• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Dinamo Zagreb

Started by HansaInferno, November 10, 2007, 21:28:35 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HansaInferno

SK BRANN - DINAMO ZAGREB

Kampstart: 29.11 kl.20:15

Storkampen for oss i gruppespillet. Hjemme mot et veldig godt kroatisk lag, som kommer til å gi absolutt alt for å vinne denne. Det er enormt viktig at Brann vinner mot Dinamo, med uavgjort kan det gå, men med tap er vi ute av dansen. Vi bør altså aller helst vinne.

Kjenner ikke laget deres noe særlig. Noen som kan mer om Dinamo? Kunne vært interessant om noen kunne kommet med litt info.

Ellers håper jeg ta folk møter på denne. Brann trenger støtten, og det er nesten litt tragikomisk å tenke tilbake på det styret som var bare for noen uker siden når folk skulle ha billetter. Flok sto å gren på tv. Nå selger vi kanskje 10 000 - 12 000 billetter.. Merkelig.

Prisene ligger vel på 150 kr for BBB-medlemer og 200 for de med partoutkort. Aner ikke hva en ordinær billett koster?

Breiflabben, baby!

krøvel vellevold

Quote from: "HansaInferno"SK BRANN - DINAMO ZAGREB

Kampstart: 29.11 kl.20:15

Storkampen for oss i gruppespillet. Hjemme mot et veldig godt kroatisk lag, som kommer til å gi absolutt alt for å vinne denne. Det er enormt viktig at Brann vinner mot Dinamo, med uavgjort kan det gå, men med tap er vi ute av dansen. Vi bør altså aller helst vinne.

Kjenner ikke laget deres noe særlig. Noen som kan mer om Dinamo? Kunne vært interessant om noen kunne kommet med litt info.

Ellers håper jeg ta folk møter på denne. Brann trenger støtten, og det er nesten litt tragikomisk å tenke tilbake på det styret som var bare for noen uker siden når folk skulle ha billetter. Flok sto å gren på tv. Nå selger vi kanskje 10 000 - 12 000 billetter.. Merkelig.

Prisene ligger vel på 150 kr for BBB-medlemer og 200 for de med partoutkort. Aner ikke hva en ordinær billett koster?



Med 12200 Brann-tilhengere (resten var jo bortefans) på HSV-kampen, sier det seg selv at det blir veldig mye lavere på Dinamo-kampen.

- HSV var første kamp etter gullet var sikret og det var bare tre dager etter avgjørelsen. Dinamo er jo tredje hjemmekamp etter gullet, og det er på det tidspunkt over en måned siden det ble avgjort.
- HSV er selvsagt et mer interessant lag/navn enn Dinamo.
- Det er kanskje full vinter 29.november. Været på HSV-kampen må kunne sies å ha vært bra for årstiden.
- Prisen er den samme på begge kampene.

Her ligger det rett og slett an til 4-5000 tilskuere.
Legg ned hele klubben!

Northside

Dinamo er muligens siste kampen denne gullsesongen for de som ikke reiser til Basel. Det må sies å trekke opp litt...

Men Brann gjør, nok en gang, en stoooor feil ved å heve prisene i UEFA fremfor å senke de.
Skjønner administrasjonen rett og slett aldri at interessen er mindre for UEFA kamper enn kamper i serien?

KEO

[

Med 12200 Brann-tilhengere (resten var jo bortefans) på HSV-kampen, sier det seg selv at det blir veldig mye lavere på Dinamo-kampen.

- HSV var første kamp etter gullet var sikret og det var bare tre dager etter avgjørelsen. Dinamo er jo tredje hjemmekamp etter gullet, og det er på det tidspunkt over en måned siden det ble avgjort.
- HSV er selvsagt et mer interessant lag/navn enn Dinamo.
- Det er kanskje full vinter 29.november. Været på HSV-kampen må kunne sies å ha vært bra for årstiden.
- Prisen er den samme på begge kampene.

Her ligger det rett og slett an til 4-5000 tilskuere.[/quote]

NÃ¥  husker ikke jeg helt hva som sto pÃ¥ lappen der jeg fikk forkjøps rett til UEFA cup kampene, men jeg mener at skulle man bruke forkjøpsretten til Zagreb kampen sÃ¥ mÃ¥tte man kjøpe den innen samme frist som HSV kampen. Jeg tror nok at det er flere som har gjort som meg Ã¥ kjøpt kampbilett allerede. SÃ¥ 4-5 tusen er vi nok ikke i nærheten av. Det kommer nok garantert 9000+
Nu kør vi!

xTaTic

Leser på fxt.no at Winters takker for seg denne kampen!
Etter fem år i klubben, og en drøss med mål (flest av alle Brann spillere i europacup noensinne!) hadde det vært passende om flest mulig stillte opp for å takke ham!

Erlend

Quote from: "xTaTic"Leser på fxt.no at Winters takker for seg denne kampen!
Etter fem år i klubben, og en drøss med mål (flest av alle Brann spillere i europacup noensinne!) hadde det vært passende om flest mulig stillte opp for å takke ham!

Enig, han fortjener all hyllest han kan få!

grei

Quote from: "krøvel vellevold"- HSV var første kamp etter gullet var sikret og det var bare tre dager etter avgjørelsen. Dinamo er jo tredje hjemmekamp etter gullet, og det er på det tidspunkt over en måned siden det ble avgjort.

Dette borger nok for færre tilskuere ja. Samtidig er det sikkert noen av dem som syntes det ble veldig mye Brann i den perioden som har fått tilbake sulten siden det er så lenge siden sist.
Quote from: "krøvel vellevold"- HSV er selvsagt et mer interessant lag/navn enn Dinamo.

Dette betyr nok minimalt. ingen av disse lagene har noen spesiell status i Norge.

Siden sist har det blitt spilt flere runder og det hr blitt mer spennende i gruppen. Vi vet at Dinamo er et av de to lagene vi mest sannsynlig kjemper om tredjeplassen med. Klarer media å kommunisere dette også til "folk flest", og været blir bedre enn ting tyder på, skal vi ikke se bort fra at det dukker opp over 10000.

thesevs

Quote from: "krøvel vellevold"
Med 12200 Brann-tilhengere (resten var jo bortefans) på HSV-kampen, sier det seg selv at det blir veldig mye lavere på Dinamo-kampen.

- HSV var første kamp etter gullet var sikret og det var bare tre dager etter avgjørelsen. Dinamo er jo tredje hjemmekamp etter gullet, og det er på det tidspunkt over en måned siden det ble avgjort.
- HSV er selvsagt et mer interessant lag/navn enn Dinamo.
- Det er kanskje full vinter 29.november. Været på HSV-kampen må kunne sies å ha vært bra for årstiden.
- Prisen er den samme på begge kampene.

Her ligger det rett og slett an til 4-5000 tilskuere.


En del kjøpte vel billetter til begge hjemmekampene da disse ble lagt ut (Bergen var fortsatt i gullrus) i forkant av Hamburg-kampen, så 4-5000 tror jeg (og håper) er feil.
Men jeg mener Brann burde annonsert dette som en viktig kamp for videre avansement; det er smått ironisk at hjemmekamp mot Lyn trekker full Stadion, mens et 100 ganger mer spennende lag som Dinamo Zagreb ikke skal trekke fullt så mye... folk er rare - uten tvil!
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

grei

Quote from: "thesevs"
Men jeg mener Brann burde annonsert dette som en viktig kamp for videre avansement; det er smått ironisk at hjemmekamp mot Lyn trekker full Stadion, mens et 100 ganger mer spennende lag som Dinamo Zagreb ikke skal trekke fullt så mye... folk er rare - uten tvil!


Tja... Jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg syntes kampen mot Lyn var 100 ganger mer spennende enn kampen mot Dinamo. Sånn tenker nok også de fleste andre. Dinamo kan spille som brasilianske guder om det så skulle være, så lenge folk ikke er klar over dette og ikke har noe forhold til laget spiller det rett og slett ingen rolle.

Du ser det samme mønsteret over det meste av Europa - med mindre det er en skikkelig stor anledning (CL-kamp) eller man spiller mot et skikkelig storlag (Liverpool, Bayern München), så er kamper i den hjemlige ligaen mer populære enn kamper mot utenlandske lag.

tr0Ndemann

Jeg skal ihvertfall stille på denne kampen. Er en av de få kampene i høst det virkelig går ann å skaffe seg billetter til..

Dog betalte jeg over 300 mot Brügge, slik blir det denne gangen også, og det syntes jeg er meget drøyt.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

revert

Quote from: "tr0Ndemann"Jeg skal ihvertfall stille på denne kampen. Er en av de få kampene i høst det virkelig går ann å skaffe seg billetter til..

Dog betalte jeg over 300 mot Brügge, slik blir det denne gangen også, og det syntes jeg er meget drøyt.


Men og betale omtrent det samme for å se storlag som Odd og Lyn er greit? (Litt satt på spissen, men dog)

paf

Brann tilbyr klubbene i kretsen å kjøpe billetter til 150 kroner stykket: http://www.fotball.no/hordaland/t1.asp?p=53512&x=1&a=211053
Forutsetningen er kjøp av minst ti billetter...

Vestkanten

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "HansaInferno"SK BRANN - DINAMO ZAGREB

Kampstart: 29.11 kl.20:15

Storkampen for oss i gruppespillet. Hjemme mot et veldig godt kroatisk lag, som kommer til å gi absolutt alt for å vinne denne. Det er enormt viktig at Brann vinner mot Dinamo, med uavgjort kan det gå, men med tap er vi ute av dansen. Vi bør altså aller helst vinne.

Kjenner ikke laget deres noe særlig. Noen som kan mer om Dinamo? Kunne vært interessant om noen kunne kommet med litt info.

Ellers håper jeg ta folk møter på denne. Brann trenger støtten, og det er nesten litt tragikomisk å tenke tilbake på det styret som var bare for noen uker siden når folk skulle ha billetter. Flok sto å gren på tv. Nå selger vi kanskje 10 000 - 12 000 billetter.. Merkelig.

Prisene ligger vel på 150 kr for BBB-medlemer og 200 for de med partoutkort. Aner ikke hva en ordinær billett koster?



Med 12200 Brann-tilhengere (resten var jo bortefans) på HSV-kampen, sier det seg selv at det blir veldig mye lavere på Dinamo-kampen.

- HSV var første kamp etter gullet var sikret og det var bare tre dager etter avgjørelsen. Dinamo er jo tredje hjemmekamp etter gullet, og det er på det tidspunkt over en måned siden det ble avgjort.
- HSV er selvsagt et mer interessant lag/navn enn Dinamo.
- Det er kanskje full vinter 29.november. Været på HSV-kampen må kunne sies å ha vært bra for årstiden.
- Prisen er den samme på begge kampene.

Her ligger det rett og slett an til 4-5000 tilskuere.


Når Brann spiller CL fotball neste år, så vil de som ikke har billett stå å bælje på tv hvor ufattelig dårlig Brann behandler dem. Jeg vil ikke levne dem en tanke når jeg står der en sen høstkveld på Brann stadion med flomlys, sitrende nerver og hymnen rungende over høytaleranlegget.
Heia Brann!

BBB-Tony

Dette er siste mulighet til å se gullguttene våre i 2007! Forventer at folk stiller opp! Og Kong Winters fortjener at ett fullsatt stadion takker han for innsatsen han har gjort for oss gjennom 5 år. Selv om jeg ikke har noen tro på at det kommer til å skje at stadda fylles opp i slutten av november. Desverre...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

skb!

Mediene var ikke spesielt god på å kommuniserer det at det var kamp mot Hamburg, fordi vi netopp hadde vunnet gull, og alt fokuset lå på dette. Hvis BT og BA setter litt fokus inn mot denne kampen så kan vi nok få like mange som mot Hamburg. Tror den vil stjele litt oppmerksomhet i avisene i og med at det er dødtid for sport (midt mellom sommer og vintersesongen) og økt medieoppmerksomhet gir flere folk på kamp.

HansaInferno

Pluss at denne kampen er jo avgjørende for oss, vinner vi denne er vi kanskje videre i gruppen, det er ihvertfall store muligheter for det.

Uansett er det jo ikke gale med f.eks 10 000 - 12 000 på tribunen. Det er mye bedre enn vi har klart å samle sammen tidligere i UEFA-cupen. Men samtidig må man jo se på det styret som har vært rundt Brann i det siste. Er det virkelig så utrolig mange medgangssupportere?
Breiflabben, baby!

Markmus

Regner med Winters spiller i kilt om dette er hans siste kamp for Brann :)
Ka du ve?

fortune

Quote from: "Markmus"Regner med Winters spiller i kilt om dette er hans siste kamp for Brann :)


Mitt tips er at han ikke spiller, all den tid han er skadet.
First is first, second is nothing

Stoffi

Billettsalget i Billettluka er stengt. Hva er det for noe idioti?
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Alzheimer/Silverspurs

ja du kan faktisk BARE kjøpe billett i dei to brannbutikkane, eventuelt på BT-tribuna om du er BT-abonnent. Ka i allverden er det dei tenker på.

Dei vil ha full stadion (for Brann spelar stort sett bare bra foran fullsatt stadda virkar det som). Då skjærer det seg litt når:

1. Skrur prisen opp mot uinteressante lag som Dinamo Zagreb (personleg syns eg det er kanonmotstand, men "folk flest" går ikkje man av huse før eit engelsk lag kjem).

2. Umulig å få tak i billettar så lenge du ikkje bur i Bergen sentrum.

TALENTLAUST!!!!!!! Kjekt med 5000 mot Zagreb.

Kjenner at par stk som lurer på å ta turen frå Sogn og Fjordane på den kampen, og heldigvis kjenner dei folk i byen, men om dei ikkje hadde gjort det så ahdde det jo vore klin umulig å kjøpe på forhånd. Er brann livredde for at dei få hundre som kjem på tur frå Kroatia skal kjøpe opp heile stadion?

Stoffi

Det er veldig mange fra Sotra og steder rundt "sentral-Bergen" som går på stadion. Hvis man ikke får lov til å kjøpe på billettluka og med så dyre billetter, risikerer man 8000 tilskuere.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

krøvel vellevold

Quote from: "Stoffi"Det er veldig mange fra Sotra og steder rundt "sentral-Bergen" som går på stadion. Hvis man ikke får lov til å kjøpe på billettluka og med så dyre billetter, risikerer man 8000 tilskuere.


"Risikerer 8000"??? Skal være storfornøyd om det kommer så mange!
Legg ned hele klubben!

Høyrebacken

usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

krøvel vellevold

Quote from: "Høyrebacken"


Eg huskar når alle måtte kjøpe billett på Steve Perryman Sport i Marken. Det var mykkje bedre!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Stoffi"Det er veldig mange fra Sotra og steder rundt "sentral-Bergen" som går på stadion. Hvis man ikke får lov til å kjøpe på billettluka og med så dyre billetter, risikerer man 8000 tilskuere.


"Risikerer 8000"??? Skal være storfornøyd om det kommer så mange!


Jeg håper og tror at mange kjøpte to billetter da de innløste partoutkortet sitt til den første kampen. Da har vi forhåpentligvis 8000 allerede der.
Rød makt på Hansa

dinamo-zagreb

Med tanke på denne kampen så tror jeg det blir veldig gjevnt, men at Dinamo drar det i land.
Brann-Basel denne kan Brann klare for ut ifra det Basel viste mot Dinamo var kjempe dårlig, stopperne er treige og det kan jo Helstad og co utnytte.

Kampen på tribunen blir bra under Brann -Dinamo jeg vet sånn ca hvor mange vi stiller å det tror jeg holder til å lage greit med liv.

thesevs

Quote from: "dinamo-zagreb"
Kampen på tribunen blir bra under Brann -Dinamo jeg vet sånn ca hvor mange vi stiller å det tror jeg holder til å lage greit med liv.


Hvor mange er det snakk om?
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Ole Brumm

Quote from: "HansaInferno"SK BRANN - DINAMO ZAGREB

Kampstart: 29.11 kl.20:15

Prisene ligger vel på 150 kr for BBB-medlemer og 200 for de med partoutkort. Aner ikke hva en ordinær billett koster?



Prisen er kr 350,- pr billett, og ved fremvisning av medlemskort fra Bataljonen får du kjøpt på Frydenbø nedre felt B og C til kr. 200,- + dette tilbudet som paf referere til.

Quoteja du kan faktisk BARE kjøpe billett i dei to brannbutikkane, eventuelt på BT-tribuna om du er BT-abonnent. Ka i allverden er det dei tenker på.


Billettene har vært solgt siden de åpnet salget til kampen mot Hamburg, så det har nå vært god tid til og kunne anskaffe seg billett til denne kampen.
a takk, begge deler...

Nixon

Quote from: "thesevs"
Quote from: "dinamo-zagreb"
Kampen på tribunen blir bra under Brann -Dinamo jeg vet sånn ca hvor mange vi stiller å det tror jeg holder til å lage greit med liv.


Hvor mange er det snakk om?


Hvor mange bluss mener du?:)
Rød makt på Hansa

Xminator

Steng ute hele hurven som potensielle bråkmakere. Nå stiller det vel ikke flere enn at det blir en politihund på hver, og med nordavind og sluddbyger burde det legge en demper på stemningen ;)

dinamo-zagreb

Dere for dere en liten overraskelse med tanke på hvor mange som kommer.

HansaInferno

Hvordan det, dere får vel ikke mer enn 500 - 700 billetter? Ikke mer enn Hamburger hadde med seg med andre ord.
Breiflabben, baby!

dinamo-zagreb

hvor mange Hamburg fans var det der??

Rune felt F

det ble vel sagt 5-600 fra Hamburg på bortefeltet. I tillegg var det nok en et ti talls "stille" Hamburg tilhengere rundt om andre deler av Stadion.

vebo

Tror de fylte bortefeltet, så 5-600 som skrevet over er vel noenlunde riktig?
Tiocfaidh ár lá

dinamo-zagreb

Det jeg mente med at dere for dere en overraskelse er at alle tror det kommer 100-150 mann men det gjør det ikke.

HansaInferno

Quote from: "dinamo-zagreb"Det jeg mente med at dere for dere en overraskelse er at alle tror det kommer 100-150 mann men det gjør det ikke.


Neida jeg har hørt at det kommer mange, regner med et fullt bortefelt i denne også.
Breiflabben, baby!

dinamo-zagreb

Snakket med brann styret å de har gitt 850 billetter, men jeg gleder meg til å komme til Bergen aldri vært der litt skam egentlig med tanke på at jeg har bodd her i Norge i nå 19 år.

smaalanda

Hvis det kommer 850 bortesupportere er jo dette veldig bra! Dere blir ca like mange som oss da...
KMO!!!

Gubrask

Håper det kommer mest mulige Brann supportere på denne kampen. Det er siste mulighet på hjemmebane og hylle spillerne for en fantastisk sesong, og forventer at derfor mange tar turen. Men er redd disse medgangssupporterne holder seg hjemme pga. dårlig vær, lite interessant kamp, og dårlig markedsføring.
Håper hvertfall at vi som stiller, klarer å holde "trykket" oppe, så vi ikke blir totalt utklasset på tribunnen av noen hundre dinamo zagreb supportere..
i tillegg håper jeg vi kan gi Winters en verdig avskjed hvis alt rundt han er 100% sikkert på denne kampen.

grei

Quote from: "smaalanda"Hvis det kommer 850 bortesupportere er jo dette veldig bra! Dere blir ca like mange som oss da...

Hvem er "oss"?

grei

Quote from: "Gubrask"Håper hvertfall at vi som stiller, klarer å holde "trykket" oppe, så vi ikke blir totalt utklasset på tribunnen av noen hundre dinamo zagreb supportere..

De færreste bergensere har hørt om verken Dinamo Zagreb eller deres supportere. Utover at dette er sesongens siste hjemmekamp oppfattes ikke dette som noen spesielt stor begivenhet, så ikke forvent noe særlig trøkk.

Gubrask

Quote from: "grei"
Quote from: "Gubrask"Håper hvertfall at vi som stiller, klarer å holde "trykket" oppe, så vi ikke blir totalt utklasset på tribunnen av noen hundre dinamo zagreb supportere..

De færreste bergensere har hørt om verken Dinamo Zagreb eller deres supportere. Utover at dette er sesongens siste hjemmekamp oppfattes ikke dette som noen spesielt stor begivenhet, så ikke forvent noe særlig trøkk.


Er det jeg også tror, derfor skrev jeg "trykk" i anførselstegn, for jeg regner med det ikke kommer til å bli så veldig bra stemning (frå vår side hvertfall)
Jeg gleder meg uansett til å stille på stadion igjen, og gjøre mitt for å hjelpe guttene til seier.

thesevs

Quote from: "grei"
Quote from: "smaalanda"Hvis det kommer 850 bortesupportere er jo dette veldig bra! Dere blir ca like mange som oss da...

Hvem er "oss"?


Det var nok ironi siden mange her inne har estimert tilskuertallet til 5000 +

Men jeg tror mange av partout-kort innehaverne kjøpte billett til D.Zagreb-kampen da de skulle kjøpe til Hamburg SV.
Tipper 10 000...
Men om det kommer 5000 eller 10000 så bør jo Bataljonen klare å holde oppe stemningen på vanlig vis.. regner ikke med at Bataljonsmedlemmene er de som svikter, siden de av alle vet hvor mye denne kampen har å si for videre avansement...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Hickok

Tja, si ikke det. For å si det på en annen måte, så var det vel ikke akkurat fullt på Hansa mot Hamburg, og da snakker jeg også om nedre Hansa.

vebo

Quote from: "Hickok"Tja, si ikke det. For å si det på en annen måte, så var det vel ikke akkurat fullt på Hansa mot Hamburg, og da snakker jeg også om nedre Hansa.


Og mange av de som sto på Hansa var ikke kjente fjes.
Tiocfaidh ár lá

smaalanda

Quote from: "thesevs"
Quote from: "grei"
Quote from: "smaalanda"Hvis det kommer 850 bortesupportere er jo dette veldig bra! Dere blir ca like mange som oss da...

Hvem er "oss"?


Det var nok ironi siden mange her inne har estimert tilskuertallet til 5000 +

Men jeg tror mange av partout-kort innehaverne kjøpte billett til D.Zagreb-kampen da de skulle kjøpe til Hamburg SV.
Tipper 10 000...
Men om det kommer 5000 eller 10000 så bør jo Bataljonen klare å holde oppe stemningen på vanlig vis.. regner ikke med at Bataljonsmedlemmene er de som svikter, siden de av alle vet hvor mye denne kampen har å si for videre avansement...


Korrekt.
KMO!!!

HansaInferno

Quote from: "Gubrask"Håper det kommer mest mulige Brann supportere på denne kampen. Det er siste mulighet på hjemmebane og hylle spillerne for en fantastisk sesong, og forventer at derfor mange tar turen. Men er redd disse medgangssupporterne holder seg hjemme pga. dårlig vær, lite interessant kamp, og dårlig markedsføring.
Håper hvertfall at vi som stiller, klarer å holde "trykket" oppe, så vi ikke blir totalt utklasset på tribunnen av noen hundre dinamo zagreb supportere..
i tillegg håper jeg vi kan gi Winters en verdig avskjed hvis alt rundt han er 100% sikkert på denne kampen.


Folk flest vet ikke at det er kamp engang.
Breiflabben, baby!

Chris*

Quote from: "vebo"
Quote from: "Hickok"Tja, si ikke det. For å si det på en annen måte, så var det vel ikke akkurat fullt på Hansa mot Hamburg, og da snakker jeg også om nedre Hansa.


Og mange av de som sto på Hansa var ikke kjente fjes.


Ja, var jaggu ikke mange kjente fjes rundt meg hvertfall, og de bidro ikke akkurat med øredøvende stemmerøst heller.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

thesevs

Kan jo si at det er et paradoks at mange Bataljonsfolk ikke stiller på en slik kamp... det er greit å være vekkreist/syk/begravelse/dåp/bryllup/bar mitzvah o.l. .. ellers burde man stille.. Jobb kan man i 90% av tilfellene regulere (bytte vekk vakt osv)...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Go Up