• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

SERIEMESTER 2007: BRANN

Started by Tiger, October 22, 2007, 19:49:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

RC

Quote from: "Nixon"Oppfordrer alle til å kjøpe BT i dag. De har et 80 siders (tilnærmet-Knut-Langeland-fritt) Gullmagasin som vedlegg i dag. Mange gode skribenter og ikke minst mange flotte bilder!

Når det gjelder Knut Langeland lar han seg selvsagt ikke rive med i sin kommentar i hovedavisen. Og nevner Mjelde først i fjerde avsnitt...;)


Har nå kjøpt mitt eksemplar. Nå blir det seigmenn, mamba og fanta til bt frem mot champions league kampen ikveld.

chris_henrik

<BRANN> ..... DKFM

thesevs

Noen luringer har stjålet flaggene som hang på Festplassen.
Noe sammenheng med tyveriet i Fredrikstad for en tid tilbake?

Stjeler flaggene

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Markmus

Heng opp nye flagg og sett opp et (skjult) overvåkningskamera - eller ha onkel blå til å campe i buskene, klare til å fakke dem :p
Ka du ve?

Red Rabitt

ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Henrik

Gratulerer med gullet. Ingen kan si det ikke var fortjent.

rbk1985

Gratulerer med gullet, vel fortjent, ikke mer å si om det.

Måtte vi reise oss og komme knallhardt tilbake, men måtte det bli på grunn av at vi blir mye bedre og ikke at dere blir dårligere, så vi får flere norske lag med suksess i Europa.

Super Hasund

Kem i helvete har tatt flaggene i sentrum.? Dette e terrorisme.
La Folket Synge

*Feltz*

RC

De legger jo opp til at noen skal ta de.
De henger opp flagg på alle stangene.

Nixon

Quote from: "RC"De legger jo opp til at noen skal ta de.
De henger opp flagg på alle stangene.


Samme med alle bilene som står i gaten.
De ber jo om å bli stjelt!
Rød makt på Hansa

RC

Quote from: "Nixon"
Quote from: "RC"De legger jo opp til at noen skal ta de.
De henger opp flagg på alle stangene.


Samme med alle bilene som står i gaten.
De ber jo om å bli stjelt!


Jada, for ingen har sett biler på 44 år og det er helt "inn" å ha bil for tiden.

monzilla

Og ingen har sett et brannflagg på 44 år, er det det du vil frem til?

RC

Quote from: "monzilla"Og ingen har sett et brannflagg på 44 år, er det det du vil frem til?


At det er inn å ha Brann ting for eksempel.
Det er en sikker måte å få oppmerksomhet på om noen skulle ønske det.

hdaniels

Quote from: "RC"
Quote from: "monzilla"Og ingen har sett et brannflagg på 44 år, er det det du vil frem til?


At det er inn å ha Brann ting for eksempel.
Det er en sikker måte å få oppmerksomhet på om noen skulle ønske det.


Ikke minst når alle som ser det vet at det er tyvegods, stjålet fra hele byens befolkning.

Xminator

Ett lite tilbakeblikk på tiden som var og spådommen som sprakk...
http://fotball.bt.no/eliteserien/article68085.ece

På tide å gi seg på bunn Langeland!


frodemann

Gratulerer med seriegullet! Og lykke til i UEFA-cupen.
Hilsen RBK-supporter i Bergen.
osenborg - et eventyr i svart og hvitt

jonny_ques

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "jonny_ques"
Quote from: "hbo"Men husk:
Brann er ikkje berre Bergens stoltheit, men Vestlandets stoltheit! Dette er stort!!!!!!!!  :D


Hmm, det får vi se mot Viking
Jeg er Viking-fan  

Gratulerer uansett!
Dere skal takke oss ;p


Dummeste jeg har hørt, vi har vunnet serien, dermed er vi bedre enn dere, så enkelt er det. Og vi skal heller ikke takke dere, dette har vi klart helt på egenhånd, UTEN dere.
Hvis det er noen som skal takke noen, så vil jeg bare minne om fjorårets tragiske siste serierunde....


Så det du vil er at jeg skal takke dere for og ha tapt mot oss i siste serierunde i fjor?
Da vant vi på egenhånd mot dere, og vi skal ikke takke dere for det.

benny

Quote from: "jonny_ques"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "jonny_ques"
Quote from: "hbo"Men husk:
Brann er ikkje berre Bergens stoltheit, men Vestlandets stoltheit! Dette er stort!!!!!!!!  :D


Hmm, det får vi se mot Viking
Jeg er Viking-fan  

Gratulerer uansett!
Dere skal takke oss ;p


Dummeste jeg har hørt, vi har vunnet serien, dermed er vi bedre enn dere, så enkelt er det. Og vi skal heller ikke takke dere, dette har vi klart helt på egenhånd, UTEN dere.
Hvis det er noen som skal takke noen, så vil jeg bare minne om fjorårets tragiske siste serierunde....


Så det du vil er at jeg skal takke dere for og ha tapt mot oss i siste serierunde i fjor?
Da vant vi på egenhånd mot dere, og vi skal ikke takke dere for det.


Takk oss for at vi tok 6 poeng mot både Lsk og Stabæk da, slik at dere fremdeles ha muligheten til medalje.

SKBMiller

noen andre som så den GALE mannen som klatra til topps i en av flaggstengene på festplassen? stangen holdt jo på å velte så det ut som, svingte jo ca 1 meter. kunne endt i katastrofe med en flaggstang som veltet ut i folkomengden. og han som klatra opp holdt jo seg faktisk bare fast med en arm et sekund eller to. var nære på han falt ned så det ut som.

Fabregas

Jeg blir så jævlig forbanna når noen prøver å bestride at Brann er norges desidert beste klubblag i 2007. RBKs seier mot Valencia og våre tap på Ullevaal er unntak, dessuten slo vi selveste Brugge borte. Blir jo sinnsykt hypotetisk men tror nok vi borte mot Brugge ville slått RBK hjemme mot Valencia. Begge RBKs poengfangster i CL har kommet mot lag i en nedadgående trend der treneren senere har måttet gå. For å se hvilket lag som har vært best er det bare å se på tabellen. Vi har vunnet serien med stil, vi har vært best i høst og to poeng bak Stabæk i vår. Og når serietoer kommer til Stadion og spiller en god kamp, men likevel blir feid av banen med 5-2 finnes det ikke tvil. I år har vi vært suveren og virkelig en verdig vinner av seriegull. Mens VIF ble idømt gullet og RBK ikke klarte å vinne på poeng(Ikke ifjor men gangen før.) vant vi klart og det er ekstremt sterkt.

Så må jeg avslutte med å si at utfordringene i 2008 er enorme, klarer vi å stabilisere oss som Norges beste lag? Det blir knalltøft men det er absolutt mulig. Vi må bare utvikle oss selv mest overhodet mulig å være dyktige på overgangsmarkedet.

Klaus_Brann

Quote from: "SKBMiller"noen andre som så den GALE mannen som klatra til topps i en av flaggstengene på festplassen? stangen holdt jo på å velte så det ut som, svingte jo ca 1 meter. kunne endt i katastrofe med en flaggstang som veltet ut i folkomengden. og han som klatra opp holdt jo seg faktisk bare fast med en arm et sekund eller to. var nære på han falt ned så det ut som.


Han gjorde det faktisk to ganger, helt tåpe..Han trodde vel han var kjempekul..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfrelst

Quote from: "SKBMiller"noen andre som så den GALE mannen som klatra til topps i en av flaggstengene på festplassen? stangen holdt jo på å velte så det ut som, svingte jo ca 1 meter. kunne endt i katastrofe med en flaggstang som veltet ut i folkomengden. og han som klatra opp holdt jo seg faktisk bare fast med en arm et sekund eller to. var nære på han falt ned så det ut som.


Var vel flere som fyrte opp nødraketter som dalte ned i folkemengden også. Såvidt meg bekjent har disse en sinnsyk indre varme,og noen må jo ha blitt skadet.
Såg også en liten gutt som ble bært vekk fra folkemengden,han såg noe lamslått ut.
2.10.07-Gullet kom hem!

RC

Var også en sykebil når jeg satt på bussen. Den hadde blålysene på. Hva som har skjedd vet jeg ikke.

Markmus

Quote from: "SKBMiller"noen andre som så den GALE mannen som klatra til topps i en av flaggstengene på festplassen? stangen holdt jo på å velte så det ut som, svingte jo ca 1 meter. kunne endt i katastrofe med en flaggstang som veltet ut i folkomengden. og han som klatra opp holdt jo seg faktisk bare fast med en arm et sekund eller to. var nære på han falt ned så det ut som.

Stod 10-15 meter foran han. En helt vill ting å gjøre. Hadde han falt ned hadde han vært rimelig dead meat og muligens den han falt på også...
Ka du ve?

Rune felt F

sjokk og feit osv.


Nå er det en elendig lanslagspause men må vi for all del ikke glemme hva denne høsten handler om. Vi er tross alt fra Bergen, og høsten varer helt til våren.

Texas

Quote from: "Rune felt F"sjokk og feit osv.


Nå er det en elendig lanslagspause men må vi for all del ikke glemme hva denne høsten handler om. Vi er tross alt fra Bergen, og høsten varer helt til våren.


jeg gidder ikke bruke en kalori på idol-landslaget. Så ikke kampen, men leste overskriften...

Shine

Kanskje feil tråd? men men! here goes


Hvor mye får egentlig vinneren av Tippeligaen? i form av cash?
Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det må han forholde seg til.

krøvel vellevold

Vet ikke helt i hvilken tråd denne passet best, men her er i hvert fall noe jeg kom helt tilfeldig over på nettet:

http://brannbloggen.origo.no/-/bulletin/show/30680_sesongoppsumering

Veldig bra oppsummering med masse fete linker og sånn liksom på en måte azz!
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: "krøvel vellevold"Vet ikke helt i hvilken tråd denne passet best, men her er i hvert fall noe jeg kom helt tilfeldig over på nettet:

http://brannbloggen.origo.no/-/bulletin/show/30680_sesongoppsumering

Veldig bra oppsummering med masse fete linker og sånn liksom på en måte azz!


Fin oppsummering, og herlig den linken til alle kampene!Her får vi hørt hvor god stemning det var på Viking kampen!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krøvel vellevold

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "krøvel vellevold"Vet ikke helt i hvilken tråd denne passet best, men her er i hvert fall noe jeg kom helt tilfeldig over på nettet:

http://brannbloggen.origo.no/-/bulletin/show/30680_sesongoppsumering

Veldig bra oppsummering med masse fete linker og sånn liksom på en måte azz!


Fin oppsummering, og herlig den linken til alle kampene!Her får vi hørt hvor god stemning det var på Viking kampen!


...og at Viking-fansen har kun ett eneste rop: "Gje meg en V...(...) Viging (klappklappklapp)!"
Legg ned hele klubben!

Tore Larsen

Mvh

Tore

Go Up