• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Problem med den nye nettsiden

Started by hakhe, November 01, 2007, 14:40:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hakhe

God dag alle data kyndige! Jeg har problemer med å komme inn på de nye nettsidene til Bataljonen. Når jeg prøver å åpne www.bataljonen.no så får jeg bare opp "Siden kan ikke vises", men på andre maskiner så er det ikke noe problem. Er det noen som kan tanke seg hvor problemet ligger?

MVH: Desperat Bataljonist
Håkon 5266

Eivind

Har merket at det skjer noen ganger her også.

Dorinda

Skulle ikke forumet fornyes også?

Nuen

hmm skjer det når du går direkte inn på siden? jeg fr en feilmeldingen bare når jeg trykke tilbake fra en annen side.
2.10.2007

Tore Larsen

Quote from: "Nuen"hmm skjer det når du går direkte inn på siden? jeg fr en feilmeldingen bare når jeg trykke tilbake fra en annen side.


Disse hurtiglinkene er vi klar over ikke fungerer og disse skal fixes.
Mvh

Tore

hakhe

det  skjer uansett hvordan jeg prover å komme inn.
Håkon 5266

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

laop

Hei.

Er det problemer med medlems-telleren på siden, eller er det et resultat av at folk ikke har meldt seg inn igjen?

Klaus_Brann

Tenkte jeg kunne ta det i denne tråden..Er det en lur måte å finne gaaamle tråder på forumet, når man ikke husker hva de heter, uten å måtte slippe å lete gjennom uhorvelig mange sider...?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Quote from: "Klaus_Brann"Tenkte jeg kunne ta det i denne tråden..Er det en lur måte å finne gaaamle tråder på forumet, når man ikke husker hva de heter, uten å måtte slippe å lete gjennom uhorvelig mange sider...?


Rett under Hurtigvalg oppe til venstre finner du "søk".  Kanskje det gjør det litt lettere for deg...

Klaus_Brann

Quote from: "Northside"
Quote from: "Klaus_Brann"Tenkte jeg kunne ta det i denne tråden..Er det en lur måte å finne gaaamle tråder på forumet, når man ikke husker hva de heter, uten å måtte slippe å lete gjennom uhorvelig mange sider...?


Rett under Hurtigvalg oppe til venstre finner du "søk".  Kanskje det gjør det litt lettere for deg...


Ah, lur du:)
Jeg har alltid søkt på den oppe rett over "logg ut", men det funker dårlig...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

vebo

Vet ikke om det er dårlig diksjon eller andre grunner, men på kalenderen på forsiden står det "KAMPER I MAY". Litt vel anglofilt?

Tiocfaidh ár lá

Go Up