Notice: A non well formed numeric value encountered in /home/bataluser/public_html/forum/Sources/Subs.php on line 4296
Samles på EN kamp i Uefa!
  • Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Samles på EN kamp i Uefa!

Started by C@Bøe_79, October 09, 2007, 17:19:37 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

C@Bøe_79

Hva med å samles en god god gjeng på en av kampene..
En rask sjekk på www.worldstadiums.com sier meg at Basel vil være et godt alternativ, kanskje Krøvel kan hjelpe (mener han har vært der)..
Ellers er jo Frankrike noe som ikke dukker frem ofte i E-cup sammenheng..

Jeg stemmer for Basel..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Northside

Basel her.

Rennes er ikke noe spesielt å oppleve. Er vel også billigere å reise til Basel?
Mener Bataljonen burde kommet med info snarest om de setter opp fly eller ikke.

Bombefar

Quote from: "NorthsideFCDH"Basel her.

Rennes er ikke noe spesielt å oppleve. Er vel også billigere å reise til Basel?
Mener Bataljonen burde kommet med info snarest om de setter opp fly eller ikke.


Hehe. La de no få hvertfall noen dager på seg. Er sikkert ikke like lett å bestille fly som å bestille taxi

Northside

Quote from: "Bombefar"
Hehe. La de no få hvertfall noen dager på seg. Er sikkert ikke like lett å bestille fly som å bestille taxi


Men kanskje de kan opplyse om hva de holder på med? dersom de ikke har noen planer om å fikse fly så ser ikke jeg poenget med å vente en uke med å bestille. Prisene på fly stiger raskt i løpet av en liten uke...

Klaus_Brann

Quote from: "NorthsideFCDH"
Quote from: "Bombefar"
Hehe. La de no få hvertfall noen dager på seg. Er sikkert ikke like lett å bestille fly som å bestille taxi


Men kanskje de kan opplyse om hva de holder på med? dersom de ikke har noen planer om å fikse fly så ser ikke jeg poenget med å vente en uke med å bestille. Prisene på fly stiger raskt i løpet av en liten uke...


Frode har vel gått ut og sagt at de nettopp har planer om det...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Geirmund

Begge kampene må fylles opp av bergensere. Er jo dette vi drømmer om hvert eneste år jo. Om Rennes er en mindre klubb er det jo bare utrolig positivt for da vi virkelig la oss høre fra tribunene der borte og hjelpe guttene til poeng!!


Nixon

Har allerede bestilt tur til Basel. Vet om flere som skal. Så det er bare å henge seg på!
Rød makt på Hansa

Chris*

Håper personlig på et relativt rimelig alternativ fra BBB, som student er ikke penger det man har mest av. Hvertfall ikke i mnd rett før jul ;)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

erikdale

Jeg bor på kontinentet og har vært både i Rennes og Basel.

Synes Rennes er et utrolig koselig sted å være med en grei atmosfære osv. I tillegg får man gjerne muligheten til å oppleve Paris for de som er interessert i det.

For de av oss som er mer interessert i Brann er nok Basel det eneste virkelige alternativet. Det er billig å reise dit, ihvertfall fra Oslo, de har en stor stadion med fin akustikk og byen er full av flotte mennesker. Dessuten slipper man å bruke den jævla euroen (savner norske kroner!).

Mitt tips: Basel!

Dersom noen ønsker mer info om noen av stedene er det bare å spørre ;)
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

Klaus_Brann

Quote from: "erikdale"Jeg bor på kontinentet og har vært både i Rennes og Basel.

Synes Rennes er et utrolig koselig sted å være med en grei atmosfære osv. I tillegg får man gjerne muligheten til å oppleve Paris for de som er interessert i det.

For de av oss som er mer interessert i Brann er nok Basel det eneste virkelige alternativet. Det er billig å reise dit, ihvertfall fra Oslo, de har en stor stadion med fin akustikk og byen er full av flotte mennesker. Dessuten slipper man å bruke den jævla euroen (savner norske kroner!).

Mitt tips: Basel!

Dersom noen ønsker mer info om noen av stedene er det bare å spørre ;)


Det høres bra ut..Euroen er jo grei, de fleste kan vel den..
Det jeg er mest interessert i er å dra på den vi blir flest på, og den kampen hvor Brann har størst sjanse til å vinne...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

Basel er mitt valg, det blir nok ikke begge kampene. HÃ¥per vi blir mange!
Breiflabben, baby!

erikdale

Som sagt vil jeg anbefale Basel.

Man kan fly billig dit fra Oslo, eller om man vil ha en opplevelse går det også tog fra København over natt helt til Basel. Kan anbefales. FIn atmosfære og litt mer sentralt beliggende enn Rennes. Dessuten er det min personlige mening at Basel er mer overkommelig enn Rennes, selv om Krøvel sikkert kan finne statistikker som viser det motsatte.

Eg kommer ihvertfall på begge kampene, da det er enkelt og greit for meg. Gleder meg som en unge over trekningen ;)
f you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later

C@Bøe_79

Quote from: "erikdale"Som sagt vil jeg anbefale Basel.

Man kan fly billig dit fra Oslo, eller om man vil ha en opplevelse går det også tog fra København over natt helt til Basel. Kan anbefales. FIn atmosfære og litt mer sentralt beliggende enn Rennes. Dessuten er det min personlige mening at Basel er mer overkommelig enn Rennes, selv om Krøvel sikkert kan finne statistikker som viser det motsatte.

Eg kommer ihvertfall på begge kampene, da det er enkelt og greit for meg. Gleder meg som en unge over trekningen ;)


14-23t på tog fra Køben til Basel
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

tommyf

Var i Basel i 2000 da Brann møtte de der forrige gang. Ok plass og kunne godt tenkt meg turen dit igjen. Får fly med sas for rundt 2000 dit.

mobli

Blir nok sannsynligvis Basel på meg også.
Må ta fri to dager fra jobben, men har bare en feriedag igjen. Satser ikke på at det skal bli noe problem da.
Har bestilt fly allerede. Noen som vet hvilket hotell en vil bo på?

rødesk

Jeg reiser ned om det blir organisert! Håper Bataljonen får organisert noe
oen må gå...!

rødesk

Ser i hvertfall ut som at tyskerne har planene klar.. Kan ikke anse meg selv som noen tysk-ekspert, men jeg tolker det som om de kommer en tur ;)

http://www.hsv-sc.de/typo3/index.php?id=10&tx_ttnews[tt_news]=5958&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=39c631a521
oen må gå...!

TcK

Vi er 5 stk som flyr fra Oslo til Geneve, og tar tog derfra til Basel.

Gleder meg som en unge. :)
Jesus elsker alle barna

tsf

som jeg skjønner riktig ta de buss fra Hamburger til Hanstholm så derett båt til Bergen
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

Brannfrelst

Har jo vert mye problem med Fjord Line sin danskeferge,og skulle ikke forundre meg om den skulle begynne å skape seg igjen en vinterkveld slik at det blir svært få tyskere på tribunen..
2.10.07-Gullet kom hem!

Stoffi

Quote from: "erikdale"Som sagt vil jeg anbefale Basel.

Man kan fly billig dit fra Oslo, eller om man vil ha en opplevelse går det også tog fra København over natt helt til Basel. Kan anbefales. FIn atmosfære og litt mer sentralt beliggende enn Rennes. Dessuten er det min personlige mening at Basel er mer overkommelig enn Rennes, selv om Krøvel sikkert kan finne statistikker som viser det motsatte.

Eg kommer ihvertfall på begge kampene, da det er enkelt og greit for meg. Gleder meg som en unge over trekningen ;)



Det var omtrent samme pris, fra oslo og Bergen
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Chrisstah

prøver igjen. Har ikke vært på bortekamp i europa før.
lurer på hvordan det er med billetter, om man må registrere seg i Norge før man reiser. eller om man kan Kjøpe der nede i sveits.
hørt rykter om at det er 21 aldersgrense i noen land for uefa cup kamper.
noen som vet om det stemmer? og om gjelder for sveits.
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

aZtral

Etter mine utregninger så er det gode sjangser til for at Brann går videre i gruppespillet visst vi vinner/tar poeng borte mot Basel..
Det er jo en VELDIG god grunn til å reise.

På jobben min er vi 4 stykker som garantert reiser til Basel så visst det blir en grei pris på det.

paf

Quote from: "Chrisstah"prøver igjen. Har ikke vært på bortekamp i europa før.
lurer på hvordan det er med billetter, om man må registrere seg i Norge før man reiser. eller om man kan Kjøpe der nede i sveits.
hørt rykter om at det er 21 aldersgrense i noen land for uefa cup kamper.
noen som vet om det stemmer? og om gjelder for sveits.

Du må bestille billett gjennom Brann.
Det er ingen aldersgrense regner jeg med. Jeg har i hvert fall aldri hørt om at noe sånt praktiseres noen plass.

Buljongmannen

Rennes er sentralt takket være høyhastighetstoget TGV. Tar bare 2 timer fra Paris.

Nixon

Quote from: "Buljongmannen"Rennes er sentralt takket være høyhastighetstoget TGV. Tar bare 2 timer fra Paris.


http://www.bonjourlafrance.com/france-trains/tgv-ile-de-france-charles-de-gaulle-airport/schedules/ile_de_france_angers_nantes_rennes.htm

Her er litt rutetider.
Rød makt på Hansa

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "aZtral"Etter mine utregninger så er det gode sjangser til for at Brann går videre i gruppespillet visst vi vinner/tar poeng borte mot Basel..
Det er jo en VELDIG god grunn til å reise.

På jobben min er vi 4 stykker som garantert reiser til Basel så visst det blir en grei pris på det.


Er ganske billig med norwegian til geneve fortsatt, og så opp igjen. Vi er tre som har bestilt allereie og tar julehandel samt kamp i Sveits :)

tsf

Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

Northside

Vi er 2 stykker som reiser med Norwegian til Basel (Geneve lander vi).

Går ikke an å bestille noe gruppebilletter på toget for å gå det billigere? Virker som en del av oss har valgt samme ruten.

Anyway, Ta med flagg og bannere!  :wink:

HansaInferno

Jeg og noen kamerater skal faktisk male et banner til denne turen. Men folk må ta med bannerene sine, det trengs når vi er ute i Europa.
Breiflabben, baby!

Dr. Nansen

ingen som ska te rennes?? hadde tenkt oss te frankrike en gjeng men blir litt skeptisk når det ikkje e nåke snakk om den kampen.. e det pga lite attraktiv motstand,by,tidspunkt?

Northside

For min del så passer Basel best. Det er en måned etter sesongslutt, dermed så får jeg litt tid til å spare opp mer penger.

Basel regnes vel også som en mer attraktiv motstander. Bedre fans og bedre lag(?).

Dr. Nansen

ja tenkte pÃ¥ d samme men hadde hÃ¥pa at folk ville reise i gullrusen.. e mest sugen pÃ¥ basel men e sikkert ikkje heime.  blir vel sikkert nÃ¥ken impulsreiser ette kvart.

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "Dr. Nansen"ingen som ska te rennes?? hadde tenkt oss te frankrike en gjeng men blir litt skeptisk når det ikkje e nåke snakk om den kampen.. e det pga lite attraktiv motstand,by,tidspunkt?


Reiser ikkje dit sjølv, men har høyrt andre som har tenkt trur eg, så det er berre å bestille. Blir vel noken stk uansett? :)

Brannfrelst

Quote from: "Dr. Nansen"ingen som ska te rennes?? hadde tenkt oss te frankrike en gjeng men blir litt skeptisk når det ikkje e nåke snakk om den kampen.. e det pga lite attraktiv motstand,by,tidspunkt?


Er jo sikkert gøy om dere er de eneste også;) Kanskje Brann stiller opp med plasser på flyet o.l.?
2.10.07-Gullet kom hem!

KEA

Underlig diskusjon dette. Hvorfor skal vi konsentrere oss om én kamp? Det må da være MYE bedre at der er flest mulig Brannsupportere til stede på BEGGE kampene. Det må da være bedre at der er f.eks. 300 til stede på begge kampene enn 600 på den ene og en knapp håndfull på den andre? (Tror ikke vi blir 600 uansett, men det var ikke dét som var poenget).

At trådstarter vil prioritere Basel er selvsagt helt opp til ham (jeg drar sikkert dit selv, OG til Rennes), men Frankrike er jo en vesentlig større forballnasjon enn Sveits, så det vil være synd om vi blir få der - tross alt er Rennes-kampen så tidlig i turneringen at ingenting er avgjort enda. Og om man av praktiske eller økonomiske hensyn må velge, vil jeg til trådstarter vil jeg si at lag som Lyon, Rennes, Bordeaux, PSG, Marseille, Monaco (som spiller i den franske Ligue 1), Auxerre, etc. faktisk er velkjente navn i europacupsammenheng (....av sveitsiske storlag nevner man....?) selv om man blant anglofile ikke har så lett for å se lenger enn white cliffs of Dover.

Super Hasund

Basel here we come

Og grunnen e enkel. Eg vil ha hevn
La Folket Synge

*Feltz*

Dr. Nansen

men kordann reiser de so faktisk ska te rennes då? bo tips? e jo faktisk ikkje så lenge te.. tenkte sjøl på fly til paris og tog til rennes..

Northside

Quote from: "KEA"
At trådstarter vil prioritere Basel er selvsagt helt opp til ham (jeg drar sikkert dit selv, OG til Rennes), men Frankrike er jo en vesentlig større forballnasjon enn Sveits, så det vil være synd om vi blir få der - tross alt er Rennes-kampen så tidlig i turneringen at ingenting er avgjort enda. Og om man av praktiske eller økonomiske hensyn må velge, vil jeg til trådstarter vil jeg si at lag som Lyon, Rennes, Bordeaux, PSG, Marseille, Monaco (som spiller i den franske Ligue 1), Auxerre, etc. faktisk er velkjente navn i europacupsammenheng (....av sveitsiske storlag nevner man....?) selv om man blant anglofile ikke har så lett for å se lenger enn white cliffs of Dover.


Den Franske ligaen er selvsagt større, men nå møter ikke vi et av de store lagene fra den ligaen...
Når folk hører om Basel og Rennes så er det ikke tvil om hvilket lag de fleste har hørt om før. Basel har vel markert seg mer i Europa enn Rennes?
Skulle gjerne vært på alle kampene, men tror både meg selv og en del andre vil slite med det av forskjellige grunner. For min del blir det i dyreste laget å reise på begge kampene.

KEA

Quote from: "Dr. Nansen"men kordann reiser de so faktisk ska te rennes då? bo tips? e jo faktisk ikkje så lenge te.. tenkte sjøl på fly til paris og tog til rennes..

Jepp. Har selv ikke bestilt enda, men Paris er jo ikke akkurat en provinsby i indre Mongolia, så å komme seg derfa til Rennes er jo den enkleste sak av verden - Frankrike er jo i verdenstoppen når det gjelder tog, så det burde være et meget greit valg.

KEA

Quote from: "NorthsideFCDH"Når folk hører om Basel og Rennes så er det ikke tvil om hvilket lag de fleste har hørt om før.

Tja, det var jo artig at du har oversikt over hvem de fleste har hørt om før.... det tror jeg faktisk ikke noe på - selv om det jo selvsagt er klart at Basel er mer kjent blant yngre supportere her i Bergen enn andre steder på grunn av at Brann spilte mot dem for ikke så lenge siden. Men la nå dét ligge - mitt poeng er bare at jeg ønsker bra oppmøte i BEGGE kampene heller enn kanskje et hundretalls eller to flere i den ene kampen og nesten ingen i den andre.

Nixon

Quote from: "KEA"tross alt er Rennes-kampen så tidlig i turneringen at ingenting er avgjort enda.


Dette taler jo ganske kraftig imot Basel-kampen. Sjansen er ganske stor for at vi er ute av cupen når den kampen spilles. Så sånn sett burde man absolutt mobilisert til Rennes-kampen. Håper så mange som mulig reiser der også. Men for min egen del passer det ikke i forhold til jobb, så valget var egentlig ganske enkelt.
Rød makt på Hansa

Chrisstah

noen som har funnet noe okey hotell i Basel, fant et på for rundt 700 kroner, noen som har funnet noe billigere?
Mjelde: Her i Brann har vi det kjekt og det må han bare forholde seg te

BojeN

Norwegian flyr vel bare direkte fra oslo til Geneve?

Og hvilken tid reiser folk nedover på? Hadde vært artig med ett fly med en god gjeng brannsupportere.... :roll:
ojeN

SKB e BEST!!!

Følger mengden: Basel..lavpris
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Ã?ge

Kunne tenkt meg begge kampene.
Men pga økonomi og jobb så passer Basel kampen best.

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "BojeN"Norwegian flyr vel bare direkte fra oslo til Geneve?

Og hvilken tid reiser folk nedover på? Hadde vært artig med ett fly med en god gjeng brannsupportere.... :roll:


Skal ned dagen før kamp, og blir der til laurdagen. Sjekkar sikkert ut eit par andre sveitsiske byar på turen, litt usikker. Hovedtida blir uansett brukt i Basel :)

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "Chrisstah"noen som har funnet noe okey hotell i Basel, fant et på for rundt 700 kroner, noen som har funnet noe billigere?


Virkar som Sveits ikkje flommar over av billighotell nei, men får muligens til 5-600 pr pers pr natt.

Go Up