• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Rennes - Brann

Started by Stoffi, October 16, 2007, 11:17:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tr0Ndemann

Herregud, kan noen knuse den der megafonen? Er jo verre enn Kjernen dette. Kom igjen nå Brann!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Baunebob

Egoistisk av Helstad. En enorm sjanse !! Der kunne vi fått en utrolig start.

Ikke skremt av åpningen ihvertfall !

lindviko

og der leder faen meg bodø og... då var gratis tiden min på sport ute.. keep me updated...

fortune

jadda

0-1, Axar Karadas
First is first, second is nothing

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

MariusPS

FANTASTISK!!!!! 0-1 !!!!!!!!

Baunebob

Var vel Karadas ? =D

HERLIG !!

gitarbroiler

Like før scoringen hører jeg nesten LSK på tribunen:


lalalalalalala---- vi synger sånn ---- lalalalalalalalal --- vi synger sånn

:D :D :D :D :D :D

Forøvrig virker Fakiri til å være milevis unna fin form...


gitarbroiler

Bakke har vært STOR så langt!!

fortune

Huseklepp kjøres hardt her..
First is first, second is nothing

Baunebob

Dette holder ikke lenge hvis det ikke blir skjerpings når de får muligheten og bedre markering mot den helvetes svensken !

Og hva i all verden er det som skjer med stemningen på tribunen iblant ?
Høres ut som en 7 år gammel jente synger for full hals over hele høytaleranlegget

fortune

Erik må iallefall forsøke.. Ellers lukter det PVM i andre omgang.
First is first, second is nothing


fortune

Om han forsøker skjønner jeg godt hvorfor han ikke har spilt mer...
First is first, second is nothing

Baunebob

Huseklepps defensive kvaliteter kommer virkelig til syne her.
Gir Hanstveit overhodet ingen hjelp.
Er Vaagan skadet ?

Ser at Mjelde har byttet Huseklepp og Solli. Virker som et meget smart trekk.

Og hvorfor i svarte blanke ****** brenner ikke Karadas den gedigne sjansen inn ??

Alexåsane

Eg orker snart ikke å se mer på de feilpasningene... virker som om de har noe sykt med nerver.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

gitarbroiler

Brann mangler en hærfører på midtbanen, DET er ihvertfall sikkert......

PhilLynott

Akkurat i det øyeblikket Karadas scorte kjørte det en brannbil rett utenfor vinduet mitt. Symbolsk? Håper det!

fortune

Quote from: "gitarbroiler"Brann mangler en hærfører på midtbanen, DET er ihvertfall sikkert......


Hæ? Bakke har jo virkelig gått i krigen her..
First is first, second is nothing

Ikognoti

Så ut som det røk et ribbein eller to på Dahl.

Baunebob


Alexåsane

Bakke har spilt veldig bra. Også kan man merke seg at Renne har i hvertfall gjort hjemmeleksen, Angrepene følger jo hvor huseklepp er hele veien.. Og feilpasninger, huff...
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

apop

Og hovedårsaken til stadig benking av Huseklepp er synlig for selv den største husklepp-fans.

Gudebenådet offensiv, rent søppel defensivt og ikke minst giddalaus etter balltap.

PhilLynott

Skandinavisk fotball er i vinden for tiden.. Helsingborg leder 0-1 over Galatasaray.

Kom igjen Brann!


erikdale

Tynn is?

Vi leder 1-0 over et Fransk topplag i en Europacup hvor vi allerede har tatt skalpen på Club Brugge. I hjemlig serie vant vi med 6 poengs margin og investorene står klare til å spurte inn så mye penger Brann måtte be om.

Så lenge vi fremdeles leder føler eg meg veldig arrogant ;)
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

PhilLynott

Lukter det PVM i 2. omgang?

Belfort

Hva er det Brann spillerne har nede i skoene? Pasningsspillet er jo helt horribelt!

gitarbroiler

Huseklepp har vært akkurat like god som Solli i denne kampen. Noe annet er bare piss å nevne. Hvorfor?

Huseklepp har bidratt offensivt, og lite deffensivt.

Solli har bidratt deffensivt, og lite offensivt.

Rennes har bevisst kjørt overganger på den siden Huseklepp er, og har bevisst vært to på han gang på gang han har ballen.

Vi manger en til å fordele baller på midten. Fakiri og Bakke er alt for ofte like ved siden av hverandre, og således ofte begge i trengte posisjoner når de skal starte angrepene.

Alexåsane

Quote from: "Belfort"Hva er det Brann spillerne har nede i skoene? Pasningsspillet er jo helt horribelt!


Nerver
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

naitsirk

hadde me spelt opp mot normal standard, så hadde resultatet vore 3-0.
makan te dårlig, bakover og framover.

litt skjerpings i pausen so vinn me kampen lett. rennes er på nivå med ffk.

gunnar

Sist ut av banen til pause: Mjelde med armen rundt skuldrene til Huseklepp. Sikkert for å gi en forklarig på hvorfor han ikke får spille 2. omgang???
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Utmedsnolken

Pasningsikkerheten er mye av det viktigste. Huseklepp går så høyt at han ligger på høyde med backene deres, når den dårlige pasningen kommer, så er det fryktelig langt tilbake for ham. Lurer på om jeg ikke vil ha han som hengende spiss i 2. Ikke helt sikker på hvilken av spissene som skal ut, men få inn PVM på venstre vingen iallefall
"og der snubler Sæternes igjen"

PhilLynott

Får ikke til å se kampen, så jeg får bare fulgt den på forskjellige nettaviser. Ut i fra det jeg leser er det særdeles åpent på venstresiden vår. Hvem er best for Brann?

Christoball

spørsmålet er hvor mye vi kunne ledet hvis huseklepp hadde vært litt mer presis når han skulle spille igjennom helstad...

fortune

Quote from: "PhilLynott"Får ikke til å se kampen, så jeg får bare fulgt den på forskjellige nettaviser. Ut i fra det jeg leser er det særdeles åpent på venstresiden vår. Hvem er best for Brann?


Bakke, stopperne og Opdal.
First is first, second is nothing

Utmedsnolken

Quote from: "Christoball"spørsmålet er hvor mye vi kunne ledet hvis huseklepp hadde vært litt mer presis når han skulle spille igjennom helstad...


Både Helstad og Azar har jo hatt enorme sjanser de ikke har skåret på. Offensivt sett har Huseklepp vært enorm, men han henger ikke med defensivt. Ser ut som om alt blir Huseklepp sin skyld nå for tiden.
"og der snubler Sæternes igjen"

28966mustang

Hvil i fred- 1963!

naitsirk

bakke er god bakover, katastrofal framover.opdal står som vanlig godt.
fortsetter han me dette så forsvinner han i løpet av vinteren.

gitarbroiler

Quote from: "fortune"
Quote from: "PhilLynott"Får ikke til å se kampen, så jeg får bare fulgt den på forskjellige nettaviser. Ut i fra det jeg leser er det særdeles åpent på venstresiden vår. Hvem er best for Brann?


Bakke, stopperne og Opdal.


100% enig.

Syntes Bakke har vært en ENORM ryddegutt, og vist at han kan bli svært god neste år. Fakiri har LANG vei å gå til å bli den ballfordeleren vi ønsker han skal være.

Vil forøvrig også gi skryt til Brann supporterne på tribunen som flere ganger ga god lyd fra seg. KONGE!!

Baunebob

Noen som har fått med seg hva som står på banneret til våre supportere?

"Snart vet hele Europa ... ?"

Alexåsane

skjønte et ord fra speakeren der, "norwege" eller kordan d skrives. Noen som er litt flink i fransk som får med seg noe her?:P
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Alexåsane

Quote from: "Baunebob"Noen som har fått med seg hva som står på banneret til våre supportere?

"Snart vet hele Europa ... ?"


Hvem vi er
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

fortune

Da er det klart for andre omgang.. Må lykken stå oss bi.
First is first, second is nothing

Fez

Kampen så langt:
Opdal er best, som alltid.
Stopperne er gode, som alltid?
Dahl må snart begynne å skjønne at vingen trekker innover i banen 80% av tiden. Men han byttes vel pga. skaden han fikk med Opdal.
Hanstveit får lite hjelp fra Huseklepp. Spiller som normalt.
Bakke er stor, viser at han er en som man kan bygge laget rundt til neste sesong.
Fakiri er litt usynlig. Hadde personlig ventet meg mere av han, men håper en vinter med oppladning gjør underverker.
Solli er uvanlig lite involvert.
Huseklepp: Her ser vi koffor han ikke spiller så ofte. Rennes leker like mye med han som han leker med de offensivt. Lukter et bytte her om ikke så lenge.
Karadas er konge i luften som alltid. Burde puttet den store sjansen sin (eller passet til helstad)
Helstad: bommet på en gedigen sjanse. Får lite pasninger i bakrom å jobbe med. (Håper det kommer seg etter en vinter med terping på Brann-stilen)

Ellers helt ok.
HÃ¥per at pasningspillet kommer seg og at overgangene sitter i neste omgang. Det kommer nok et lignende press som vi fikk fra Club Brugge.

oslo øst

hueklepp veldig god framover desto verre hjemover har skyld i en del store sjanser til rennes
men syntes vi har vært bra vi møter ett veldig godt lag fransk lag ble nr.4 i serien ifjor (tapte 3 hjemmekamper ifjor ) er nr. 4 etter 13 spilte kamper i år
så får vi med oss poeng herfra er det utrolig bra
kryss fingre og tær for 2 omgang

Fabregas

Litt av et dilemma MIM stÃ¥r overfor med Huseklepp. Setter vi han ut har vi lagt vekk MYE av det offensive skapende skulle Rennes utligne/ ta ledelsen men om vi ikke gjør oppsøker de han konstant og viser hans totale evneveikhet og manglende vilje til Ã¥ jobbe defensivt. Karadas har vært sÃ¥pass god at han ikke bør tas av. Hva med Ã¥ sette han pÃ¥ kanten defensivt, det er ikke pÃ¥ kontringer han er best.  Blir vel PVM etterhvert.

Utmedsnolken

Quote from: "Fabregas"Litt av et dilemma MIM stÃ¥r overfor med Huseklepp. Setter vi han ut har vi lagt vekk MYE av det offensive skapende skulle Rennes utligne/ ta ledelsen men om vi ikke gjør oppsøker de han konstant og viser hans totale evneveikhet og manglende vilje til Ã¥ jobbe defensivt. Karadas har vært sÃ¥pass god at han ikke bør tas av. Hva med Ã¥ sette han pÃ¥ kanten defensivt, det er ikke pÃ¥ kontringer han er best.  Blir vel PVM etterhvert.


Huseklepp opp som spiss til å holde på ballen og overganger. Kan ikke ha han på vingen nå som vi leder på bortebane. Ut med Helstad og inn med PVM før målet imot komemr
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up