dinamo så funker den faktisk!

Xminator

Quote from: "Gubrask"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3154951.ece

Det er kun solgt 9000 billetter til kampen i morgen, noe som selvfølgelig er altfor dårlig..


De bommet med prisen, så enkelt er det. Blir mye det samme i neste års CL-kvalikk, om det blir gruppespill er nok saken en litt annen. Da kan slike priser som er satt i år (og litt til) forsvares.

krøvel vellevold

Quote from: "Gubrask"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3154951.ece

Det er kun solgt 9000 billetter til kampen i morgen, noe som selvfølgelig er altfor dårlig..


I utgangspunktet altfor dårlig. Men med tanke på hva slags tilskuertall vi hadde mot HSV (ca 12200 egne fans), så er dette neimen ikke gale! HSV og tysk fotball har selvsagt en helt annen klang enn Dinamo og Kroatia. Selv om ingen av lagene har noen kjente superstjerner. Dessuten var HSV-kampen tre dager etter gullet ble tatt, og det var første mulighet til å hylle de nybakte mesterne. Nå har gullfeberen lagt seg, det har vært mulighet til å hylle mesterne flere ganger (to hjemme, to borte og på Festplassen), det er over en måned siden gullet ble tatt, osv. Dessuten er været dårligere nå enn mot HSV. Men kanskje var det tvert i mot all gullrusen i oktober som trakk publikumstallet mot HSV ned? At UEFA-cup kom fullstendig i skyggen og at folk fikk en utladning etter gullet? Det skjedde jo veldig mye på noen få uker i forkant av HSV-kampen. Nesten-gullfeiring etter Lyn-kampen, gullarrangement  i forbindelse med AaFK-kampen og så avgjørelse av gullet mandagen før HSV, og så skullle gullet deles ut og heltene hylles på Festplassen tre dager etter HSV-kampen igjen. Kanskje folk er litt sulteforet på Brann igjen etter en måned uten hjemmekamp og tre uker uten kamp i det hele tatt? Men man skulle jo egentlig helst tro at folk følte at sesongen er over nå, og at de siste UEFA-kampene bare er sesongens siste krampetrekninger.
Legg ned hele klubben!

BrannGold

Måtte bare melde meg på dette forumet, og si at det er på grensen til kvalmende med så liten interesse for Brann i uefa-cupen.
Personlig så gjør jeg alt i min makt for å komme på ALLE hjemme kampene til Brann.
"hele" Bergen feiret Brann gullet, men sesongen er ikke over !!!!
Jeg er sikker på at mange velger å se på Brann-Zagreb kampen på nettet og jeg er like sikker på at en haug med "supportere" logger deg på web tv når de ser at Brann leder......jeg håper at nettet bryter sammen !

dudo

Synd at den vises på Zebra da.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: "dudo"Synd at den vises på Zebra da.


Den vises på TV2 Sport skal vi tro tv2.no. Det samme gjør forøvrig kampen i Sveits om en uke.
Rød makt på Hansa

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gubrask

Som nixon sier, sendes morgendagens kamp på tv2 sport. Sendingen begynner 20.10, altså 5 min. før kampen starter.. Forresten, er det noen som vet hvorfor kampen begynner så "seint"?

thesevs

Quote from: "Gubrask"Som nixon sier, sendes morgendagens kamp på tv2 sport. Sendingen begynner 20.10, altså 5 min. før kampen starter.. Forresten, er det noen som vet hvorfor kampen begynner så "seint"?


Hvis folk tar seg bryet (sett at de ikke har tilgang til tv2 sport hjemme) med å kave seg på nærmeste pub i sentrum blir jo det litt av et paradoks.. kamp i sentrum på pub, kanskje 1-2-3 øl.. da nærmer vi oss prisen på kampbillett!
Og det faktum at de heller vil se kampen på tv fremfor å se den "live" på stadion.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

BBB-Tony

Quote from: "Gubrask"Som nixon sier, sendes morgendagens kamp på tv2 sport. Sendingen begynner 20.10, altså 5 min. før kampen starter.. Forresten, er det noen som vet hvorfor kampen begynner så "seint"?


Kampen starter vell så "seint" fordi det er europacup? Pleier å bli spilt i 8, 9 tida da...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nightfox

Quote from: "BrannGold"Måtte bare melde meg på dette forumet, og si at det er på grensen til kvalmende med så liten interesse for Brann i uefa-cupen.
Personlig så gjør jeg alt i min makt for å komme på ALLE hjemme kampene til Brann.
"hele" Bergen feiret Brann gullet, men sesongen er ikke over !!!!
Jeg er sikker på at mange velger å se på Brann-Zagreb kampen på nettet og jeg er like sikker på at en haug med "supportere" logger deg på web tv når de ser at Brann leder......jeg håper at nettet bryter sammen !


Du har mangel på innsikt. Brann har mange supportere som kommer langveisfra. Personlig håper jeg du føler deg komfortabel med å rakke ned på oss "SUPPORTERE" som ikke kan komme på kampen, for dette var skivebom gitt. Forventer du at jeg skal ta fly fra stavanger til bergen, tur retur, som jeg gjør i serien, på en torsdag? Jeg blir provosert over tullpreiket ditt. Det er så mange faktorer som spiller inn, som du ikke tar hensyn til. Alt i alt er 9000 for dårlig, men ikke kom å preik om ting du ikke har PEILING på. Hadde du visst hva enkelte gjør for å komme seg på stadion, hadde du synket sammen og blitt grønn i trynet av begeistring over dems engasjement. At dem holder seg hjemme mot Zagreb og Hamburg er veldig, veldig forståelig. Personlig håper jeg bussen du skal ta eller bilen du skal kjøre ryker, og at du kommer inn når kampen er avgjort. Men det er meg da.

Northside


Nixon

Quote from: "Nightfox"Du har mangel på innsikt. Brann har mange supportere som kommer langveisfra. Personlig håper jeg du føler deg komfortabel med å rakke ned på oss "SUPPORTERE" som ikke kan komme på kampen, for dette var skivebom gitt. Forventer du at jeg skal ta fly fra stavanger til bergen, tur retur, som jeg gjør i serien, på en torsdag? Jeg blir provosert over tullpreiket ditt. Det er så mange faktorer som spiller inn, som du ikke tar hensyn til. Alt i alt er 9000 for dårlig, men ikke kom å preik om ting du ikke har PEILING på. Hadde du visst hva enkelte gjør for å komme seg på stadion, hadde du synket sammen og blitt grønn i trynet av begeistring over dems engasjement. At dem holder seg hjemme mot Zagreb og Hamburg er veldig, veldig forståelig. Personlig håper jeg bussen du skal ta eller bilen du skal kjøre ryker, og at du kommer inn når kampen er avgjort. Men det er meg da.


DETTE HOLDER IKKE!!! Jeg kjenner en som kommer helt fra fra Oslo i morgen for å se Brann. Hadde bare flere vært som han...
Rød makt på Hansa

HeiaBrann!

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Nightfox"Du har mangel på innsikt. Brann har mange supportere som kommer langveisfra. Personlig håper jeg du føler deg komfortabel med å rakke ned på oss "SUPPORTERE" som ikke kan komme på kampen, for dette var skivebom gitt. Forventer du at jeg skal ta fly fra stavanger til bergen, tur retur, som jeg gjør i serien, på en torsdag? Jeg blir provosert over tullpreiket ditt. Det er så mange faktorer som spiller inn, som du ikke tar hensyn til. Alt i alt er 9000 for dårlig, men ikke kom å preik om ting du ikke har PEILING på. Hadde du visst hva enkelte gjør for å komme seg på stadion, hadde du synket sammen og blitt grønn i trynet av begeistring over dems engasjement. At dem holder seg hjemme mot Zagreb og Hamburg er veldig, veldig forståelig. Personlig håper jeg bussen du skal ta eller bilen du skal kjøre ryker, og at du kommer inn når kampen er avgjort. Men det er meg da.


DETTE HOLDER IKKE!!! Jeg kjenner en som kommer helt fra fra Oslo i morgen for å se Brann. Hadde bare flere vært som han...

Helt enig. Greit nok å være "ekte supporter" men hva er egentlig en ekte supporter? Jeg synes det er helt greit at de som befinner seg utenfor Bergen, er fritatt fra kamp=P Prøv heller å få med de som bor i byen  (sier ikke at det ikke er folk fra byen på stadion), men som sakt, de som er vekkreist eller bor for langt vekke, skal ikke bli kalt "uekte", eller medgangssupporter forde han/hun dropper en torsdagskamp i UEFA-cupen. Gullfesten er et must for alle med hjertet i Brann, derfor kommer det flere folk der, en på en torsdagskamp.

fortune

Dessuten gikk det an å kombinere Viking- og Hamburgkampen. Dessuten er dette en vesentlig travlere tid for mange av oss i eksil, janseløst å reise hjem midt i eksamensperioden for å gå på kamp..
First is first, second is nothing

Nightfox

Quote from: "Northside"


Det var ikke nødvendigvis 40 000 bergensere, men 40 000 tilhengere som ingen vet hvor bor. Og på Stadion er det en betydelig del som kjører mer enn én times strekning annenhver søndag i sommerhalvåret for å få med seg Brannkamper. Jeg var ikke klar over dette før jeg flyttet selv, men det er faktisk det, og all respekt til dem. Det er ikke alle som har en halvtimes busstur, så er de på stadda.

Nixon. Jeg vet også om en som kommer fra Oslo for å se kampen. Vi snakker sikkert om samme person.

brannfrik


thesevs

Quote from: "brannfrik"http://fotball.bt.no/uefa/article95507.ece#

Bad Blue Boys har landet i sandefjord..


Pass på jakker og andre verdisaker under kampen:-D
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

thesevs

Og hva er vitsen med å rive av seg klærene på overkroppen under kamp?
Synger de bedre eller skal de bare vise at de har hår på brystkassen?
Eller har de ikke råd til både bukse OG genser...? :-D

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama


brannfrik

Quote from: "thesevs"
Eller har de ikke råd til både bukse OG genser...? :-D



selvfølgelig har de ikke det.. det er vel en grunn til at de rapper jakker i sandefjord;-) bra at sandefjord rykket ned forresten. selv om dette ikke har noe særlig med oss å gjøre så ville vel dette kunne være med på å bevilge enda mer av sandefjordpolitiet sitt 2008-budsjett til å fotfølge farlige brannsupportere på tur..

tommyf

Ja eg har vel betalt halve julebordet deres iår

tommyf

Synd att de får ordnet feilen etter brannen på Oslo S da. Hadde jo vært litt underholdning når ett par hundre dritafulle kroatere skulle forklares att det ikke gikk tog

http://www.ba.no/nyheter/article3154897.ece

Markmus

Quote from: "thesevs"
Quote from: "brannfrik"http://fotball.bt.no/uefa/article95507.ece#

Bad Blue Boys har landet i sandefjord..


Pass på jakker og andre verdisaker under kampen:-D

De bruker tydeligvis ikke klær, så det er ikke noe problem :p
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: "fortune"Dessuten gikk det an å kombinere Viking- og Hamburgkampen. Dessuten er dette en vesentlig travlere tid for mange av oss i eksil, janseløst å reise hjem midt i eksamensperioden for å gå på kamp..


Som en annen her inne ville sagt det: Prioriteringer...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "BrannGold"Måtte bare melde meg på dette forumet, og si at det er på grensen til kvalmende med så liten interesse for Brann i uefa-cupen.
Personlig så gjør jeg alt i min makt for å komme på ALLE hjemme kampene til Brann.
"hele" Bergen feiret Brann gullet, men sesongen er ikke over !!!!
Jeg er sikker på at mange velger å se på Brann-Zagreb kampen på nettet og jeg er like sikker på at en haug med "supportere" logger deg på web tv når de ser at Brann leder......jeg håper at nettet bryter sammen !


Du har mangel på innsikt. Brann har mange supportere som kommer langveisfra. Personlig håper jeg du føler deg komfortabel med å rakke ned på oss "SUPPORTERE" som ikke kan komme på kampen, for dette var skivebom gitt. Forventer du at jeg skal ta fly fra stavanger til bergen, tur retur, som jeg gjør i serien, på en torsdag? Jeg blir provosert over tullpreiket ditt. Det er så mange faktorer som spiller inn, som du ikke tar hensyn til. Alt i alt er 9000 for dårlig, men ikke kom å preik om ting du ikke har PEILING på. Hadde du visst hva enkelte gjør for å komme seg på stadion, hadde du synket sammen og blitt grønn i trynet av begeistring over dems engasjement. At dem holder seg hjemme mot Zagreb og Hamburg er veldig, veldig forståelig. Personlig håper jeg bussen du skal ta eller bilen du skal kjøre ryker, og at du kommer inn når kampen er avgjort. Men det er meg da.


Hvor mange av de som vanligvis går på Stadda tror du flyr hele veien fra Stavanger når de skal på kamp? De fleste bort 20 min unna, maks (med bil). Så ikke føl deg så utrolig truffet, det er sikkert din egen feil at du bor i Stavanger, det er greit nok, men det er ingen som anklager deg for noe. Men resten av befolgingen i Bergen... FY SKAM
Breiflabben, baby!

Northside

Quote from: "tommyf"Ja eg har vel betalt halve julebordet deres iår


Ikke rart jeg aldri får min bot da, de er vel fornøyd med det du betalte derfor så dropper de min bot?  :lol:

krøvel vellevold

Er visst syke tilstander i byn allerede. Dette er uten tvil folk som kun kommer for å lage bråk. En av dem skal ha tent seg en sigarett helt åpenlyst på Torgallmenningen, og en annen gikk med en øl i hånden ut fra Lerøy Mat i Galleriet. Det har visst vært både synging, skrik og skål og annen forstyrrelse av den allminnelige ro og orden. Tipper dette er bare en forsmak på hva som vil skje på Stadion. Tror purken gjør lurt i å tolerere ganske mye. Men de bør selvsagt gripe inn hvis liv og helse står på spill. F.eks. hvis noen røyker.
Legg ned hele klubben!

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "krøvel vellevold"Er visst syke tilstander i byn allerede. Dette er uten tvil folk som kun kommer for å lage bråk. En av dem skal ha tent seg en sigarett helt åpenlyst på Torgallmenningen, og en annen gikk med en øl i hånden ut fra Lerøy Mat i Galleriet. Det har visst vært både synging, skrik og skål og annen forstyrrelse av den allminnelige ro og orden. Tipper dette er bare en forsmak på hva som vil skje på Stadion. Tror purken gjør lurt i å tolerere ganske mye. Men de bør selvsagt gripe inn hvis liv og helse står på spill. F.eks. hvis noen røyker.


Er der en som røyker???

krøvel vellevold

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"
Quote from: "krøvel vellevold"Er visst syke tilstander i byn allerede. Dette er uten tvil folk som kun kommer for å lage bråk. En av dem skal ha tent seg en sigarett helt åpenlyst på Torgallmenningen, og en annen gikk med en øl i hånden ut fra Lerøy Mat i Galleriet. Det har visst vært både synging, skrik og skål og annen forstyrrelse av den allminnelige ro og orden. Tipper dette er bare en forsmak på hva som vil skje på Stadion. Tror purken gjør lurt i å tolerere ganske mye. Men de bør selvsagt gripe inn hvis liv og helse står på spill. F.eks. hvis noen røyker.


Er der en som røyker???


Jajaja. Er en helt annen kultur der nede. De ser ikke helserisikoen, vet du. Og de har heller ikke myndigheter som er sterke nok til å fortelle dem om farene rundt røyking. Staten bare ser gjennom fingrene med det, og bryr seg ikke om å beskytte folk. For å si det uten filter: De røyker når som helst og hvor som helst. Og folk går bare rett forbi uten å gripe inn. It's a jungle out there!
Legg ned hele klubben!

tolind

Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

thesevs

Jeg har hørt rykter om at en del menn i bar overkropp som har forsøkt å prøve t-skjorter/gensere inne hos diverse klesforhandlere. Det har ikke vært særlig populært... og at de samme mennene er blitt nektet inngang på puber pga de bryter kleskoden
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Alzheimer/Silverspurs

Eg gjekk forbi ein gjeng på ca 20 nettopp i sta, og dei helste ikkje ein gong sjølv om dei garantert visste at eg budde i Bergen. Enormt respektlause folk vi har med å gjere i dag. Dette blir eit helvete på jord.

TroBlo

Har nettopp kommet ut fra sykehus og kan desverre ikke gå i kveld. Har billett på Hansa Felt C rad 8 plass 30. billetten gis vekk så hvis noen vil ha den kan de ringe meg på 92801985.
Hansa felt C

monzilla

Quote from: "Northside"
Quote from: "tommyf"Ja eg har vel betalt halve julebordet deres iår


Ikke rart jeg aldri får min bot da, de er vel fornøyd med det du betalte derfor så dropper de min bot?  :lol:


Du bør sjekke opp hvor lang tid etterpå du kan få boten før den blir foreldet. I tilfelle det er klare regler for slikt, og de evt sender boten etterpå.

odaoda


krøvel vellevold

Hva er dette for slags journalistikk?

http://fotball.bt.no/uefa/article95570.ece

"Bad Blue Boys er i Bergen". "Nå griller de." "Nå var det en som gikk for å tisse bak buskene". "Oi, nå går de sikkert for å shoppe".

Og så var det ingen av dem som ville snakke med BT. Er det rart da, etter alt det Knut Langeland har lirt av seg opp gjennom årene? At de svarer "no comment" er jo ikke så rart! De kan vel knapt et ord engelsk. Dumme BT-journalister spør vel: "Hello! Have you planned to make trouble tonight?" "Do you have any comments about your bad reputation?" "Are you criminals?" "Do you have something to say to the norwegian people?"

La dem få drikke sitt Tomislav-øl i fred.
Legg ned hele klubben!

thesevs

Quote from: "krøvel vellevold"Hva er dette for slags journalistikk?

http://fotball.bt.no/uefa/article95570.ece

"Bad Blue Boys er i Bergen". "Nå griller de." "Nå var det en som gikk for å tisse bak buskene". "Oi, nå går de sikkert for å shoppe".

Og så var det ingen av dem som ville snakke med BT. Er det rart da, etter alt det Knut Langeland har lirt av seg opp gjennom årene? At de svarer "no comment" er jo ikke så rart! De kan vel knapt et ord engelsk. Dumme BT-journalister spør vel: "Hello! Have you planned to make trouble tonight?" "Do you have any comments about your bad reputation?" "Are you criminals?" "Do you have something to say to the norwegian people?"

La dem få drikke sitt Tomislav-øl i fred.


Så skjender de vår flotte musikkpavilong! Heldigvis er blomstene rundt vekke for sesongen - mest sannsynlig hadde de spyttet og kastet jubber nedi dere. Neste sted er vel en stor trailer med tilhenger parkert på baksiden av Bygarasjen hvor man har et par stoler og ølkasser man kan sitte på. Her kommer de nok til å nyte sitt medbrakte øl...

Nei, hva kan en si Krøvel - det skjer for lite spennende i Bergen for tiden.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Ewen

Quote from: "krøvel vellevold"Hva er dette for slags journalistikk?

http://fotball.bt.no/uefa/article95570.ece

"Bad Blue Boys er i Bergen". "Nå griller de." "Nå var det en som gikk for å tisse bak buskene". "Oi, nå går de sikkert for å shoppe".

Og så var det ingen av dem som ville snakke med BT. Er det rart da, etter alt det Knut Langeland har lirt av seg opp gjennom årene? At de svarer "no comment" er jo ikke så rart! De kan vel knapt et ord engelsk. Dumme BT-journalister spør vel: "Hello! Have you planned to make trouble tonight?" "Do you have any comments about your bad reputation?" "Are you criminals?" "Do you have something to say to the norwegian people?"

Hva er Tomislav øl? Godt?
La dem få drikke sitt Tomislav-øl i fred.

Ewen

Noen som vet om Bakke får karantene mot Basel dersom han får gultkort i dag??

Nixon

Quote from: "thesevs"
Quote from: "krøvel vellevold"Hva er dette for slags journalistikk?

http://fotball.bt.no/uefa/article95570.ece

"Bad Blue Boys er i Bergen". "Nå griller de." "Nå var det en som gikk for å tisse bak buskene". "Oi, nå går de sikkert for å shoppe".

Og så var det ingen av dem som ville snakke med BT. Er det rart da, etter alt det Knut Langeland har lirt av seg opp gjennom årene? At de svarer "no comment" er jo ikke så rart! De kan vel knapt et ord engelsk. Dumme BT-journalister spør vel: "Hello! Have you planned to make trouble tonight?" "Do you have any comments about your bad reputation?" "Are you criminals?" "Do you have something to say to the norwegian people?"

La dem få drikke sitt Tomislav-øl i fred.


Så skjender de vår flotte musikkpavilong! Heldigvis er blomstene rundt vekke for sesongen - mest sannsynlig hadde de spyttet og kastet jubber nedi dere. Neste sted er vel en stor trailer med tilhenger parkert på baksiden av Bygarasjen hvor man har et par stoler og ølkasser man kan sitte på. Her kommer de nok til å nyte sitt medbrakte øl...

Nei, hva kan en si Krøvel - det skjer for lite spennende i Bergen for tiden.


Krøvel er litt for opptatt av at de tilreisende ikke skal få noe oppmerksomhet. Klart det er interessant at en potensiell pøbelgjeng har tent opp varme i Musikkpaviljongen. Det skjer ikke akkurat hver dag.
Rød makt på Hansa

Fabregas

Noen som vet hvorfor i huleste BT-salget til kampen er avsluttet? Som om det ikke kommer lite nok folk fra før :shock:

Men så det er sagt, vi som er der kan ikke sitte og tenke på hvor sure vi er på alle de som ikke er der, vi må backe 100% opp om laget vårt i denne særs viktige kampen!

Go Up