• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Harmoni i Idrettsveien?

Started by millermania, November 08, 2007, 00:14:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

millermania

Mye har vert skrevet om misnøye og internt bråk i SK Brann denne sesongen. Nå som "uromomenter" som Andresen, Gashi og Sæternes har tatt med seg hatten, er etter det jeg kan se mulighetenene for en mer harmonisk gjeng der alle drar i samme retning absolutt tilstede. Nå er det vel få som egentlig vet hva disse "interne problemene" egentlig gikk ut på, og hvor alvorlig de var, men at det noe er vel sikkert...

Det virker som ledelsen i klubben står støtt ved Mjeldes side, noe jeg ser som meget positivt for Sportsklubben. Kontinuitet på ledersiden tror jeg(sikkert mange som er uenig) er en avgjørende faktor for årets suksess.

Men vil det dukke opp nytt "rusk" under Mjeldes ledelse, eller har Brann rensket såpass opp i troppen at vi kan slippe disse interne stridighetene i 2008?

dudo

Vel, dette er jo downsiden ved eventuellt å hente Aabrekk som 2. lagstrener slik jeg ser det...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BL

Jeg syns det aldri har vært så rolig i idrettsveien noen gang. Det som skjedde (les:langeland fikk skrivekløe og oppmerksomhetsbehov) er jo ingenting å snakke om i forhold til tilstander som det har vært tidligere år.
Hvis man sammenligner med Lillestrøm, Rosenbort og Start så fremstår jo stadion som rene kardemommebyen.

På denne tiden for 1 år tilbake var det jo nesten verre. Da POL gikk av. Men da hadde Langeland ferie....
Hansa-
Felt Z

Xminator

Det ligger i sakens natur at noen og 20 konkurransemennesker ikke alltid vil være verdens beste venner. Treneren vår er ikke akkurat den med lavest konkurranseinnstinkt heller...

Det som er viktig nå er å hente inn de 2-3 forsterkningene som vil skape en fokusert treningsvinter, og så ta probleme som dukker opp etthvert som folk havner på tribunen.

millermania

Quote from: "dudo"Vel, dette er jo downsiden ved eventuellt å hente Aabrekk som 2. lagstrener slik jeg ser det...

Xminator

Aabrekk er hovedtrener i klubben han kommer til maksimum 3 år etter at han er i systemet. Det tok litt lenger enn jeg trodde i VIF.

Nei, la Løv-Fyll få prøve ham som trener.

gitarbroiler

QuoteAabrekk er hovedtrener i klubben han kommer til maksimum 3 år etter at han er i systemet. Det tok litt lenger enn jeg trodde i VIF


Det kommer som et resultat av dårlige resultater i klubben, og det faktum at Aabrekk er en taktiker av rang. Ikke at Aabrekk ønsker å være hovedtrener.

Jeg er dog lit skeptisk til å hente Aabrekk til klubben som trener for 2.laget. Skal han være i klubben, så må det være som ren spillerutvikler og ikke som trener.

dudo

Tørum er jo fortsatt tilgjengelig mtp 2. laget. Heller han enn Aabrekk i den rollen slik jeg ser det.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Quote from: "gitarbroiler"
QuoteAabrekk er hovedtrener i klubben han kommer til maksimum 3 år etter at han er i systemet. Det tok litt lenger enn jeg trodde i VIF


Det kommer som et resultat av dårlige resultater i klubben, og det faktum at Aabrekk er en taktiker av rang. Ikke at Aabrekk ønsker å være hovedtrener.

Jeg er dog lit skeptisk til å hente Aabrekk til klubben som trener for 2.laget. Skal han være i klubben, så må det være som ren spillerutvikler og ikke som trener.


Sist gang Aabrekk var i klubben ble han æreskjelt for å ha taktiske evner på linje med en våt ullsokk.

Go Up