• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Blodpris for sesong DVD

Started by Bombefar, November 01, 2007, 21:05:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SKBMiller

Jeg forhåndsbestilte og fikk den i går

Bombefar

Jeg har ikke fått den enda

BBB-Tony

Quote from: "Bombefar"Jeg har ikke fått den enda


Når du får den, er avhengig om du var sein eller tidlig med å bestille den. Jeg fikk den i går...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Branncess

Jeg bestilte første dagen, ganske tidelig.. Men bor i Oslo, kan jo to litt lenger tid da ..
alskap!

Lynn

Jeg betalte gladelig 249,- for DVDen, men da synes jeg det ble feil at jeg skulle bli skuffet. Disc 2 hadde altfor lite innhold. Jeg trodde at "Portett av spillerne" faktisk var portrett-intervjuer. Men det var vel kanskje for mye forlangt?

C@Bøe_79

-Brann nærmer seg 1.743mill. i omsettning på dvd`en, og det er over 1mill i fortjeneste på et slett arbeid.
Har ikke sett den selv, men når folk mener 97- og 98-videoene er mye bedre  er noe gale..
Ser no at Brann tømmer enkelte for penger, de slenger ut gull-ditt og gull-datt. Produktene ser mer eller mindre harry ut, men folk kjøper det pga "gullet kom hem"..
Nei, takker meg til at jeg ikke er avhengi av å kjøpe alt de har i butikken..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Brannmus

Quote from: "C@Bøe_79"-Brann nærmer seg 1.743mill. i omsettning på dvd`en, og det er over 1mill i fortjeneste på et slett arbeid.
Har ikke sett den selv, men når folk mener 97- og 98-videoene er mye bedre  er noe gale..

Vel, for det første. Burde du ikke se den før du bedømmer at det er slett arbeid?

Nå tror jeg nok kvaliteten og innholdet er betraktelig bedre enn 97/98-videoene, men så er det en stor gruppe supportere som mener at alt var bedre før. For ti år siden var det ingen som hadde drømt om at de kunne få en sesongkavalkade slik som den Brann har gitt ut nå. Og jeg tror de fleste da hadde jublet ved tanken.

Er DVD'en perfekt? Nei. Er den bedre enn de som ble gitt ut i 2004 og 2005? Soleklart ja. Noen sier det bare skulle mangle, men ser du på skrittene som er tatt på kun to år, så vitner det bra for fortsettelsen.

Jeg ble i hvert fall ikke skuffet når jeg så den, og kommer ikke til å stusse med å gi den vekk som julegave heller.

C@Bøe_79

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "C@Bøe_79"-Brann nærmer seg 1.743mill. i omsettning på dvd`en, og det er over 1mill i fortjeneste på et slett arbeid.
Har ikke sett den selv, men når folk mener 97- og 98-videoene er mye bedre  er noe gale..

Vel, for det første. Burde du ikke se den før du bedømmer at det er slett arbeid?

Nå tror jeg nok kvaliteten og innholdet er betraktelig bedre enn 97/98-videoene, men så er det en stor gruppe supportere som mener at alt var bedre før. For ti år siden var det ingen som hadde drømt om at de kunne få en sesongkavalkade slik som den Brann har gitt ut nå. Og jeg tror de fleste da hadde jublet ved tanken.

Er DVD'en perfekt? Nei. Er den bedre enn de som ble gitt ut i 2004 og 2005? Soleklart ja. Noen sier det bare skulle mangle, men ser du på skrittene som er tatt på kun to år, så vitner det bra for fortsettelsen.

Jeg ble i hvert fall ikke skuffet når jeg så den, og kommer ikke til å stusse med å gi den vekk som julegave heller.


Kommer ikke til å se den heller..
Og det pga følgende:
1. Man kan ikke spole.
2. Det er ikke en eneste tabell.
3. Gorm Nattlandsmyr er ingen tv-reporter.
4. Den er laget for Brann skal tjene penger, og ikke for at supporterne skal kose seg med høydepunkt.
5. Prisen tatt de 4 første i betrakning er for stiv.
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Manx

Spørsmålet her er hva du forventer, jeg forventet høydepunkter fra alle kamper og fokus på gullfeiringen.

Jeg er strålende fornøyd, delen med høydepunkter er kryddret med sending fra studio og gullfeiringen er viet en halv time..

Kan ikke forlange så mye mer enn dette. Har sett mye sesong DVD'er oppgjennom årene både med brann og mitt engelske favoritt lag.

Denne slår alle jeg har sett tidligere ned i støvlene!

Så jeg vil kalle det ett veldig bra produkt, og det kan jo ikke være så dårlig når BA gir DVD'en en 5'er i sin avis..
n by, ett lag, ett mål: Gull!!

revert

Jeg må si at jeg personlig ikke ble veldig imponert. Hvorfor kunne ikke Brann leid inn noe proffesjonelle som kunne laget en skikkelig dvd? Synes det ble alt for mye "tørt" stoff mellom alle kampene. Og når Lokøy eller hvem det var som sa at dette var det beste Brann noensinne har produsert sier det mer om nivået på de andre utgivelsene, for dette er om du spør meg ikke bra nok. Jeg har også sett endel sesong-dvd fra mitt engelsk favorittlag opp igjennom. Brann er i mine øyne ikke i nærheten av leverer like gode varer som dette laget.

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"
Quote from: "C@Bøe_79"-Brann nærmer seg 1.743mill. i omsettning på dvd`en, og det er over 1mill i fortjeneste på et slett arbeid.
Har ikke sett den selv, men når folk mener 97- og 98-videoene er mye bedre  er noe gale..

Vel, for det første. Burde du ikke se den før du bedømmer at det er slett arbeid?

Nå tror jeg nok kvaliteten og innholdet er betraktelig bedre enn 97/98-videoene, men så er det en stor gruppe supportere som mener at alt var bedre før. For ti år siden var det ingen som hadde drømt om at de kunne få en sesongkavalkade slik som den Brann har gitt ut nå. Og jeg tror de fleste da hadde jublet ved tanken.

Er DVD'en perfekt? Nei. Er den bedre enn de som ble gitt ut i 2004 og 2005? Soleklart ja. Noen sier det bare skulle mangle, men ser du på skrittene som er tatt på kun to år, så vitner det bra for fortsettelsen.

Jeg ble i hvert fall ikke skuffet når jeg så den, og kommer ikke til å stusse med å gi den vekk som julegave heller.


Jeg er mer enig med C@bøe_79 her.
Selvfølgelig er kvaliteten bedre, og på ti år skulle jo det bare mangle.
Hva på dvd`en er det som er å drømme om?

Den første discen er klipp fra alle kampene, helt greit, men ikke noe mer.  Brann har unnlatt å ha med materiale fra byene rundt om i Norge som tv2 sitter på, det er dårlig.

Andresen, Opdal, Helstad og Mjelde prater med Nattlandsmyr mellom kampene, noe som forøvrig er spennende nok å se på. Men som sagt, bortsett fra valsen fra Haus er det lite action på den første discen.

Disc 2 er fra gullfeiringene, og er mye bedre. Dessverre mangler det en del her og. Tv2 sitter også her på masse materiale som tydeligvis enten ble forkastet eller ikke vurdert, og det er skuffende. Når en hel disc er dedikert til festene burde det vært mer fra selve festene.
Rundt i byens gater, fra diverse puber, osv. Stemningen fra Festplassen er elendig overført til film. Noe som kanskje er vanskelig å få til, men ta Viking kampen da, sinnsyk stemning, men det merkes ikke akkurat på dvd`en. Dessverre.

Og dvd`en fra 2004 er til tider bedre.

Nei, jeg synes Brann burde gjort dette bedre, hele dvd`en virker litt halvveis, og det er trist for en sånn pris, og fra en slik sesong.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Christoball

sitter litt igjen med følelsen av at dette var ett haste prosjekt fra brann sin side, få den produsert og ut i butikkene før gull-rusen har sluppet taket... mye som mangler, men også mye bra...

får ok+ av meg...

Go Up