• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Viking

Started by Scottishman, October 09, 2007, 19:42:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nuen

tja, er det her scenen med spillerne skal være? eller blir det torgallmeningen?
2.10.2007

Nixon

Quote from: "Baunebob"Ser det blir en gullfest på festplassen etter kampen. Er dette noe mange tenker seg ned på etterpå ?


Denne siste krampetrekningen må man selvsagt få med seg!:)
Rød makt på Hansa

Klaus_Brann

Quote from: "Charmless Man"Angående sanger: "Vi e berømte Brann fra Bergen, vi har vunnet serien i år...", og "Gullet e komt hem", burde ikke være så vanskelig.


Eller bare "Gullet kom hem"
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "Nuen"tja, er det her scenen med spillerne skal være? eller blir det torgallmeningen?


Så vidt jeg har forstått blir alt på Festplassen, både storskjermen og scenen!Får bare håpe de hadde fyrt opp en litt større scene, den på lørdag var stuslig. Uansett, det blir nok mye folk og veldig god stemning!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Super Hasund

Kordan ligger det an med tifo te denne kampen? Største dagen i branns historie. Vi må jo ha tidenes tifo. Med bluss, røyk bomber, konfetti ,kreppruller, flagg, bannere, sjerf og faens oldemor.
Staddaen må farges rød. Det e denne dagen det ska feires skikkelig. Det e her vi får se pokalen med vår egne øyner.
La Folket Synge

*Feltz*

Baunebob

Evt tifo holdes vel sikkert skjult til denne kampen, men enig i at det bør satses hardt på å krone en historisk sesong !

larsib

Det ligger an til tidenes feiring på søndag, gåper bare at værgudene er med oss sånn at det ikke blir altfor vått...

Personlig er jeg særdeles fornøyd med at det endte som det gjorde, bestilte flybilletter fra New york for en måneds tid siden, i den tro at gullmedaljene ville bli utdelt på søndag, og jaggu fikk jeg ikke rett i det. så da blir det weekend i bergen for å se gullet komme hjem, deretter tilbake til NYC.. Noen andre som kommer langveis fra på søndag?

mads1..

La oss vise Viking at d kun e et lag som gjelder fra vestlandet...
La VESTLANDETS KONGER sangen synges høyt på stadioen på søndag.
Ser lyst på året..

Brannmus

Føler personlig at Vestlands konger, selv om det er en fin sang, ikke er helt dekkende nå. Den var flott når vi håpet på å komme høyere enn Viking på tabellen. Nå er vi høyere enn alle lag på tabellen. Så la oss heller virkelig gni det inn med å mase om at vi er seriemester i 90 minutter.. ;0)

Brannfrelst

Quote from: "larsib"Det ligger an til tidenes feiring på søndag, gåper bare at værgudene er med oss sånn at det ikke blir altfor vått...

Personlig er jeg særdeles fornøyd med at det endte som det gjorde, bestilte flybilletter fra New york for en måneds tid siden, i den tro at gullmedaljene ville bli utdelt på søndag, og jaggu fikk jeg ikke rett i det. så da blir det weekend i bergen for å se gullet komme hjem, deretter tilbake til NYC.. Noen andre som kommer langveis fra på søndag?


Akkurat det ser dårlig ut. BA melder regn regn og atter regn hele søndagen. Og skal ikke spøke med de,eneste tabloiden som tippet Brann gull før sesongen?;)
2.10.07-Gullet kom hem!

Xminator

Helt klart, det blir regntøydag på Stadion. Neppe like galt som mot Suduva, men det blir nok vått. Er vel vind fra sør, så det blir vått helt opp til VIP'ene :)

Markmus

Quote from: "Xminator"Helt klart, det blir regntøydag på Stadion. Neppe like galt som mot Suduva, men det blir nok vått. Er vel vind fra sør, så det blir vått helt opp til VIP'ene :)

Da slipper i det minste stakkerene på Felt T bli våte denne gangen :p
Ka du ve?

Nuen

æsj, 1 rad på hansa er ikke alltid like gøy
2.10.2007

eriksen_30

Quote from: "Nuen"æsj, 1 rad på hansa er ikke alltid like gøy

Akkurat det hadde eg gitt en god fanen i! E sikkert mange som gledelig overtar billetten din hvis ikkje du klarer litt regn på søndag...

Nuen

har eg sagt eg ikke gleder meg som en unge til søndag? nei. eg sa bare at det hadde vært bedre å stå under tak! selfølgelig, eg e evig takknemlig for partourkortet. men hadde du fått velge mellom regn og ikke regn i 90 minutter hadde du valgt det samme. har ingenting å si på kampinteressen
2.10.2007

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Christian

Quote from: "dudo"

Det lukter av "usikker" frem til kampdagen og en frisk og fin Ijeh i aksjon på Stadion. Vi får håpe på et kraftig tilbakefall på trening.

dudo

Helt klart, men så lenge det er ømhet er det håp!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

28966mustang

Har vi nok spillere til Viking kampen? Jaiteh ute og Bakke er vel tvilsom?
Nå røyner det virkelig på!
Hvil i fred- 1963!

Markmus

Quote from: "28966mustang"Har vi nok spillere til Viking kampen? Jaiteh ute og Bakke er vel tvilsom?
Nå røyner det virkelig på!

Mjelde kan vel alltids steppe inn :D

Har han lov til det om han melder fra før kampen? Hadde vært usannsynlig morsomt :D
Ka du ve?

Fabregas


Heddis

Har ein følelse at Mjelde vil bruke Solli sentralt om Bakke ikkje kan spele. Han har spelt ein del sentralt før, og mot HSV var jo nesten heile laget under pari.

vebo

Håper for Sjøhage og Torbjørnsens skyld at de får spille i denne kampen, om bare noen få min, så de får medaljene sammen med resten. Walde bør få starte denne kampen, å komme innpå mot Tromsø så han får medaljen sin han også.
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Quote from: "vebo"Håper for Sjøhage og Torbjørnsens skyld at de får spille i denne kampen, om bare noen få min, så de får medaljene sammen med resten. Walde bør få starte denne kampen, å komme innpå mot Tromsø så han får medaljen sin han også.


Mener å ha lest at alle får medaljer i morgen. Og så må de levere den tilbake hvis de av en eller annen grunn ikke får nok kamper.
Rød makt på Hansa

Roald

Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Xminator

Skal bli intressant å følge hylekoret når Walde ikke får kampen han trenger for å være i nærheten av gullmedaljen. Thorbjørnsen og Sjøhage får jo nye muligheter mot Tromsø...

benny

Quote from: "Xminator"Skal bli intressant å følge hylekoret når Walde ikke får kampen han trenger for å være i nærheten av gullmedaljen. Thorbjørnsen og Sjøhage får jo nye muligheter mot Tromsø...


Hmm...Kan virke som Walde er langt bak i rekken ja når til og med Hanstveit blir foretrykket som stopper.

Belfort

Quote from: "benny"
Quote from: "Xminator"Skal bli intressant å følge hylekoret når Walde ikke får kampen han trenger for å være i nærheten av gullmedaljen. Thorbjørnsen og Sjøhage får jo nye muligheter mot Tromsø...


Hmm...Kan virke som Walde er langt bak i rekken ja når til og med Hanstveit blir foretrykket som stopper.


Tror Walde har skuffet Brann ledelsen etter overgangen. Har ikke hørt noe om at Mjelde har skrytt over han, i tillegg må vi huske på at han tidligere har dokumentert at han ikke holder toppklasse i tippeligaen.

benny

Quote from: "Belfort"
Quote from: "benny"
Quote from: "Xminator"Skal bli intressant å følge hylekoret når Walde ikke får kampen han trenger for å være i nærheten av gullmedaljen. Thorbjørnsen og Sjøhage får jo nye muligheter mot Tromsø...


Hmm...Kan virke som Walde er langt bak i rekken ja når til og med Hanstveit blir foretrykket som stopper.


Tror Walde har skuffet Brann ledelsen etter overgangen. Har ikke hørt noe om at Mjelde har skrytt over han, i tillegg må vi huske på at han tidligere har dokumentert at han ikke holder toppklasse i tippeligaen.


Synes egentlig Walde klarte seg veldig bra da han spilte hjemme mot Brugge. En av de bedre på Brannlaget den dagen faktisk, men da spilte jo det meste av laget langt under pari.

vebo

Quote from: "Nixon"
Quote from: "vebo"Håper for Sjøhage og Torbjørnsens skyld at de får spille i denne kampen, om bare noen få min, så de får medaljene sammen med resten. Walde bør få starte denne kampen, å komme innpå mot Tromsø så han får medaljen sin han også.


Mener å ha lest at alle får medaljer i morgen. Og så må de levere den tilbake hvis de av en eller annen grunn ikke får nok kamper.


Hm, hvor har du det fra? Er jo en mulig måte å gjøre det på, men vil være fantastisk trist om de måtte levere de tilbake.

At Walde ikke får starte sentralt er litt spesielt, Hanstveit var ikke sterk mot HSV, og strengt tatt så er han jo back.
Tiocfaidh ár lá

dudo

Jeg ser uansett poenget til Mjelde: Walde mangler kamptrening, og Erlend var bra som midtstopper sist han spilte der.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Baunebob

Sto i BT her forleden at alle får utdelt medaljer, men hvis de f.eks ikke får spilletid i siste kamp pga sykdom o.l må de levere den tilbake.

Northside

Jeg må bare ønske Hordene en god tur til Bergen i morgen med sine 3-4 båter. Er de heldig så er bølgene så pass store at de får busser hele veien :)

Fabregas


dudo

Det verste er at det er pokker ikke noe dårlig lag det der! Men det er jo ikke Viking heller, og vi har vel vist at når det skorter på viljen, så skorter det på det meste andre òg...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nightfox

Får satse på at de fire båtene tar en sleipner, eller at det er meldt så dårlig vær at de må ta buss og kommer rundt 1 1/2 time forsinket, akkuratt tidsnok til medaljeutdelingen =)

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

dudo

Quote from: "krøvel vellevold"Og jeg håper virkelig vi kan hjelpe til at de ikke får topp 2-plassering i år heller!


Det er unektelig en inspirasjon det òg, ja. Jeg er redd for at folk er for drita til å lage så jævlig mye liv i morgen, men skal ihvertfall gjøre mitt. Akkurat i morgen kan jeg leve med LSK-stilen: synging og herjing i samtlige 90, uavhengig av resultatet. Jeg skal dog ikke stå med ryggen til kampen.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

HansaInferno

Quote from: "dudo"
Quote from: "krøvel vellevold"Og jeg håper virkelig vi kan hjelpe til at de ikke får topp 2-plassering i år heller!


Det er unektelig en inspirasjon det òg, ja. Jeg er redd for at folk er for drita til å lage så jævlig mye liv i morgen, men skal ihvertfall gjøre mitt. Akkurat i morgen kan jeg leve med LSK-stilen: synging og herjing i samtlige 90, uavhengig av resultatet. Jeg skal dog ikke stå med ryggen til kampen.


Enig med deg der, imorgen skal vi lage et helvetes rabalder på Stadda.
Breiflabben, baby!

Xminator

Quote


Folk kommer til å folde hendene, sitte ned og vente på medaljeutdelingen. Første pipekonserten kommer etter 10 minutter.

Lennono8

http://www.dagbladet.no/sport/2007/10/27/516390.html

Respektløst!

"Søndag blir Brann klappet inn på stadion, men bare av supporterne sine - for Viking har ingen planer om å stå æresvakt.
- Nei, vi reiser til Bergen for å spille en fotballkamp, sier trener Uwe Rösler til Dagbladet.no."

HansaInferno

Er jo ingen tradisjon for dette i Norge.
Breiflabben, baby!


Baunebob

Blir det tog fra stadda ned til festplassen ?

Hausberg

håper på det, bare det helv**** været kan bli bra, blir ikke tog på meg oppover ser det ut til:(
itt hjerte står i Brann......

krøvel vellevold

Quote from: "BlackJack"....gjør seg gjeldende igjen. KRøvel: de fleste Viking supportere hater LSK og RBK LANGT sterkere enn Brann.  .


Er ikke akkurat det inntrykket man får av dere der nede. Hvorfor er det forresten alltid fullt billett-trøkk der nede når Brann kommer på besøk, mens billettsalget går vesentlig treigere når LSK og RBK kommer?

Synger Viking-fansen forresten hatsanger om LSK og RBK når disse lagene ikke er Vikings motstandere?
Legg ned hele klubben!

Vestkanten

Quote from: "krøvel vellevold"
Quote from: "BlackJack"....gjør seg gjeldende igjen. KRøvel: de fleste Viking supportere hater LSK og RBK LANGT sterkere enn Brann.  .


Er ikke akkurat det inntrykket man får av dere der nede. Hvorfor er det forresten alltid fullt billett-trøkk der nede når Brann kommer på besøk, mens billettsalget går vesentlig treigere når LSK og RBK kommer?

Synger Viking-fansen forresten hatsanger om LSK og RBK når disse lagene ikke er Vikings motstandere?


Har ikke sett andre steder enn på vikinghordenes forum at folk har nick med bilde hvor de pisser på Brann logoen.
Heia Brann!

Brannfrelst

Quote from: "Baunebob"Blir det tog fra stadda ned til festplassen ?


Ikke noe organisert,men kan vel ha et uorganisert;) Kan tenke meg at minst 10.000 av de som er på Stadion skal nedover,og om alle disse skal ta buss kan det jo gå riktig gale..
2.10.07-Gullet kom hem!

Rasmus_brann

Eg vurderer sterkt å gå til byn etter kampen. Etter Lyn-kampen ble eg stående en time og vente på buss.
et e ikke tvil at det går ann, så lenge hjertet står i Brann!

SKBMiller

jeg tar gåturen. kan bli en hyggelig tur i regnet det =)

Go Up