• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

den 12. mann - gullnummeret

Started by paf, October 29, 2007, 22:01:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Vi holder på med å lage neste nummer av den 12. mann. Bladet skal ut i slutten av november. Naturlig nok vil vi vie en del plass til festlighetene som har foregått i og rundt Brann de siste ukene.
I den forbindelse er vi på jakt etter bilder. Våre egne fotografer har fotografert mye, men vi vil gjerne se mer. Har du bilder tribunen og/eller feiringene som du har lyst til å dele med andre Brannsupportere, er vi veldig glad om du sender de til paffen@gmail.com
Vi lover ikke at de kommer på trykk, og gjør de det får du ingen penger, men ære og berømmelse i form av fotokreditt ved bildet.

Nixon

Skriv gjerne en bildetekst med når bildet er tatt og hvem som er på bildet hvis dere vet det.
Rød makt på Hansa

Truls

Skulle hatt noen bilder av det fantastiske oppmøte på Branntreningen. Den hvor man hyllet spillerene med bluss og skjerf.

Gleder meg til det kommer for salg:)
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Rune felt F

Skjerfhavet på hele stadion på slutten av Vikingkampen var fantastisk, har aldri opplevd maken. Det må dere prøve å få med.

paf

Quote from: "Truls"Skulle hatt noen bilder av det fantastiske oppmøte på Branntreningen. Den hvor man hyllet spillerene med bluss og skjerf.

Gleder meg til det kommer for salg:)

Ja nettopp. Vi var seks stykker tror jeg...

Truls

Jeg var litt ironisk:) Vi var 6 stykker (utenom de som holdt med Viking og gikk inn for å sabotere treningen med å slippe mange barn innpå banen)
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

paf

Responsen har ikke akkurat vært overveldende. Men jeg prøver igjen: den 12. mann er altså interessert i bilder fra og med ymse gullfeiringer. Vi trenger de før kommende helg. Har du bilder å bidra med, så send på epost til meg: paffen@gmail.com

Markmus

Tok en del bilder på Lyn-kampen; alt fra tribuneliv til da spillerne gikk rundt hele banen og klappet etter kampen. Vet ikke helt om du vil si det er gullfeiring, men jeg synes den kampen var svært viktig og utløsende til gullrusen og vil bli husket i all evighet.

Gi lyd om du vil ha noen av bildene (gjerne i PM i tilfelle jeg glemmer å sjekke tilbake til tråden).
Ka du ve?

paf

Takk for hjelpen til alle som sendte inn bilder til oss. Syv sider med herlige bilder ble det til slutt. Nå leveres bladet ganske snart til trykking. I løssalg på kampen mot Dinamo Zagreb og i postkassene om et par ukers tid.

smaalanda

Kjempejobb! Skal bli konge og se!
KMO!!!

SKBMiller

høres bra ut, takk til alle som gjør at jeg kan lese gullnummeret snart

Nixon

Quote from: "paf"Nå leveres bladet ganske snart til trykking.


Ikke bare ganske snart. Det er levert nå i kveld!

Hvis vi noengang kan snakke om "The best d12m ever" så er det denne utgaven!:)
Rød makt på Hansa

Nuen

hvor lang tid tar det fra det er trykket til postkassen? noen uker :S?
2.10.2007

Veslemøy

Normal postgang er inntil 5 dager etter at vi har levert det inn på posten.

Jeg vil i den anledning be alle som har endret adresse om og sende oss adresseforandringen.
Send adresseforandringen til medlem@bataljonen.no
Vi fikk 20 kg!!! returpost av forrige nummer av den 12.mann.

Veslemøy

Markmus

Har eksamen dagen etter DZ-kampen, så jeg vet ikke om jeg kan. Er det noe sted jeg kan få kjøpt bladet ellers? Hvor på Stadion kan bladet kjøpes hvis jeg går?

Hadde det vært mulig å få bladet tilsendt i posten hvis ikke?
Ka du ve?

paf

Quote from: "Markmus"Har eksamen dagen etter DZ-kampen, så jeg vet ikke om jeg kan. Er det noe sted jeg kan få kjøpt bladet ellers? Hvor på Stadion kan bladet kjøpes hvis jeg går?

Hadde det vært mulig å få bladet tilsendt i posten hvis ikke?

Er du medlem i Bataljonen får du bladet tilsendt i posten. Hvis ikke blir det solgt på de to kampene vi har nå (Zagreb hjemme og Basel borte). Blir det noe igjen, prøver vi å få til at de blir solgt i Brannbutikken fremover, men det er usikkert. Eksamen dagen etter kampen er også en usedvanlig dårlig grunn til å gå glipp av en Brannkamp... :-)

Markmus

Eksamen og begravelse er vel de eneste gode grunnene jeg kan tenke meg :p
Ka du ve?

paf

Quote from: "Markmus"Eksamen og begravelse er vel de eneste gode grunnene jeg kan tenke meg :p

Egen begravelse synes jeg til nød kan godtas. Men det er også det eneste.

Nixon

Quote from: "paf"
Quote from: "Markmus"Eksamen og begravelse er vel de eneste gode grunnene jeg kan tenke meg :p

Egen begravelse synes jeg til nød kan godtas. Men det er også det eneste.


Til nød, man legger da ikke egen begravelse på en kampdag. Det er jo helt hinsides! Med andre tar man bare den velkjente "den avdøde ville at jeg skulle gå på kampen"...;)
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"
Quote from: "paf"
Quote from: "Markmus"Eksamen og begravelse er vel de eneste gode grunnene jeg kan tenke meg :p

Egen begravelse synes jeg til nød kan godtas. Men det er også det eneste.


Til nød, man legger da ikke egen begravelse på en kampdag. Det er jo helt hinsides! Med andre tar man bare den velkjente "den avdøde ville at jeg skulle gå på kampen"...;)


Haha, fin unnskyldning ja.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: "Nixon"
Quote from: "paf"
Quote from: "Markmus"Eksamen og begravelse er vel de eneste gode grunnene jeg kan tenke meg :p

Egen begravelse synes jeg til nød kan godtas. Men det er også det eneste.


Til nød, man legger da ikke egen begravelse på en kampdag. Det er jo helt hinsides! Med andre tar man bare den velkjente "den avdøde ville at jeg skulle gå på kampen"...;)

Godt poeng. Skal dra ned til advokaten i morgen og rette på testamentet slik at det sier at begravelsen min ikke skal finne sted på kampdag.

Hadde faktisk vært litt vittig å gjøre det. Tenk når mine etterkommere om 70-80 år (eller hvor lenge jeg nå skal leve) leser testamentet ;-)

Edit: Selvsagt skal jeg også ha med i testamentet at det skal synges Brannsanger i kirken og ved graven.
Ka du ve?

kabelmann

Quote from: "Markmus"Edit: Selvsagt skal jeg også ha med i testamentet at det skal synges Brannsanger i kirken og ved graven.

Og da er det vel ikke tvil om hvilken sang som hadde passet best?

Grav han ned, grav han ned, grav han neeed...
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Klaus_Brann

Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Markmus"Edit: Selvsagt skal jeg også ha med i testamentet at det skal synges Brannsanger i kirken og ved graven.

Og da er det vel ikke tvil om hvilken sang som hadde passet best?

Grav han ned, grav han ned, grav han neeed...


Haha..
Men fra spøk til alvor, jeg skal ha Nystemten i begravelsen min, uten tvil..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "kabelmann"
Quote from: "Markmus"Edit: Selvsagt skal jeg også ha med i testamentet at det skal synges Brannsanger i kirken og ved graven.

Og da er det vel ikke tvil om hvilken sang som hadde passet best?

Grav han ned, grav han ned, grav han neeed...


Haha..
Men fra spøk til alvor, jeg skal ha Nystemten i begravelsen min, uten tvil..


For ikke å snakke om de som "ska hem til Jesus"...;)

Men over til topic. Bladet er ferdig trykket og levert Posten i går. Forhåpentligvis er bladet i postkassene i slutten av uken.

For de som ikke kan vente så lenge eller vil ha to eksemplarer kommer det som sagt i løssalg på torsdag.
Rød makt på Hansa

HeiaBrann!

Hva må man gjøre for å få dette bladet? Være medlem av bataljonen?

Hickok

Quote from: "HeiaBrann!"Hva må man gjøre for å få dette bladet? Være medlem av bataljonen?

Møte opp på Stadion på torsdag og kljøpe det før kampen.

Markmus

Tror denne eksamenen skal gå bra, så kamp blir det nok. Hvor på Stadion kan bladet kjøpes?
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: "Markmus"Tror denne eksamenen skal gå bra, så kamp blir det nok. Hvor på Stadion kan bladet kjøpes?


Sikkert på/utafor Hansa i alle fall.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Markmus"Tror denne eksamenen skal gå bra, så kamp blir det nok. Hvor på Stadion kan bladet kjøpes?


Sikkert på/utafor Hansa i alle fall. Det er vel gjerne paf`en jaffal som durer rundt og selger..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

paf

Quote from: "Klaus_Brann"
Sikkert på/utafor Hansa i alle fall. Det er vel gjerne paf`en jaffal som durer rundt og selger..

HeiaBrann!

Quote from: "paf"
Quote from: "Klaus_Brann"
Sikkert på/utafor Hansa i alle fall. Det er vel gjerne paf`en jaffal som durer rundt og selger..

Hvor mye koster det? Hold av til meg, så er jeg der i pausen=D

Nixon

Quote from: "HeiaBrann!"Hvor mye koster det?


Det koster 20 kroner.
Rød makt på Hansa

tr0Ndemann

Står på felt d på torsdag jeg og, så om jeg ser deg tar jeg turen bort.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Gubrask

Fikk bladet i posten i dag! Utrolig bra blad, med masse interresant:)

Forresten, fantastisk morsomt med timeplanen til martin andresen.. hehe

olebrann3

fikk også i dag, og må si meg enig en kanon bra timeplan, og smsene til bohinen da

BBB-Tony

Beste ever! timeplanen til MA og smsene til Bohinen! fine!!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

smaalanda

Timeplanen til MA var en høydare!
KMO!!!

HeiaBrann!

Så ingen som solgte bladet idag. Noen muligheter for å få det tilsendt av noen?

dex1974

"Intervjuene" med kødden er jo alltids en höjdare :)
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Brannesen

hehe...lo så jævli av de sms'ene til bohinen! Priceless...
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

SKBMiller

håper jeg får det i posten i dag. høres bra ut

Snublefot

noen muligheter å få bladet sendt til oslo?

Chrisstah

Quote from: "Snublefot"noen muligheter å få bladet sendt til oslo?


bor i østfold, har fått det i posten eg=)
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

HeiaBrann!

Er det nå ingen muligheter å få tak i det bladet?

paf

Quote from: "HeiaBrann!"Er det nå ingen muligheter å få tak i det bladet?

Bladet er så godt som utsolgt. Det er ikke usannsynlig at de blir solgt i Basel. Nok en god grunn til å reise dit.

vebo

Quote from: "paf"
Quote from: "HeiaBrann!"Er det nå ingen muligheter å få tak i det bladet?

Bladet er så godt som utsolgt. Det er ikke usannsynlig at de blir solgt i Basel. Nok en god grunn til å reise dit.


Fantastisk idé paf! :)
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Og for fremtidige utgaver er det enkleste å rett og slett melde seg inn i Bataljonen!;)
Rød makt på Hansa

Bataljonen

Quote from: "Nixon"Og for fremtidige utgaver er det enkleste å rett og slett melde seg inn i Bataljonen!;)


Samt ha riktig adresse i Bataljonen`s medlemsarkiv etter hvert som man bytter bopel..
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

ctine

Quote from: "Bataljonen"
Quote from: "Nixon"Og for fremtidige utgaver er det enkleste å rett og slett melde seg inn i Bataljonen!;)


Samt ha riktig adresse i Bataljonen`s medlemsarkiv etter hvert som man bytter bopel..


Og hva med oss som er medlem, har rett adresse, har sendt mail til bataljoen om det og fremdeles ikke har mottatt dette nr av Den 12. Mann?......for det er faktisk tilfelle...
kte lidenskap har et navn...Brann...og Christine;)

Go Up