• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ã?sane Inferno!

Started by Ã?sane Inferno, October 14, 2007, 22:39:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?sane Inferno

Edit:

Innlegget er nå kommer ut som blogg på Bataljonen:
http://www.bataljonen.no/?page=26&news=70

Snublefot

hehe..  artig innlegg=) godt det er mye ironi i denne verden.

Endre


tommyf


SKB e BEST!!!

Skjønte ikke ironien før halveis i innlegget :roll:
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Bassew

Hæhæ haha hoho ææææææ Altså......velkommen etter.

Bergen Vest e' best

Forøvrig respekt av Bergen Nord å komme med egen tifo/ultras gruppe
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

Ricky

QuoteFra Toppe til Støbotn,
Fra Flaktveit til Ulvedalen torg!
Hele bygden vet at gullet ska hem
Gullet ska hem
Gullet ska heeeeem
Hem til Bygden
Gullet ska hem

Snublefot

Quote from: "SKB e BEST!!!"Skjønte ikke ironien før halveis i innlegget :roll:


Ikke jeg heller=) Men nÃ¥r jeg skjønte at det var for dumt til Ã¥ være seriøst=)  da mÃ¥tte jeg smile litt..hehe..

Men i starten begynte jeg å lure hva i all verden denne personen tenkte på...=)

RC

Jeg vil gjerne bli medlem. Rabatt på PizzaWood :D

BL

Nå må vi passe oss her! Vi vil ikke ha noen tilstander som der er rundt f.eks PSG i Paris. Jeg hører rykter om at holder på å slå seg bra opp i Haus og Lonevåg:)
Hansa-
Felt Z

HansaInferno

Har dere ikke hørt Bergen Vest-sangen?



Egentlig velig enkel og grei.



Bergen Vest er fotballens Mekka i Bergen, og dette vet de fleste som har litt peiling ;)
Breiflabben, baby!

Red Rabitt

Greit med ironi, men ikke dumt:) Fyr på med en haug med bydelsgrupper som konkurerer mot hverandre og spre oss på stadion! Vi fra sotra er ikke noe å kimse av heller!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

C@Bøe_79

Hørte en fra Fana synge denne:

du du du dududutt du du du du hei.
Vi e fra Fana og e stolt av det
Vi er fra Fana og e stolt av det
Vi e fra Fana
og e stolt av pappaen vår..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

RC


Utmedsnolken

Quote from: "RC"


Vi kan da ikke bare sitte her og godta slike splittelser i miljøet? På neste medlemsmøte kommer jeg til å foreslå at disse quislingene blir kastet ut av Bataljonen ellers kan vi forvente oss søramerikanske tilstander der alle slåss innbyrdes istedenfor å se på kampene.
"og der snubler Sæternes igjen"

Bossmann

Den e grei. MÃ¥ le, all oppmerksomhet munner ut i misunnelse. God sak.

Ps. Arilds Minigrill og Per og Pål går Pizzawood en høy gang.

Nixon

Har dette noe med den gamle Flaktveitgjengen å gjøre?
I så fall kan vi frykte det verste...
Rød makt på Hansa

Charmless Man

At man lager egne banners med bydelene man kommer fra er bare tøft, selv om noen bydeler selvsagt er mer tvilsomme enn andre...
Ladish on the Foot

tr0Ndemann

"Askøy Sør" lett.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

RC

Melodia: "tjukk, feit og full"

Bergen nord og Bergen sør e vi
Bergen vest og Bergen øst e vi
1963, bare minner det
2007 e bare vårt

SÃ¥nn da er alle med. Print ut og del ut til Viking kampen!

crm

Det er vanskelig for "Arna" og "Fana" å konkurrere mot trestavelsesbydeler som "Loddefjord" og "Søreide", eller for den saks skyld: "Bergenhus", når det gjelder bannerplass. Bare ikke noen proklamerer sin tilhørighet til "Eikelandsosen", da blir det trangt om plassen på Hansa.

EDIT: Gleder meg da til noen stiller med "Os"-banner. Det kunne kanskje gjort seg på tostangsflagg?
"Quantify your love for me!"
K. Jæger


kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Du glemte Sør Alex Ferguson.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Quote from: "dudo"Du glemte Sør Alex Ferguson.


Vi vil jo ikke skryte heller ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

crm

Quote from: "hansagutt1"Jeg vet intensjonen til Bataljonen var å bli en organisasjon for alle med hjerte i Brann, men man har ikke lykkes. De labre medlemstallene taler for seg selv. På tide å stikke fingeren i jorden og ta en skikkelig diskusjon for hva som skal til for å samle alle under en paraply.


Enig i din analyse, men spørsmålet er om det er noe stort mål å samle alle under en organisasjon. Tror uansett det er for mye historie mellom de ulike fraksjonene til at noen storsamling under Bataljonen er mulig. Mangfold og litt splittelse er fint (og ofte ganske morsomt), så lenge vi evner å stå sammen når det gjelder. Dette gullet som kanskje havner i Bergen har jo hatt en litt samlende effekt, kan du si.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Ultra - forever

Lukter mange små-grupper.
En ultras-gruppe, maybe?
LTRAS LIBERI

viks

Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

dudo

Tja, så lenge du ikke har med tromme må du gjøre hva du vil for min del.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Ultra - forever

Noen ultras er vel mer opptatt av seg selv enn laget. Og det viktigste er å vinne kampen på tribunen
LTRAS LIBERI

viks

Quote from: "Ultra - forever"Noen ultras er vel mer opptatt av seg selv enn laget. Og det viktigste er å vinne kampen på tribunen
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

TcK

QuoteBergen sør til eg dør


(mel: lsk-fugla fra lillestrøm)
Vi e ikkje i fra Kamerun
Vi e Bataljonen fra Nest-tun.
å e å...


Indre splid i Bataljonen. :D
Jesus elsker alle barna

viks

Quote from: "TcK"
QuoteBergen sør til eg dør


(mel: lsk-fugla fra lillestrøm)
Vi e ikkje i fra Kamerun
Vi e Bataljonen fra Nest-tun.
å e å...


Indre splid i Bataljonen. :D


Hva er varigheten på denne låten?

Kan den holdes i nitti min er jeg med...Har du tatt høyde for overtid og?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

RC

Hvorfor er denne saken kommet frem på forsiden?

SKB e BEST!!!

Fordi den var så hylende morsom?
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

dudo

Ganske ironisk i og med at tråden en periode var stengt...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

smaalanda

KMO!!!

Klaus_Brann

Quote from: "RC"Hvorfor er denne saken kommet frem på forsiden?


Fordi det er en Brann blogg, og de bruker å få forsideplass nå og da..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brann&Bergen<3

Quote from: "crm"Gleder meg da til noen stiller med "Os"-banner. Det kunne kanskje gjort seg på tostangsflagg?


Er faktisk en gjeng som har det :p meg og noen kompiser :) men trur faktisk ikke vi tar det med på stadion så du skal få slippe å se det.

crm

Quote from: "Brann&Bergen<3"
Quote from: "crm"Gleder meg da til noen stiller med "Os"-banner. Det kunne kanskje gjort seg på tostangsflagg?


Er faktisk en gjeng som har det :p meg og noen kompiser :) men trur faktisk ikke vi tar det med på stadion så du skal få slippe å se det.


Takk for det :-)
"Quantify your love for me!"
K. Jæger


HansaInferno

Quote from: "Ricky"http://www.geocities.com/bergenvestyouth/


Hehe, husker den siden, den er vel nede? Var en gjestebok der som var litt aktiv en stund. Ellers er jo mye av det bare sprøyt og tull, men artig for det. Du vet, vi fra Bergen vest holder sammen, og vi er jo stolt av hvor vi kommer fra. Om du kommer fra Loddefjord så får du høre det uansett hvor i Bergen du drar, så vi holder sammen for evig og alltid.
Breiflabben, baby!

Snublefot

QuoteDu leter etter tenner på bakken for en støvel sparket dem ut rasende. Ikke kødd med Bergen Vest Youth.



wow...  hahaha=)

gitarbroiler

Quote from: "dudo"Du glemte Sør Alex Ferguson.


Han kan ikke være med der?? Han heter jo Sur Alex Ferguson ;-)

TcK

Quote from: "viks"
Quote from: "TcK"
(mel: lsk-fugla fra lillestrøm)
Vi e ikkje i fra Kamerun
Vi e Bataljonen fra Nest-tun.
å e å...


Indre splid i Bataljonen. :D


Hva er varigheten på denne låten?

Kan den holdes i nitti min er jeg med...Har du tatt høyde for overtid og?


Joda, skolekorpset på Midtun stiller opp med både stortromme og 2-3 utslitte skarper, så her skal det synges fra 0 til 90!
Jesus elsker alle barna

Go Up