• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny Brann-cd?

Started by Klaus_Brann, November 06, 2007, 18:15:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Det har jo dukket opp noen nye sanger nå i gullrusen, og ikke minst den herlige låten til Ove Thue om Erik Huseklepp!

Er det noen som vet om det kommer til å bli sluppet en "gull-cd" e.l. med flere av disse sangene?Kanskje en ep?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Den herlige låten hvor han disser PVM, Solli og Mjeldes valg? Tja...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Dalen

Quote from: "Klaus_Brann"Det har jo dukket opp noen nye sanger nå i gullrusen, og ikke minst den herlige låten til Ove Thue om Erik Huseklepp!

Er det noen som vet om det kommer til å bli sluppet en "gull-cd" e.l. med flere av disse sangene?Kanskje en ep?


Herlige? Syntes vi klarte oss fint uten huseklepp eg=) seriemester 2007
Brann - Seriemester 2007

Bossmann

Quote from: "Klaus_Brann"Det har jo dukket opp noen nye sanger nå i gullrusen, og ikke minst den herlige låten til Ove Thue om Erik Huseklepp!

Er det noen som vet om det kommer til å bli sluppet en "gull-cd" e.l. med flere av disse sangene?Kanskje en ep?


Skal gi deg herlig eg. Dass sang. Intet mindre. Ove Thue har "melket" sportskubben nok. Spille jobben på festplassen er nok hans eneste i 2007. Hold deg til 80-talls slagere du Ove!

Klaus_Brann

Det var da pokker til gode svar!

Jeg tror nok ikke jeg er den eneste som liker Huseklepp sangen, men uansett så var det ikke det som var temaet. Hvis dere ikke har noe svar, kan dere heller holde kjeft.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Skal si meg enig at Thue ikke burde synge så negativt om Monsamjelden, Solli og PVM... Men at Huseklepp blir i brann håper jeg!

Men det var vell egentlig en ny Brann CD som skulle diskuteres her! :) Håper det kommer en Gull CD i salg!! :)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Tja, det var én låt du uthevet, og da må det da være lov å kommentere? Håper på en ny 12. mann-CD snart, ellers bryr jeg meg ikke så veldig. Samle-CD-en som kom ut før (?) cupfinalen duger i lange baner ennå.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kararay

12.mann har jo kommet med en ny låt...
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

C@Bøe_79

Quote from: "Kararay"12.mann har jo kommet med en ny låt...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Manx

Refrenget i Huseklepp låten er bra, resten er boss, lager ikke brann sanger der man disse enkeltpersoner!
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

Nixon

Quote from: "Kararay"12.mann har jo kommet med en ny låt...


Jeg kom midt i denne sangen da jeg kom til Festplassen etter Vikingkampen. Ingen høydare såvidt jeg kunne bedømme. Og de spilte den ikke flere ganger senere på kvelden, så de var nok klar over det selv...;)
Rød makt på Hansa

Kararay

har ikkje sagt den var bra eller dårlig eg... ;)
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

tippetuppen

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Kararay"12.mann har jo kommet med en ny låt...


Sangen het vel tjukk og feit og full.. men ikkje samme som "vi" synger

Den rocket iallefall
E det så nøye då

Nettn

Den nye sangen te Den Tolvte Mann. (Rippet fra TV2 sine sendinger)
http://www.megaupload.com/?d=S8V8H0GM

Oppreist

Noen som har de nye sangene til 12. mann - er det noen godbiter? Ingen torrents?
Stein på stein blir Steinar.

paf

Quote from: "Oppreist"Noen som har de nye sangene til 12. mann - er det noen godbiter? Ingen torrents?

Håper virkelig ikke det. CDen kommer først om en drøy ukes tid og alle inntekter går vel til Bataljonen og Barneklinikken så vidt jeg har skjønt? Er det en CD man ikke skal legge ut på TPB eller andre Torrent-steder er det denne.

Oppreist

Ta det med ro - jeg kjøper den, men kunne tenke meg en snikpreview ifm tur til Basel :)
Stein på stein blir Steinar.

The Boss

Hvor selges den nye D12mann cd'en? Grisefet!!

KNUDSEN

sønner av bergen cd'n selges i brann butikkene
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

The Boss

Quote from: "KNUDSEN"sønner av bergen cd'n selges i brann butikkene


tenke meg det!
takk takk

Kai-Olai

Quote from: "The Boss"
Quote from: "KNUDSEN"sønner av bergen cd'n selges i brann butikkene


tenke meg det!
takk takk


Tar jeg ikke feil, så selges den på et knippe utvalgte beninstasjoner i Bergens-området også.. Og de fleste platebutikker i sentrum, tror jeg..

BBB-Tony

Quote from: "Kai-Olai"
Quote from: "The Boss"
Quote from: "KNUDSEN"sønner av bergen cd'n selges i brann butikkene


tenke meg det!
takk takk


Tar jeg ikke feil, så selges den på et knippe utvalgte beninstasjoner i Bergens-området også.. Og de fleste platebutikker i sentrum, tror jeg..


Plusse på Steve Perryman i tillegg...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up