• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Samme linjedommer

Started by Oslo, October 20, 2007, 21:26:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Oslo

Det var Odd Arne Vangen som sto på linja i Kristiansand i 2005 også, da Bärlins mål ble annullert og gullet gikk til Vålerenga.

http://www.tips.as/default.asp?menu=6&id=1462

Markmus

Er det noen som har en link til video hvor man ser at ballen faktisk er ute eller inne? Reprisene jeg så på puben var 45 grader fra linjen :s

Om ballen IKKE var ute tror jeg denne linjedommeren aldri bør tørre sette sine bein på Stadion :/
Ka du ve?

XarZen

Markmus:

Om den ballen var ute så går eg til oslo.

Den ballen var aldri utenfor !

Foten til corrales var på linjen, eller delt utenfor linjen og på linjen, men ballen var ALDRI ute.

Og dermed har dommeren gjort tabbe nok engang!

Skal gjøre alt mulig for å finne bevis på dette

- XarZen

erik1

Ballen var jo inne....
E arg på han linje dommeren da!!!11
i e fra bergen-og vi e stolt over det!!!!! :D

Ricky

Gidd stresse så mye med dommeravgjørelser..

knutern

Vanskelig ball å avgjøre for linjedommer, shit happens.

Ikognoti

Hele ballen var ikke ute.

vebo

Quote from: "Markmus"Er det noen som har en link til video hvor man ser at ballen faktisk er ute eller inne? Reprisene jeg så på puben var 45 grader fra linjen :s

Om ballen IKKE var ute tror jeg denne linjedommeren aldri bør tørre sette sine bein på Stadion :/


Ligger på sumo/branntv under høydepunkter. Er vanskelig å se. Kan ha vært ute.
Tiocfaidh ár lá

Ikognoti

Quote from: "vebo"
Quote from: "Markmus"Er det noen som har en link til video hvor man ser at ballen faktisk er ute eller inne? Reprisene jeg så på puben var 45 grader fra linjen :s

Om ballen IKKE var ute tror jeg denne linjedommeren aldri bør tørre sette sine bein på Stadion :/


Ligger på sumo/branntv under høydepunkter. Er vanskelig å se. Kan ha vært ute.


Nei. Den var ikke ute.


Ricky

Av en eller annen grunn velger TV2 å vise det fra elendige vinkler om og om igjen i sakte bevegelser, selv om de jo hadde en kameravinkel fra bak Aalesund-målet hvor det var ganske åpenbart at ballen ikke var over linjen.

Kruxleiven

Jeg blir så jævla forbanna. Hvordan i helvete er det mulig å døme den utenfor? Tvilstilfelle? Ja, men det er faen ingen som er bombesikker på at den ballen er ute. Hvorfor dømmer den mongoen av en linjedommer ballen ut da? Takk for en drita kjip dag på byen linjedommer!

The Boss

ballen var IKKE ute. punktum. skandale!

Bergen Sin Gutt


olebrann3

når det er tvil om ting skal det gå det angrepende laget sin vei

nikolaih80

Det spiller ingen rolle at vi diskuterer på om balllen var ute eller inne. Dommeren dømte ballen ute og målet ble dessverre annulert. Vi hadde nok av sjanser til å avgjøre det, men uflaks og udugelighet ødela for oss i denne kampen.

Nixon

Rød makt på Hansa

Bombefar

Quote from: "olebrann3"når det er tvil om ting skal det gå det angrepende laget sin vei


Dette er faktisk feil. I regelboken står det at hvis det er tvil skal det forsvarende lag ha fordelen. Dette fordi det i de fleste tilfeller får mindre konsekvenser

HansaInferno

Ser jo ut som ballen er ute, sikkert tiktig det. Men Huseklepp, han var ihvertfall ute i går, det er ikke mulig å bomme der, han skal faen meg sitte slike sjanser.
Breiflabben, baby!

Fabregas

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "olebrann3"når det er tvil om ting skal det gå det angrepende laget sin vei


Dette er faktisk feil. I regelboken står det at hvis det er tvil skal det forsvarende lag ha fordelen. Dette fordi det i de fleste tilfeller får mindre konsekvenser

RC

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "olebrann3"når det er tvil om ting skal det gå det angrepende laget sin vei


Dette er faktisk feil. I regelboken står det at hvis det er tvil skal det forsvarende lag ha fordelen. Dette fordi det i de fleste tilfeller får mindre konsekvenser


Dette er fordi det blir mindre sjanser og mindre mål. Noe som dermed ødelegger fotballen.
Det får ikke mindre konsekvenser, det kommer jo an på hvem mann holder med. Det går nok opp i opp.

vebo

Quote from: "Ikognoti"
Quote from: "vebo"
Quote from: "Markmus"Er det noen som har en link til video hvor man ser at ballen faktisk er ute eller inne? Reprisene jeg så på puben var 45 grader fra linjen :s

Om ballen IKKE var ute tror jeg denne linjedommeren aldri bør tørre sette sine bein på Stadion :/


Ligger på sumo/branntv under høydepunkter. Er vanskelig å se. Kan ha vært ute.


Nei. Den var ikke ute.


Jo, ligger der den pleier ligge;)


http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=250&progId=194380
Tiocfaidh ár lá

SKBMiller

linjedommer skal ikke vinke før han er helt sikker og han står med krittet mellom beina. det er det første man lærer på linjedommerkurs!

noen flere som husker kvartfinale (?) i VM i Asia. Hvor Spania får annulert et mål i ekstraomgangen fordi linjedommer mener ballen var ute (helt feil). og Spania røk ut.

Da kan man begynne og tenke konsekvenser for det angripende laget..

Go Up