• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

GULLDRAKTEN!

Started by Klaus_Brann, October 28, 2007, 15:13:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Green shirt mush

ser helt jævlig ut....
i!
ACAB

Ikognoti

Toro-logoen ødelegger.

Bombefar

mye bedre enn de falske som er i omløp

Speedy

å giid sånn må jeg ha :roll:
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

FruktFat

På bildet der ser den jo faktisk ufattelig stygg ut...men forhåpentligvis lyger fargene på det bildet...

Klaus_Brann

Ja, jeg var ikke videre imponert..Men å se den "live" blir forhåpentligvis bedre, for denne må jeg ha...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Baunebob

Den så jo mer gul ut enn gull.

Breiflabben

Kommer til å ha min drakt fra tidlig nittitall til den der jævla suppe logoen blir fjernet eller flyttet til en annen plass. Noe så inn i h..... malplasert.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

benny


Rasmus_brann

Sant at Toro-logoen ødelegger. Men synts ikke drakten var nokke kul uansett. Eg kommer ikke til å gå til innkjøp av den nei.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

Ricky

Hadde så absolutt vurdert den om det ikke var for klistremerket til Toro. Hvor mye betaler Toro for den lappen der, egentlig? Kan ikke noen bemidlede folk by over og få den vekk fra drakten?

smaalanda

Uaktuelt å kjøpe noe sånt
KMO!!!

Høyrebacken

Altså, jeg synes drakten ser helt grei ut. Det jeg reagerer på, er prisen. Drakten kommer til å koste 799 kroner - det er mer enn hva en drakt fra store engelske og italienske lag koster. Altså, det er fint at Brann har lært mer om marketing, men dette her er lopping.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

TcK

No ser eg gull
No ser eg svart
No ser eg seriemestre uten bart..

.. men seriøst. Heller to røde drakter enn 800 kr. på en sånn der..
Jesus elsker alle barna

gitarbroiler

Mer gul/grønn enn gull syntes jeg.

Skuffet over fargen på den, men reklamen er nå der slik den også er på vanlige drakten.

Prisen er innihampen latterlig....

howieh57

800kr er for mye, det tyder på at de bare får den i den "superkvaliteten" som de draktene spillerene bruker. Det er litt synd, de går hardt ut mot piratkopier, mens de nesten i realiteten gjør markedet større/enklere for de som selger disse. Skal Brann være ett folkets lag må det ikke gjøre seg selv for eksklusivt for massene. 800kr er mange penger for en del.

Har veldig lyst på denne drakten, ramme den inn og henge den på veggen.
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Xminator

Masse bleke forsøk på gullfarge i disse tider. Gulldrakten er en av dem. Gull er blankt, ikke skittengult. Det er rikelig med trykk og gullhatter som viser hvordan virkelig gull ser ut. Nesten fristende å lage en skikkelig gulldrakt...

Stalin

Gulldrakt?

Sennepsdrakt.

Snublefot

Quote from: "Stalin"Gulldrakt?

Sennepsdrakt.


Det var det første dama mi sa også.. at drakten så mer sennepsgul ut en gullaktig...

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/article3088187.ece

Utsolgt på Brannbutikken. På Galleriet i alle fall.
Rød makt på Hansa

gitarbroiler

Hva er opplegget med denne gulldrakten? Var innom Brann nettbutikk, og der står det at det kommer mer 20.november.

Var det ikke slik at det kun var et begrenset antall som ble lagt ut for salg? Eller er det begrensede antallet kun i ca en måned, før hver eneste en som vil ha en slik kan få kjøpt den?

Har (dessverre) en sønn som GJERNE vil ha denne, og med jobb i dag var det umulig å stille seg i kø i sentrum. Dersom den blir tilgjengelig for alle 20.november blir det litt lettere...

Ps: Sa dessverre, da jeg syntes draktens farge var grusom. Blir styggere og styggere jo mer jeg ser på den :( FCK sin Gull drakt var ihvertfall i Gull farge og ikke gul/grønn

fortune

First is first, second is nothing

RC

Quote from: "fortune"


Og de M� selge til en pris som sier oss at de virkelig setter pris på oss.

Dr. Nansen

Ka synes folk om disse kopiene dÃ¥? E det greit Ã¥ kjøpe de? Eg mÃ¥ innrømme eg kjøpte en i gullrusen men kommer sikkert ikkje t Ã¥ bruke den pÃ¥ kamp..  Rekner ikkje med Ã¥ fÃ¥ tak i origanalen alikevell sÃ¥ det blir nok bare et billig souevenir fra kvelden.

Brannmus

Quote from: "gitarbroiler"Hva er opplegget med denne gulldrakten? Var innom Brann nettbutikk, og der står det at det kommer mer 20.november.

I følge Hanøy, så kommer drakten i et begrenset opplag på 2 000. De første draktene var i butikken i dag, men det er visst nok flere på vei.

Tipper Brann-butikkene bare har hatt 500-600 drakter inne i dag, så det er nok ikke forsent å kjøpe drakten ennå.

Evt så er det bare å vente i en måned, så kan du kjøpe den nye drakten til 2008 sesongen.

RC

Quote from: "Dr. Nansen"Ka synes folk om disse kopiene dÃ¥? E det greit Ã¥ kjøpe de? Eg mÃ¥ innrømme eg kjøpte en i gullrusen men kommer sikkert ikkje t Ã¥ bruke den pÃ¥ kamp..  Rekner ikkje med Ã¥ fÃ¥ tak i origanalen alikevell sÃ¥ det blir nok bare et billig souevenir fra kvelden.


Brann legger opp til det.
Så spørs det hvordan du selv ser på det.
Vil du støtte Brann, selv om de suger ut penger fra folk fra alle mulige kanter?

Nixon

Selv har jeg holdt meg i skinnet i dag. Det klødde både her og der da Brannbutikken åpnet. Men tenkte at ett sted går grensen for denne gullonanien. Ser egentlig ikke noen bruksområder for denne drakten for en såpass lite ekshibisjonistisk fyr som meg selv. Ville følt det ganske pinlig å stå med den på f.eks. Ullevaal neste år når vi taper mot VIF...
Rød makt på Hansa

RC

Quote from: "Nixon"Selv har jeg holdt meg i skinnet i dag. Det klødde både her og der da Brannbutikken åpnet. Men tenkte at ett sted går grensen for denne gullonanien. Ser egentlig ikke noen bruksområder for denne drakten for en såpass lite ekshibisjonistisk fyr som meg selv. Ville følt det ganske pinlig å stå med den på f.eks. Ullevaal neste år når vi taper mot VIF...


Da kan du bruke den vanlige drakten.
Gulldrakten tar du på deg når vi møter og knuser VIF på Stadion :lol:

tolind

Kjøpte selv en av disse piratdraktene. Kvaliteten er helt grei den, men jeg stiller i rødt neste gang! Hadde vært tidig hvis Brann hadde brukt gulldraktene som bortedrakter neste sesong :=)
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

RC

Quote from: "tolind"Kjøpte selv en av disse piratdraktene. Kvaliteten er helt grei den, men jeg stiller i rødt neste gang! Hadde vært tidig hvis Brann hadde brukt gulldraktene som bortedrakter neste sesong :=)


Hvem som selger disse kopiene da?
Var det på gaten? Jeg har ikke sett noe.

tolind

Jeg kjøpte min av en tjommi som hadde fått tak i drakten via en kontakt på Sotra. Hadde visstnok en hel del drakter :=)
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

Snublefot

Quote from: "Nixon"http://www.ba.no/sport/fotball/article3088187.ece

Utsolgt på Brannbutikken. På Galleriet i alle fall.


sjokk:
Quote


........

lurkie

Tror de selger pirat-drakter på utesteder i Bergen,.. Noen som har bilder av de? Hva var utsalgsprisen?

Rimelig forkastelig å både kjøpe og selge pirat drakter, hvem går pengene til, og hvem har laget de? Hvis de er laget i et asiatisk land, så kan du nesten være sikker på at de er laget av barn. Pirat produsenter bryr seg ikke om hvem som lager de, og de må ikke stå til ansvar for noen...

BojeN

Scotsman selger hvertfall piratkopier...Værste er at de fleste som kjøper de faktisk tror det er den ekte gulldrakten.....
ojeN

Bombefar

var på brannbutikken på stadion i dag. lang kø utenfor. fikk heldigvis tak i en gulldrakt i kaoset som oppstod når alle skulle inn på en gang. tror ikke det var mange fler enn 200 drakter de hadde. De ble revet bort på 2 min

Charmless Man

Ladish on the Foot

Dr. Nansen

Quote from: "lurkie"Tror de selger pirat-drakter på utesteder i Bergen,.. Noen som har bilder av de? Hva var utsalgsprisen?

Rimelig forkastelig å både kjøpe og selge pirat drakter, hvem går pengene til, og hvem har laget de? Hvis de er laget i et asiatisk land, så kan du nesten være sikker på at de er laget av barn. Pirat produsenter bryr seg ikke om hvem som lager de, og de må ikke stå til ansvar for noen...


Drakten de solgte på scotsman e laget i tyrkia. Veit ikkje kordann det e med barnearbeid der men det e vel et forholdsvis "sivilisert" land. Betalte 250 kr for min. kommer nok aldri mer til å bruke den, er egentlig ikkje fan av at folk ska sko seg på dårlige kopier, men den er vel mer et impulsivt kjøp og et minne fra kvelden. Var en sogning og en bergenser som solgte fra ryggsekker inne på scotsman

TheRock

Vi e berømte Toro fra Bergen...

Breiflabben

Det er kanskje på tide med en mail aksjon til Brann v/ Kristian Jæger er det vel, og si vår mening om den inn i helvete irriterende Toro logoen som skjender drakten vår på det groveste.
Vi er SK Brann, ikke SK Toro.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of sigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!.

Charmless Man

Noe må ihvertfall skje.
Ladish on the Foot

SKBMiller

drakten er helt ok, men ikke fin. jeg vurderte å kjøpe den så stakk innom galleriet 9.50 på vei til toget. da var det en kø på sikkert 150 personer. Da bare lo jeg og var glad for at jeg sparte de drøye 700 kronene =)

steinbygger

Har kjøpt en i dag. Dvs jeg skulle egentlig ikke ha, men klarte ikke å holde meg unna stadion. Har ikke tenkt å bruke den, men ramme den inn og henge den opp på veggen.

Bombefar

Quote from: "SKBMiller"drakten er helt ok, men ikke fin. jeg vurderte å kjøpe den så stakk innom galleriet 9.50 på vei til toget. da var det en kø på sikkert 150 personer. Da bare lo jeg og var glad for at jeg sparte de drøye 700 kronene =)


Du sier nok ikke det samme om noen år når du tenker tilbake på gangen du hadde muligheten til å sikre deg en gulldrakt fra seierssesongen

SKBMiller

når jeg da tenker på at jeg ikke hadde rukket toget (5,5 time til neste) jeg allerede hadde betalt om jeg sto i køen er jeg nok fornøyd =) jeg kan uannsett tenke tilbake på i går kveld =) det var magisk.

FruktFat

Quote
Du sier nok ikke det samme om noen år når du tenker tilbake på gangen du hadde muligheten til å sikre deg en gulldrakt fra seierssesongen


Seierssesongen?! Det kommer da vitterlig en ny en til neste år!;o)

Lennono8

Noen som vet om de har flere igjen på Stadion? Hvilke størrelser? Bare "ukurante" størrelser på Galleriet.

Big fat Sam

Var ikke poenget med Gulldrakten at de bare skulle selges i et begrenset opplag? Nå sier jo Lokøy at alle skal få mulighet til å kjøpe, venter på ny leveranse. Hva var da vitsen med å stå i kø? Her virker det som at det er om og gjøre å melke oss supportere. Og snart kommer jubileumsdrakten. Når skal dette stoppe?

Ps. Ja, jeg vet det er frivillig å kjøpe, men....

fortune

Kan det ha noe å gjøre med at det er falske drakter i omløp?
First is first, second is nothing

Stoffi

Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up