• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Hamburger SV

Started by Ricky, October 09, 2007, 21:50:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Høyrebacken

Det som irriterte meg med denne kampen, var at Hamburger SV fikk kjørt den inn i sitt spor fra børjan av. I tillegg var en del av Branns spillere heller dårlige, det gikk ikke fort nok i lengderetningen og savnet av Martin Andresen som ballfordeler var stort.

Men, Brann taper 0-1. Samme resultat som mot Brugge. Brann skaper sjanser, sløser dem vekk - ja, men dette er nyttig læring.

Når det gjelder Hamburg, så er de gode. De tilhører sjiktet under lagene Rosenborg møter i CL, men dog. Vincent Kompany var helt fantastisk. Han var der hvor ALLE andreballer datt ned på midten, og han tapte vel nesten ikke en eneste duell. Stopperne var gode også. Parkerte Karadas i luften. Men, alt i alt - Hamburg rundspilte ikke Brann, og de tok ikke noen kalasseier. Brann trenger erfaringen.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

Yngve

Velkommen til kvardagen.. Sjølv om Hamburg er eit veldig bra lag, faktisk veldig veldig bra lag, så er det lov til å kreva litt meir innsats frå laget i dag. Personleg så meiner eg at me var alt for passive og torde for lite. Solli meiner eg var blant dei verste i dag. Men han har no vore ute av form dei siste kampane.
Men som andre har påpeika, me tapte berre med eit mål. Det er eit heiderleg resultat. Problemet er berre te at om me hadde spelt med det laget og fått ut det me har i laget, så trur eg me kunne fått eit poeng frå denne kampen.

Snakka med ein tysk kompis av meg etter kampen, han sat i Tyskland og såg på fjernsyn. Han sa at HSV spelarane hadde vorte overraska over kor gode Brann hadde vore.. Snakkar me om undervurdering av dimmensjonar? På den andre sida, så hadde dei tyske fjernsynskommentatorane lurt på om Brann kanskje hadde feira gullet litt for lenge..

arntf

Quote from: "millermania"Skulle ønske at Brann kunne gå ut å feie over Hamburg ja. Liker ikke å snakke om Rosenborg, men gjør det litt nå alikevel. Selv om vi har et bedre lag enn trønderene har de erfaring fra mange europeiske kamper. Spillerene har vert der før. På Lerkendal. Erfaring skal man ikke undervurdere. Det har slått bedre lag der oppe gang på gang. De vet de kan, for de har gjort det før. Jeg tror det er vanskelig for Brann å bare gå ut å "ta europa med storm". Dette er noe vi må bygge opp. Spillerene må få gode erfaringer. Det vil komme etterhvert, blandt annet gjennom gruppespill i UEFA-cupen(vårt første). Tror dette er gull verdt når vi skal ut i CL-kvalikk neste år. Det er uansett fortsatt gode muligheter på å gå vider fra gruppespillet i år.


Synes ikke dere skal ta det så tungt, jeg. Dere gjorde en habil kamp mot et meget godt tysk lag. Det var et ettmålstap, ikke skambank. Skal absolutt ikke se bort ifra at HSV hadde tatt Rosenborg på Lerkendal også.

Dessuten brukte Rosenborg flere sesonger på å prøve og feile med å komme inn i serievinnercupen før vi klarte å nå CL i '95. Det kommer med øvelse og, tør jeg si det, kontinuitet.

Håper bare dere tar'n helt ut i resten av gruppespillet og tar noen skalper. Det trenger dere - og vi andre også.
quot;Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

Fotballjent'n=)

ølv betyr ikke en skitt!:)

Alzheimer/Silverspurs

Blei litt sur når Jaiteh blei bytta ut og Fakiri blei på bana, men greit nok om han var skada ja. Her skulle vi passe oss for dei store folka og så lar vi ein midtbanespelar på 65cm bli verande :) Men då er eg ikkje sååå sur lengre.

Det som var surast var å sjå at alle spelarane sto med lua i handa og skalv i buksene (kan vere etterdønningar etter gullkalas). Må dog også nevnast at Hamburg knekte brannkoden på 1 minutt og etter at kantane blei stengt var det igjen å slå langt på Helstad.

brutalis

Har sjelden sett så bedriten fotball av et norsk lag i europacup.. Hamburg var forholdsvis gode, men Brann var direkte ræva. Har faen ikke sett makan til bedritent passningspill noen gang.. Semb sa vel noe av det samme.. Synd at Brann for muligheten til å fronte Norsk fotball i europa, når de knapt evner å treffe ballen....

Gepard

At Hamburg er en klasse under Rbk`s lag cl gruppen er jo direkte feil. Schalke ligger under Hamburg på tabellen. Det endte altså 0-2 på lerkendal, og det var ikke ufortjent for å si det mildt.

Vi i Bergen ser ut til å måtte lære mye om kvaliteten på europeisk fotball. Inntrykket mitt i dag er at folk forventer at vi skal hamle opp med Hamburg, noe som i utgangspunktet er nokså urealistisk, spesielt med tanke på hvilket erfaringsgrunnlag vi har i europa. Kan ikke sammenlikne oss med Rosenborg i det hele tatt, de har bygget opp selvtillit i europa gjennom snart 20 år og derfor er de gode der, de vet hva som skal til.

At vi derimot er flere klasser bedre enn de i TL skal vi være fryktelig stolte av, for det vil gi oss muligheten til å øve mye på europaspill de neste årene.

Når det gjelder tilskurertallet er det så flaut at jeg ikke gidder kommentere det, utenom at Billettluka må avskaffes, og at folk må innse hvilken fantastisk arena europacupspill er for klubben vår.

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "brutalis"Har sjelden sett så bedriten fotball av et norsk lag i europacup.. Hamburg var forholdsvis gode, men Brann var direkte ræva. Har faen ikke sett makan til bedritent passningspill noen gang.. Semb sa vel noe av det samme.. Synd at Brann for muligheten til å fronte Norsk fotball i europa, når de knapt evner å treffe ballen....

Ricky

Quote from: "Høyrebacken"Men, alt i alt - Hamburg rundspilte ikke Brann


Jo, det mÃ¥ det være lov til Ã¥ si.  Hamburg eide jo banen. Men av en eller annen grunn har lagene fra mellom-Europa en tendens til Ã¥ avslutte 70% av angrepene sine med skudd fra distanse, og treffsikkerheten pÃ¥ langskuddene deres var vel type Ardian Gashi.

brutalis

Strengt tatt: Rbk gjorde enn betraktlig bedre jobb mot Schalke enn det Brann gjorde mot Hamburg.. Schalke spilte defintivt også enn bedre kamp.. Synes du bør se over kampen igjen, og telle antall passningsfeil.. Det florerte jo.. Brann var aldri farlig, og ble rundspilt av et Hamburg som ikke var spesielt imponerende.. At Brann kan betraktlig bedre vet alle.. Om de evner å levere det, er jeg betraktlig mer usikker på...

Xminator

Quote from: "Toa"Nå er det ikke så lenge siden Schalke, et annet tysk lag, pisset på RBK. Tyske lag er ekstremt vanskelige å spille mot, rett og slett.


Nettopp, dette er det folk glemmer. Hamburg er ett av europas beste lag, og tyske lag har en kultur for å male i stykker dårligere lag. Vi er ett dårligere lag og vil være det selv den dagen vi har tatt seriegull nummer 100.

Hamburgfansen? Kanari i blått. Samme sangen, ordrett samme "teksten". Kanari hadde jo spillejobb i oransje på danskebåten sist helg også. Blir flott i 2009 når vi møter 14 andre lag med trommer og lalalalalalala. Regner med at Klanen klarer å motstå presset fra denne såkalte "stemningen"...

Forhåpentligvis er det Hamburg som får den verste smellen for blussene.
Hvor mye ble NFF bøtelagt for bosniablussene, og hvilken praksis har UEFA lagt seg i forhold til å straffe bortelaget for det deres fans foretar seg? Ellers får Brann en mye verre skrape i forhold til dritthodet som kastet kaffekoppen sin etter HSV-trenere.

Nightfox


Xminator

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "Kruxleiven"[ . Internasjonal standard? Hva har vi Ã¥ vise til internasjonalt siden PSV-kampen i 96?  .


Brann - Werder Bremen 2-0
Brann - Liverpool 1-1
Club Brugge - Brann 1-2


Er ett par resultater mot PSV som bør være med på lik linje med Bruggekampen.

Det er ikke mer enn 14 dager siden RBK ble pisset verre på av Schalke, og pr i dag er Hamburg og Schalke omtrent på samme nivå.

Nå går turen til Frankrike og ett Rennes som er omtrent i samme form som Hamburg, med omtrent de samme resultatene, og som ut fra tabellen virker å være bedre defensivt enn offensivt - som Hamburg. Vi har vel to sjanser mot dem, men Helstad ble like het i hodet som han var ukonsentrert ellers.

Jeg tror vi mangler ett resultat mot ett topplag for å få inn følelsen av at "dette går an". Slår vi Rennes, eller spiller uavgjort vil det være ett av tidenes resultater i norsk fotball...

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

hakeide

Quote from: "Nightfox"http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3082586.ece

Petter Furuseth Olsen?? Elendig journalist.

boleole

Det var trist som det gikk som det gikk.
Det var to skandaler, den ene at stadion ikke var full, den andre bare 3min lagt til. Jeg hadde håpet på 10min å skoring på overtid.

Uansett, er jeg så barnslig at jeg synes det er knakende morro med bluss på tribunen, selv om de ikke trengte å kaste de.

Her inne klager folk over at brann spillte ræva, de gjorde det av og til men så hadde vi noen få perioder der vi spillte i verdensklasse.
Huseklepp var stor, ikke fordi han klarte å sette ballen i mål men han turde å kjøre på offansift og få ballen fremover.

Men til dere som klager pÃ¥ laget, her bør supporterne gÃ¥ litt i seg selv. Her møter vi lag i verdensklasse og da mÃ¥ vi gi allt 100%pÃ¥ tribunen  for Ã¥ gire spillerne. Skal vi kreve spillerne holde europastandard pÃ¥ banen, bør vi kreve vi holder europastandard pÃ¥ tribunene ogsÃ¥. PÃ¥ tross om at stemningen pÃ¥ stadion alltid faller nÃ¥r brann spiller dÃ¥rlig. Hvordan skal vi kreve spillerne yter 110% nÃ¥r de ser at det stÃ¥r tusenvis av tomme plasser. Det mÃ¥ være ganske demoraliserende. SÃ¥ her gir jeg skylden pÃ¥ tapet pÃ¥  supporterene som ikke gadd stille opp. Og pÃ¥ billett systemet som jeg har skrevet om før som gjør det vanskeligere enn det bør være Ã¥ fÃ¥ tak i bilett. Det bør jo være slik at det er mer morro Ã¥ se brann banke storlag enn Ã¥ trille ball mot Strømsgodet.
Uansett gleder meg til dynamo kampen og gleder meg til fest på søndag.
La oss ta denne kampen som en lærepenge og huske at det var tross alt noen lyspunkter...........
**************************************
og nicket mitt er bare for å tøffe meg...
****************************************

tj00m

Brann møtte vel rett å slett et bedre lag her. Men Hamburg knuste oss jo isje, de hadde isje så mangen sjangser, men possesion statistikken var nok tydelig bedre hos hamburg enn Brann.

Vil skrive en ting her i håp om at idioten er her inne å leser. Hadde en klovn bak meg igår, asså, det var klaging klaging klaging HELE fuckings kampen, og det var isje på dommer eller noe sånnt, det var bare på egne spillere. Gikk i ett sett Helvette Dahl, Faens tosk Solli, IDIOT Erlend osv osv... Så om du leser dette, se kampen hjemme neste gang! Felt C rad 9.. bah...
Brann Bergens Stolthet!

Felt Ã?

Faen ta 4-5-1

Hvorfor ikke spille Brannfoppall uavhenging av motstander?
Verste fall så taper vi uansett men vi ser ikke ut som noen jævlade juniorklovner..

Solli var drittdårlig.
Jaite fikk ikke til noen verdens ting
Bakke er boss
Publikum........
osv osv.....

Ingen unskyldning,Hamburg er nok et hakk eller to over Brann.

Kjell249

Quote from: "arntf"
Quote from: "millermania"Skulle ønske at Brann kunne gå ut å feie over Hamburg ja. Liker ikke å snakke om Rosenborg, men gjør det litt nå alikevel. Selv om vi har et bedre lag enn trønderene har de erfaring fra mange europeiske kamper. Spillerene har vert der før. På Lerkendal. Erfaring skal man ikke undervurdere. Det har slått bedre lag der oppe gang på gang. De vet de kan, for de har gjort det før. Jeg tror det er vanskelig for Brann å bare gå ut å "ta europa med storm". Dette er noe vi må bygge opp. Spillerene må få gode erfaringer. Det vil komme etterhvert, blandt annet gjennom gruppespill i UEFA-cupen(vårt første). Tror dette er gull verdt når vi skal ut i CL-kvalikk neste år. Det er uansett fortsatt gode muligheter på å gå vider fra gruppespillet i år.


Synes ikke dere skal ta det så tungt, jeg. Dere gjorde en habil kamp mot et meget godt tysk lag. Det var et ettmålstap, ikke skambank. Skal absolutt ikke se bort ifra at HSV hadde tatt Rosenborg på Lerkendal også.

Dessuten brukte Rosenborg flere sesonger på å prøve og feile med å komme inn i serievinnercupen før vi klarte å nå CL i '95. Det kommer med øvelse og, tør jeg si det, kontinuitet.

Håper bare dere tar'n helt ut i resten av gruppespillet og tar noen skalper. Det trenger dere - og vi andre også.


Skal vel ikke se bortifra det siden Rosenborg ikke hadde vunnet på 6år? på hjemmebane i CL før kampen mot Valencia og tapte fortjent 0-2 mot Schalke som ligger under HSV på tabellen:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "tj00m"Brann møtte vel rett å slett et bedre lag her. Men Hamburg knuste oss jo isje, de hadde isje så mangen sjangser, men possesion statistikken var nok tydelig bedre hos hamburg enn Brann.

Vil skrive en ting her i håp om at idioten er her inne å leser. Hadde en klovn bak meg igår, asså, det var klaging klaging klaging HELE fuckings kampen, og det var isje på dommer eller noe sånnt, det var bare på egne spillere. Gikk i ett sett Helvette Dahl, Faens tosk Solli, IDIOT Erlend osv osv... Så om du leser dette, se kampen hjemme neste gang! Felt C rad 9.. bah...


Eg gjorde det, men eg sat noken rader bak han igjen så då var vi to :)

Red Rabitt

En ting er sikkert, her må det spyttes i vanvittig mye penger fra hardball skal vi ha kjangs i cl neste år. Det er jo flere av de som sitter med milliarder på bok, så kanskje muligheten er der for litt mer en 30 millioner.
Synest godt vi kan legge oss etter sappara og kone, de to spillerene som var mest misfornøyd med at tørum gikk.
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

tolind

Bare å innse at vi tapte for et langt bedre lag. Må nesten ta dette som en læreprosess!

Satser på at vi slår Dinamo Zagreb hjemme og at vi har en fair sjanse borte mot Basel.
Mens spillerne anført av Ove Thue fremførte en gledesstrålende versjon av lagets sang «Heia Brann!», kom også Friele ut på scenen og hoppet, danset og headbanget sammen med laget - iført ordførerkjede og brannskjerf i en salig kombinasjon.

vebo

Quote from: "Ricky"
Quote from: "Høyrebacken"Men, alt i alt - Hamburg rundspilte ikke Brann


Jo, det mÃ¥ det være lov til Ã¥ si.  Hamburg eide jo banen. Men av en eller annen grunn har lagene fra mellom-Europa en tendens til Ã¥ avslutte 70% av angrepene sine med skudd fra distanse, og treffsikkerheten pÃ¥ langskuddene deres var vel type Ardian Gashi.


Joja, men om vi lar de forsøke ti ganger på skudd fra distanse er det klart at ett av de hvertfall går inn.
Tiocfaidh ár lá

vebo

Quote from: "tj00m"Brann møtte vel rett å slett et bedre lag her. Men Hamburg knuste oss jo isje, de hadde isje så mangen sjangser, men possesion statistikken var nok tydelig bedre hos hamburg enn Brann.

Vil skrive en ting her i håp om at idioten er her inne å leser. Hadde en klovn bak meg igår, asså, det var klaging klaging klaging HELE fuckings kampen, og det var isje på dommer eller noe sånnt, det var bare på egne spillere. Gikk i ett sett Helvette Dahl, Faens tosk Solli, IDIOT Erlend osv osv... Så om du leser dette, se kampen hjemme neste gang! Felt C rad 9.. bah...


Nå fortener Dahl faen meg pepper etter denne kampen pgså, han var banens desidert dårligeste.
Tiocfaidh ár lá

oslo øst

taktiske opplegget til mjelde ikke bra. en spiss med bakke som en ja gudene vet hva . på hjemmebane spiller vi med 2 spisser så helstad kan få litt mer plass, sånn som det ble nå så hadde jo helstad 2 mann over seg med engang. og 2 omgang så nye forandringer solli på midten !!!!
dette her var fryktelig dårlig var ikke mange pasninger som satt i går de var over oss som klegger
nei neste gang  mjelde 2 spisser og solli skal spille pÃ¥ siden
jeg fostår ikke hvordan mjelden kan forandre så mye når det har vært en suksess før i år
og hvor var folket ????????? 13000  ???????

gitarbroiler

Syntes det er merkverdig at ingen kritiserer Mjelde mer enn det gjøres her. Dersom alle mener Mjelde skal ha ros for å hente gullet, så må han også få kritikk for måten kampen ble gjennomført.

Gang på gang på gang i år har Brann startet passivt og uinspirert, og det skjedde også i går. Problemet denne gang var at dette gjorde at Hamburg fikk tro på at de kunne spille ut Brann, noe de også gjorde.

At Brann taper er ikke noe å si på, jeg er mer kritisk til måten de tapte på. Feilpasninger, store rom og passiv holdning. Motivert my ass.....

Brannfrelst

Quote from: "tj00m"Brann møtte vel rett å slett et bedre lag her. Men Hamburg knuste oss jo isje, de hadde isje så mangen sjangser, men possesion statistikken var nok tydelig bedre hos hamburg enn Brann.

Vil skrive en ting her i håp om at idioten er her inne å leser. Hadde en klovn bak meg igår, asså, det var klaging klaging klaging HELE fuckings kampen, og det var isje på dommer eller noe sånnt, det var bare på egne spillere. Gikk i ett sett Helvette Dahl, Faens tosk Solli, IDIOT Erlend osv osv... Så om du leser dette, se kampen hjemme neste gang! Felt C rad 9.. bah...


Dette bosset må jeg høre på hver eneste kamp også,og tviler på at han/de er inne her å leser.
2.10.07-Gullet kom hem!

Oldefar

Hadde spillerne gjort en hederlig innsats og prøvd å vinne kampen, men tapt 10-0 hadde jeg vært mer fornøyd. Det så jo ut som om de var mer interresert i alt annet enn fotball utpå banen. Null innsats. Eneste godkjente var Huseklepp og Opdal. Noe av det dårligste jeg har sett av Brann i år. 90 minutter med skandale.

Hvor var alle som gren etter å ikke ha fått billett til Viking kampen. Medgangsupportere kan holde seg hjemme. Elendig å ikke klare å fylle opp stadion.

Bolsen

Om man har spilt fotball før, så vet man om man møter et lag som er bedre i absolutt alt man foretar seg i, så er det ikkje rart at det nesten kun går nedover me det en gjør sjøl. Det e vanskelig å motivere seg selv når man ser egne ferdigheter ikke er i nærheten av det motstander laget er.

Og stemningen søg! Satt på BT, og hørte Hamburgere hele tiden, BBB kunne nesten ikkje høres når hamburg satta i gang, og selv om de hadde trommer, og lalala tekster så hadde de masse varierte sanger igjennom hele kampen!

hansagutt1

Quote from: "vebo"
Quote from: "tj00m"Brann møtte vel rett å slett et bedre lag her. Men Hamburg knuste oss jo isje, de hadde isje så mangen sjangser, men possesion statistikken var nok tydelig bedre hos hamburg enn Brann.

Vil skrive en ting her i håp om at idioten er her inne å leser. Hadde en klovn bak meg igår, asså, det var klaging klaging klaging HELE fuckings kampen, og det var isje på dommer eller noe sånnt, det var bare på egne spillere. Gikk i ett sett Helvette Dahl, Faens tosk Solli, IDIOT Erlend osv osv... Så om du leser dette, se kampen hjemme neste gang! Felt C rad 9.. bah...


Nå fortener Dahl faen meg pepper etter denne kampen pgså, han var banens desidert dårligeste.


Han hang rett og slett ikke med i det hele tatt og det så ut som det var festet noen lodd rundt beina hans. Syntes nesten synd på fyren igår.

SKBMiller

Var litt artig at innbytterne på HSV benken holdt varmen med Brannpledd, trodde jeg så på feil med en gang da jeg så de røde teppene. Zidan hadde også et Brannpledd rundt seg da han ble intervjuet etter kampen.

Jay Tee

Tror ikke vi skal ta dette så veldig tungt. Hamburg er et meget godt lag, antagli det beste i gruppen.. det verste i går va det at spillerene ikke turte så mye, og at de aldri vant andre ballene.. Men eg tror ikke det er tilfeldig at RBK slår Valencia og taper mot Shalke. Tror det er lettere og møte spanske lag enn tyske lag..
eia brann

Brannmann rob

At vi ble slÃ¥tt pÃ¥ banen var vel ikke en overaskelse. Men at vi ble slÃ¥tt pÃ¥ tribunen var direkte pinlig...  Makan til laber stemning skal du leite lenge etter, men sÃ¥nn blir det nÃ¥r vi bare "har lov til" Ã¥ stÃ¥ helt i ro og synge. Kanskje snurre skjerfet over hodet hvis man er i det vulgære hjørnet.

Og til du som kneip meg i nakken når eg tok en røyk, som selvfølgelig var en tabbe av meg. Du må passe deg i fremtiden, for det drite der e du faen ikke stor nok til å holde på med..

Falkman

Quote from: "Oldefar"Hadde spillerne gjort en hederlig innsats og prøvd å vinne kampen, men tapt 10-0 hadde jeg vært mer fornøyd. Det så jo ut som om de var mer interresert i alt annet enn fotball utpå banen. Null innsats. Eneste godkjente var Huseklepp og Opdal. Noe av det dårligste jeg har sett av Brann i år. 90 minutter med skandale.

Hvor var alle som gren etter å ikke ha fått billett til Viking kampen. Medgangsupportere kan holde seg hjemme. Elendig å ikke klare å fylle opp stadion.


oppmøtet va skammelig dÃ¥rlig.. innsatsen til laget mÃ¥tte og vært bedre skulle vi hatt noen sjanse.. men Ã¥ mÃ¥le prestasjonen i gÃ¥r mot det vi har gjort  i  serien  i Ã¥r, syns eg e vanskelig, til det e sammenligningsgrunnlaget for ujevnt. Hamburg e det desidert beste laget vi har spilt mot pÃ¥ denne siden av Ã¥rtusenskiftet.

tj00m

Quote from: "vebo"
Quote from: "tj00m"Brann møtte vel rett å slett et bedre lag her. Men Hamburg knuste oss jo isje, de hadde isje så mangen sjangser, men possesion statistikken var nok tydelig bedre hos hamburg enn Brann.

Vil skrive en ting her i håp om at idioten er her inne å leser. Hadde en klovn bak meg igår, asså, det var klaging klaging klaging HELE fuckings kampen, og det var isje på dommer eller noe sånnt, det var bare på egne spillere. Gikk i ett sett Helvette Dahl, Faens tosk Solli, IDIOT Erlend osv osv... Så om du leser dette, se kampen hjemme neste gang! Felt C rad 9.. bah...


Nå fortener Dahl faen meg pepper etter denne kampen pgså, han var banens desidert dårligeste.


slutt Ã¥ forsvar han, det er faen meg idiotisk Ã¥ komme pÃ¥ stadion bare for Ã¥ klage. Hver eneste gang ballen ikke nÃ¥dde en brannspiller sÃ¥ var det klaging, som oftest nÃ¥r den nÃ¥dde brannspiller og, sÃ¥ var han forbanna pÃ¥ at ballen ikke ble spilt til Helstad som da kunne kom alene med keeper (noe som var usansynlig sÃ¥ godt som alltid nÃ¥r han kommenterte) Om ballen ble spilt til Helstad sÃ¥ var jo seff det ogsÃ¥ galt. Dahl sugde ja, men eg tok bare eksempel pÃ¥ Dahl, Erlend og Solli. Hørte han klagde pÃ¥ alle untatt Opdal. Ja det gÃ¥r ann Ã¥ klage i ny Ã¥ ne nÃ¥r de gjør dÃ¥rlige ting. Men  syns isje en person som kommer pÃ¥ stadion bare for Ã¥ rakke ned pÃ¥ eget lag har noe der Ã¥ gjøre. Hadde han hatt partoutkort der sÃ¥ hadde det klikket for meg.

Måtte han aldri få tak i billett igjen : - )
Brann Bergens Stolthet!


vebo

Quote from: "tj00m"
Quote from: "vebo"
Quote from: "tj00m"Brann møtte vel rett å slett et bedre lag her. Men Hamburg knuste oss jo isje, de hadde isje så mangen sjangser, men possesion statistikken var nok tydelig bedre hos hamburg enn Brann.

Vil skrive en ting her i håp om at idioten er her inne å leser. Hadde en klovn bak meg igår, asså, det var klaging klaging klaging HELE fuckings kampen, og det var isje på dommer eller noe sånnt, det var bare på egne spillere. Gikk i ett sett Helvette Dahl, Faens tosk Solli, IDIOT Erlend osv osv... Så om du leser dette, se kampen hjemme neste gang! Felt C rad 9.. bah...


Nå fortener Dahl faen meg pepper etter denne kampen pgså, han var banens desidert dårligeste.


slutt Ã¥ forsvar han, det er faen meg idiotisk Ã¥ komme pÃ¥ stadion bare for Ã¥ klage. Hver eneste gang ballen ikke nÃ¥dde en brannspiller sÃ¥ var det klaging, som oftest nÃ¥r den nÃ¥dde brannspiller og, sÃ¥ var han forbanna pÃ¥ at ballen ikke ble spilt til Helstad som da kunne kom alene med keeper (noe som var usansynlig sÃ¥ godt som alltid nÃ¥r han kommenterte) Om ballen ble spilt til Helstad sÃ¥ var jo seff det ogsÃ¥ galt. Dahl sugde ja, men eg tok bare eksempel pÃ¥ Dahl, Erlend og Solli. Hørte han klagde pÃ¥ alle untatt Opdal. Ja det gÃ¥r ann Ã¥ klage i ny Ã¥ ne nÃ¥r de gjør dÃ¥rlige ting. Men  syns isje en person som kommer pÃ¥ stadion bare for Ã¥ rakke ned pÃ¥ eget lag har noe der Ã¥ gjøre. Hadde han hatt partoutkort der sÃ¥ hadde det klikket for meg.

Måtte han aldri få tak i billett igjen : - )


Forsvarer ingen!! Jeg konstaterte bare et fakta ang Dahl.
Tiocfaidh ár lá

Alzheimer/Silverspurs

Eit av problema i går var at dei fleste hadde ein veldig dårlig dag på jobben og lot seg kjapt stresse av HSV. Fakiri kunne få ballen for så med mulighet for å avansere, men han sto i ro og såg seg rundt til han mista ballen ELLER han sentra ballen vidare til ein som var oppdekka av to mann. Dahl var dårlig, men han fekk og mange ballar som var nesten umulige å jobbe med så lenge du ikkje heiter Messi eller Ronaldinho. Sentralmidten til Brann svikta stort i andre omgang syns eg.

Northside

Quote from: "Brannmann rob"At vi ble slÃ¥tt pÃ¥ banen var vel ikke en overaskelse. Men at vi ble slÃ¥tt pÃ¥ tribunen var direkte pinlig...  Makan til laber stemning skal du leite lenge etter, men sÃ¥nn blir det nÃ¥r vi bare "har lov til" Ã¥ stÃ¥ helt i ro og synge. Kanskje snurre skjerfet over hodet hvis man er i det vulgære hjørnet.


Slik gÃ¥r det nÃ¥r alt skal være spontant,  ingen evighetssanger (sanger som synges i mer enn 1min!), ingen form for variasjon og kun sanger om gull, seriemster og lignende...

Brann_ruler86

Skal vi skape bra stemning på stadiong i motgang, tror jeg vi er avhengig av at noen med autoritet tar ansvar, snur ryggen til banen og leker sirkusdirektør iblant.... Det er overhodet ikke nødvendig i 2 x 45 min, men når stemningen er som den til tider var i går så bør noe gjøres.
GÃ¥ ta banen!

Ultra - forever

Vi har mye å lære av Hamburg. Både på banen, og spesielt tribunen.
En mann bak meg satt og kritiserte Hamburg-folket grenseløst: "de klapper jo som noen jævla nazister!" Jævla tromme. Jævla flagg" osv. Flagg og tostangs burde absolutt bli mer vanlig på stadion. Man så jo hvor mye flagg o.l de hadde..
LTRAS LIBERI

RC

Enig, bare av å ha flagg til stedet skaper stemning.
Flagg hører hjemme på stadion uansett. Så ta med!!
Glem de derre flaggdagene, det er bare tull. Flagg alltid med.

Xminator

Quote from: "Brann_ruler86"Skal vi skape bra stemning på stadiong i motgang, tror jeg vi er avhengig av at noen med autoritet tar ansvar, snur ryggen til banen og leker sirkusdirektør iblant.... Det er overhodet ikke nødvendig i 2 x 45 min, men når stemningen er som den til tider var i går så bør noe gjøres.


Nei til megafon og sirkus! Ja til stemning som følger kampen!

Ultra - forever

Ja til megafon og "sirkus"!
LTRAS LIBERI

Brann_ruler86

Jeg er generelt imot stilen som f.eks LSK-fansen kjører, men jeg savner noen med autoritet som kan dra med seg tilskuerene når stemningen er skikkelig dårlig. Er ihvertfall mangelvare på felt C....
GÃ¥ ta banen!

Stalin

Quote from: "Ultra - forever"Vi har mye å lære av Hamburg. Både på banen, og spesielt tribunen.
En mann bak meg satt og kritiserte Hamburg-folket grenseløst: "de klapper jo som noen jævla nazister!" Jævla tromme. Jævla flagg" osv. Flagg og tostangs burde absolutt bli mer vanlig på stadion. Man så jo hvor mye flagg o.l de hadde..

To stangs = døvt
Bannere osv = greit

HansaInferno

Nå må folk faen meg slutte å tro at vi er verdensmestre i alt. 600 tyskere som synger oss ut er ikke noe å være flau over, vi er faktisk ikke bedre til å støtte laget i motgang, og det samme gjelder spillerne, de er ikke bedre enn de viste i går, de ble spilt ut og stresset av HSV. Vi kommer alltid til å bli sunget ut når vi sliter i motgang med mindre vi legger om til stilen Kanaris har. Enten godtar vi det ellers får dere fortsette å klage her på forumet, slik er stilen til Brann, lev med det..
Breiflabben, baby!

Skumling

Quote from: "Northside"
Quote from: "Brannmann rob"At vi ble slÃ¥tt pÃ¥ banen var vel ikke en overaskelse. Men at vi ble slÃ¥tt pÃ¥ tribunen var direkte pinlig...  Makan til laber stemning skal du leite lenge etter, men sÃ¥nn blir det nÃ¥r vi bare "har lov til" Ã¥ stÃ¥ helt i ro og synge. Kanskje snurre skjerfet over hodet hvis man er i det vulgære hjørnet.


Slik gÃ¥r det nÃ¥r alt skal være spontant,  ingen evighetssanger (sanger som synges i mer enn 1min!), ingen form for variasjon og kun sanger om gull, seriemster og lignende...


Jepp. Skjønner ærlig talt ikke hvordan en del her kan sammenligne HSV-fansen med Kanari, Kjernen eller noe slikt. De hadde da så vidt jeg fikk med meg 10-15 forskjellige sanger, og mange av disse hadde glimrende melodier som man sjelden hører her på berget. Kombinert med en bortimot britisk entusiasme og innlevelse ble trøkket jevnt over imponerende og det var overhodet ikke noe autopilot-greier.

grei

De hørtes mer ut som Kjernen i og med at de sang denne Pippe-sangen og var mindre intense og samtidig mer variert enn Kanaris. Blir nok mer  liv nÃ¥r Zagrebfolket kommer pÃ¥ besøk.

KEO

At Brann spillerene ikke hadde sin beste dag på jobb i går er nok riktig, men det ligger alltid noe bak når man ikke får det til å stemme helt. HSV er ett kompakt lag som er aggresive i ball gjennvinnings fasen. Dette er ikke brann spillerene vant til i TL, og når du møter spillere som ligger litt over snittet til våre egne gutter så blir man passiv etter en stund. Det er ikke mulig å trene på denne type spill siden vi aldri møter sånn motstand normalt. Og vi må stikke fingen i jorden å skjønne at skal vi slå lag som HSV og andre store Europeiske klubber så må de ha en litt dårlig dag på jobben. Valencia hadde jo det på onsdag.
HSV var bedre enn Brann og det skulle bare mangle.
Nu kør vi!

Go Up