• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Samles på EN kamp i Uefa!

Started by C@Bøe_79, October 09, 2007, 17:19:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KapteinMartin

quot;Fotball er en fest og man kler seg deretter"

SKB e BEST!!!

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"
Quote from: "Chrisstah"noen som har funnet noe okey hotell i Basel, fant et på for rundt 700 kroner, noen som har funnet noe billigere?


Virkar som Sveits ikkje flommar over av billighotell nei, men får muligens til 5-600 pr pers pr natt.


Det er jo relativt billig. Ellers kan jo de som ikke er altfor kravstore sjekke ut herberg, tipper det kryr av dem.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Petterb

Vi er syv som reiser til Rennes! Mulig enda flere hiver seg på. Ned onsdag og hjem lørdag. 2000 tur/retur med SAS. Bor i Paris, som nevnt tidligere i tråden er det bare 2t og 15 min med TGV til Rennes fra Paris, går ca en gang i timen. Støtter opp om KapteinMartin sitt synspunkt på hvorfor velge Rennes.

Klaus_Brann

Quote from: "KapteinMartin"


Herlige greier!Vi er også noen som tenker å prøve en tur til Rennes, det frister mer, og jeg tviler på at det blir noe dyrere å dra dit enn til Basel...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Petterb

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "KapteinMartin"


Herlige greier!Vi er også noen som tenker å prøve en tur til Rennes, det frister mer, og jeg tviler på at det blir noe dyrere å dra dit enn til Basel...


Fantastisk! Spre ordet, det er Rennes som gjelder!!

SKBMiller

når jeg sjekka var det dyrt til paris. iallefall fra oslo

Petterb

Quote from: "SKBMiller"når jeg sjekka var det dyrt til paris. iallefall fra oslo


En kjapp tur innom SAS.no viser at det koster 1500 ned onsdag og hjem fredag, 1900 hvis du vil hjem lørdag. Faktisk bare litt billigere enn fra Bergen..

Ricky

Hvor bor Brann-supporterne i Paris? Noen som har funnet et passende sted?

fettnok

basel hoteller har jeg funnet ned i under 300 kroner.  basel t/r koster 2500 kr ca. med hotell.
ette går aaaaaldri bra!

Petterb

Quote from: "Ricky"Hvor bor Brann-supporterne i Paris? Noen som har funnet et passende sted?


Vi bestiller på onsdag, et eller annet sted sentralt, har en kompis som er godt kjent. Må uansett overnatte en natt i Rennes, siste toget til Paris går 21.05 fra Rennes..

Klaus_Brann

Quote from: "Petterb"
Quote from: "Ricky"Hvor bor Brann-supporterne i Paris? Noen som har funnet et passende sted?


Vi bestiller på onsdag, et eller annet sted sentralt, har en kompis som er godt kjent. Må uansett overnatte en natt i Rennes, siste toget til Paris går 21.05 fra Rennes..


Fett om vi hadde funnet samme hotell til en grei pris som vi kunne samlet oss på!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: "SKBMiller"når jeg sjekka var det dyrt til paris. iallefall fra oslo


Da må du sjekke igjen...Norwegian har fly for 878 nok tur-retur Paris er da vel ikke så galt..Fra Oslo..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Petterb

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Petterb"
Quote from: "Ricky"Hvor bor Brann-supporterne i Paris? Noen som har funnet et passende sted?


Vi bestiller på onsdag, et eller annet sted sentralt, har en kompis som er godt kjent. Må uansett overnatte en natt i Rennes, siste toget til Paris går 21.05 fra Rennes..


Fett om vi hadde funnet samme hotell til en grei pris som vi kunne samlet oss på!


Kan legge ut melding i denne tråden når vi har bestilt hotell, vi satser på billig og sentralt. Når det gjelder Norwegian til Paris så flyr de til Orly flyplassen, et stykke utenfor Paris. Så det er ikke noe triks å fly hjem fredagen med Norwegian..

Klaus_Brann

Quote from: "Petterb"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Petterb"
Quote from: "Ricky"Hvor bor Brann-supporterne i Paris? Noen som har funnet et passende sted?


Vi bestiller på onsdag, et eller annet sted sentralt, har en kompis som er godt kjent. Må uansett overnatte en natt i Rennes, siste toget til Paris går 21.05 fra Rennes..


Fett om vi hadde funnet samme hotell til en grei pris som vi kunne samlet oss på!


Kan legge ut melding i denne tråden når vi har bestilt hotell, vi satser på billig og sentralt. Når det gjelder Norwegian til Paris så flyr de til Orly flyplassen, et stykke utenfor Paris. Så det er ikke noe triks å fly hjem fredagen med Norwegian..


Flott..
Jeg flyr fra Bergen, sÃ¥ det gjelder uansett ikke meg, men er klar over det,  men uansett sÃ¥ er det nok ok Ã¥ spare en tusenlapp pÃ¥ en litt lenger reise fra flyplassen og inn te sentrum..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Petterb

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Petterb"
Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Petterb"
Quote from: "Ricky"Hvor bor Brann-supporterne i Paris? Noen som har funnet et passende sted?


Vi bestiller på onsdag, et eller annet sted sentralt, har en kompis som er godt kjent. Må uansett overnatte en natt i Rennes, siste toget til Paris går 21.05 fra Rennes..


Fett om vi hadde funnet samme hotell til en grei pris som vi kunne samlet oss på!


Kan legge ut melding i denne tråden når vi har bestilt hotell, vi satser på billig og sentralt. Når det gjelder Norwegian til Paris så flyr de til Orly flyplassen, et stykke utenfor Paris. Så det er ikke noe triks å fly hjem fredagen med Norwegian..


Flott..
Jeg flyr fra Bergen, sÃ¥ det gjelder uansett ikke meg, men er klar over det,  men uansett sÃ¥ er det nok ok Ã¥ spare en tusenlapp pÃ¥ en litt lenger reise fra flyplassen og inn te sentrum..


Selvsagt, men poenget var at jeg tror neppe, uten å ha sjekket togtider skikkelig, det er mulig å rekke Norwegian sitt fly hjem fredagen..

fettnok

alle vet at det er basel som kommer til å bli den beste turen. øl å lederhosen eller rødvin å sykkeltights?
ette går aaaaaldri bra!

Ricky

Ikke glem de yndige mademoiselles kontra de mer robuste fräuleins :)

C@Bøe_79

Quote from: "krøvel vellevold"


Det går på at mange bare har råd til en av turene, og da er det best å samle seg på den billigste turen..
Og at Basel har et finere anlegg enn Rennes, og er en BY..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Ricky

Med sine 165 847 innbyggere er jo Basel gruppens minste by :p

erikdale

Var i Basel like før nyttårsaften i fjor. Det var varmere der enn i Bergen :P Teoretisk sett en sydentur med andre ord. Ka venter vi på? :D
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

C@Bøe_79

Quote from: "Ricky"Med sine 165 847 innbyggere er jo Basel gruppens minste by :p


Og Sveits gruppens minste land?
Lite å si.. Har sett at det er mer å se i Basel enn i Rennes..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Ricky

Er helt enig at det har lite å si, jeg. Det var nå bare en replikk til ditt argument om at "Basel har et finere anlegg enn Rennes, og er en BY.."

Men hva som har flest severdigheter av Basel og Rennes er nå forsåvidt uinteressant, så lenge jeg/vi har tenkt å bo i Paris, og bare ta tgv'en til Rennes på kampdagen. Regner med Paris gruser både Basel og Rennes på det meste :p

lurkie

http://www.sf.tv/var/galerie.php?catid=sportdiashow&docid=fu-stadion-basel

Bilder fra Basel og stadium, bildene er vel teknisk sett beregnet på EM2008 publikum, men de funker jo fett for oss også :)

2b1

For de som skal fly Oslo-Paris kan jo ta en titt pÃ¥  http://www.sterling.dk/no/flight    Fra kr 0.- + avgifter...

Ã?ge

Quote from: "2b1"For de som skal fly Oslo-Paris kan jo ta en titt pÃ¥  http://www.sterling.dk/no/flight    Fra kr 0.- + avgifter...


Skal du reise med sterling fra oslo til paris må du reise ned tirsdagen og hjem søndagen. Så då blir det jo ikke så billig allikavell når en må ha 5netter på hotel der nede.

HansaInferno

Men du klarer å få hostel til 18 - 19 euro vil jeg tro. Så om du vil ha en liten ferie i samme slengen så er jo ikke det så ille. 1000 kr på overnatting pluss mat og andre fornøyelser.
Breiflabben, baby!

Ã?ge

No blir det både Rennes og Basel på meg. hehe...
Tar fly til Zurich med SAS og tog derfra. 2112kr for fly. Toget går ofte og tar ca 1 time og koster fra 300-500kr.

Til Paris ble det 1706kr med SAS.

Eikeland

Vi er 9 stk som nå har bestilt tur til Basel. Reisealternativet Oslo-Geneve. Ingen tvil om at dette blir den beste turen
eir Hasund

Go Up