• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Robbie ute for resten av sesongen

Started by Brannmus, October 22, 2007, 10:45:29 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannmus

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5916

Robbie ser ut til å være ferdig i Brann. Skaden holder han ute resten av sesongen, så da har vi vel mest sannsynlig sett det sistet av Winters i Brann-drakten.

Dette var absolutt ikke måten jeg ville starte uken på. Robbie har hatt en lang og tro tjeneste, og skulle fått en bedre avslutningen. Men mest akutt nå er likevel serieinnspurtetn. Uten Winters er det tynt på topp.

Janki

Skulle Stabæk nå mot formodning vinne i kveld må jeg gå å få resept på Valium og sykemelding...
Hadde håpet at Robbie var klar til helgen:(

gullølet

Da kan vi jo "glede" oss over at Bjørnssons klippekort innebærer at han starter mot Viking sammen med helstad på topp. Ikke bra... Fra før av må vi klare oss uten Andresen og Sigurdsson. Det begynner å bli tomt. Spørsmålet er om Bakke blir klar, og om vi får flere skader på torsdag.

Superjack

Quote from: "gullølet"Da kan vi jo "glede" oss over at Bjørnssons klippekort innebærer at han starter mot Viking sammen med helstad på topp. Ikke bra... Fra før av må vi klare oss uten Andresen og Sigurdsson. Det begynner å bli tomt. Spørsmålet er om Bakke blir klar, og om vi får flere skader på torsdag.


Får håpe på viking poeng og Soma gult kort, for da må han stå over mot oss. For nå begynner det å bli tynt.
Brannsupporter.

Belfort

Nå begynner virkelig ting og bale på seg...

Markmus

"All or nothing" mot Viking til helga da.

Nå er i alle fall UEFA-drømmen kjørt i dass..
Ka du ve?

Alzheimer/Silverspurs

Skal Bjørnsson starte mot HSV blir det rimelig komisk...

ostraume

Quote from: "gullølet"Da kan vi jo "glede" oss over at Bjørnssons klippekort innebærer at han starter mot Viking sammen med helstad på topp. Ikke bra... Fra før av må vi klare oss uten Andresen og Sigurdsson. Det begynner å bli tomt. Spørsmålet er om Bakke blir klar, og om vi får flere skader på torsdag.


Hvis du mener et soleklart 4. valg på topp, bak Karadas, Helstad og Winters, er klippekort så har du rett.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Høyrebacken

Vi har stor stall, men nå begynner det å se litt mørkt ut her. Spesielt med tanke på å eventuelt komme seg videre fra gruppespillet.

Men jeg satt og tenkte her: Solli kan fint spille sentral midtbane, og dermed gi plass for Huseklepp på høyre om det skulle være behov for det. Sjøhage burde få en sjanse snart, selv om det sikkert er en grunn til at vi har sett ham lite.
El Fakiri og Jaiteh virker litt av for tiden, samme med Karadas. Håper inderlig at Viking gjør jobben i kveld, så Brann kan roe nervene.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

Patton

Solli har endelig funnet sin plass, som høyre kant i 4-4-2 formasjon, bare tull å flytte på han nå. Hva med Huseklepp på topp sammen med Helstad? Er vel der han selv ønsker å spille, og det vil nok bli behov for hurtigheten hans på kontringene. Tar for gitt at Brann blir presset bakpå fra start av.

Xminator

Hvor har du det fra at Huseklepp vil spille spiss? I avisene har han vel blitt sitert på det stikk motsatte.

Hvem som spiller mot Viking er forhåpentligvis en historisk parantes og kampen mot Hamburg det viktigste som skjer fra nå til neste UEFA-kamp.

Nixon

Quote from: "Xminator"Hvor har du det fra at Huseklepp vil spille spiss? I avisene har han vel blitt sitert på det stikk motsatte.


Jeg har lest i avisen at han har sagt at han gjerne vil spille spiss hvis han får sjansen.
Rød makt på Hansa

Patton

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Xminator"Hvor har du det fra at Huseklepp vil spille spiss? I avisene har han vel blitt sitert på det stikk motsatte.


Jeg har lest i avisen at han har sagt at han gjerne vil spille spiss hvis han får sjansen.


Det har jeg óg, uten at jeg her og nå kan servere deg en link, ei heller gå god for det. Bare husker å ha lest det, og synes det er en spennende tanke i en kamp der kontringene sannsynligvis blir det viktigst angrepsvåpenet.

Xminator

Så det var ikke i forbindelse med at "jeg spiller bare jeg får lov og beskjed om"? Mener å huske ett slikt sitat.

Blir Vikingkampen en avgjørende kamp bør Helstad og Karadas starte, og Huseklepp vil ha 90 minutter mot Hamburg i bena.

Om det blir en kamp uten betydning spiller nok Huseklepp andre steder på banen. Eller man velger å gi de som blir med videre spilletid.

Huseklepp er uansett ikke Winterstype. Han er en spiller som må være rettvendt, i fart og med stort bakrom. Helstad med andre ord. Og to slike spisstyper på en gang springer i veien for hverandre. Heller Sjøhage enn Huseklepp...

Nixon

Quote from: "Xminator"Huseklepp er uansett ikke Winterstype. Han er en spiller som må være rettvendt, i fart og med stort bakrom. Helstad med andre ord. Og to slike spisstyper på en gang springer i veien for hverandre. Heller Sjøhage enn Huseklepp...


Litt uenig her. Jeg synes Sjøhage er mer Helstad-type enn Huseklepp. Sjøhage trenger virkelig bakrom ut fra de kampene jeg har sett han i.
Huseklepp er sammenlignet med svensken mer lik Winters.
Rød makt på Hansa

Patton

QuoteJeg fortalte dem at jeg er spiss og ønsker å spille det, men at jeg kan spille kant.


Fant artikkelen, problemet er at den er fra iBergen  :roll: , så da er vel ganske bingo hva som står der. Uansett:

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/ibergen/article1213426.ece

Kanskje han og Helstad hadde løpt i veien for hverandre, kanskje ikke.

Nixon

Quote from: "Patton"
QuoteJeg fortalte dem at jeg er spiss og ønsker å spille det, men at jeg kan spille kant.


Fant artikkelen, problemet er at den er fra iBergen  :roll: , så da er vel ganske bingo hva som står der. Uansett:

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/ibergen/article1213426.ece

Kanskje han og Helstad hadde løpt i veien for hverandre, kanskje ikke.


Nå er det Sjøhage som sier dette, og ikke Huseklepp som det var stilt spørsmål om lengre oppe i tråden.
Rød makt på Hansa

Xminator

Slik jeg har sett Sjøhage så virrer han rundt omtrent som Memelli. Derfor mer Winters enn Helstad :)

Patton

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Patton"
QuoteJeg fortalte dem at jeg er spiss og ønsker å spille det, men at jeg kan spille kant.


Fant artikkelen, problemet er at den er fra iBergen  :roll: , så da er vel ganske bingo hva som står der. Uansett:

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/ibergen/article1213426.ece

Kanskje han og Helstad hadde løpt i veien for hverandre, kanskje ikke.


Nå er det Sjøhage som sier dette, og ikke Huseklepp som det var stilt spørsmål om lengre oppe i tråden.


Ooops beklager. Kunne kanskje redigere det jeg skrev, men gidder ikke. Min feil.  :oops:

Klaus_Brann

Quote from: "Høyrebacken"
Jaiteh virker litt av for tiden...


Denne kommentaren ser jeg ikke helt bakgrunnen for å komme med. Han har jo ikke spilt kamp på veldig lenge, og kan man virkelig ikke forvente storspill fra en 18-åring som får 12 minutter i en kamp vi ligger under.

Det er trist at Robbie er ute, nok en grunn som kan gjøre at vi ikke klarer å gå videre i UEFA-cupen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

enavgutta

Er så utrolig leit at vi nå må lide oss gjennom uefacup kamper med trefoten på topp. Blir flaut og pinlig!!

Superjack

Quote from: "enavgutta"Er så utrolig leit at vi nå må lide oss gjennom uefacup kamper med trefoten på topp. Blir flaut og pinlig!!


Er ikke gullet avgjort før den tid så starter nok Sjøhage før Bjørnsson...
Brannsupporter.

Go Up