• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Hamburger SV

Started by Ricky, October 09, 2007, 21:50:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

fortune

Quote from: "Kjell249"
Huseklepps har jo fysikk som en 14 åring, og er vel kanskje den dårligste avslutteren i Brann. omgang.
First is first, second is nothing

bulldog

Quote from: "vidarlufc"Ka TV-kanal som sender denne kampen?


tv2 sport
bulldog

ostraume

Norske lag har hatt bra suksess med 4-5-1 i Europa før. Spørsmålet er om de blir for defensive i tankegangen og for dårlig i presset. Når spissvalg nummer to og tre er skadet (samt Sæternes er solgt) er det greit å kun bruke Helstad på topp.

Med tre så gode ballspillere (Jaiteh, Fakiri, Bakke) sentralt i banen burde det iallefall være mulig å eie ballen noe.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: "bulldog"
Quote from: "vidarlufc"Ka TV-kanal som sender denne kampen?


tv2 sport


Feil, det er TV2 Zebra.
Det er bortekampene de så beleilig gjemmer bort på TV2 Sport.
Rød makt på Hansa

vekkreist

Bakke som hengende spiss imorgen.... hva syns dere?

Kan jo bli spennende, syns at Bakke kan fungere bra i rommet mellom midtbanen og Helstad. Her skal han kunne ta imot ballen, skaffe seg nok rom til å snu opp og vite hvilke valg han har. Enten skal ballen strøs ut mot en av sidene, eller så skal den hurtig spilles mot målet, der Helstad forhåpentligvis står og venter!

http://fotball.bt.no/uefa/article92917.ece

Xminator

Er ihvertfall riktige kampen å prøve det ut i. Så lenge vi går ut omtrent som Aalesund gjorde mot oss og ikke legger oss med Helstad som fremste mann på egen 16-meter så bør det bli intressant.

benny

Quote from: "vekkreist"Bakke som hengende spiss imorgen.... hva syns dere?


kan være et smart valg dette. Bakke er flink til å holde på Ballen og slå smarte pasninger i tillegg er han en god hodespiller å ha i feltet når vi kommer til innlegg. Og vi har Azar i bakhånd.

vidarlufc

ca 4000 ledige plasser no. Kor mange er det plass til? Dei som ikkje kjem seg på Vikingkampen bør kjenne sin besøkelsestid i denne kampen.
terbt für Brann- Alle Mann!
Blut ist dicker als Wasser
Selbst wenn wir absteigen
Geben wir alles für Brann

vidarlufc

http://fotball.bt.no/uefa/article92923.ece


Hamburg har solgt ut sine billetter og er allerede på plass, blant anna på treningen til Brann. Det blir mange tyskere på Stadion..
terbt für Brann- Alle Mann!
Blut ist dicker als Wasser
Selbst wenn wir absteigen
Geben wir alles für Brann

Utmedsnolken

Quote from: "fortune"
Quote from: "Kjell249"
Huseklepps har jo fysikk som en 14 åring, og er vel kanskje den dårligste avslutteren i Brann. omgang.


Huseklepp er småskadet ifølge VG. kan kanskje ikke komme innpå i det hele tatt. Begynner å tynnes ut i troppene nå.
"og der snubler Sæternes igjen"

Alzheimer/Silverspurs

Kapasiteten er ca 16 000 trur eg så det er solgt ca 12. Ikkje bra. Bør bli betre.

Alexåsane

Bakke som hengende spiss syns jeg ser veldig spennende ut!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

benny

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"Kapasiteten er ca 16 000 trur eg så det er solgt ca 12. Ikkje bra. Bør bli betre.


Enig at det bør bli bedre men det ligger vel an til å bli den nest best besøkte e-cup-kampen på stadion noensinne?(etter sampdoriakampen) så det er ikke så hakkende gale. Folk er vant til at Brann nedprioriterer e-cupen og det tar nok litt tid å endre på denne oppfatningen blant folk. Tror vi ender på ca. 15 000 denne gangen.

Rune felt F

Er det Hanstveit som er 3. i rekken å være kaptein? Tenker nå som det ser ut til at hverken guntveit eller Andresen spiller.

Stoffi

Hvis billettluka hadde fungert, hadde kanskje flere kjøpt billett. Har prøvd i 2 dager nå, men får ikke bestilt.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Quote from: "Alexåsane"Bakke som hengende spiss syns jeg ser veldig spennende ut!


Kanskje, skal bli spennende å se, denne formasjonen har vel ikke fungert siden RL i fjor.

Ellers bør alle formasjonsskeptikere komme på banen nå. Det er for sent å være etterpåklok og skjelle ut Mjelde i morgen kveld etter kampen...;)
Rød makt på Hansa

Hickok

Ser ut til at det nå er ca. 2800 ledige billetter til kampen omtrent 24 timer før avspark. Dette går nok mot stinn brakke (håper eg).

dudo

Quote from: "Nixon"Ellers bør alle formasjonsskeptikere komme på banen nå. Det er for sent å være etterpåklok og skjelle ut Mjelde i morgen kveld etter kampen...;)


Her er jeg! ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nightfox

bedre løsning, men mitt tips er at Brann kommer til å bli BANKET på dødballer og at Helstad ikke kommer til å ha dagen sin.

Xminator

Forventer ett Hamburglag som spiller mye slik Brugge gjorde mot oss på Stadion, men med litt høyere kvalitet på spillet og farligere angripere.

Om Brann er av eller på kan vi spille terning om...

Bombefar

Quote from: "Hickok"Ser ut til at det nå er ca. 2800 ledige billetter til kampen omtrent 24 timer før avspark. Dette går nok mot stinn brakke (håper eg).


Hvor i helvete er de 30 000 som går på "hver" kamp og skulle ha billett til Viking kampen?

monzilla

Hvilken kanal går denne kampen på

KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Høyrebacken

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "Hickok"Ser ut til at det nå er ca. 2800 ledige billetter til kampen omtrent 24 timer før avspark. Dette går nok mot stinn brakke (håper eg).


Hvor i helvete er de 30 000 som går på "hver" kamp og skulle ha billett til Viking kampen?


Tror mange er litt sånn "det er gullet og serien som betyr noe". Jeg synes det er dumt. Supporterne får her den første muligheten til å hylle Brann-spillerne etter at gullet ble sikret, og da burde oppslutningen vært større. Sånn sett, burde ikke etterspørselen etter Uefa Cup-billetter være større enn etterspørselen etter seriekampbilletter?

Gleder meg uansett til kampen. Tar med meg noen kompiser, og håper på underholdende fotball og Brann-seier.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

TheRock

4-5-1 er bedre enn 4-4-1, som det fort kunne blitt om vi hadde satt Bjørnsson opp der.

Bombefar

Quote from: "TheRock"4-5-1 er bedre enn 4-4-1, som det fort kunne blitt om vi hadde satt Bjørnsson opp der.


Selvsagt er 4-5-1 bedre enn 4-4-1, da har man jo en spiller mer

benny

Ser at at Rbk for tiden spiller mer enn jevnt med Valencia. Kan Rbk klare dette mot et sÃ¥ godt lag kan ogsÃ¥ vi gjøre det mot Hamburg. Vi har slÃ¥tt gode lag fra Europa pÃ¥ hjemmebane før og nÃ¥ har vi et bedre lag enn noensinne.  Det er bare en ting som gjelder skal vi fÃ¥ et godt resultat og det er beinhard jobbing og kjemping for Ã¥ vinne duellene, stresse Hamburg, vinne ballen høyt i banen og gÃ¥ raskt i angrep.

Janki

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "TheRock"4-5-1 er bedre enn 4-4-1, som det fort kunne blitt om vi hadde satt Bjørnsson opp der.


Selvsagt er 4-5-1 bedre enn 4-4-1, da har man jo en spiller mer



Hallo??? Tok du ikke den???

Bombefar

Quote from: "Janki"
Quote from: "Bombefar"
Quote from: "TheRock"4-5-1 er bedre enn 4-4-1, som det fort kunne blitt om vi hadde satt Bjørnsson opp der.


Selvsagt er 4-5-1 bedre enn 4-4-1, da har man jo en spiller mer



Hallo??? Tok du ikke den???


Hehe. tok den rett etter jeg postet innlegget. ventet på en reaksjon

boleole

Til dere som mener 350 er for dyrt for en billett, så selger de bilett til BT tribunen for 200kroner på brann butikken på galleriet. Der fikk jeg min idag:) og når jeg først skriver her. så synes jeg alle som kan bør dra på stadion for å hylle spillerne som vannt gull.
Gleder meg til i morgen
**************************************
og nicket mitt er bare for å tøffe meg...
****************************************

Northside

ryktes at det blir tilbud på Hamburgere i morgen... Jeg håper.

synd "reis hjem som i 1945" er brukt :)

benny

Virker som Mjelde er igang med hobbypsykologi :) Ser ut som han prøver å få Hamburg til å undervurdere oss.

"Men det blir helt klart tøft for Brann, «kleine Brann», smilte en ærlig Brann-trener."


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5934

Fabregas

Nå har RBK lagt listen, da må vi følge opp. De som har sett kampen ser hvilken fantastisk innsats det går an å legge ned om man VIRKELIG vil det. Jeg er slettes ikke sikker på om dette trekket med Bakke er så jævla smart. Selvsagt ville Winters-Helstad vært et mye bedre alternativ men det er jo dessverre ikke tilgjengelig. Hvis Helstad ikke får nok støtte har jo vi nøytralisert han selv slik vi har sett tidligere. At Helstad er helt avhengig av en partner på topp trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne. En skikkelig 4-4-2 med Bjarnason vsa Helstad ville nok vært å foretrekke etter mitt syn. Funket fett bl a borte mot LSK. Uansett gleder jeg meg veldig til kampen. Veldig spennende kan det bli, men vi må nok prestere vårt aller ytterste hvis vi vil ha poeng, særlig når både Andresen og Winters er ute.

Gleder meg som sagt voldsomt, dette skal nytes!

Ricky

Hamburg har fått istand en egen kirkegård foran denne kampen. 15 reservasjoner så langt tyder på at fansen rett og slett ikke kan leve med et tap mot miniputten Brann ;)

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7039772.stm

vebo

Quote from: "Rune felt F"Er det Hanstveit som er 3. i rekken å være kaptein? Tenker nå som det ser ut til at hverken guntveit eller Andresen spiller.


Tror faktisk han er 2. kaptein i år. Han var hvertfall det den kampen Martin ikke spillte. Selv om Cato var på banen.
Tiocfaidh ár lá

Xminator

Mens vi venter på kampen kan vi jo kose oss litt med denne:
KlikkeKlikk

Må bare få si at slike automagiske oversettere er gøy :) Kanskje den burde vært kjørt gjennom en murfalizer eller trøndalizer også :)[/url]

Markmus

Morsom lesing, spesielt det at avisen påstår dette er den viktigste kampen for Brann i år :p
Ka du ve?

dudo

Jeg lurer på hvor Klingbeil kjøper sine øl og sigaretter.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

benny

Akkurat nå vises Hamburg-Litex på Eurosport fra forrige runde. Ikke så veldig imponerende det jeg har sett til nå. Vi har absolutt muligheter mot dette laget dersom innsatsen er på topp.

Shjer

Quote from: "KNUDSEN"tv2 zebra


Går den ikke på TV2 sport da?

dudo

Fra wiki: "The next season, Van der Vaart was appointed as team captain. However, once again, injury was to shroud his contribution to the side. In his injury forced absence, Hamburg spiraled into the relagation zone, only winning once before the winter break. Van der Vaart's return to the side had an immediate impact, especially in the UEFA Champions League where he scored three goals in three games, giving Hamburg hopes of making it to the round of 16. However, results elsewhere went against Hamburg and they finished last in their group. Van der Vaart however, received heavy praise for his performances."

Later til at RvdV er vel så viktig for HSV som Andresen er for oss...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Patton

Quote from: "vekkreist"Bakke som hengende spiss imorgen.... hva syns dere?


Offensiv midtbane, hengende spiss, kjært barn osv. Er hvertfall i denne rollen han selv ønsker å spille og mener han er best, så utgangspunktet er hvertfall bra.

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "benny"Akkurat nå vises Hamburg-Litex på Eurosport fra forrige runde. Ikke så veldig imponerende det jeg har sett til nå. Vi har absolutt muligheter mot dette laget dersom innsatsen er på topp.


Veldig, veldig bra mål av Litex syns eg. Før det hadde dog HSV ein god del sjansar :)

vidarlufc

terbt für Brann- Alle Mann!
Blut ist dicker als Wasser
Selbst wenn wir absteigen
Geben wir alles für Brann


tr0Ndemann

Brann bussen som jeg er vant med å ta går ikke fra Askøy i dag, så hvor ville være greieste plassen fra byn å ta den opp til Stadion? Går det busser fra puben på slike kamper? Reiser inn med halv 6 bussen.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

Alzheimer/Silverspurs

Olav Kyrres gate mellom Galleriet og Xhibiitititition går det ganske masse bussar jamt utover ettermiddagen. Huskar ikkje nr sidan eg sjelden tek dei, men er ganske mange forskjellige.

tr0Ndemann

Oki, flott, takk skal du ha!
What a waste of council tax, we paid for your hats!

vebo

Quote from: "tr0Ndemann"Brann bussen som jeg er vant med å ta går ikke fra Askøy i dag, så hvor ville være greieste plassen fra byn å ta den opp til Stadion? Går det busser fra puben på slike kamper? Reiser inn med halv 6 bussen.


GÃ¥r nok buss fra puben  ja, men er flust av busser du kan ta. Alle 20 bussene, 90, 2, 50 ovs. Da kommer riktignok pÃ¥ litt forskjellige kanter av stadion.
Tiocfaidh ár lá

Charmless Man

Vi må ikke glemme at det er gamle Hansa-børdre vi møter ikveld.

"Vi e Hansa, vi Hansa, vi e Hansa og vi e SK Brann".
Ladish on the Foot

Go Up