• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

En liten tankevekker

Started by monzilla, October 23, 2007, 03:17:03 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

Det er lite gøy å stå og se sin egen hånd pumpe blod i takt med pulsen.
Det er lite gøy å telle fingre og takke høyere makter for at alle er der.
Det er lite gøy å vente på resultat om man har fått sceneskader eller nerveskader i hånden.
Det er lite gøy at legen sier at 19/20 mennesker som kommer inn med samme skade mangler minst to fingre,
Det er lite gøyt når ting smeller i hånden tiltross man er edru.

Vær forsiktig med fyrverkeri folkens. Hilsen en monzilla som var innom legevakten før han feiret gull, vel vitende om at det var flaks, og ingenting annet som sørger for at dette innlegget blir skrevet med to hender i kveld.

Xminator

Om ikke annet hadde du meldt deg inn i en eksklusiv gruppe av duellarr og æresskader. Om du kunne valgt mellom å miste to fingre på sirkelsag eller to fingre i gullfeiringen, valget er enkelt.

Greit å høre at det gikk bra, og ja, forsiktig med fyrverkeri.

chris_henrik

Hadde en lignende opplevelse med et rør med fem thunder king tidlig på 90-tallet. Ikke noe spøke med.
<BRANN> ..... DKFM

Eivind

Ikke til og spøke med nei. Husker da jeg var på Viking stadion for en 5-6 år siden. Var rimelig bedugget og hadde fått med meg noen fyrverkeri inn på stadion. De første gikk meget fint og vakte stor stemning blandt supporterne.

Da vi vant kampen var selvfølgelig stemningen stor på vei ut av stadion, i min iver dro jeg fram siste kubben, fyrte på den og ble plutselig veldig usikker på hva som var opp og ned!

Det endte med at jeg fyrte salven rett i bakken mellom bena på en medsupporter i shorts. Det skal jeg love var en skriking og en fugledans man aldri har sett maken til fra den personen. Hell i uhell så føk "hylsen" rett inn i kiosken, så om jeg hadde holdt riktig vei hadde de vært en kiosk mindre på gamle Viking stadion.

Det hører med til historien at jeg kjørte fra stadion med onkel blå.

Moralen er: Overstadig beruset og fyrverkeri er farlig for seg selv om omgivelsene rundt deg! ;)

Go Up