• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Eget chartret fly til Ã?lesund

Started by The Boss, October 07, 2007, 21:13:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

crm

Vet at det er et annet fly som er chartret hvor det er ganske lang venteliste, kanskje det er mulig å fordele disse om alle disse virkelig har tenkt å reise. Er usikker på om jeg har plass selv, hvis ikke er jeg mer enn klar for dette....
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Brannfrelst

Det er absolutt interesse for dette hos vedkommende. Og hos en del andre her i lokalmiljøet.
2.10.07-Gullet kom hem!

Northside

Problemet er ikke å få tak i folk eller fly, men at flyplassen til Aalesund er stengt.

Regner også med at Bataljonen kommer ut med info rimelig fort nå ettersom vi ikke kan sikkre gullet i morgen.

The Boss

Quote from: "NorthsideFCDH"Problemet er ikke å få tak i folk eller fly, men at flyplassen til Aalesund er stengt. .


Hvordan det? Brann spillerne skal da komme seg hem? Fortell!

Northside

Quote from: "The Boss"
Quote from: "NorthsideFCDH"Problemet er ikke å få tak i folk eller fly, men at flyplassen til Aalesund er stengt. .


Hvordan det? Brann spillerne skal da komme seg hem? Fortell!


Det er akkurat det jeg selv sliter med å forstå...

Flyplassen stenger 20:00 der oppe. Regner med at Brann har kontroll, så den vil nok være åpen når de reiser. Om de har betalt ekstra for at flyplassen skal holde åpen vet jeg ikke.

I teorien burde det ikke være noe problem å la 1-2 fly til lette dersom Brann sitt først skal lette, derfor skjønner jeg heller ikke hvorfor Bataljonen ikke kommer ut med info snart.
Han som leiet ene flyet det snakker om hadde visst ikke helt kontroll når han ble konfrontert med dette i Belgia, men regner med han nå har orden på det siden han ikke har sagt noe.

Er egentlig kun rein synsing og tipping fra min side, tror jeg legger meg.

Nixon

Quote from: "NorthsideFCDH"Er egentlig kun rein synsing og tipping fra min side, tror jeg legger meg.


Uansett klarer du å ødelegge nattesøvnen min!:)
Rød makt på Hansa

KEA

Quote from: "The Boss"Så alle som kunne tenke seg å være med, skriv i denne tråden her, selvfølgelig ingenting bindede.

Jeg er meget interessert og prisen er helt grei - men hva med kampbillett? Det skal jo være utsolgt påstås det på brann.no.

Kent

eg kunne tenkt meg å hengt meg på dette flyet ja

The Boss

Kampbillett har eg ingenting med å gjøre, og kan ikke ordnes fra meg hvertfall.

OM dette blir noe av, er det KUN fly som gjelder...

tommyf


Nixon

Quote from: "KEA"Jeg er meget interessert og prisen er helt grei - men hva med kampbillett? Det skal jo være utsolgt påstås det på brann.no.
Rød makt på Hansa

The Boss

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KEA"Jeg er meget interessert og prisen er helt grei - men hva med kampbillett? Det skal jo være utsolgt påstås det på brann.no.


Har inntrykk av det samme. Eg tror at om du gjør ka som helst for å få deg billett til denne kampen så order det seg.

Steffen_

Eg e higen på fly..

BTW; Hvis noen har en billett de vil bli kvitt, send gjerne en PM  :D
immel eller helvete?

dudo

2 plasser på fly og 2 kampbilletter, takk! ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kent


Big fat Sam


SuperBrann

Eg e med på flytur om det lar seg gjøre. har også 2 kampbiletter da de jeg har kjøpt de til ikke kan reise. men det er ikke helt avklart endå. Brann betaler for å holde flyplassen åpen til deres fly er lettet, så det burde ikkje være noe problem å få ordnet det sånn at noen fly til letter etter hverandre.
VH Rune Nilsen            
          Brann Bataljonen Bergen
                Mob: 95025303

        for bilder: www.runenilsen.dk
mail: rune@bataljonen.no / rune@runenilsen.dk

Tullpip

Er også interesert i flytur + kampbillett.


RobJulOle

Jeg har fly (med retur søndag morgen) og hotell for tre personer, men ingen kampbilletter. Er det noen som kan selge 3 billetter til Aalesund kampen?

Tore Larsen

Dette er ikke en kjøp/salg tråd for billetter !!
Mvh

Tore

Kent


Lurkin

Dette hadde jeg faktisk hørt om. Jeg kjenner noen du kjenner, Boss. K9z. Skål!
Berømte Brann fra Bergen

Tifo-gruppen

Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)


Natan

Er også interessert her. Gi meg en lyd om det blir aktuelt!

rødesk

Jeg er meget interessert, OM vi rekker tilbake til festen
oen må gå...!


jkippers

Quote from: "Tifo-gruppen"


Vi er noen som er i eksil på Sunnmøre og gjerne betaler 1500 kroner for billetten tilbake til Bergen. Lar dette seg gjøre, selvom vi ikke har vært med fra Bergen til �lesund?
Gull 09

Innlandsmax

Quote from: "jkippers"
Quote from: "Tifo-gruppen"


Vi er noen som er i eksil på Sunnmøre og gjerne betaler 1500 kroner for billetten tilbake til Bergen. Lar dette seg gjøre, selvom vi ikke har vært med fra Bergen til �lesund?


Har dere skarre-r?

thesevs

Quote from: "SuperBrann"Eg e med på flytur om det lar seg gjøre. har også 2 kampbiletter da de jeg har kjøpt de til ikke kan reise. men det er ikke helt avklart endå. Brann betaler for å holde flyplassen åpen til deres fly er lettet, så det burde ikkje være noe problem å få ordnet det sånn at noen fly til letter etter hverandre.


Link

Flyplass stiller opp for Brann
Quote


QuoteOVERTID: Det vil imidlertid koste de feststemte flypassasjerene noen ekstra kroner per flybillett.

- Avinor krever en viss kompensasjon for å holde lufthavnen åpen lenger enn vanlig. De må jo betale overtid til de ansatte, og det må vi dekke, forklarer Hellebø.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

litago75

Vil være med fly, har billett...

Natan

Flybilletter er forbeholdt medlemmer i BBB, sant?

FredPerry

Har billett, håper jo nå på fly, selv om jeg ikke fikk plass på båten..

Brann4

hvis man er med på flyturen, når er man da tilbake i bergen? rekker man festen?

Nixon

Quote from: "Brann4"hvis man er med på flyturen, når er man da tilbake i bergen? rekker man festen?


Flyet lander rundt klokken elleve. SÃ¥ det er mye kake igjen!
Rød makt på Hansa

Christoball

men er det meningen vi som ikke hadde billett med båten skal sitte og oppdatere forsiden i hele kveld, eller? når blir det avgjort hva som skjer med de siste plassene på flyet?

bbbmartin

Det vil bli varslet i god tid, når informasjon foreligger. Det vil si at om man titter innom nettsiden et gang for dagen så vil dette holde i massevis.
martin@bataljonen.no

som privatperson

Christoball

Quote from: "bbbmartin"Det vil bli varslet i god tid, når informasjon foreligger. Det vil si at om man titter innom nettsiden et gang for dagen så vil dette holde i massevis.


det holder jo ikkje i massevis å titte innom en gang for dagen, når det kommer til å bli utsolgt nesten med en gang. ser du nyheten 1 time etter den er lagt ut er det nok for seint.

The Boss

Quote from: "Christoball"
Quote from: "bbbmartin"Det vil bli varslet i god tid, når informasjon foreligger. Det vil si at om man titter innom nettsiden et gang for dagen så vil dette holde i massevis.


det holder jo ikkje i massevis å titte innom en gang for dagen, når det kommer til å bli utsolgt nesten med en gang. ser du nyheten 1 time etter den er lagt ut er det nok for seint.

Brannfrelst

Når er i god tid?:P Har sendt mail om interesse for turen,men ikke fått svar..
2.10.07-Gullet kom hem!


Nixon

Quote from: "Juve"


Bataljonen har billetter til alle som får plass på flyet.
Rød makt på Hansa

Bombefar

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Juve"


Bataljonen har billetter til alle som får plass på flyet.


Dette stemmer vel ikke? Mener jeg leste at de kun hadde billetter til de som i utgangpunktet hadde fått plass på båten. Eller er det skjedd noe nytt her?

Nixon

Quote from: "Bombefar"
Quote from: "Nixon"
Quote from: "Juve"


Bataljonen har billetter til alle som får plass på flyet.


Dette stemmer vel ikke? Mener jeg leste at de kun hadde billetter til de som i utgangpunktet hadde fått plass på båten. Eller er det skjedd noe nytt her?


Stemmer det, litt kjapp der. Det er jo flere plasser på flyet enn på båten. Men jeg regner da med at de som melder seg på flyet, og som ikke var på båten, har billett eller mulighet til å skaffe seg en.
Rød makt på Hansa

jantore

er jeg sÃ¥ heldig Ã¥ fÃ¥ plass regner jeg med det vil gÃ¥ greit Ã¥ bare ta flyet tilbake da jeg reiser til Ã¥lesund fredagen...   betale full pris sÃ¥klart (vil jo ogsÃ¥ være plass til noen opp som ikke "trenger" Ã¥ komme seg hem :)


Go Up