• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Viking

Started by Scottishman, October 09, 2007, 19:42:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Scottishman

Noen som vet hvor tid billettsalget starter?

Og om det er mulig og kjøpe billetter på  alle narvesenkioskene rundt om i landet?

Nixon

Quote from: "Scottishman"Noen som vet hvor tid billettsalget starter?


http://www.brann.no/index.php?mapping=220
Rød makt på Hansa


Scottishman


Northside

Flere enn meg som har fått ørten tusen telefoner, mailer, sms-er og alt mulig rart angående billetter til kampen?

Er så glad jeg har fast plass, denne kampen skal bli en fest fra start til slutt! Gullet fikser vi kampen før, denne kampen skal kun nytes!

Karsten

Ser det ikke har kommet noe svar på spørsmålet ovenfor.. Betyr det at ingen vet om billettene blir tilgjengelig landet rundt på narvesen?

Nixon

Quote from: "Karsten"Ser det ikke har kommet noe svar på spørsmålet ovenfor.. Betyr det at ingen vet om billettene blir tilgjengelig landet rundt på narvesen?


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5896&brann=07c30c5122a2ecb3864aad4d15a66aed

- I alle Narvesen kiosker i hele landet
- I alle 7-Eleven kiosker i hele landet
Rød makt på Hansa

Fabregas

Kommer til å bli et rent helvete å få tak i noe i morgen. Det verste er at jeg synes det virker som det jævlig ofte er mange definitive medgangssupportere som skal ha trynet sitt i avisen som står i kø i flere timer. Ville jo selvfølgelig blitt litt jobb for Brann med et system der folk som alltid går har en fordel men det er vel litt for mye å forvente. Neste år blir det jo enda værre, burde vel ikke være helt umulig å gi folk kvitteringer på at de har kjøpt billetter som de kunne vises så kunne de som har vært på ALLE kampene i år hatt litt mer tid enn de andre å kjøe billett.

Noen som vet hva som funker best? Jeg er fri fra halv 12 til halv 1 med alle tre muligheter tilgjengelig. Hva blir priritret først hvis det går an å si det? Noen som pleier å bruke telefon, funker det bra? Internettet går vil til h********, som vanlig.

Markmus

Jeg er ferdig på forelesning kl 11:00, så da bærer det rett på Galleriet eller en eller annen Narvesen/7-11-kiosk hvor køen er liten. Regner med det blir en av de siste, vil sikkert være kø hele veien rundt i hver etasje på Galleriet ;)
Ka du ve?

HansaInferno

Prøv 7-Eleven ovenfor Grieghallen, er dte Herman Foss gate det heter kanskje? Uansett, der er det sikkert lite kø.
Breiflabben, baby!

Lurkin

Jeg skal ned på den lokale Narvesen kl 1100 for å sjekke forholdene, og jeg går ikke ut uten billett.
Berømte Brann fra Bergen

Brannmus

Ikke for å være stygg med folk, men er det noen som innbiller seg at det holder å møte opp kl. 11?

Greit at folk ikke kan møte opp før det, men jeg må bare si det vil sjokkere meg om noen som kommer en time før salget starter får en billett.

Jeg har hørt rykter om folk som camper ute i natt for å sikre seg billetter til denne kampen, og jeg er dønnsikker på at de første begynner å stille seg i kø kl. 9 når de fleste butikker og kjøpesentre åpner.

Håper selvfølgelig at folk får billetter, men tror de som møter opp såpass seint skal få slite.

BrannSupporter

Quote from: "Fabregas"
Noen som vet hva som funker best? Jeg er fri fra halv 12 til halv 1 med alle tre muligheter tilgjengelig. Hva blir priritret først hvis det går an å si det? Noen som pleier å bruke telefon, funker det bra? Internettet går vil til h********, som vanlig.


Er vel strengt tatt kun en eneste gang nettet har brutt sammen og det var til RBK-kampen i fjor. Med det systemet de bruker nå går det riktignok lang tid, men trykker du på linken "kjøp" med en gang den dukker opp i morgen vil du ganske sikkert få billett. Jeg satser på det. Det har gått fint på alle kampene i år.

svobo

et hett tips kan hvertfall være å holde seg unna de største utsalgs stedene som brann butikken på galleriet og Narvesen på torgalm.

Spent på det "kø" sytemet til billettluka.no.
Kampen ligger jo ikke der enda, så ender jo opp med at 20 000stk prøver å stille seg i kø samtidig.
Jeg tør vedde lønna på at hele driten ryker til, som i seriefinalen ifjor...
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

Brannmus

Oppdatering på køer:

9.45 kjørte jeg gjennom sentrum. Kunne ikke se kø på 7-Eleven eller Narvesen da.

10.15 Har hørt fra kompiser i kø at det er lange køer på Brann-butikken på Galleriet allerede, og at det på Stadion er 100 mann eller noe sånn på plass allerede.

bulldog

sto i kø på billetluken fra 11:05, da jeg kom inn 12:03 var det kun ståbilletter på felt t igjen ca 300 stk. dette gikk virkelig fort.
bulldog

AFA

hvordan klarte du å stå i kø fra 1100??
hos meg kom ikke kampen opp før ca 1155 på billettluka!!

bulldog

Quote from: "bulldog"sto i kø på billetluken fra 11:05, da jeg kom inn 12:03 var det kun ståbilletter på felt t igjen ca 300 stk. dette gikk virkelig fort.

og da må jeg spørre kor f#¤n e felt t? finner det ikke på priskartet. e det asfalten under tv2?
bulldog

bulldog

Quote from: "AFA"hvordan klarte du å stå i kø fra 1100??
hos meg kom ikke kampen opp før ca 1155 på billettluka!!

lot som jeg skulle kjøpe lillestrømbillet og logget meg på...
bulldog

vebo

Quote from: "bulldog"
Quote from: "bulldog"sto i kø på billetluken fra 11:05, da jeg kom inn 12:03 var det kun ståbilletter på felt t igjen ca 300 stk. dette gikk virkelig fort.

og da må jeg spørre kor f#¤n e felt t? finner det ikke på priskartet. e det asfalten under tv2?



Ståfelt foran gamle sitte.
Tiocfaidh ár lá

AFA

"lot som jeg skulle kjøpe lillestrømbillet og logget meg på..."

og da fikk du muligheten til å stå i kø på Brann-Viking like etter 11?

|Netti|

Og der gikk hele billettluka.no ned, gitt.. Holdt ganske lenge da ;)

edit: raskt oppe igjen også, men får vel neppe billett nå...

bulldog

Quote from: "AFA""lot som jeg skulle kjøpe lillestrømbillet og logget meg på..."

og da fikk du muligheten til å stå i kø på Brann-Viking like etter 11?

jepp, trykket avbryt på lillestrøm og fant brann-viking linken og ble satt i kø.
bulldog

Markmus

Quote from: "Brannmus"Ikke for å være stygg med folk, men er det noen som innbiller seg at det holder å møte opp kl. 11?

Absolutt ikke. Jeg hadde hele tiden forventet å måtte stå i kø på Narvesen eller sitte på nettet. Stakk innom Galleriet i 11-tiden for å se på tilstandene - kø hele trappen ned. Gadd ikke stå i kø på Narvesen siden de også bruker Billettluka for å booke billetter, så da er sjansene like "store" på internett.
Ka du ve?

svobo

fikk kjøpt billetter på billettluka.no, men bare fordi de dreit seg ut og gjorde det mulig å stille seg i kø en liten periode rundt 11:00.

Ringte til de tidlig i dag og fikk beskjed om at køsystemet ikke skulle være oppe før tolv, så ble mildt sagt forbannet da jeg ved en tilfeldighet så at det gikk an rett etter elleve.
Sjekket igjen rett etterpå da var det borte igjen.
sendte de en mail og fikk svar om at de rundt elleve sjekket at systemet var oppe, så sikkert det som gjorde at jeg fikk stille meg i kø.
rett etter tolv "poppet" siden opp og jeg logget meg på som normalt og kjøpte .
Selvfølgelig glad for det, men er FORBANNET på billettluka, virker som om det kun er tilfeldigheter som avgjør hvem som får billett.
Håper brann bytter billett leverandør, faen meg helt utrolig!!!
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

Markmus

Det finnes ikke noe køsystem på Billettluka, det må man bare innse. Har alltid trykt "kjøp" med en jævla gang det kommer opp og like forbannet må jeg sitte i kø i lengre tid.

Steng luka!
Ka du ve?

Stalin

Hvilke andre alternativer er det da? Billettservice.no? Den sliter jo også enormt når det er snakk om bestilling til arrangementer med stor pågang.

Muligens det blir en smule bedre, men folk vil fortsatt klage.

Kanskje Brann burde droppe disse sidene, og utvikle eget billettsystem?

svobo

Quote from: "Markmus"Det finnes ikke noe køsystem på Billettluka, det må man bare innse. Har alltid trykt "kjøp" med en jævla gang det kommer opp og like forbannet må jeg sitte i kø i lengre tid.

Steng luka!


Ja, det er nettopp det som er "kø-systemet" man trykker på kjøp, så står man og venter før man kommer videre til inlogging og betaling.
hvertfall sånn det funket for meg idag. turte ikke trykke på oppdater eller noe... og da kom jeg inn til slutt.
Uansett på trynet at dette var mulig alleredet klokka 11
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

Karsten

Skulle kjøpe på narvesen i oslo, men her brøyt hele systemet ned..
Faen så tragisk

svobo

Quote from: "Stalin"Hvilke andre alternativer er det da? Billettservice.no? Den sliter jo også enormt når det er snakk om bestilling til arrangementer med stor pågang.

Muligens det blir en smule bedre, men folk vil fortsatt klage.

Kanskje Brann burde droppe disse sidene, og utvikle eget billettsystem?
portsklubben Brann
Postboks 8, Minde
5821 Bergen

HansaInferno

Jaja, vi får se om like mange gidder å møte når Brann skal spille mot HSV og Dinamo, jeg tror ikke at pågangen er i nærheten engang. Av og til kan man stille spørsmål ved folk, de sover gjerne utenfor Stadda for å skaffe seg billett til slike kamper, men de gir blaffen i f.eks UEFA-cup, eller når laget gjør det dårlig. Jeg er egentlig ikke imponert over pågangen, av en eller annen grunn synes jeg det er litt patetisk faktisk.
Breiflabben, baby!

Rune felt F

Løssalgbillettene i dag burde kun blitt solgt i pakker med HSV og DZ billettene.

Har partoutkort men logget meg inn via billetluken for å stå i kø for to kamerater. Kom meg inn i køen fem på tolv, en halvtime senere fikk eg muligheten til å kjøpe blandt 990 ledige billetter stod det. Men det var ingen muligheter å velge sete eller komme seg videre. Til slutt datt siden vekk.

Men eg må si at eg synes ikke en smule synd på dem som ikke fikk billett. Alle som er noenlunde interresert i Brann visste at det var mulighet å kjøpe partoutkort i vinter og at kun et fåtall billetter er til løssalg. Det sier seg selv at med 10-20 ganger fler interreserte enn ledige billetter så blir det vanskelig å skaffe, så folk som kaller det skandale skjønner eg meg ikke på.

paf

Quote from: "Rune felt F"
Men eg må si at eg synes ikke en smule synd på dem som ikke fikk billett. Alle som er noenlunde interresert i Brann visste at det var mulighet å kjøpe partoutkort i vinter og at kun et fåtall billetter er til løssalg. Det sier seg selv at med 10-20 ganger fler interreserte enn ledige billetter så blir det vanskelig å skaffe, så folk som kaller det skandale skjønner eg meg ikke på.

Det er jeg enig i. Det som provoserer meg enormt er at det kun ble lagt ut 2.600 billetter i åpent salg. Med ca 12.000 partoutkort og 850 til Vikinghor(d)ene, mangler det noen tusen i forhold til full kapasitet. Hvem er det som har fått kjøpe disse? Høyst sannsynlig sponsorene. Akkurat det samme som skjedde mot trønderne i fjor, bare i enda større grad nå. Brann hadde ståt seg på å være helt åpne rundt hvem som har fått hvilke billetter.

RC

Quote from: "Rune felt F"

Men eg må si at eg synes ikke en smule synd på dem som ikke fikk billett. Alle som er noenlunde interresert i Brann visste at det var mulighet å kjøpe partoutkort i vinter og at kun et fåtall billetter er til løssalg. Det sier seg selv at med 10-20 ganger fler interreserte enn ledige billetter så blir det vanskelig å skaffe, så folk som kaller det skandale skjønner eg meg ikke på.


Hvordan er det mulig å si noe så tragisk?
Hva med som ikke har hadde MULIGHET til å kjøpe sesongkort?
Er de medgangsupportere?
Selvfølgelig er dette en skandale!

dudo

Var det så mange som ikke hadde mulighet å kjøpe partoutkort? Mener det tok et par dager før de ble utsolgt?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

RC

Quote from: "dudo"Var det så mange som ikke hadde mulighet å kjøpe partoutkort? Mener det tok et par dager før de ble utsolgt?


Ikke alltid det er TID det er snakk om. Mange andre muligheter kan det være.

dudo

Da er det bare økonomi som gjenstår, og uten å ha for mye innsikt i forbrukslån og denslags kan det da ikke være veldig mye dyrere å kjøpe partoutkort med to gratis billetter på avbetaling enn å kjøpe alle 13 billettene enkeltvis? Ihvertfall ikke om det er snakk om på bataljonsfeltet!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

RC

Quote from: "dudo"Da er det bare økonomi som gjenstår, og uten å ha for mye innsikt i forbrukslån og denslags kan det da ikke være veldig mye dyrere å kjøpe partoutkort med to gratis billetter på avbetaling enn å kjøpe alle 13 billettene enkeltvis? Ihvertfall ikke om det er snakk om på bataljonsfeltet!


Det er sant og en annen mulighet ja.
Men ikke alle som har pengene med en gang og kan betale kortet.
Blir dyrere kanskje men det blir ihvertfall mulig å kjøpe billettene enkeltvis. Desverre.

dudo

Nja, jeg blør ikke sympati i så tilfelle. Det er ingen bombe når kortene blir lagt ut for salg, og har man ikke pengene kan man som sagt ta opp et forbrukslån uten å ruinere seg på det. Selvsagt, for dem under 18 kan jo det bli et problem.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

turbo

brann-viking e og blir ein stor fest for alle medgangssuportere ... hvor var alle desse når brann spilte kvalik mot sandefjord? blir kvalm av desse som ikkje brydde seg for eit par år siden og nå når vi e på topp att folk som ikkje fikk kjøpt sesongkort i år som har hatt det dei siste 10 år og har sett alle heime kampene i år ikkje får se lyn kampe og fikk heller ikkje sett viking kampen da e det noe gale med systemet

RC

Quote from: "dudo"Nja, jeg blør ikke sympati i så tilfelle. Det er ingen bombe når kortene blir lagt ut for salg, og har man ikke pengene kan man som sagt ta opp et forbrukslån uten å ruinere seg på det. Selvsagt, for dem under 18 kan jo det bli et problem.


He he!
Er vel ikke snakk om ikke å ruinere seg. Er mange andre ting som må betales. Men ja ja. ikke vits i å fortsette denne diskusjonen.
Brann har valgt en annen vei, der andre prioriteres.

dudo

Jeg er uenig. Brann har valgt å sikre 12 000 av de mest trofaste supporterene billett, noe jeg takker for når jeg ser hvordan interessen er. Færre partoutkort gir flere billetter til lykkejegerene, og ville i denne kampen gitt flere billetter til svartbørshaiene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

turbo

brann burde prioriter dei som har sett alle kamper i 10 år for det e dei som vil følge brann i tykt og tynt ikkje alle dei medgangsupporterene som har meld sin ankomst i år

RC

Quote from: "dudo"Jeg er uenig. Brann har valgt å sikre 12 000 av de mest trofaste supporterene billett, noe jeg takker for når jeg ser hvordan interessen er. Færre partoutkort gir flere billetter til lykkejegerene, og ville i denne kampen gitt flere billetter til svartbørshaiene.



Hva med de som er mye vekke fra byen/landet i løpet av året og derfor ikke kjøper sesongkort? I og med at de ikke kan gå på alle kamper? Er de mindre verdt? Bryr de seg mindre?
Svartebørs blir det uansett. Det kan du ikke utelukke med at Brann selger mange sesongkort.
De fleste som har billett til Vikingkampen så vel muligheten i å hente penger her. Følg med på qxl den neste uken så skal du se.
At de 12.000 er noen av de mest trofaste har du selvfølgelig rett i, men det er ikke alle. Og det som irriterer er at mange som ikke har forpliktelser kan skippe en dag på skolen, sove utenfor Brannbutikken for så å kapre flest mulig billetter.

Har du en oversikt over hvor mange billetter Brann har hatt for salg til hver kamp i år?

turbo

enig med deg der rc.... veit om mangen som jobber vekk og ikkje får kjøpe billeter pga av det ... og da e det meir iriterende att desse medgangsuporterene kan stille seg i kø tidlig om morgonen og få billet uten problem

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Quote from: "turbo"brann burde prioriter dei som har sett alle kamper i 10 år for det e dei som vil følge brann i tykt og tynt ikkje alle dei medgangsupporterene som har meld sin ankomst i år


Disse burde da ha partoutkort, evt diskvalifiseres på grunnlag av dumhet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

turbo

det er ikkje alle som har råd til partukort ...

dudo

Som sagt, det koster neppe mye mer å ta det på avbetaling.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

RC

Quote from: "dudo"


Hvor får du 6000 tallet fra?
Det betyr vel du har en oversikt over hvor mange billetter Brann har lagt ut for salg.
Følg med på qxl så kan vi snakke om skrivebom etter det.

At du godtar at folk skulker skolen sier mer om deg.

Go Up