• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

GULLDRAKTEN!

Started by Klaus_Brann, October 28, 2007, 15:13:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Red Rabitt

Må bare ha den gull drakten og visst eg ikkje får, kjøper eg falsk! Så bare produser så det jommer!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Rune felt F

Kan bli et sørgelig syn på tribunene til neste år, med sennepsgule, blå, svarte og rosa drakter i tillegg til de røde. Og svarte og gule skjerf. Hva er det som skjer egentlig? Brann stadion er utvilsomt best når det er fyllt til randen med røde drakter/klær som det stort sett har vert i hele år.
Noen som vet hvordan jubileumsdrakten blir? Lilla som arsenal hadde ? Eller grønn?

RC

Quote from: "Rune felt F"Kan bli et sørgelig syn på tribunene til neste år, med sennepsgule, blå, svarte og rosa drakter i tillegg til de røde. Og svarte og gule skjerf. Hva er det som skjer egentlig? Brann stadion er utvilsomt best når det er fyllt til randen med røde drakter/klær som det stort sett har vert i hele år.
Noen som vet hvordan jubileumsdrakten blir? Lilla som arsenal hadde ? Eller grønn?


Blå med gule stripper.

benny

Quote from: "Rune felt F"Kan bli et sørgelig syn på tribunene til neste år, med sennepsgule, blå, svarte og rosa drakter i tillegg til de røde. Og svarte og gule skjerf. Hva er det som skjer egentlig? Brann stadion er utvilsomt best når det er fyllt til randen med røde drakter/klær som det stort sett har vert i hele år.
Noen som vet hvordan jubileumsdrakten blir? Lilla som arsenal hadde ? Eller grønn?


Tror ikke du har noe å frykte. Tipper Brann har solgt ti ganger så mange drakter i rødt som svart/blå/rosa/gull tilsammen. På meg virker det bare som tribunene blir rødere og rødere for hvert år.

erik1

Quote from: "Big fat Sam"Var ikke poenget med Gulldrakten at de bare skulle selges i et begrenset opplag? Nå sier jo Lokøy at alle skal få mulighet til å kjøpe, venter på ny leveranse. Hva var da vitsen med å stå i kø? Her virker det som at det er om og gjøre å melke oss supportere. Og snart kommer jubileumsdrakten. Når skal dette stoppe?

Ps. Ja, jeg vet det er frivillig å kjøpe, men....


jo har hørt at Gull drakten blir solgt kun 2000 så!!!!!Altså 2000 gull drakter!
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

monzilla

De fikk ikke inn alle 2000 hørte jeg rykter om, derfor de venter på flere.

Innlandsmax

Quote from: "tolind"Kjøpte selv en av disse piratdraktene. Kvaliteten er helt grei den, men jeg stiller i rødt neste gang! Hadde vært tidig hvis Brann hadde brukt gulldraktene som bortedrakter neste sesong :=)
Nei. Tvert imot: utidig. Minner om da VIF spilte med skrytemerke "Seriemester" eller "Norgesmester" på brystet en sesong. Tull. Dessuten er drakta stygg, nærmest til å spy av.

steinbygger

Jeg har sett utkastet til neste årsdrakt og gled dere TORO er vekke fra drakten........ I tillegg er bortedrakten usannsynlig stillig. Svart, mens reklametrykket og kragen er i gull. Hjemmedrakten er som vanlig rød og hvit.

kabelmann

At Toro er vekke er nesten for godt til å være sant. Tror det ikke før jeg ser det med mine egne øyne.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

PhilLynott

Quote from: "steinbygger"Jeg har sett utkastet til neste årsdrakt og gled dere TORO er vekke fra drakten........ I tillegg er bortedrakten usannsynlig stillig. Svart, mens reklametrykket og kragen er i gull. Hjemmedrakten er som vanlig rød og hvit.


Jeg håper for all del det er noen røde detaljer på den svarte drakten.
At "Torturo" er borte fra drakten er bra. Nå gjenstår bare BKK, Frydenbø og BA.

steinbygger

Quote from: "PhilLynott"
Quote from: "steinbygger"Jeg har sett utkastet til neste årsdrakt og gled dere TORO er vekke fra drakten........ I tillegg er bortedrakten usannsynlig stillig. Svart, mens reklametrykket og kragen er i gull. Hjemmedrakten er som vanlig rød og hvit.


Jeg håper for all del det er noen røde detaljer på den svarte drakten.
At "Torturo" er borte fra drakten er bra. Nå gjenstår bare BKK, Frydenbø og BA.


Slik jeg så det var det ikke noe rødt. Det eneste som var negativt med bortedrakten var at man må ha den blå logoen fra Canal digital på armen for det er ikke en sponsor som Brann har avtale med, men som styres av Norsk Fotball og som alle klubber må ha.

SKBMiller

om Toro er borte er det en stor seier. gleder meg til å se denne drakten

Breiflabben

Oh joy! Hvis suppelogoen er borte blir det ny drakt på meg til neste år.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

Superjack

Quote from: "PhilLynott"
Quote from: "steinbygger"Jeg har sett utkastet til neste årsdrakt og gled dere TORO er vekke fra drakten........ I tillegg er bortedrakten usannsynlig stillig. Svart, mens reklametrykket og kragen er i gull. Hjemmedrakten er som vanlig rød og hvit.


Jeg håper for all del det er noen røde detaljer på den svarte drakten.
At "Torturo" er borte fra drakten er bra. Nå gjenstår bare BKK, Frydenbø og BA.
Brannsupporter.

PhilLynott

Quote from: "steinbygger"
Quote from: "PhilLynott"
Quote from: "steinbygger"Jeg har sett utkastet til neste årsdrakt og gled dere TORO er vekke fra drakten........ I tillegg er bortedrakten usannsynlig stillig. Svart, mens reklametrykket og kragen er i gull. Hjemmedrakten er som vanlig rød og hvit.


Jeg håper for all del det er noen røde detaljer på den svarte drakten.
At "Torturo" er borte fra drakten er bra. Nå gjenstår bare BKK, Frydenbø og BA.


Slik jeg så det var det ikke noe rødt. Det eneste som var negativt med bortedrakten var at man må ha den blå logoen fra Canal digital på armen for det er ikke en sponsor som Brann har avtale med, men som styres av Norsk Fotball og som alle klubber må ha.


Var ikke Canal Digital-logoen på hjemmedrakten? Var det ellers noe som kan forbindes med jubileum, eksempelvis brodering eller liknende? Hva har skjedd med BKK-logoene?

steinbygger

Quote from: "PhilLynott"
Quote from: "steinbygger"
Quote from: "PhilLynott"
Quote from: "steinbygger"Jeg har sett utkastet til neste årsdrakt og gled dere TORO er vekke fra drakten........ I tillegg er bortedrakten usannsynlig stillig. Svart, mens reklametrykket og kragen er i gull. Hjemmedrakten er som vanlig rød og hvit.


Jeg håper for all del det er noen røde detaljer på den svarte drakten.
At "Torturo" er borte fra drakten er bra. Nå gjenstår bare BKK, Frydenbø og BA.


Slik jeg så det var det ikke noe rødt. Det eneste som var negativt med bortedrakten var at man må ha den blå logoen fra Canal digital på armen for det er ikke en sponsor som Brann har avtale med, men som styres av Norsk Fotball og som alle klubber må ha.


Var ikke Canal Digital-logoen på hjemmedrakten? Var det ellers noe som kan forbindes med jubileum, eksempelvis brodering eller liknende? Hva har skjedd med BKK-logoene?


Det eneste som var anderledes slik jeg så det var at de hadde endret litt på Brann logoen. Vet ikke om Brann har endret på logoen siden de ble stiftet og at den logoen de har på jubileumsdrakten evt er orginallogoen

Klaus_Brann

Quote from: "steinbygger"
Det eneste som var negativt med bortedrakten var at man må ha den blå logoen fra Canal digital på armen for det er ikke en sponsor som Brann har avtale med, men som styres av Norsk Fotball og som alle klubber må ha.


Det er sikkert mulighet for Ã¥ slippe den fra Canal digital, det var det i alle fall  i Ã¥r, nÃ¥r jeg kjøpte mine...

Slapp både BA-logoen og Cd...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Noen som har opplevd at det er dårlig kvalitet på drakten eller feilprodusert?

En venn av meg fikk toro merket trykket på kappa logoen... BKK merkene er litt løse på min drakt... Hørt rykte om at det er kappa som har produsert drakten på vanlig vis i Italia, men merkene er kommet på i Belgia. Er dette vanlig? Noen som vet?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Branncess

Min er vel nesten like fin som nÃ¥r jeg kjøpte den  :) Selvom den har vært brukt MYE!
alskap!

vebo

Tiocfaidh ár lá

Bombefar

Quote from: "vebo"Min har krympet.


Jeg vil også at min skal krympe. Hadde bare XXL. Bare å vaske den?

vebo

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "vebo"Min har krympet.


Jeg vil også at min skal krympe. Hadde bare XXL. Bare å vaske den?


Var en dårlig spøk, jeg som har drukket litt for mye øl på høstparten;) Skal vi bytte? Jeg har XL, og den strammer litt på magen.
Tiocfaidh ár lá

Erlend

NÃ¥r jeg kjøpte (fikk) Ã¥rets vanlige drakt, var det ikke noe canal digital pÃ¥ den.  Heldigvis

pimbolinn

Ja, eg har merket dÃ¥rlig kvalitet pÃ¥ drakten! Har sendt klage til Brann. Torofjaset e oppÃ¥ Kappamerket, BKK merkene e løse. Og den har til og med løsnet i sømmen. Skandale! GÃ¥tt med den en gang, i heimen. E for gale at vi skal betale 719,- for dÃ¥rlig kvalitet  :evil:
Brann - Bergen - Hansa

heffalumpen

Quote from: "SKBMiller"om Toro er borte er det en stor seier. gleder meg til å se denne drakten


Vi skal ikke glede oss for tidlig.. Er dette erstatteren til Toro logoen? Skeptisk til murstein på brystet til spillerne.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5962

jako

Hadde vært artig om de laget en retro versjon av Branndrakten fra 1908 som bla Arsenal og Bayern gjorde da de hadde jubileum.
quot;One Evertonian is worth twenty Liverpudlians,"
-Brian Labone

skb!

Quote from: "heffalumpen"
Quote from: "SKBMiller"om Toro er borte er det en stor seier. gleder meg til å se denne drakten


Vi skal ikke glede oss for tidlig.. Er dette erstatteren til Toro logoen? Skeptisk til murstein på brystet til spillerne.

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5962


Dette blir jo verre enn Torologoen! Nei, denne her tror jeg ikke kommer til å ta seg ut på draktene våre...

BBB-Tony

Eg sendte mail til Markedsansvarlig i Brann. Ha beklaget at det var blitt ein del dårlige produserte drakter fra kappa sine underleverandører.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

erik1

Quote from: "jako"Hadde vært artig om de laget en retro versjon av Branndrakten fra 1908 som bla Arsenal og Bayern gjorde da de hadde jubileum.

hehe :)
hvordan så brann sine drakter ut på 1908 da?
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

pimbolinn

Quote from: "tonynord"Eg sendte mail til Markedsansvarlig i Brann. Ha beklaget at det var blitt ein del dårlige produserte drakter fra kappa sine underleverandører.


Og det skal gå ut over oss? Synes ikke vi skal betale full pris for det da :(
Brann - Bergen - Hansa

Nixon

Rød makt på Hansa

PhilLynott

Usikker på om de selges ut like fort som de gjorde i første runde. Gullrusen har roet seg et par hakk, fornuftigheten har med andre ord kommet tilbake hos de fleste, i tillegg til at folk har fått tid til å finne ut at den egentlig ikke er særlig pen å se på og at den appåtil koster 800 kroner.
NÃ¥r det er to uker igjen til jubileumsdrakten kommer, og at den sannsynligvis koster 100-150 mindre, tror jeg de fleste heller venter til den kommer.
Men jeg kan jo selfølgelig ta feil..

Nixon

Jeg skal kjøpe min gulldrakt på salg i mars...;)
Rød makt på Hansa

gitarbroiler

Hva skjer med denne gulldrakten? Skulle være klar 20 november, og med varsel 15.november om at ALLE måtte følge med på brann.no de nærmeste dagene.

Noen med "inngående" kjennskap til de som jobber med effekter i Brann som vet noe mer her?

Nettn

http://www.brannbutikken.no/index.php?valg=produkt&produkt_nr=400af29&gruppe_nr=nf1
"2007-trøyen med gulltrykk: seriemester 2007 på ryggen, tre gullstjerner over Brann-logoen som symboliserer Branns tre seriemesterskap i 1962, 1963 og 2007. Begrenset opplag, kun 1000 skal selges! "



Gikk inn på brannbutikken.no og fant denne. Er dette en "erstatter" for gulldrakten eller kommer den seinere?? :s[/img]

Brannmus

Kommer inn 1000 gulldrakter før jul en gang.. Skulle vel vært kommet inn nå, men ingen bombe de er forsinket. Står 30. november i nettbutikken i hvert fall.

SÃ¥ status 1. desember blir vel:
1000 gulldrakter
1000 gullstjernedrakter
X-antall tusen 2008-drakter (også kjent som jubileumsdrakt om jeg har forstått riktig)

Tipper salget av de to førstnevnte stopper litt opp når 08 draktene treffer hyllene. Men spørsmålet er jo da hvor mange som kommer inn og hvor lenge de får ligge i fred. Forventer hysteri av dimensjoner når folk skal sikre seg julegavene i år.

Klaus_Brann

Quote from: "Brannmus"
SÃ¥ status 1. desember blir vel:
1000 gulldrakter
1000 gullstjernedrakter
X-antall tusen 2008-drakter (også kjent som jubileumsdrakt om jeg har forstått riktig)


Det stemmer. Jubileumsdrakten blir nok bra den, ut i fra det som har kommet av "info" om den...Gleder meg.[/img]
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

OmOssSjølOgHansaøl

Eg synes i alle fall trøyen var digg. Den e allerede bestilt.  :P
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Go Up