• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bluss, Hvor får man tak i?

Started by svobo, October 11, 2007, 17:27:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

svobo

noen som vet hvor man kan få tak i bluss til en billig penge?
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen


Brann&Bergen<3

eller en eller an båt butikk i bergen :)

pissepåengen

e det fakta at man trenger båtbeviset for å få kjøpt bluss i båtbutikker?
Bergen ut av norge!

vebo

Kan jeg aldri tenke meg. Men kanskje det er en fordel å ikke ha på seg drakt. Og være voksen.
Tiocfaidh ár lá

Brann&Bergen<3

Eg har jobbet i båtbutikk før, eneste vi fikk beskjed om var at de måtte være voksen (over 18). Har selv kjøpt bluss og har ikke beviset så er nok ikke fakta.

pissepåengen

Bergen ut av norge!

Brannmann rob

Var i 2 båtbutikker idag... den ene var utsolgt, den andre hadde 5 igjen.. 3 no:P kostet 90kr stk..

Super Hasund

Quote from: "Brannmann rob"Var i 2 båtbutikker idag... den ene var utsolgt, den andre hadde 5 igjen.. 3 no:P kostet 90kr stk..


Kor e disse båt butikkene?
La Folket Synge

*Feltz*

C@Bøe_79

På jakt etter båtbutikk?

www.gulesider.no
Søkeord: maritim,nødbluss,båt og supply...
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

HansaInferno

Faen heller, kan ikke noen ta ansvar å få hentet inn store kvanta fra utlandet? Jeg er interessert, send PM, men jeg betaler faen ikke 100,- pr stk slik som på disse båtbutikkene.
Breiflabben, baby!

SKBMiller

jeg betalte 87 per stykk i en båtbutikk. med lysstyrke på 15 000 cd. noen som aner hva som er vanlig på sånne bluss?

var litt morsomt at han i butikken spurte: skal du bruke dem på noen fotballkamper eller noe sånnt? han ønska lykke til med gullfeiring.

Brannfrelst

2.10.07-Gullet kom hem!

HansaInferno

Jaja, jeg har en kamerat som visstnok har roen på mye fyrverkeri, så det skal ikke bli kjedelig, men bluss og røyk har han ikke, og det er jo nesten det vi burde fått tak i mest av. Thunder King er også bra, og det skal vi nok ordne mye av også :))
Breiflabben, baby!

Brannfrelst

Quote from: "HansaInferno"Jaja, jeg har en kamerat som visstnok har roen på mye fyrverkeri, så det skal ikke bli kjedelig, men bluss og røyk har han ikke, og det er jo nesten det vi burde fått tak i mest av. Thunder King er også bra, og det skal vi nok ordne mye av også :))


Tør jeg spørre hva Thunder King er?
Ellers hadde det vert tøft om samtlige hadde fått utdelt stjerneskudd på Festplassen under motakelsen. Tips: Går også an å bruke magnesiumsbånd,har et sinnsykt sterkt lys og grei flamme. Ryker ikke så veldig mye.
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Jeg vil tro at den sikreste måten å bli tauet inn på før og under gullfesten er å bruke fyrverkeri. Toleransen fra politiet vil neppe være så stor med tanke på alle menneskene som kommer til å være pakket ganske tett sammen.
Rød makt på Hansa

brannBRA

Feil.
Det er akkurat det som er så synd. Når det er store happenings som dette er terskelen for å bli innkvartert, eller bøtelagt langt høyere, på grunn av arbeidsmengden politiet har i øyeblikket. Så det er mindre sjanse for å bli tatt akkurat denne dagen, enn f.eks hjemme mot Sandefjord.

SKBMiller

jeg tviler på at politiet vil bry seg noe om blussing. regner med at mange vil gjøre det.

Geirmund

Jeg har sannsynligvis en bra mengde bluss som kan selges mye billigere enn i butikkene. Muligens også en del røykbomber tilgjengelig. Send meg en pm  hvis noen er interessert.

Nixon

Quote from: "brannBRA"Feil.
Det er akkurat det som er så synd. Når det er store happenings som dette er terskelen for å bli innkvartert, eller bøtelagt langt høyere, på grunn av arbeidsmengden politiet har i øyeblikket. Så det er mindre sjanse for å bli tatt akkurat denne dagen, enn f.eks hjemme mot Sandefjord.


Det er til en viss grad rett. Man kan nok gjøre en del som man ellers blir bøtelagt for, som å drikke på offentlig sted og slike ting. Men fyrer man opp en Thunder King midt i folkemengden bør man håpe på at politiet er et stykke unna.
Rød makt på Hansa

SKBMiller

om bare nok folk fyrer opp bluss får ikke politiet gjort noe. og om det gjøres med måte gjør det heller ikke noe skade.

Klaus_Brann

Quote from: "Brannfrelst"
Quote from: "HansaInferno"Jaja, jeg har en kamerat som visstnok har roen på mye fyrverkeri, så det skal ikke bli kjedelig, men bluss og røyk har han ikke, og det er jo nesten det vi burde fått tak i mest av. Thunder King er også bra, og det skal vi nok ordne mye av også :))


Tør jeg spørre hva Thunder King er?
Ellers hadde det vert tøft om samtlige hadde fått utdelt stjerneskudd på Festplassen under motakelsen. Tips: Går også an å bruke magnesiumsbånd,har et sinnsykt sterkt lys og grei flamme. Ryker ikke så veldig mye.


Haha, det var sånn vi lekte oss med når vi var små..Det er sinnsyke puttere, smalt noe grassat når vi var små i alle fall...
De bruker mye sånt på tribunene i Italia vet jeg..:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

bruker ikke Thunder king så mye på tribunene i Italia, ligner mer på store kinaputter som smeller noe sinnsykt. Ser helst at slikt ikke blir brukt i folkemengden i byn. Vil også tro snuten slår hardt ned på bruken av fyrverkeri. Bluss er de nok litt "snillere" med.

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"bruker ikke Thunder king så mye på tribunene i Italia, ligner mer på store kinaputter som smeller noe sinnsykt. Ser helst at slikt ikke blir brukt i folkemengden i byn. Vil også tro snuten slår hardt ned på bruken av fyrverkeri. Bluss er de nok litt "snillere" med.


Sa ikke mye, men har nå har preka med noen folk, og når jeg har vært der har jeg sett det blitt brukt..

Det er jeg enig i. Ikke noe poeng å skremme vettet av folk i by`n, bluss er fetere uansett..Hvis det er noen her inne som selger bluss til en litt rimeligere penge enn båtbutikkene, så er jeg i alle fall interessert i noen:-)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Geirmund

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "NorthsideFCDH"bruker ikke Thunder king så mye på tribunene i Italia, ligner mer på store kinaputter som smeller noe sinnsykt. Ser helst at slikt ikke blir brukt i folkemengden i byn. Vil også tro snuten slår hardt ned på bruken av fyrverkeri. Bluss er de nok litt "snillere" med.


Sa ikke mye, men har nå har preka med noen folk, og når jeg har vært der har jeg sett det blitt brukt..

Det er jeg enig i. Ikke noe poeng å skremme vettet av folk i by`n, bluss er fetere uansett..Hvis det er noen her inne som selger bluss til en litt rimeligere penge enn båtbutikkene, så er jeg i alle fall interessert i noen:-)


Send meg en pm. Kanskje jeg har noen til overs.

Brannmann rob

Quote from: "Super Hasund"
Quote from: "Brannmann rob"Var i 2 båtbutikker idag... den ene var utsolgt, den andre hadde 5 igjen.. 3 no:P kostet 90kr stk..


Kor e disse båt butikkene?


Den ene e rett nedenfor gågaten på et hjørne, og den andre ligger rett bortenfor utpå kaien.. ser ut som et svært lagerbygg, husker ikke navnet..

Geirmund

Pm virker ikke så jeg får ikke svart noen i dag. Uansett har jeg fremdeles bluss og lignende. Vil du hjelpe meg å få fordelt disse
så ta kontakt!

Til moderatorer så er ikke dette noe jeg gjør for å tjene penger, kun for å få igang en flott feiring.

Ta kontakt på:

Gull2007@hotmail.com

dudo

Er du i ferd med å brenne inne med bluss, Geirmund? (Hahahah...)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SKBMiller

så lenge karen selger de til en rimelig penge synes jeg det ikke er annet enn stemningsskapende =)

Geirmund

Quote from: "dudo"Er du i ferd med å brenne inne med bluss, Geirmund? (Hahahah...)


"Brenner nok ikke inne" med bluss men kan skaffe fler om folk er hypp. Uansett skal alt tilgjengelig fyres opp denne dagen men synd om det ligger en haug på lagre rundt om bare fordi folk ikke gidder å hjelpe til å få i gang villskapen.

Bataljonen

Ta dette på PM og ikke åpent i forumet!

Det er faktisk ulovlig å fyre opp bluss utenfor nødsituasjoner, eller med avtale med Brannvesenet..
Det diskuteres i mellom moderatorene om denne tråden skal stå eller ikke, men stenges foreløpig.

Christian Bøe
Kun som moderator
Brukes kun til moderering på forumet!
Er ikke i bruk av Brann Bataljonen Bergen sitt styre!

Mvh
Christian Bøe

Go Up