• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vi e Brann, seriemester.

Started by tusseladden, October 24, 2007, 20:52:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tusseladden

Tanken slo meg i går. Hva om vi endret litt på "vi e brann, bergens stolthet!" hvorpå BT tribunen svarer. Tenkte litt på Viking kampen. Hadde vært ganske så stilig hvis vi istedet sang "vi e Brann, seriemester!" og fikk BT tribunen med på å svare igjen.

SKB e BEST!!!

Helt greit forslag, men de 26 personene som leser dette innlegget kan neppe forandre en allerde velkjent sang på stadion.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

steinbygger

Det er jo veldig enkelt. Hansa sier "vi e Brann seriemester" og BT svarer som vanlig

hansagutt1

Endelig et enkelt, men genialt forslag. Bra at det finnes noen der ute om tenker seg om litt før man bare slenger ut det første man kommer på enten det gjelder tifoforslag eller sangforslag. Denne blir backet opp blant deler av øvre Hansa imorgen ihvertfall. At det må mer enn 26 personer til for å få dette til er helt feil. Alt som skal til er EN person med litt kraftig og voksen røst. Vent å se...

Godt mulig BT vil svare "SK Brann, Seriemester" etterhvert men skitt la gå, for min del tåler jeg ihvertfall å høre det endel ganger ekstra.

Markmus

Jeg har ikke en røst som kan brøle skikkelig slik at alle hører det, men jeg skal prøve å hjelpe på :p
Ka du ve?

thesevs

Quote from: "Markmus"Jeg har ikke en røst som kan brøle skikkelig slik at alle hører det, men jeg skal prøve å hjelpe på :p


Derav nicket Markmus? :-D
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Markmus

ha ha ha ;-) Rope og synge fra meg kan jeg, men ikke pokker om jeg klarer å runge over en hel stadiondel slik enkelte kan :p
Ka du ve?

gitarbroiler

Jepp. Dette tenkte jeg også på. Er rett og slett genialt syntes jeg.

Vi E Brann, seriemester
SK Brann, seriemester

DET klinger godt i mine ører ihvertfall

Bombefar


anki86

Quote from: "Bombefar"Kommer aldri til å skje
No ska vi ut å holde jævel på ny!

Bombefar

Quote from: "anki86"
Quote from: "Bombefar"Kommer aldri til å skje


Har sett for mange gode sangforslag gå i vasken til at jeg er positiv til omtrent noe som helst

gitarbroiler

Dette er vel det enkleste sangforslaget jeg noen gang har sett, kun 2 ord som har blitt byttet med 1 ord. De aller fleste klarer vel å lære seg det???

Bombefar

Quote from: "gitarbroiler"Dette er vel det enkleste sangforslaget jeg noen gang har sett, kun 2 ord som har blitt byttet med 1 ord. De aller fleste klarer vel å lære seg det???


Men til og med da Ove Thue sang "gullet KOM hem" på Fotballpuben på mandag var det ikke alle som klarte å få det inn. Enkelte klarer selv ikke den enkleste ting

anki86

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "anki86"
Quote from: "Bombefar"Kommer aldri til å skje


Har sett for mange gode sangforslag gå i vasken til at jeg er positiv til omtrent noe som helst


Det funket faktisk på Viking kampen :wink:  
BT tribunen klarte til og med å svare "SK Brann, seriemester". Sinnsyk stemning, og en fantastisk avsluttning på sesongen!!!
No ska vi ut å holde jævel på ny!

Brannfrelst

Utrolig nok funket dette ja;) Hadde jeg aldri trodd.
2.10.07-Gullet kom hem!

TcK

Jesus elsker alle barna

olebrann3


tusseladden

Ja, det funket utrolig bra! Generelt så var det jo en fantastisk stemning på tribunen og sinnsykt bra kamp av Brann spillerne.

Foresten så fortjener "øvre del av Hansa" mye ære for å klare å dra denne igang under kampen. Hørte dere prøvde dere i Hamburg kampen også :)

Totalt sett en fantastisk avslutning på sesongen i den siste hjemmekampen og et skikkelig vorspiel til gullutdeling og feiringen etter kampen.

crm

"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Northside


Bombefar

Quote from: "anki86"
Quote from: "Bombefar"
Quote from: "anki86"
Quote from: "Bombefar"Kommer aldri til å skje


Har sett for mange gode sangforslag gå i vasken til at jeg er positiv til omtrent noe som helst


Det funket faktisk på Viking kampen :wink:  
BT tribunen klarte til og med å svare "SK Brann, seriemester". Sinnsyk stemning, og en fantastisk avsluttning på sesongen!!!


Ja, hadde ikke troen på dette, men det fugerte veldig bra

ChRiStEr87

eg sto å sang på BT tribunen med for full hals, fungerte døds bra!
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Go Up