• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

SERIEMESTER 2007: BRANN

Started by Tiger, October 22, 2007, 19:49:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

hansagutt1

Quote from: "tovatle"Dette e så stort at eg harkje ord!! Hadde ikke trodd dette da jeg var i Sandefjord for 5 år siden og så kvaliken! Men nå e vi mestere!

GRATULERER ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!! HERLIG!!!!!!!!


Gratulerer til alle andre som også var i sandefjord i kvallikken, og til alle andre med hjertet i Brann!! Det var en helvetes lang busstur og et nervedrama uten like, men det er glemt idag, vi er seriemester 2007!!!!!!!!!!!!

chris_henrik

GRATULERER MED DAGEN!!!!!!![/color]
<BRANN> ..... DKFM

lmjt

Måtte få med meg reprisen på tv2-sporten nå. Kan endelig prøve sove litt. Var i byn tidligere og bare nøt. Dette er godt. Bare godt. Så vidunderlig deilig og godt. Får heller bråke litt mer i helgen, for i kveld har det vært mer enn nok å prøve innse hva som har hendt. Gratulerer så mye til Brann og alle som har denne klubben i sitt hjerte. Denne følelsen unner eg alle der ute gammel og ung. Seriemester 2007. Oj.

Brannmus

Det finnes ikke ord som kan beskrive dette øyeblikket.

For meg, og sikkert for mange andre, så er dette kvelden jeg har ventet på hele livet. Det er en kveld jeg i de tyngste stundene på Stadion aldri trodde jeg skulle få oppleve.

Skuffelsene, smerten, lidelsen. Alt skal i kveld omfavnes. For det er alle disse årene - alle disse opplevelsene; som gjør at seieren nå smaker ekstra søtt.

Brann er kommet i en posisjon de fleste av oss drømte om, men ikke turde å håpe på. Vi har for øyeblikket Norges beste lag, og vi vinner serien helt fortjent.

En drøm har i kveld gått i oppfyllelse. Knip deg selv i armen så mange ganger du bare vil. Dette er virkelig. Vi har klart det!!

Gratulerer!

keiko99

FK supporter

maximus1963

Gratulerer med GULLET, for en fantastisk ekstatisk følelse.
Kniksen var kongen

faani

Gratulerer alle bergensere!!
Dette var utrolig velfortjent!
Beklager at vi bare mÃ¥tte sørge for at feiringa dÃ¥kkers mÃ¥tte utsettes et par dager!  :wink:

Frode
Stormen Bergen

2rB

Vil gjerne gratulere ALLE med GULLET!

Har ein "nervøs" følelse i magen nå... Det har liksom ikkje gått heilt opp for meg. Men FY F*** så det skal ta av på søndag. Blir liksom utløsning av noe som har bygd seg opp over LANG tid.

Gratulerer Bergen!
Gratulerer Brann!
Gratulerer også til alle dere andre som er så uheldige å ikkje befinne seg i Bergen by desse dagene!


VEST, VEST, VEST, vi e' BEST, BEST, BEST, slutt å TULL, TULL, TULL, det blir GULL, GULL, GULL!
(Takk Viking, usikker på kordan nervene mine hadde vært fram mot helga om ikkje dere hadde fiksa dette i går)

hbo

Men husk:
Brann er ikkje berre Bergens stoltheit, men Vestlandets stoltheit! Dette er stort!!!!!!!!  :D

Brannmann rob


Natan

Gratulerer til alle med hjerte i Brann.
Dette fortjente vi mer enn noen andre i landet.

Christian

Ikkje enkelt å få gjort stort på jobb i dag. Gratulerer alle sammen! Endelig!

Xminator

Går rundt og småsipper hver gang jeg hører Brannsanger eller ser Brannvideor i dag. Begynner ærlig talt å bli litt patetisk ;) Skjerp meg!

hocey

tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

Nixon

Quote from: "hocey"Stenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget


Huset ser helt greit ut fra der jeg står!:)
Rød makt på Hansa

hocey

Quote from: "Nixon"
Quote from: "hocey"Stenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget


Huset ser helt greit ut fra der jeg står!:)


Ser helt greit ut ja:)
tenhus kan lett bryte sammen når de er dårlig bygget

svobo

JAAAAAAAAAAA!
Gratulerer alle sammen :D
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

nummer9

DIGG!!!
Gratiss alle sammen :)

Camsen

GRATULERER TIL ALLE. Dette tok jo helt av. Snakk om å sette bergen i fyr. Gratulerer til alle med hjerte i brann og bergen.

Silje Karina

GRATULERER BERGEN OG BRANN!! en utrolig følelse som ikkje kan sies annet om enn seriegull!
2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

Super Hasund

Grattis mine landsmenn. Det var et øyeblikk for historie bøkene. Gleder meg allerede te å fortelle mine fremtidige barne barn om gullet fra 2007

Heia brann
La Folket Synge

*Feltz*

B.B.

n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

windows22


Nemi


Nixon

Oppfordrer alle til å kjøpe BT i dag. De har et 80 siders (tilnærmet-Knut-Langeland-fritt) Gullmagasin som vedlegg i dag. Mange gode skribenter og ikke minst mange flotte bilder!

Når det gjelder Knut Langeland lar han seg selvsagt ikke rive med i sin kommentar i hovedavisen. Og nevner Mjelde først i fjerde avsnitt...;)
Rød makt på Hansa

zyntax

Gratulerer alle sammen!!

Dette er bare helt kanon!

Christian

Quote from: "Nixon"Oppfordrer alle til å kjøpe BT i dag. De har et 80 siders (tilnærmet-Knut-Langeland-fritt) Gullmagasin som vedlegg i dag. Mange gode skribenter og ikke minst mange flotte bilder!

Når det gjelder Knut Langeland lar han seg selvsagt ikke rive med i sin kommentar i hovedavisen. Og nevner Mjelde først i fjerde avsnitt...;)

Kikket litt i gullmagasinet på her jobb, men måtte legge det fra med da trangen til gledesrop nesten boblet over. Herre som en går rundt og smiler i dag. Gullmagasinet får altså min anbefaling.

Justice

Gratulera med (gårs)dagen alle sammen! Det her e heilt vanvittig..

22.10.07 - Gullet Kom Hem

Brannfrelst

Har fortsatt ikke gått helt opp for meg. Må nok se pokalen først;) Nå skal det bli en helvetes fest mot Viking!
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

http://www.bt.no/sport/gulletskahem/article428937.ece

Felt Z´eren Heikki Holmås i branndrakt på Stortinget!:)
Rød makt på Hansa

Brannfrelst

Oppfordrer alle til å gjøre det samme som meg. Send gratulasjoner og takk til Monsen;) Han fortjener LITT nå;) Hehe..
2.10.07-Gullet kom hem!

nummer9

Synes det er flott å vise de fine fargene til Brann, men dette stuntet til Heikki virker helt malplassert. Bryte kleskode og skikk og bruk i offentlige rom og så komme med en helt malplassert sak om nordisk liga på stortingets talerstol?

Hvem vil ha en nordisk liga? Hørte jeg Royal League?

jonny_ques

Quote from: "hbo"Men husk:
Brann er ikkje berre Bergens stoltheit, men Vestlandets stoltheit! Dette er stort!!!!!!!!  :D


Hmm, det får vi se mot Viking
Jeg er Viking-fan  

Gratulerer uansett!
Dere skal takke oss ;p

Stoffi

Quote from: "hansagutt1"
Quote from: "tovatle"Dette e så stort at eg harkje ord!! Hadde ikke trodd dette da jeg var i Sandefjord for 5 år siden og så kvaliken! Men nå e vi mestere!

GRATULERER ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!! HERLIG!!!!!!!!


Gratulerer til alle andre som også var i sandefjord i kvallikken, og til alle andre med hjertet i Brann!! Det var en helvetes lang busstur og et nervedrama uten like, men det er glemt idag, vi er seriemester 2007!!!!!!!!!!!!



Den dagen var jeg jævlig skuffet over elendig innsats fra Brann. Vi som var der prøvde iherdig å støtte laget, og vi ble reddet av flaksen.

Men nå er alt glemt, og vi er seriemester!!! :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

monzilla

Quote from: "hbo"
Dere skal takke oss ;p


Takk for gratulasjoner, men forvent faen ikke å få takk for gullet i retur. Det er vi som har godt over 50 poeng med to kamper igjen å spille.

445

Satt og gren i går når festbildene rullet over skjermen, gren et par ganger på jobb idag også når jeg så bildene på nettet!!! Folk bare smiler når de ser mine røde øyne....

Grattis til alle!!!!!!!
usen tusen tusen tusen takk gutter!!!

Snublefot

Gratulere alle sammen=)  Jeg er bare mÃ¥lløs-.- klarer ikke si stort

brann.avd.molde

Herreminjubalong, GRATULERER ALLE MANN.
Uffatelig deilig
deilig deilig deilig.
TAKK TIL ALLE MED HJERTE I BRANN.
GRATULERER
Eg må inn!

tolind

Gratulerer folkens!!

En ekstra stor takk til alle som har fulgt Brann i nedturer så vel som oppturer! Det er DERE som fortjener dette! Kan selv huske 10-0, 9-0 på Lerkendal, tapte cupfinaler, 0-6 mot Molde på stadion osv!! Fy faen folkens, dette smaker!

Ser frem til tidenes stemning førstkommende søndag! Håper at guttene klarer å avslutte med stil!!
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

HansaInferno

Breiflabben, baby!

Charmless Man

Skål! Får håpe jeg ikke er 72 år neste gang.
Ladish on the Foot

Nixon

Quote from: "Nixon"Oppfordrer alle til å kjøpe BT i dag. De har et 80 siders (tilnærmet-Knut-Langeland-fritt) Gullmagasin som vedlegg i dag.


Rett skal være rett. Har lest gjennom magasinet nå og Knut Langeland kan skrive når han ikke ikke på død og liv skal hamre ned sine egne forkvaklede meninger. Flott reportasje fra Odda med verdens beste keeper!
Rød makt på Hansa

Baunebob

Fantastisk dagen derpå ! Helt utrolig herlig å lese alt som står av gullmateriale.

Som sagt. Anbefaler på det sterkest BT idag ! Mye bra !

Alexåsane

Gratulerer alle man! Håper samtlige med følelser for Brann møter opp å hyller guttene i byn eller Viking kampen!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

lmjt

Første eg gjorde i dag var å råsykle til butikken, kjøpe bergensavisene og de to oslotabloidene, pakket alt pent inn i en plastpose og la dem på et trygt sted når eg kom hjem igjen. Her skal nytes og preserveres. Gullet kom hem!

Helene

Gratulerer med dagen til alle i brannsupportere. Dette har både vi og spillerne fortjent!!!

Candyman

Grattis alle sammen! Fy faen så digg.

Branngull, lagret lengst, verd å vente på!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Nixon

Rød makt på Hansa

Nettn

GRATULERER BERGEN OG BRANN! utrolig herlig!!

Klaus_Brann

Quote from: "jonny_ques"
Quote from: "hbo"Men husk:
Brann er ikkje berre Bergens stoltheit, men Vestlandets stoltheit! Dette er stort!!!!!!!!  :D


Hmm, det får vi se mot Viking
Jeg er Viking-fan  

Gratulerer uansett!
Dere skal takke oss ;p


Dummeste jeg har hørt, vi har vunnet serien, dermed er vi bedre enn dere, så enkelt er det. Og vi skal heller ikke takke dere, dette har vi klart helt på egenhånd, UTEN dere.
Hvis det er noen som skal takke noen, så vil jeg bare minne om fjorårets tragiske siste serierunde....
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up