• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Hamburger SV

Started by Ricky, October 09, 2007, 21:50:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ewen

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Olav Kyrres gate mellom Galleriet og Xhibiitititition går det ganske masse bussar jamt utover ettermiddagen. Huskar ikkje nr sidan eg sjelden tek dei, men er ganske mange forskjellige.


buss nr 20-25 og 620.

HansaInferno

Stemmer, Hamburg er en offisiell hansaby, mens Brugge også blir ansett som en hansaby. Vil ikke legge for mye i det, det er forskjell på Hamburg og Bergen, der Hamburg hadde en laaangt viktigere rolle i hanseatenes handelsopplegg.
Breiflabben, baby!

Corleone

Er det bare meg eller gjør Brann en elendig jobb med å markedsføre denne kampen? pr nå er det solgt 12.700 billetter ifølge Brann.no

Alle er jo selvsagt stor fornøyd med seriegull, men har man glemt å promotere denne viktige kampen i all "maset" om gull fest osv?
Eller er det rett og slett Bergensere som ikke får "fingen ut"?
Denne kampen burde jo blitt utsolgt uten problemer.
Hvor er alle "fjortisene" man ser på Galleriet som ikke får billetter til Viking kampen?

Bombefar

Quote from: "Corleone"Er det bare meg eller gjør Brann en elendig jobb med å markedsføre denne kampen? pr nå er det solgt 12.700 billetter ifølge Brann.no

Alle er jo selvsagt stor fornøyd med seriegull, men har man glemt å promotere denne viktige kampen i all "maset" om gull fest osv?
Eller er det rett og slett Bergensere som ikke får "fingen ut"?
Denne kampen burde jo blitt utsolgt uten problemer.
Hvor er alle "fjortisene" man ser på Galleriet som ikke får billetter til Viking kampen?


Så vidt jeg husker fra intervjuet med en av dem var de steik forbanna og gadd ikke engang se Viking kampen (ikke at jeg skjærer alle over en kam)

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

HansaInferno

Er nok litt Billettluka.no sin skyld også, det systemet deres gjør sitt til at folk ikke får kjøpt billetter, får beskjed om at det er utsolgt osv. Til alle som ikke har fått billett; kjøp på Stadda eller på Brann-butikken! Ellers er det jo mange medgangssupportere i Bergen, det er gammel nytt. Den "harde kjernen" består nok ikke av mer enn rundt 6000 - 7000 mennesker.
Breiflabben, baby!

tintin

tror rett og slett uefacupen ikkje er "viktig" eller stor nok i folks øyne, kun cl som gjelder. men vi bor jo bare i lille norge, så intertoto burde vært stort her!

HansaInferno

Ja, for Brann har jo lange tradisjoner i CL. Folk som ikke møter på disse UEFA-cupkampene er rett som det er ikke så veldig opptatt av Brann. De liker festen, men driter i resten.. Oi, så dårlig rim. Men jeg tror nok at det er en del av de som gjerne f.eks skulle sett at Stabæk vant på mandag slik at det kunne blitt en enda større fest på søndag. Fest er viktigere enn suksess.
Breiflabben, baby!

tintin

d tror eg du har rett i, men eg synst d virker som at d ikkje er nok prestisje i uefacupen, vi er noen rare folk oppe i nord:=)

lmjt

Nå slo de nettopp på flomlysene, og det har begynt sitre bra i kroppen. Synd medgangsene driter i UEFA og at Brann først nå innser hvor dette bærer hen, men vi få lage stemning vi som skal ihvertfall. Eg setter snuten bortover om et kvarters tid. Vi skal spelle mot HAMBURGER SV FOR HELSIKE!!!!!! Sykt!

Bombefar

Quote from: "tintin"tror rett og slett uefacupen ikkje er "viktig" eller stor nok i folks øyne, kun cl som gjelder. men vi bor jo bare i lille norge, så intertoto burde vært stort her!


Intertot nedprioriteres til og med på FM :P

Bruiser

Bah, såg glissent ut ja. Vi må nok bygge opp ein E-cup tradisjon før vi kan forvente utsolgt. Kanskje litt gode resultater i år kan få augene opp for folk?
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

caramba

Er det noen som vet om en radiokanal som sender kampen over internett?

Anduro

da er vi igang!!!

Nystemten låt veldig veldig bra! La oss håpe stemningen holder seg sånn igjennom kampen!

....men det lover ikke bra når Jaiteh mister ballen på sin første kontakt med ballen!
-----
Rød makt, Brann for alltid!

gitarbroiler

Det er tydelig at gullfesten har satt mer preg enn hva Mjelde mente. Bruker all for lang tid i hver eneste ball berøring, og fomler det til. Får bare håpe at 2.omgang blir bedre slik det pleier :)

smaalanda

Er det fult på Stadion idag? Er desverre på jobb så kunne ikke ta turen, men har reservert billett til Zagreb kampen :D
KMO!!!

Nightfox

Blir som jeg nevnte.... Helstad blir litt for alene. El Fakiri sin pasningsfot må bedre seg for at vi skal ha sjangs..... Men vi har dessverre ikke bedre alternativer, så hvorfor klandre Mjelde?

Ricky

Litt symptomatisk at Solli velger Ã¥ skyte pÃ¥ frispark fra 35 meter.  Da er vi ganske desperat etter Ã¥ fÃ¥ til en avslutning.. Hamburg gadd knapt Ã¥ stille opp mur :p

gitarbroiler

Karadas som spiss, Bakke og Fakiri sentralt, Huseklepp på kant og ut med Solli og Jaiteh. Enkelt grep...

Nightfox


Stoffi

Skjønner egentlig ikke hvorfor Mjelde ødelegger suksessformularen fra alle andre kamper.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nightfox

Suksessformelen? Skal vi spille med en skadet Andresen og skadet Winters?

Alexåsane

Quote from: "gitarbroiler"Karadas som spiss, Bakke og Fakiri sentralt, Huseklepp på kant og ut med Solli og Jaiteh. Enkelt grep...


Sett på kampen du ? Fakiri har vært mye dårligere enn jaiteh, og bakke har problemer med ryggen eller beina. Bakke viste at han hadde smerter flere ganger.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Belfort

Flaut,flaut og atter flaut. Her varter rbk opp med og rundspiller Valencia og så klarer ikke Norges beste lag bedre enn dette. Dødballer og pasninger som går i hytt og pine. Vet ikke Mjelde at Helstad aldri har likt og spille alene på topp,virker ikke som det går inn i hodet på han.

Nightfox

Quote from: "Belfort"Flaut,flaut og atter flaut. Her varter rbk opp med og rundspiller Valencia og så klarer ikke Norges beste lag bedre enn dette. Dødballer og pasninger som går i hytt og pine. Vet ikke Mjelde at Helstad aldri har likt og spille alene på topp,virker ikke som det går inn i hodet på han.


så en bedre idé fra mjelde ville vært....?

Belfort

Quote from: "Nightfox"
Quote from: "Belfort"Flaut,flaut og atter flaut. Her varter rbk opp med og rundspiller Valencia og så klarer ikke Norges beste lag bedre enn dette. Dødballer og pasninger som går i hytt og pine. Vet ikke Mjelde at Helstad aldri har likt og spille alene på topp,virker ikke som det går inn i hodet på han.


så en bedre idé fra mjelde ville vært....?


4-4-2 med enten Sjøhage,Karadas eller Armann. Brann er og blir et 4-4-2 lag.

Nightfox

Alle vet at Karadas ikke er noe særlig matchfit til å starte en kamp. Da drukner han litt i motstanderens forsvar. Der kom huseklepp inn, tydeligvis klar for å ha en omgang.

Nightfox

Virker som om at vi spiller med 5 mann mot Hamburgers 15... De er jo så jævla mange....

caramba

Quote from: "Belfort"
4-4-2 med enten Sjøhage,Karadas eller Armann. Brann er og blir et 4-4-2 lag.


Du får det som du vil i 2. omgang, så får vi se hvordan det går... :D

Nuen

2.10.2007


Nuen

sant nok. å der fikk brann seg en saftig bot i tillegg.
2.10.2007

Stoffi

Quote from: "Nightfox"Suksessformelen? Skal vi spille med en skadet Andresen og skadet Winters?



Vi har da flust med midtbanespillere, og winters har ikke spilt på en god stund. Så ja, hvorfor ødelegger han suksessformularen? Det virker som om E-cup er en lekestue for Mjeldes eksperimenter noen ganger.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Ricky

Mjelde gjør da egentlig bare hva alle supporterne krever, nemlig å finne en vei utenom Armann Bjørnsson.

Belfort

Kampen bekrefter tydlig at Brann virkelig er på nedadgående. Nå har vi 3 elendige kamper bak oss. Jeg er så glad Viking hjalp oss på mandag,for dette kunne blitt skummelt med tanke på gullet. Kampen stiller forøvrig et gedigent spørsmålstegn hvordan i all verden skal Brann erstatte Andresen?

Ricky

Mot Brügge var det like bedritent med Andresen på banen.. ikke før vi byttet han ut, greide vi å finne flyten. Så dette handler nok om helt andre ting. Holdninger og profesjonalitet, vil nok sikkert noen si. Feire langt ut i de sene nattetimer bare snaut to dager før kamp er liksom ikke den helt optimale oppladningen.

SKB e BEST!!!

Kampen: Elendig, Hambrug flere hakk over.
Stemning: Elendig, Hamburg flere hakk over.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

enavgutta

Hvor hardt har denne gjengen fyrt denne uken ? Kjenner det koker ! Dette var ræva. Kleppehuset var friskt, ellers orket ikke folk å flytte beina etter gullfeiringen tydeligvis.

Sykt det ikke er utsolgt, for å gjenta meg selv, skandale å lese om idiotene som griner over Brann billetter.

Folk prøvde å lage stemning, men motet forsvant nok av gjengen som fremdeles hadde pils i beina !!

Chris*

Det var like ræva på tribunen. Hva skjer egentlig? Er det royal league vi spiller?
Pinlig er ordet jeg leiter etter. Noe må gjøres i slike kamper. Det nytter ikke å si "Vi skal skape stemning spontant", når vi blir pisset på av bortefansen i eget reir. Alle bør gå i seg selv, samtidig som man kritiserer Brann for innsatsen mot et av Tysklands beste lag.
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Nixon

Nok en dårlig kamp. Det virket ikke som at spillerne helt hadde troen på at de kunne spille fotball mot tyskerne. Hvis vi ikke skjerper oss kan det bli en pinlig avslutning på sesongen. Viking kommer til å spille oss ut hvis vi er like dårlige på søndag.
Rød makt på Hansa

Chris*

en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

benny

Ka i svarte var dette for et latterlig forsøk. Om det er spillerne som har for stor respekt eller om det er Mjelde som er for defensiv i tankegangen er vanskelig å si. Dette var en tro kopi av hjemmekampen mot Brugge, vi lar motstanderen trille ball i det uendelige mens vi ligger på egen banehalvdel og lunter etter. Vi vinner ikke kamper på denne måten i Europa, ikke sjangs i havet. Vi er på hjemmebane og da bør vi presse høyt og gjøre et førsøk hvertfall, taper vi da har vi hvertfall prøvd.
Det som ble vist i dag var bare flaut og laget inkludert trenerne hadde ikke lært en dritt fra hjemmekampen mot Brugge eller rbk i går. Det nytter ikke å stå med luen i hånden å se på.

Baunebob

Rævva kamp. Stemningen var laber. Tyskerene var som å høre en forsterket versjon av kanarifuglene og kjernen. Kunne sprengt den trommen og den grammofonen til H******.

Vi glemmer denne. På søndag fester vi !

SKB e BEST!!!

Bare for å poengtere noe alle vet:

Litt ``ironisk`` å se hvordan Rosenborg tilpasser seg nivået på motspillerne når de møter europeiske lag. Ta Valencia kampen igår, at RBK holder koken oppe i 90 minutter og skaper muligheter som gir utelling, mens Brann spiller junior-fotball mot et solid Hamburg irriterer meg og sier at Rosenborg faktisk er Norges fremste lag, selvom vi er på tippeligatoppen. Nå skal jeg holde kjeft.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Belfort

Kampen viser jo til fulle at Mjelde har veldig mye og gå på taktisk.

Geirmund

Hvor var de 50000 som man kunne solgt billett til mot Viking? Og hvor var alle som gren pga de ikke fikk billett? 12500 av de var på stadion men resten så jeg ikke noe til. Patetisk. Altfor dyrt var det men likevel.

viks

Herlig å se at halve nedre Hansa står og tar bilder av bobil turistene istedenfor å synge for laget sitt. Lite inspirerende å synge når man omtrent bare hører seg selv.

Forøvrig understreker vel bare dagens tilskuertall at det finnes fantastisk mye gloryhunters i denne byen. Krokodilletårene fra Viking-salget var ikke å se, og kan virke som om vi unslipper diskusjonen om en tredve-tusen tilskuer arena om ikke annet for den neste uken hvertfall.

I en kamp både vi som supportere, og laget Brann skal strekke oss opp på et europeisk nivå, feiler begge fullstendig..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

benny

Quote from: "SKB e BEST!!!"Bare for å poengtere noe alle vet:

Litt ``ironisk`` å se hvordan Rosenborg tilpasser seg nivået på motspillerne når de møter europeiske lag. Ta Valencia kampen igår, at RBK holder koken oppe i 90 minutter og skaper muligheter som gir utelling, mens Brann spiller junior-fotball mot et solid Hamburg irriterer meg og sier at Rosenborg faktisk er Norges fremste lag, selvom vi er på tippeligatoppen. Nå skal jeg holde kjeft.


En solid kamp mot et puslete Valencia gjør dem ikke til Norges fremste lag, men de torte stå høyt og presse ballsikre spanjoler til å gjøre feil i går. Mens Mjelde og Brann sto med luen i hånden i kveld uten å engang prøve. Vi har rett og slett for stor respekt for motstanderne i Europa og tørr ikke spille vårt eget spill. Ikke ofte vi feks så backene komme frem på siden i kveld. Det gjelder å legge respekten fra seg i garderoben.

naitsirk

i dag var det ikkje taktikken. brann klarte ikkje slå støttepasningar eingong.opdal og ørn2 får godkjent, resten er bås.

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Go Up