• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sanger - mp3

Started by Juve, October 14, 2007, 22:24:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Juve

Noen som kan legge ut sanger/videoer fra kampene, slik at man kan laste det ned på pc`n. Kan tenke meg "Gullet ska hem" og "Vi har Thorstein Helstad".

klysa

Quote from: "Juve"Noen som kan legge ut sanger/videoer fra kampene, slik at man kan laste det ned på pc`n. Kan tenke meg "Gullet ska hem" og "Vi har Thorstein Helstad".


Disse ligger på youtube, og kan lastes ned derfra.

Edit: mp3 av disse sangene ligger her:

http://thepiratebay.org/tor/3842397/Brann_-_Vi_har_Thorstein_Helstad

http://thepiratebay.org/tor/3832418/Gullet_ska_hem

olebrann3

Flere sanger som er lagd om til mp3 format?

klysa


gitarbroiler

Får ikke lastet disse ned. Noen som kan hjelpe med enklere enn Torrent? (grønn på dette, så hadde vært bedre med direkte mp3 nedlastinger)

C@Bøe_79

Hvorfor bruke torrent?
Rapidshare.com er mye bedre..
Betaler 50kr i mnd for ubegrenset nedlasting, og man laster ned 10-20 ganger raskere enn torrent..
Filmer tar 30-45min, og man kan på enkelte sider finne daglige oppdateringer av filmer,serier og annet..
Om folk hadde brukte dette istedet, så hadde det gjort alt så mye lettere..
Trenger bare en som laster opp kamp eller hva det gjelder og deler linkene på forumet, da ligger de der LENGE..

Test selv:
http://www.phazeddl.com  (trykk på movies øverst på forsiden, også spill og software)
Trykk inn på filmen du vil ha og bruk linkene, foreslår rapidshare premium account.. Enkelt og VELDIG RASKT å bruke...

PS: Lite hjelp om ikke folk laster opp kamper,klipp eller annet på RS!
Forresten flere og flere som bruker Rapidshare pga det er kjapt, lastet ned 27 filmer på en helg(det går vel ikke med torrent)..[/url]
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

dudo

For å gjøre dette fullstendig offtopic: Med en god torrent-side makser du linjen din. Ergo er det ingenting som er raskere.

Edit: Også er det jo gratis. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kabelmann

Men du er avhengig av at andre seeder. Du skal uansett ha ganske gode linjer for å overgå linjekapasiteten til Rapidshare.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dudo

Som sagt, med en god torrentside. At du skal ha god linje er greit nok, men teknisk sett er torrents overlegen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


grei

Quote from: "dudo"Som sagt, med en god torrentside. At du skal ha god linje er greit nok, men teknisk sett er torrents overlegen.

dudo

Ok, jeg modifiserer meg til at "når det gjelder maksimal båndbredde er selvsagt torrents teknisk overlegen".

Jeg har dog ingen problemer med å makse min linje med torrents, mens rapidshare stort sett ligger ~300kbit/s. Riktignok uten at jeg har betalt en krone for det, så jeg er jo fornøyd jeg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

JohanB

Quote from: "gitarbroiler"Får ikke lastet disse ned. Noen som kan hjelpe med enklere enn Torrent? (grønn på dette, så hadde vært bedre med direkte mp3 nedlastinger)


Trykk på http://download.utorrent.com/1.7.5/utorrent.exe
Velg kjør, og programmet blir installert. Det overlagent beste torrentprogrammet.

Trykk på linkene du vil laste ned eller bruk søkemotoren på piratebay etc.
Velg åpne i µTorrent.
Bestem et sted på pcen din du vil lagre det.
Når det er ferdig kan du spille det av.

PS: Hvis du bruker Opera (beste nettleseren) har den eget download-program.

Lykke til
Vi e seriemester
JA, vi e seriemester
Vi er seriemester
VI E BRANN

tintin

Quote from: "JohanB"
Quote from: "gitarbroiler"Får ikke lastet disse ned. Noen som kan hjelpe med enklere enn Torrent? (grønn på dette, så hadde vært bedre med direkte mp3 nedlastinger)


Trykk på http://download.utorrent.com/1.7.5/utorrent.exe
Velg kjør, og programmet blir installert. Det overlagent beste torrentprogrammet.

Trykk på linkene du vil laste ned eller bruk søkemotoren på piratebay etc.
Velg åpne i µTorrent.
Bestem et sted på pcen din du vil lagre det.
Når det er ferdig kan du spille det av.

PS: Hvis du bruker Opera (beste nettleseren) har den eget download-program.

Lykke til


gjør dette nå, får sanger opp som skal lastes ned, men de blir stående på 0%... why?! er elendig på dette ser d ut som:)

edit: fikk d plutelig til:)

JohanB

Quote from: "tintin"
Quote from: "JohanB"
Quote from: "gitarbroiler"Får ikke lastet disse ned. Noen som kan hjelpe med enklere enn Torrent? (grønn på dette, så hadde vært bedre med direkte mp3 nedlastinger)


Trykk på http://download.utorrent.com/1.7.5/utorrent.exe
Velg kjør, og programmet blir installert. Det overlagent beste torrentprogrammet.

Trykk på linkene du vil laste ned eller bruk søkemotoren på piratebay etc.
Velg åpne i µTorrent.
Bestem et sted på pcen din du vil lagre det.
Når det er ferdig kan du spille det av.

PS: Hvis du bruker Opera (beste nettleseren) har den eget download-program.

Lykke til


gjør dette nå, får sanger opp som skal lastes ned, men de blir stående på 0%... why?! er elendig på dette ser d ut som:)

edit: fikk d plutelig til:)


Hvis noe blir stående på 0% er det fordi ingen seeder, eller du av en usansynlig grunn ikke klarer å connecte til de som seeder. Selv om det står på torrentsider at noen seeder, er ikke de oppdatert hele tiden. Av og til må man bare være tolmodig, så kommer det plutselig noen og seeder. Gjelder stort sett bare ting som ikke mange skal ha.

Edit: Og please, når man har lastet ned noe, prøv å seede så mye at man får minst 1 i ratio.
Vi e seriemester
JA, vi e seriemester
Vi er seriemester
VI E BRANN

tintin

Quote from: "JohanB"
Quote from: "gitarbroiler"Får ikke lastet disse ned. Noen som kan hjelpe med enklere enn Torrent? (grønn på dette, så hadde vært bedre med direkte mp3 nedlastinger)


Trykk på http://download.utorrent.com/1.7.5/utorrent.exe
Velg kjør, og programmet blir installert. Det overlagent beste torrentprogrammet.

Trykk på linkene du vil laste ned eller bruk søkemotoren på piratebay etc.
Velg åpne i µTorrent.
Bestem et sted på pcen din du vil lagre det.
Når det er ferdig kan du spille det av.

PS: Hvis du bruker Opera (beste nettleseren) har den eget download-program.

Lykke til


kordan kan eg flytte filer til andre plasser på pc`en?

JohanB

Quote from: "tintin"
Quote from: "JohanB"
Quote from: "gitarbroiler"Får ikke lastet disse ned. Noen som kan hjelpe med enklere enn Torrent? (grønn på dette, så hadde vært bedre med direkte mp3 nedlastinger)


Trykk på http://download.utorrent.com/1.7.5/utorrent.exe
Velg kjør, og programmet blir installert. Det overlagent beste torrentprogrammet.

Trykk på linkene du vil laste ned eller bruk søkemotoren på piratebay etc.
Velg åpne i µTorrent.
Bestem et sted på pcen din du vil lagre det.
Når det er ferdig kan du spille det av.

PS: Hvis du bruker Opera (beste nettleseren) har den eget download-program.

Lykke til


kordan kan eg flytte filer til andre plasser på pc`en?


Regner med du mener før/mens du downloader dem:
Når du åpner en torrent i et torrentprogram spør programmet hvor du vil lagre filen, som regel øverst i vinduet som kommer opp. Der kan du velge hvor som helst på pc-en, og hvilke deler av en torrent du vil laste ned (hvis det er en samling sanger, ikke som rar.fil, kan man velge den ene sangen man er ute etter etc).
Kan og forandre plasseringen på filer under veis. Da må du stoppe torrenten i programmet, klippe og lime den uferdige filen og passe på at det nye målet for downloadingen er der du plasserte den uferdige filen. Anbefaler da å høyre-klikke på torrenten og velge Re-Check eller Hash(hehe)-sjekk for å være sikker på at ikke downloadingen starter fra begynnelsen igjen.
Vi e seriemester
JA, vi e seriemester
Vi er seriemester
VI E BRANN

Go Up